הגרלת חג האהבה / Valentine's Day Giveaway

כפי שהבטחתי לכן בפוסט הוולנטיינ'ס שפורסם ממש לפני שעות ספורות, מזמינה אתכן להגרלה ורודה במיוחד.
קצת טעיתי בתזמון ההגרלה ובמקום להכריז על הזוכה בחג האהבה (קרי, ב-14.2) אני רק מתחילה את ההגרלה ביום זה. ההגרלה תהיה פתוחה למשך 10 ימים ואני אכריז על הזוכה ביום ההולדת שלי (קרי, ב-25.2) אז יהיה לי כיף כפליים :)

מה מקבלים?
1. שפתון של ELF שמספרו 7710 Flirtatious
2. קרם ידיים המהולל של OPI- Avojuice בריח שושן וג'ינג'ר שאני כל כך אוהבת והיללתי בפוסט הקודם
3. סומק שובה לבבות (תרתי משמע) של פזישנס פורמולה עליו כתבתי בפוסט וולנטיינ'ס שנה שעברה
4. שפתון EOS הנחשק בריח סורבה תות
5. חבילת פצירות חד פעמיות של הלו קיטי עליהן כתבתי בפוסט הקודם
*מי שמקפידה על מוצרים לא מנוסים, את יותר ממוזמנת להשתתף בהגרלה ואני אשמח להחליף את המוצרים הלא רלוונטיים עבורך במוצרים כשרים :)


איך נכנסים להגרלה?
1. לעשות לייק בדף הפייסבוק שלי
2. לפרגן בתגובה בפוסט זה (בסוף הפוסט, דרך הפייסבוק או דרך תיבת התגובות)3. להיות מנויה לעידכוני הבלוג במייל (להרשם באמצעות המייל ולאחר מכן לאשר את המינוי, ע"י לחיצה על קישור שתקבלי במייל). תיבת הרישום לעידכונים נמצאת בצד ימין של הבלוג ונראית כך (אם את מהנייד, את צריכה להעביר את התצוגה לאינטרנטית):

* ללא ביצוע 3 פעולות החובה, השתתפותך בהגרלה תפסל!


איך תגדילי סיכויי זכיה (*פעולות רשות)?
4*. את יכולה (לא חייבת) לשתף את התמונה של ההגרלה בפייסבוק. ניתן לשתף את התמונה מדי יום ולהגדיל את סיכויי הזכיה שלך בהגרלה. חשוב מאוד שהשיתוף יהיה ציבורי (ולא מוגבל רק לחברים) ע"מ שאני אוכל לראות את השיתוף.
5*. לתייג חברה טובה בתמונה בפייסבוק על מנת שגם היא תוכל להשתתף בהגרלה
6*. לעקוב אחרי באינסטגרם misglitters@

ע"מ להקל על ההשתתפות בהגרלה, עליך להשתמש בתוסף ולסמן כל פעולה שביצעת. התוסף יראה לך איזה מהפעולות אישרת שביצעת וכמה נקודות קיבלת עליהן (ואם הסתבכת עם התוסף, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי ואני אשמח להסביר).

a Rafflecopter giveaway
ההגרלה פתוחה עד יום שלישי, ה-24.2.15 בחצות.
הזוכה שמילאה אחר כל ההוראות תוכרז בדף הפייסבוק ובבלוג ביום ההולדת שלי ב-25.2.15 ותצטרך ליצור איתי קשר. במידה שהזוכה לא תיצור עימי קשר תוך 72 שעות מההכרזה - אגריל זוכה אחרת.

לכל שאלה או בעיה טכנית אני זמינה בדף הפייסבוק ובמייל: Glitters.Mua@gmail.com

בהצלחה!!!


