ההולוגרפי הראשון שלי: MILANI 3D Holographic- Hi-Res

היוש בנות!

אז כפי שהבטחתי ובתקווה שהצלחתי ליצור מתח מהפוסט הקודם, היום אני רוצה לדבר על הלק ההולוגרפי החדש שלי של חברת מילאני שקניתי דרך אתר BeautyJoint (כל הפרטים על האתר בפוסט הקודם)

MILANI Speciality Nail Lacquer 3D Holographic- Hi-Res

ראיתי הרבה תמונות של לקים הולוגרפיים ברשת או כפי שזה נקרא בשפת הבלוגריות "סווצ'ים" הכוונה להדגמה על העור/ הציפורניים איך המוצר נראה בפועל. בסווצ'ים ברשת הלק תמיד נראה מיוחד ומאוד מרשים, לצערי זה לא התבטא על הציפורניים שלי, אלא אם כן הנדסתי שהיד תהיה בזווית מסויימת כדי לתפוס את האור בדיוק בצורה הנכונה כדי שינצנץ....  (כמו שעשיתי לצורך התמונות)
לצערי התאכזבתי :/ ציפיתי למשהו הרבה יותר מרשים!
הזווית המושלמת 1 באור יום

באופן כללי הפורמולה של הלק מאוד נעימה ובתמונות שמתי 2 שכבות ממנו מעל מחזק ציפורניים. הלק אמנם מנצנץ ויש תחושה שיהיה מחוספס בגלל כל הגליטר שבו, אבל לא, הלק חלק להפליא!
הזווית המושלמת 2 באור יום
הזווית המושלמת 3 באור יום
 סליחה על התמונות הלא מושלמות... מבטיחה להשתפר!
בשמש
 בצל הלק בכלל נראה כמו סגול עם נצנצים
בצל
אכן תמונות קשות!!! מרחתי את הלק בשבת בערב וביום שני בבוקר הוא כבר נראה מיואש, אז בשני חידשתי שוב (כי בשלישי הלכתי לארוע ורציתי להשוויץ בו :) ) ביום חמישי כבר לא נשאר ספק והלק היה חייב לרדת מהציפורניים!
מצב הלק אחרי 3 ימים
האמת התאכזבתי ממנו ואני לא יודעת אם הייתי קונה אותו אם הייתי יודעת שהוא לא כזה מרשים על הציפורניים... זה ההולגרפי הראשון שלי אז אני לא יודעת אם הוא היה לא טוב או שכל ההולוגרפיים כאלה (הרבה יותר פוטוגניים ממה שהם במציאות). זה דווקא משעשע כי בד"כ הבעיה הפוכה- יש לק מדהים אבל יופיו לא מתבטא בתמונות...

אם בכל זאת חשקה נפשכן בלק הזה, תוכלו לרכוש אותו באתר ביוטיג'וינט ב- 2.99$ (לא כולל משלוח) או למצוא אותו באיביי.

מה אתן אומרות? נפלתי עם בחירת ההולגרפי או שגם שלכן מאכזבים?

אה, אתן עדיין לא רשומות לעדכונים שלי?! אתן מוזמנות להירשם כמנויות לבלוג (חלונית הרשמה בפינה הימנית העליונה), תעשו לייק לדף שלי בפייסבוק ועל הדרך תעשו לי נעים מבפנים שאני אדע שיש מי שקורא את מה שאני כותבת :)
תגובות מתקבלות בברכה בבלוג זה :) :) :)
ביוט

3 תגובות

  1. את שמה טופ טוב מעל? לדעתי זה חלק מהעניין... יש לי אותו והוא מעלף!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא שמתי, לא נראה שיש צורך... אנסה בפעם הבאה!

      מחק
  2. אנונימי24.3.2013, 14:51

    הסיבה שההולוגרפיות לא מרשימה מדי בלקים האלה היא כי זה לק "scattered holographic" ולא "linear holographic" ! יש פה סוג של נצנצים הולוגרפים, במקום פיגמנט הולוגרפי!

    השבמחק