החורף עם מאלו ווילז

לפני כחודשיים הוזמנתי לאירוע בלוגריות ע"מ להכיר את המותג הגרמני MALU WILZ ובגלל שאני אוהבת להתנסות לאורך תקופה במוצרים רק עכשיו אני מספרת לכן על המותג.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות למארגנות האירוע המקסים.

חברת האיפור MALU WILZ מגיעה אלינו מגרמניה, ששם היא נחשבת למותג איפור מספר 1. חייבת להודות שהופתעתי לשמוע על המותג לראשונה בהשקה בעוד שבגרמניה הוא ה-מותג!
מאלו ווילז נחשבת למותג איפור מקצועי ויוקרתי ומשווקת למאפרים מקצועיים, מכוני יופי וקוסמטיקה.

חברת MALU WILZ הוקמה בשנת 1985 בגרמניה, ושם במינכן נמצא מטה החברה עד היום.
החברה לא מנסה על בעלי החיים ומתנגדת לכך בכל תוקף.
מוצרי החברה משווקים בכל העולם, בארץ תוכלו למצוא אותם באתר החברה, באתר פרושופ, באתר ביוטישופ, ואצל מאפרים וקסמטיקאיות.
לחברה מגוון רחב של מוצרים- החל ממוצרי בסיס, איפור מינרלי וכלה בטיפוח ציפורניים ולקים.
מוצר הדגל של המותג הינו קרם ההסוואה/ הקמופלאג' ( Camouflage) שמיועד להסוואת פגמים בעור. אחרי שראיתי את קרם ההסוואה בפעולה, כשלנגד עיניי נעלם לו כתם לידה מפניה של חברה, אני לא מופתעת מכך שהחברה כל כך מתגאה בו.

לא חזרתי הביתה עם ידיים ריקות ואני כאן לספר לכן על ההתנסות שלי:


בסיס לצלליות
הבסיס לצלליות, או בשפתו המקצועית "הפריימר" במרקם קרמי עדין ומספיקה כמות מזערית ממנו שתספיק לכל העפעף. יש לו צבע יחסית כהה, אבל באופן מפתיע על עורי הלבנבן הוא השתלב יופי. הפריימר מכיל חלקיקי שימר עדינים כך שהפריימר עצמו יכול לשמש כצללית עדינה לימים עצלים במיוחד. הפריימר החזיק עליי יום שלם והעצים כל צללית שהנחתי עליו. הטענה היחידה שלי זה הריח הבלתי נסבל שלו... הוא מריח לי כמו אפטרשייב וזה ריח שלא מתנדף במהלך היום ולצערי אני מאוד מודעת לריח הזה. אני מאוד רגישה לריחות כך שבעיניי זה חסרון גדול... העברתי את הפריימר לאמא, היא מרוצה ממנו ולא ציינה בפני שהריח שלו מפריע לה או שבכלל שמה לב לריח כלשהו. כך שאם אתן לא רגישות לריח כמוני, לא צריכה להיות לכן בעיה איתו.
הפריימר מכיל 5 מ"ל ועולה 106 ש"ח.
ואם הפריימר נראה לכן מוכר, אז זה לא סתם... אותה גברת בשינוי אדרת נמכרת באירופה תחת המותג ARTDECO שזה בעצם הבעלים של מאלו ווילז

צללית קרם עם נצנצים
לצערי התאכזבתי בגדול לגלות מוצר כל כך מיושן במבחר החברה. הצללית הזו הזכירה לי מאוד צלליות שהייתי משתמשת בהן בתיכון בשנות ה-90 (ולדעתי טוב שהן נשארו שם). אין בצללית הזו משהו מוצלח, לא הנצנצים (וכן, אתם שומעים את זה מפי חובבת נצנצים מוצהרת), ולא המרקם הקרמי-ג'לי השקוף שלה. הצללית כמעט ג'לית והמרקם הזה לא לטובתה כי אפילו שעה היא לא החזיקה על העפעפיים (מזל שניסיתי אותה בבית) פשוט גלשה לתוך הקמטוטים :/
על מנת לתת לה הזדמנות נוספת ניסיתי אותה על הפריימר ועל עפרון שחור כבסיס והרי התוצאה:
מימין לשמאל: צללית ללא פריימר, צללית מעל פריימר, צללית מעל עפרון שחור
נראה שהפריימר הציל את מראה הצללית ונתן לה צבע עמוק יותר, מעין מראה "פרוסטי".  על העפרון השחור נוצר מראה מטאלי מיוחד. ובפעם הבאה שאצא לדיסקוטק אנסה את השילוב הזה ואוכל לדווח על העמידות... אולי אחזור עם מסקנות אחרות.

ג'ל לגבות
הג'ל הזה הוא המצאה אדירה, 2 הברשות ויש גבות :) המוצר שימושי למי שיש כבר גבות עם צורה וכל מה שהיא צריכה זה רק קצת צבע להדגשתן. אצלי הגבות גם בהירות וגם נורא דקות, כך שעבורי המוצר הזה הוא לא לשימוש יומיומי (כשאני משקיעה 10 דקות מידי בוקר לסרטוט ועיבוי הגבות) אבל כן משמש כאלטרנטיבה מצויינת לימים שלא בא לי להשקיע ובמקום לצאת מהבית ללא גבות כלל עדיף שיהיו גבות דקות אבל לפחות עם צבע.
הג'ל גבות נמכר ב-106 ש"ח בשלושה גוונים: שקוף, חום בהיר וחום כהה.

