סקירת מוצרי iconix - קוסמטיקה אנטיאייג'ינג

היוש בנות!

היום הפוסט מיועד לנשים אמיתיות, שאוהבות טיפוח, מעל גיל 35 (וכאלה שיכולות להרשות לעצמן מוצרי יוקרה).
קיבלתי לאחרונה לסקור 2 מוצרים מחברת iconix. בטח הרבה מכן לא שמעתן על המותג (גם אני לא, עד אותו הרגע) כי הוא לא נמכר בפארמים, אלא רק באתר החברה, הישראלי אגב.

אז תחילה קצת מידע על החברה (בכל זאת, רובכן קוראות עליו לראשונה) ואח"כ אספר לכן מה ניסיתי ואת דעתי על המוצרים.
*כבר עכשיו חייבת להתנצל על התמונות, המצלמה הקודמת הלכה לעולמה וחזרתי למצלה הישנה שלי שפשוט מקשה עליי מאוד ואני נאלצת לאלתר. עימכן הסליחה! אני חוסכת למצלמה טובה :)
 

חברת iconix הוקמה בשנת 2002 ע"י זוג ישראלים, רוני וענבל גולדשטיין.
לאחר שנים של עבודה והיכרות עם תחום הקוסמטיקה, חברו בני הזוג למעבדות ביו טכנולוגיה מובילות בפריז על מנת להגשים חלום: לבנות מותג קוסמטיקה יוקרתי, חדשני ועצמאי. מותג שיהיה מבוסס על הטכנולוגיה הכי מתקדמת ועל החומרים האיכותיים ביותר - וייתן מענה אולטימטיבי לצרכיהן של נשים בשלות בעידן הדיגיטלי.
לאחר 10 שנות מחקר ופיתוח החברה השיקה 5 מוצרים המבוססים על העיקרון הביו טכנולוגי - השמה של תהליכי הריפוי הטבעיים של העור להשגת תוצאות אפקטיביות בתחום שיקום, טיפוח והצערת העור,ומיועדים לעור בוגר, החל מגיל 35 (מתאים לגילאי 40, 50, 60+).
הפורמולה על גבול הפרמצבטיקה (תרופות) וקוסמטיקה. המוצרים בעלי פטנט חדשני המכיל ™BMF Probe - פילם ביומולקולרי המופק בשיטות ביו-טכנולוגיות מתקדמות, הפועל להגברת האפקטיביות של כלל הרכיבים הפעילים. מטרת המוצרים של iconix הינה להפוך את שגרת הטיפוח לקצרה ויעילה על פי העקרון של Less is more - שימוש במינימום מוצרים להשגת תוצאות מרביות.

אחד היתרונות הבולטים של חברת iconix לדעתי, הוא החשיבות של שירות הלקוחות, שביעות הרצון והערכת הלקוחות. או כמו שאמר רוני, "המטרה לרכוש לקוח ולא למכור מוצר" שזה נהדר ונדיר עם תודעת השירות האפסית שקיימת בארץ!
לפיכך, החברה משווקת את מוצריה רק באינטרנט, באתר החברה, ללא שום תיווך וללא קוסמטיקאיות וזאת על מנת לפקח על השירות שהלקוחה מקבלת, המחירים, להיות בקשר מתמיד עם הלקוחות ולוודא שביעות רצון. המוצרים נשלחים אלייך עד הבית (או לעבודה, לאן שתגידי!) עם שליח.
לאחר הקניה באתר, כל לקוחה מקבלת נציג שירות אישי לפי גיל וסוג העור והחל מאותו הרגע, אתן יודעות שאתן פונות לנציג אחד בחברה, לנציג שלכן!
דבר נוסף שהחברה מציעה, שלא תראו בשום מקום אחר (תחזיקו חזק!!!) להחזיר את המוצר אם לא אהבתן, ללא שאלות, גם אם כבר השתמשתן בו ולקבל עליו זיכוי! נכון, שיש מי שינצלו את זה, אבל לדעתי זה רק מראה עד כמה שהחברה בטוחה במוצר שלה ומאמינה בו. עם גישה כזו, גם הלקוחה מרגישה בטוחה לרכוש את המוצר ולדעת שיהיה שם מישהו בשבילה אם חלילה היא לא מרוצה.


