קופסת ההפתעות מלוק פנטסטיק | LFBEAUTYBOX#

איזה כיף לקבל מתנות! (אז מה אם זו מתנה שקניתי לעצמי?!)
אני לא מהאנשים שאוהבים לקנות חתול בשק ולרב מעדיפה לדעת בדיוק מה אני קונה ומבלה שעות רבות במחקר שוק; משווה מחירים, בודקת סווטצ'ים ברשת וקוראת סקירות עד שאני לוחצת על כפתור "אישור הזמנה".באחת מהקבוצות בפייסבוק בהן אני פעילה, מישהי פרסמה לפני כשבועיים שהאתר הבריטי Look Fantastic מציע קופסת הפתעות ב-£15 , להזמנה מוקדמת בכמות מוגבלת ל-24 שעות בלבד! אז טניושקה היקרה מקבוצת היוקרתיות בפייסבוק, ראשית כל אני רוצה להודות לך! בזכותך פינקתי את עצמי במתנה נהדרת לחג (בכלום כסף) ושנית, שמחה לשתף עם שאר הבנות את תכולת הקופסה :)

אוהבות קונספט קופסת ההפתעות, יאהבו במיוחד את הקופסה אשר לוק פנטסטיק הכינו עבורנו.
עזבו אתכן מקופסאות יופי ישראליות (ששמן לא יצויין כאן) שממחזרים קופסאות בלי בושה מדי חודשים או קופסאות שלא תואמות כלל לפרופיל היופי שלכן, או קופסאות יופי המכילות דוגמיות שאתן יכולות להשיג בחינם בפארמים. או הגרוע מכל, קופסאות יופי עם מוצרים פגי תוקף או לתוקף של חודשיים בלבד ועוד אומרים לכן שאתן לא בסדר שרוצות מוצרים עם תוקף של לפחות שנה, כי שידת האיפור שלכן אינה פח זבל...
לוק פנטסטיק הכינו ביוטי בוקס מלאת כל טוב, עם מוצרי יוקרה, ממותגים נחשקים והם אפילו עם תוקף ארוך (בדקתי! ) :) בנוסף, לקופסה מצורפות גלויות עם הסבר על כל מוצר בה ורקע על המותג. מחיר הקופסה 15 פאונד או כ-90 ש"ח.


את המשזף של סנט טרופז אתן ודאי מכירות, ואם לא, אז הרשו לי לספר לכן שהמשזף הזה נחשב למשזף הטוב ביותר בעולם!

אנוכי לא מהרוכשות של משזפים ובכל זאת, התרגשתי לגלות אותו בקופסה, כי מי לא תרצה לשים ידיה על מוצר שנחשב להכי טוב בתחומו!? קצת מבואסת על התזמון, אנ מניחה שיכולתי לחסוך מעצמי את ההערות של כולם במהלך הקיץ לגבי לובן הרגליים שלי (אפילו אמא היקרה, שאמורה לאהוב אותי ללא כל תנאי, אמרה שאני לבנה מדי...WTF!?). לא בטוחה שאספיק לנסות אותו בקרוב (משום שטכנית אנחנו כבר בסתיו), במיוחד שאין לי עדיין את הכפפה המיועדת להנחת המוס באחידות (כבר הזמנתי).
בקבוק המשאבה מכיל 50 מ"ל מוס, כאשר מוצר בגודל מלא מכיל 240 מ"ל אותו תוכלו להזמין בכ-£30 מהאתרים הבאים: לוק פנטסנטיק, פיל יוניק, HQhair, ביוטי אקספרט, איכמיסט, ביוטי ביי (הכי זול לדעתי), או מאתר גילטי (הישראלי).