 ♡ ♡
**************************
ההגרלה נסגרה.
תודה רבה לכל המשתתפות!!! 
הזוכה הינה ירדן לוין.
***************************
 ♡ ♡

בינתיים, מזמינה אתכן לחגיגת המבצעים שיש כרגע באתרים הישראליים לכבוד חג האהבה הבינלאומי:

בגילטי תמצאו שלל מוצרים בהנחות מיוחדות עד יום ראשון, ביניהם השפתונים העמידים של עופרה (ב-85 ש"ח במקום ב-108 ש"ח) ופלטת היהלומים (ב-149 ש"ח במקום 198 ש"ח), כמו גם האייליינר ג'ל של עופרה, שרק בו אני משתמשת על הלקוחות שלי (ב-95 ש"ח במקום ב-114 ש"ח).
המחליקים של אמיקה במחיר השקה באתר ב-383 ש"ח (עד ה-28.2) ובקניית מכשיר מקבלים שמן טיפולי מתנה.
על כל קניה באתר גילטי מעל 100 ש"ח משלוח בדואר רשום חינם או שליח חינם בקניה מעל 300 ש"ח. מעבר לכך, על קניה באתר מעל 199 ש"ח לקוראות שלי מגיעה מתנה: מברשת עיניים מספר 23 של מיקאלה ביוטי בהזנת הקוד GlitterLove. לעמוד המבצעים לוונטיינס בגילטי.


 ♡ ♡

שת"פ פעולה בין מותג תיקי האיפור ענבר גור אריה- IGA ואינגלוט הניב מבצע מפנק: עד סוף פברואר ניתן לרכוש קיט מיי ביוטי סיקרט ב-300 ש"ח וקיט לולה ב-170 ש"ח.


 ♡ ♡

אתר KLEO מפנק עם 20% הנחה על כל המוצרים הורודים והאדומים באתר. בנוסף, הרוכשת הראשונה באתר תקבל פריט איפור של סיגמא במתנה. המבצע בתוקף ליומיים בלבד 14-15.2.15.
שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


26 תגובות

  1. יום אהבה שמח!!! :)

    השבמחק
  2. ♥♥ happy valentines
    רשומה ושמחה להשתתף בהגרלה הורודה והשווה :)

    השבמחק
  3. עשיתי את כל השלבים (: יום אהבה שמח

    השבמחק
  4. השלבים נעשו :) יום אהבה שמחחח

    השבמחק
  5. השלבים נעשו :) יום אהבה שמחחח

    השבמחק
  6. איזו הגרלה נפלאה !! ורודה ומתקתקה .. הצבע האהוב עלייי... ביצעתי את כל השלבים .
    Michal Englander

    השבמחק
  7. אשמח לזכות מיליתי את כל השלבים יום אהבה שמח!

    השבמחק
  8. נעשו כל השלבים כולל אלה שלא חייב , ההגרלה נגמרת ביום הולדת 15 שלי והלוואי שאזכה ואקבל מתנה שווה כזאת!:)יום אהבה שמח♥

    השבמחק
  9. הגרלה מקסימה :-)

    השבמחק
  10. PerfectlySnae15.2.2015, 9:33

    הי, מזל טוב ליום ההולדת הקרב!

    השבמחק
  11. נפלא, מזל טוב :)

    השבמחק
  12. בהצלחה לכולן!!

    השבמחק
  13. אזו חגיגה מתוקה בוורוד והכי מזל טוב מיסי :)

    השבמחק
  14. שיר טל16.2.2015, 16:09

    מזל טוב!! :)

    השבמחק
  15. מזמן כבר מקבלת מיילים מהבלוג ועוקבת בפייסבוק שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  16. הגרלה ממש שווה :) ביצעתי את כל השלבים..
    בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  17. יומולדת שמח! :) איזו הגרלה ורודה וכיפית.

    השבמחק
  18. בוצעו כל השלבים כולל שלבי הבונוס. שמי בפייסבוק inbal elihav והמייל inbalelihav@walla.com

    השבמחק
  19. איזו הגרלה מתוקה. חג אהבה שמח

    השבמחק
  20. איזו הגרלה מגניבה :) אהבתי את כל המוצרים

    השבמחק
  21. אשמח לזכות וזה מתנה היפה שאקבל:)
    שמי בפייסבוק Ayalla diana Yitzhak
    dianaayalla@gmail.com

    השבמחק
  22. בהצלחה לכולן ובמיוחד לי! :)

    השבמחק