ויתרון נוסף, חשוב לא פחות, מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים חומרים מן החי וברישיון משרד הבריאות. למעשה, החברה מתנגדת בתוקף לניסויים בבעלי חיים!!! 



קיבלתי לסקירה את קרם הלילה ואת הסרום של iconix:





- Anti-Wrinkle Serumסרום רב מימדי בעל מילוי משי על בסיס סרמידים

מבטיח: מזין ומשפר את מבנה העור ותפקודו. יעיל למגוון נזקי גיל - קמטים, נפולת, יובש, פיגמנטציה, אדמומיות ומטבוליזם שוטף. מיועד לפנים, לצוואר ולאזור העיניים. 

מקיים: יש לי עור מעורב עם נטייה לשומני ואני שונאת (!) לשים קרם פנים כי אני מרגישה שכלום לא נספג בעור שלי (ועדיין לא מצאתי את האחד) וכל מה שאני מורחת על הפנים שלי סתם כבד ודביק. החל מהקיץ האחרון התחלתי להשתמש בסרום (של חברה אחרת) וראיתי שמספיקה לי הלחות שהסרום מעניק לי ללא התחושה הדביקה, ובבקרים לא הייתי מסיימת את שגרת הטיפוח עם קרם לחות. כך עשיתי גם עם הסרום של iconix, אחרי ניקוי הפנים מורחת רק אותו וזהו! הריח של הסרום עדין ונייטרלי (כך שגם גברים יכולים להשתמש בו) המרקם משי ומאוד נעים. הוא מאוד סמיך ושומני, אבל באורח פלא כשמורחים על הפנים הגימור שלו משי ולשם שינוי הפנים שלי לא מבריקות אלא מט (זהו הישג אדיר לעור שלי!).
מבחינת כמה העור שלי השתפר לא יודעת להגיד לכן, למרות שאני משתמשת בסרום כבר כמעט חודשיים, אולי בגלל שאני רק בת 29 ולא מעל גיל 35, אולי העור שלי לא כזה גרוע כמו שאני חושבת או אולי היה שיפור ולא שמתי לב.
מה שכן, אני מאוד אוהבת את העובדה שדרוש לי תכשיר אחד, כי הסרום מיועד גם לעור הפנים, העיניים וצוואר, כך שזה חוסך לי את השימוש בקרם עיניים (לעצלנית כמוני זה מעולה!).

חייבת לציין, שעל אף שהאריזה והמיתוג היוקרתי, אני חושבת שיש המון פאקים עם האריזה (למרות שהיא מאוד יפה, נקיה ומשדרת יוקרה). א- לא ברור כמה טיפות יש לשים מהסרום- "מספר טיפות" מבחינתי זה לא ברור כי זה נתון לפרשנות החל מ-2 טיפות ועד... הייתי מעדיפה שייתנו לי מספר ברור שאני לא אתהה.
ב- הפיפטה... כל כך פאסה! למה לא במשאבה? פיפטה כל כך לא היגיינית, כל פעם צריך לפתוח את הבקבוק, נכנס אוויר, בקטריות, וזה בא במגע עם העור... עם המזל שלי, הפיפטה לא עובדת לי, לא משנה כמה אני לוחצת עליה היא פשוט לא שואבת חומר לתוכה ואני נאלצת להוריד את החומר מהמקלון של הפיפטה עצמה ולא לטפטף (מה הסיכויים שהבנתן למה אני מתכוונת?).


 -קרם לילה משקם בעל פפטיד רב מימדי לטיפול כולל בקולגן Night Recovery Booster

מבטיח: מיועד לעור הפנים, העיניים והצוואר. לשיקום והרגעת העור במהלך הלילה, פועל להפחתת קמטים קיימים ומונע היווצרות חדשים. יעיל במניעת הצטברות של "שקיות" כהות מסביב לעיניים. 