בכל פעם שאני משוטטת באתרים הבריטיים אני פוזלת לעבר המותג הצרפתי CAUDALIE ומעולם לא יצא לי להזמין (אל תשאלו איך הצלחתי לא להתפתות).
מדובר בשמן יבש המיועד לעור הגוף, עור הפנים והשיער (זוכרות את השמן היבש של NUXE שכל כך אהבתי?). זהו הפינוק המושלם לחורף ועוד יותר לסתיו, שעושה שמות לעור שלנו!!! השמן היבש מזין את העור, נספג במהירות ומשאיר את העור לח וגמיש ללא תחושה שומנית. השמן הזה, ממש כמו השמן היבש של נוקס, עם ריח צמחים (הנ"ל בעל ריח מעט חזק יותר מזה של נוקס) ויכול לתפקד גם כמבשם קליל, אם אתן לא צריכות תותח שילווה אתכן לכל היום.
השמן לא מכיל פראבנים, סיליקון, מלחים למיניהם, SLS, שמנים מינרלים (המופקים מנפט), לא נוסה על בע"ח ולא מכיל מוצרים מהחי. בנוסף, החברה התחייבה לשתול עץ על כל בקבוק שמן כזה שנמכר, ועד כה נשתלו 600,000 עצים.
החסרון היחיד בעיני הוא שהפתח של השמן כל כך גדול, חבל שאין את המכסה הפנימי עם החור הקטן (למישהי יש מושג איך קוראים לזה?!), אבל אולי זה לא כך עם בקבוק בגודל מלא.
הבקבוקון זכוכית מכיל 15 מ"ל שמן, לעומת הגודל המלא אותו תוכלו לרכוש ב: לוק פנטסטיק, איכמיסט, ביוטי אקספרט, HQhair, פיל יוניק, נטוריסימו, סטרוברינט, Cosme-De.

והנה עוד מותג שסיקרן אותי וכמה שהייתי נרגשת לגלות אותו בקופסה... אכן הפתיעו אותי ובגדול :) Jurlique (הוו כמה כיף להגיד את זה!) הינו מותג אוסטרלי שהוקם בשנת 1985 אי שם בחווה אוסטרלית בגבעות. המותג בעל מודעות סביבתית המשתמש בחומרים ממוחזרים לאריזה ואינו מנסה על בע"ח אלא רק על בני אדם (אני לא צוחקת, כך מצוין בחזון החברה).
קיבלתי סרום אנטי-אוקסידנטי המכיל תמציות צמחים ופרחים, בעל ניחוח צמחים קליל ומרענן. ניסיתי אותו פעם אחת בלבד (קיבלתי את המשלוח אתמול) וכבר מהפעם הראשונה אין לי ספק שאני מאוהבת, הסרום במרקם ג'לי (בדיוק כמו שאני אוהבת) קליל ונספג תוך שניות, העניק לעור מראה אחיד ובריא. מודה שאפילו הרגשתי מעט אפקט מתיחה, מעין תחושה שהסרום החליק את העור והכין אותו להנחת איפור אחידה.
הסרום מגיע בבקבוק משאבה קטן ויפיפה בגוון פנינתי משגע, ואנחנו הנשים לא אוהבות אריזות יפות בכלל... :)
הסרום שבקופסה מכיל 15 מ"ל לעומת 30 ו-100 מ"ל שתוכלו להזמין מהאתרים (מזהירה אתכן לפני השיטוט באתרים, מדובר במוצר יוקרתי ועל כן מחירו הלא זול בכלל): סטרוברינט, לוק פנטסטיק, ביוטי אקספרט, פיל יוניק, נטוריסימו, Cosme-De.



טוב, בעיני זה המוצר הכי מיותר בקופסה (הייתי מעדיפה שתהיה איזו צללית או מסקרה במקום). ולמה מיותר? ובכן, זהו ספריי (5 מ"ל כדוגמית של בושם) עם תמציות קמומיל ולבנדר לשיפור השינה. למי שלא מכירה את הטריק, אפשר פשוט לטפטף טיפה אחת או שתיים של שמן לבנדר אתרי על הכרית ו.... חסכתי לכן כמה דולרים על ספריי פנסי שמנסי :)


ואם עדיין לא למדתן לסמוך על דעתי ובא לכן בכל זאת לבזבז כמה דולרים, ניתן לרכוש אותו ב: לוק פנטסטיק, איכמיסט, ביוטי אקספרט, HQhair, פיל יוניק, לייף אנד לוקס, נטוריסימו, ביוטי ביי




מי לא מכירה את מוצרי קרסטס? אוקיי, מודה שאני... בערך... מכירה אבל לא ניסיתי עד כה. 
אהבתי שמרבית המוצרים בקופסה הם על בסיס טבעי, וחבל שלא כל הקופסה טבעית, והקרסטס של לוריאל הכי לא טבעי שיש (והסנט טרופז כמובן).
מדובר בשמפו (מימין) ומעין מסכת לחות (משמאל) לשיער רגיל עד יבש. לצערי, אין לי חוות דעת עליהם בעת כתיבת הפוסט (מזכירה שרק אתמול קיבלתי את החבילה) מלבד הריח החזק שיש להם, ממש ריח של מספרה. מה שכן, יכולה לספר לכן שהמוצר זכה בפרס מוצר היופי הנמכר ביותר בשנת 2011 ב-Instyle- שימו לב לריבוע האדום על הגלויה, כך שאני בטוחה שהוא עושה משהו טוב לשיער (עידכונים בהמשך).
השמפו מכיל 50 מ"ל והמסכה 75 מ"ל, גודל שהוא מעולה לנסיעות. ואפילו מורשה לטיסות, כפי שמצוין על האריזה- איזה סימון מגניב! לא ידעתי שיש סימון כזה... האם אני היחידה שמגלה עליו רק עכשיו?
אם חפצה נפשכן לרכוש את המוצרים בגודל מלא, תוכלו לקנות מוצרי קרסטס במספרות נבחרות ברחבי הארץ, או להזמין מחו"ל: לוק פנטסטיק, ביוטי אקספרט, HQhair, סטרוברינט, Cosme-De.