סילר לשפתיים- Perfect Lip Fix
משום מה, באתר הוא נקרא בסיס לשפתיים, אך הוא משמש כסילר, כלומר מניחים אותו מעל שפתון. ניסיתי אותו מספר פעמים ובכל פעם הוא שרף לי מאוד, למרות שאין לי יובש בשפתיים. מצד אחד הוא כן עזר בעמידות של השפתון אבל הצריבה בשפתיים פשוט לא שווה את זה לדעתי. אמנם שרפו לי השפתיים רק למשך כמה דקות ובכל זאת.... אני לא חושבת שזה הכרחי, אני מעדיפה פשוט לחדש את השפתון פעם פעמיים ולא לסבול ככה. אם בכל זאת תרצו לרכוש את הסילר תצטרכו להפרד מ-130 שקלים חדשים.

מסקרה- 3D Effect Mascara
אני פיתחתי יחסי אהבה-שנאה עם המסקרה הזו. מצחיק, אבל כבר סיימתי אותה ועדיין אינני בטוחה אם אהבתי אותה או לא... היו ימים שהייתי סופר מרוצה ממנה והיו ימים שהיא פשוט עיצבנה אותי. אז מה הקטע אתן שואלות אותי?
ובכן, ראשית, המברשת לא הכי נוחה- זה מאוד נחמד שהמברשת עגולה וניתן ליצור איתה מראה דרמטי (כמו שאני אוהבת) אבל הסיבים נורא רכים מה שהופך את מלאכת הברשת הריסים לקשה. לדעתי המברשת גם רחבה מדי, וכמעט באופן קבוע הייתי מלכלכת את העפעפיים במסקרה (דבר לא כל כך כייפי אחרי שהשקעתי חצי שעה בטשטושים). אגב, אני מחשיבה את עצמי כאוהבת אקסטרים בכל הקשור לאיפור ובמיוחד למסקרות אז אם לי המברשת לא הייתה נוחה, אז בטח שגם למתאפרת "הפשוטה".
ואם כבר הצלחתי להתגבר על מכשול המברשת הלא נוחה, מגיע החלק המעצבן עוד יותר.... המסקרה מתפרקת או נמרחת במהלך היום, אבל שוב, זה לא תמיד. יש ימים שהיא פשוט מושלמת ויש ריסים דרמטיות ויפות ללא מריחות ולא נשורת.
לפי מה שקראתי ברשת (וגם על סמך תגובותיהן של הבלוגריות הישראליות) התגובות מתחלקות ל-2 או שממש אוהבים את המסקרה הזו או שממש לא... ואני עדיין לא החלטתי מה דעתי עליה... אבל אתן יכולות לגלות בעצמכן בעבור 150 ש"ח.


האם כבר יצא לכן להתנסות במוצרי מאלו ווילז?
האם ניסיתן את המוצרים שמופיעים בפוסט ואתן לא מסכימות איתי?
אשמח שתכתבו לי.

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


*המסקרה, הפריימר והצללית התקבלו לסקירה.



10 תגובות

  1. אנונימי11.1.2014, 23:15

    אני חושבת דווקא שהצללית הזו יכולה לשמש כבסיס ולתת מראה יותר גלאמי. זה די משדרג, אם כי לא מתאים לכל מאורע. בתור אחת שנושאת את המילה 'גליטר' בשמה - ציפיתי ממך ליותר התלהבות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תביני אותי לא נכון, אינני מתנערת מהאחריות שחלה עליי כמיס גליטרס... רק שהצללית הספציפית הזו פשוט לא מוצלחת. המרקם הג'לי שלה פשוט נזל לי מהעיניים ונכנס לקמטים.. זה לא מראה כל כך "נוצץ"...

      מחק
  2. הפריימר הזה בדרך אליי, כולי תקווה שארגיש אחרת לגבי הריח. שמחתי להכיר את המוצרים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את לא רגישה לריחות כמוני (וכבר סיכמנו שאני די פסיכית בגזרה הזאת ולא סלחנית) אני מאמינה שאת תהני מאוד מהפריימר, כי חוץ מהריח שלו שהפריע לי, כפריימר הוא עשה עבודה מעולה.

      מחק
  3. אורלי כהן12.1.2014, 8:05

    הפריימר הזה מעולה! לפעמים אני משתמשת בו כצללית בלבד
    לא ניסיתי את הסילר לשפתיים אבל אני מכירה מחברות אחרות את תחושת הצריבה שאת מתארת.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני, בעיקר על עצם הגב כשאני רוצה "להאיר" את העיניים ולהרים את הגבה

      מחק
  4. אנונימי14.1.2014, 13:22

    אני דווקא אוהבת את המסקרה, למרות שמסכימה שהמברשת לא הכי ידידותית.

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הזמן דווקא למדתי לאהוב אותה והתרגלתי אליה :)

      מחק
  5. לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים שלהם והדבר היחיד שמסקרן אותי זה הג'ל לגבות...
    לא אוהבת פריימרים שבאים באריזות כאלו, סטריליות באזור העיניים זה חשוב!

    השבמחק