שיק- שוגר בייבי מספר 4

שישי שמח יקירות!

מי מכן שעוקבת אחרי הבלוג שלי או הפייסבוק, בטח שמה לב שנעלמתי בשבועיים האחרונים והייתי פעילה פחות בפייסבוק ובכלל לא כתבתי בבלוג (איזו פאדיחה אם אף אחת מכן לא הרגישה בחסרוני...).
אז הסיבה לכך, היא שלקראת הסופשבוע הקודם היה לי מצב רוח של "לא בא לי על כלום" (המצב היה עד כדי כך גרוע שאפילו לא היה לי כח למרתון של סרטים במיטה וגם לא הזמנתי כלום מהרשת כבר שבוע) ואז בתחילת השבוע חטפתי מיגרנה וממנה המשכתי לצינון מעצבן... ולמה אני חופרת לכן על מצבי הנפשי והפיזי!?  כי ברגע שהתחלתי להרגיש יותר טוב, הדבר הראשון שעשיתי זה למרוח לק חדש שמחכה לי במגירה כבר שבועיים, שלפתי מצלמה והכנתי עבורכן פוסט :)

הכירו את החתיך שעשה לי שמח אתמול וישמח אותי במהלך הסופ"ש- Chic Sugar Baby #4
לק חדש של שיק מספר 4 מהסדרה החדשה שוגר בייבי (המבוססת על אפקט הסוכר)
אור יום, בצל על רקע עץ הקלמנטינות :)


זה בדיוק מסוג הלקים שאני אוהבת... שהם תכשיט בפני עצמו (אה כן, ועם נצנצים) נורא מזכיר לי את הלקים של OPI מסדרת ה- Liquid Sand
אור יום, בצל עם היביסקוס

מרחתי שכבה אחת מהלק מעל טופ של צ'יינה גלייז וזהו...


החסרון של הלקים האלה זה הטקסטורה שלהם, שאם מישהי אוהבת רק גימור חלק ומבריק, יש מצב שהיא לא תתחבר לסגנון הזה... ובכל זאת, ממליצה לכן לנסות, כי בפעם הראשונה שניסיתי לק כזה גם אני לא אהבתי. מה גם, שאפשר למרוח מעל מייבש או כל טופ אחר ובכך ליצור גימור חלק (אבל פחות מרשים לדעתי).
בשמש

הלק מספר 4 כנראה המועדף עליי עד כה, יש לי את מספר 1 שנחמד אבל קצת אכזב אותי (ציפיתי ממנו ליותר, כי אני פריקית של לקים מיוחדים במינם) ויש לי גם את מספר 6 שטרם ניסיתי.
בשמש ישירה

להפתעתי, לא היה מסובך להסיר את הלק, אף על פי שהוא מחוספס ועם מלא נצנצים.


אז מאיפה ובכמה קונים?
את הלקים של שיק מסדרת שוגר בייבי ניתן למצוא בחנויות קוסמטיקה פרטיות, בסופר פארם ובניו פארם במחירים הנעים בין 17-22 ש"ח לפני מבצעים והנחות. (שזה אחלה מחיר ללק כל כך מיוחד)
בסדרת השוגר בייבי תוכלו למצוא 12 גוונים.

הא כבר ניסיתן את הלקים של שיק שוגר בייבי עם אפקט הסוכר?
האם נהנתן מהביקור בפרדס? האם זה היה טו מאץ' ועדיף לדבוק בתמונות על רקע לבן?

האם התגעגתן אליי?
האם אני חופרת עם השאלות ואתן רוצות שאני אפסיק?


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

6 תגובות

  1. טיול אצבעות בחיק הטבע.. אהבתי..

    השבמחק
  2. התמונות מקסימות והלק מאוד יפה עלייך.

    יש לי את הלק הזה והשתמשתי בו רק פעם אחת... אני פחות מתחברת למחוספסים שיש בהם חתיכות גליטר גדולות ויותר אוהבת את אלה שגרוסים דק, כי אם כבר מחוספס לפחות שיהיה עדין יחסית, אחרת אני מתחרפנת מהתחושה המעצבנת חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני מניחה שזה עניין של הרגל... בפעם הראשונה זה היה לי ממש מוזר, אבל כרגע לא ממש מפריע לי (רק טיפונת... כי התרגלנו לציפורניים חלקות) אבל היות ואני חובבת לקים כמה שיותר נוצצים ומיוחדים, זה נסבל מבחינתי :) מה שכן.... בטח לשים גרביון עם הלק הזה, לא יהיה פשוט :)

      מחק
  3. קניתי את הצבע הזה שבוע שעבר ואני מזה מרוצה. יפה מאוד, מיוחד ועלה 11 שקל במבצע באפריל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו! 11 שקל זה כלום!!!! תהני :)

      מחק