אחד הדברים הבולטים בקופסה הזאת, זה שהמוצרים שנבחרו לככב בקופסת ההפתעות רובם זכו בפרסי יופי כטובים ביותר במהלך השנים האחרונות... שונה שנות אור ממה שמקבלים בקופסאות היופי הישראליות, הלא כן?!
וזהו הרגע בו אני הולכת לשבור לכן את הלב.... הקופסה כבר לא במלאי! הקופסה הנ"ל חוסלה תוך כמה שעות!! הבנתי שלאחר שהזמנתי את הקופסה הזאת, הציעו למכירה קופסה נוספת, כך שעל יאוש, תתעדכנו בקבוצות, בפייסבוק, ובאתר לבדוק האם הקופסה חזרה למלאי (שימו לב, גם אם היא תחזור, המלאי מוגבל והיא תוצע למכירה רק למשך 24 שעות, כך שאתן חייבות להיות החלטתיות, אין זמן להתלבט אם לקנות או לאו!).


ציינתי מספר אתרים בפוסט, רובם בריטיים, ואם תרכשו בהם דרך אתר הקשבק פורינג פאונדס תוכלו לקבל החזר של כמה אחוזים מהקניה באתר. (לעזרה עם הקשבק מוזמנות לפנות אליי ללא היסוס או לקרוא את המדריך שלי לאתרי קשבק).

בנוסף, באתרים שצויינו יש קופוני הנחה (קופון הנחה לא תקף על הזמנת הביוטי בוקס):
לוק פנטסטיק: 10% עם הקוד LFNEW
HQhair: הנחת 10% עם הקוד HQNOV
איכמיסט: £5 הנחה בקניה מעל £40 עם הקוד PAMPER5
ביוטי אקספרט: 10% עם הקוד BENOV
נטוריסימו: אם זו קניה ראשונה שלכם באתר השתמשו בקוד FIRST לקבלת 10% הנחה

מה אתן אומרות על הקופסה, שווה או לא?


שנה טובה ומתוקה,
שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...




10 תגובות

  1. פוסט מעולה! והקופסה נראית סופר שווה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!
      הקופסה שוב במלאי (אם כי אין לי מושג מה תהיה תכולתה!)
      אני הזמנתי שוב :)

      מחק
  2. יאללה גלוסיבוקס וגלאם גורו! נראה אתכן מספקות סחורה כזאת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מותר לחלום :)
      אגב, הקופסה שוב במלאי!

      מחק
  3. ועכשיו אני מתבאסת שלא הזמנתי אותה...

    השבמחק
    תשובות
    1. למה להתבאס אם אפשר להזמין את הקופסה החדשה שכרגע במלאי :)

      מחק
  4. וואו, איזה קופסא מפנקת!
    למרות שיש לי אינספור מוצרי איפור וטיפוח, עדיין אני מתבאסת כל פעם מחדש שקופסאות היופי בארץ ממש לא עושות את העבודה :/ וחבל, כי זה יכול להיות פינוק כזה כייפי בכל חודש...
    וכמובן שבתור ביולוגית ממש התלהבתי מהעובדה ש-caudalie נוטעים עץ על כל בקבוק שנמכר

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו רק יכולות לחלום שהמותגים והרשתות יתנו את הכבוד המגיע ללקוחות שלהם ולא יזלזלו בנו.
      אני כל כך אוהבת מותגים מוסריים שמחזירים לקהילה, זה כל כך מקסים בעיניי!!!

      מחק
  5. אנונימי6.10.2014, 22:55

    סתם עוד דרך לגרום לאנשים לבזבז כסף על מה שהם לא באמת צריכים ואת נותנת יד לבושה הזאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. נהפוכו! תסתכלי בפוסטים, תהני מהתמונות ואל תקני :)

      מחק