מקיים: לצערי, לא התחברתי לקרם הלילה. למען האמת, השתמשתי בו פעמים ספורות בלבד, כי הוא כבד מדי עבורי, גם בתור קרם לילה, הרגשתי שהוא סמיך מדי ופשוט לא נמרח. אני בטוחה שלקראת החורף שיהיה יבש וקר יותר אני כן אשתמש בו, אבל נכון לעכשיו, הוא ואני לא חברים.
גם האריזה של קרם הלילה לדעתי לוקה בחסר- אין את המכסה הנוסף ששמים מתחת למכסה המתברג, על מנת לאטום את הקופסה כמה שיותר.

*****

לסיכום,
מטרת החברה הינה לקצר לנו את שגרת הטיפוח ולכן יש 5 מוצרים בלבד. הסרום/ הקרם לחות מיועד גם לאיזור הפנים, העיניים והצוואר. ובהתחשב בעובדה ששאר החברות מציעות אינספור מוצרים להשלמת שגרת הטיפוח, כאן החברה מציעה קרם 1 שעושה את כל העבודה ואם עושים חישוב פשוט, אז יוצא כמעט אותו המחיר.
ובכל זאת, לעניין המחיר, זה הרבה מעל תקציב הטיפוח שלי וכנראה שלא הייתי קונה במחירים האלה (אולי לקראת גיל ה-40 אני ארגיש אחרת), אבל אני מכירה הרבה שכן. אני מניחה שזה מאוד אישי וכל אחת עם התקציב והשיקולים שלה. מה שכן, העובדה שמחזירים לך את הכסף במידה ואת לא מרוצה, מקלה מאוד על ההחלטה האם לקנות במחירים האלה.
ולגבי האי שביעות רצון שהבעתי, אל תחליטו רק על סמך זה, כי באמת שבעניין הטיפוח אני מאווווד בעייתית ועדיין לא מצאתי מוצר שאני אגיד עליו WOW... אז רב הסיכויים שאני כאן הבעיה ולא המוצרים.
לעור יבש או בוגר יותר של 35 וצפונה (בגיל בו העור יבש יותר ו"צמא" ללחות) בטח המוצרים יתאימו יותר.

כמו שציינתי, לחברה יש 5 מוצרים:
1. Deep thermal cleanser- תחליב עשיר לניקוי יסודי ולהבהרת עור הפנים ( 250 ש"ח 125 מ"ל)
2. Anti-wrinkle serum- סרום רב מימדי בעל מילוי משי על בסיס סרמידים ( 1,050 ש"ח 30 מ"ל)
3.  Restructuring moisturizer- קרם לחות מחדש בעל פפטיד הגנה על הדנ"א ( 400 ש"ח 50 מ"ל)
4. Night recovery booster- קרם לילה משקם בעל פפטיד רב מימדי לטיפול כולל בקולגן (550 ש"ח 50 מ"ל)
5. Re-definition mask- מסיכת ג'ל ממריצה בעלת אפקט הבהרה (400 ש"ח 50 מ"ל)

כל הסדרה עכשיו במחיר מבצע של 1,990 ש"ח במקום ב-2,650 ש"ח (25% הנחה).
למידע נוסף ולרכישה מוזמנות (ומוזמנים כמובן) לאתר החברה

לדף הפייסבוק של iconix


האם אתן כבר מכירות את המותג וניסיתן את המוצרים?
שגרו אליי שאלות אם יש לגבי המותג, המוצרים או סתם על סרטים אהובים :)


שלכן,
מיס גליטרס :)

אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)

אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)


4 תגובות

  1. סקירה נהדרת!!! תמיד כיף לקרוא את הפוסטים שלך!
    סקירה כנה ואמיתית, לשם שינוי! נמאס מבלוגריות שלא יודעות להגיד את האמת, שהכל "נהדר ונוצץ" במוצרים רק כי קיבלו צללית מעפנה בשווי 40 ש"ח בחינם לסקירה.
    את שינוי מרענן בבלוגיה! תמשיכי ככה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, קרינה!!! ממש ריגשת אותי, תודה רבה :)

      מחק
  2. אנונימי14.4.2014, 9:27

    לא יודעת אם הייתי משקיעה סכומים כאלה בשביל מוצרי טיפוח... זה או קרם פנים או לשלם חשבונות החודש.

    השבמחק