בלאק פריידי Black Friday 2014- הטירוף התחיל!!!

בלאק פריידי 2014 כאן!!

אם אתן מהנייד, אתן בטח לא רואות את כל התוספים המגניבים שהכנתי עבורכן, אז זה הזמן לעבור למחשב או לעבור לצפיה בבלוג בגרסת האינטרנט (לגלגל לתחתית הדף).


אההה... רגע... מה זה בלאק פריידי ( Black Friday)?!?!

הבלאק פריידי זהו יום מכירות עם מבצעי ענק אשר פותח את עונת המבצעים לקראת הכריסמס. הבלאק פריידי חל בכל שנה ביום שישי שלאחר חג ההודיה שבארה"ב (השנה חל ב-28.11.14) וזהו היום הכי נפלא בשנה, שכל האמריקאים מחכים לו בשקיקה ע"מ לערוך את כל הקניות שלהם במחירים מצחיקים (לאחרונה גם שאר העולם מצטרף לחגיגה, כי מי לא אוהב סיילים?!).


וכשאני אומרת יום מכירות במחירים מצחיקים, אני מתכוונת לזה....
4:00 לפנות בוקר, חנות Target, יוטה ארה"ב, בלאק פריידי 2010 (כן, השתמשתי בסרטון הזה גם בפוסט של שנה שעברה מהסיבה הפשוטה שהוא מבין הפחות מזעזעים שמצאתי). אם אתם מהנייד ולא רואים את הסרטון- הכנסו לכאן.


  • בלאק פריידי מתחיל ב-28.11.14 בשעה 00:00 שעון ארה"ב- היות ומקורו של הבלאק פריידי בארה"ב ורב האתרים שמציעים מבצעים ביום זה גם הם מארה"ב, אז ההתייחסות שלי בפוסט זה וגם בפוסט הבא של הבלאק פריידי (הפוסט עם כל הקודים- הקישור לפוסט יופיע כאן ברגע שהוא יעלה) תהיה לפי שעון ארה"ב. איך יודעים באיזו שעה המבצעים מתחילים לפי שעון ישראל? רב המבצעים יתחילו בערך ב-6 או 7 בבוקר יום שישי, תלוי במדינת האתר. אם האתר ממוקם בחוף המערבי אז המבצעים באתר זה יתחילו ב-10 בבוקר.
    יש אתרים שיתחילו את המבצעים שלהם אפילו לפני חצות (שעון ארה"ב, כן!?) ויש כאלו שיציעו הנחות למשך כמה ימים.
    הבלאק פריידי כבר לא שמור רק לאתרים אמריקאים, גם אתרים בריטיים מפנקים אותנו במצעים לכבוד יום סיילים זה ואפילו אתרים ישראלים הצטרפו לחגיגה!
  • סייבר מאנדיי 1.12.14- יום מבצעים המיועד לאתרים אונליין. מניסיון העבר, היה מאכזב ביותר ולא קניתי כלום בסייבר מאנדיי. לכן אני לא ממליצה לחכות למבצעי סייבר מאנדיי, אלא לקנות בבלאק פריידי. כמובן במידה ויהיו מבצעים, אני אעדכן גם אותם בפוסט המבצעים.
  • איך משלמים?- ברב האתרים יש פייפאל (אם עדיין אין לכם חשבון פייפאל, תעשו אותו עכשיו! כי דרושים מספר ימים לאישור החשבון) שזו בעצם הדרך הכי בטוחה ונוחה לתשלום באתרים. אפשרות נוספת לתשלום באתרים שאין להם פייפאל הינה באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי. אם אין ברשותכן כ"א בינ"ל אתן יכולות לרכוש כרטיס ויזה נטען ב-40 ש"ח מהדואר ( בהצגת תעודת זהות או דרכון לתושב זר ובתשלום במזומן בשקלים בלבד ) ולהטעין אותו בסכום שתרצו במטבע דולרי, יורו או ליש"ט. לצערי, יש אתרים אמריקאים (בעיקר אלו שאינם שולחים לארץ) בהם ניתן לרכוש רק באמצעות כ"א אמריקאי ואין דרך לעקוף זאת מלבד לבקש מהדודה החביבה שמתגוררת בארה"ב לרכוש עבורכן.
  • באיזה מטבע לשלם?- באתרים האמריקאים כמובן שברירת המחדל תהיה דולרים, באתרים הבריטים ברירת המחדל תהיה ליש"ט. באתרים בהם יש אפשרות לשנות את שער המטבע ממליצה לעשות השוואה בין כמה יצא לכן בשקלים את המחיר בדולרים ואת המחיר בליש"ט. לדוגמא, בדקתי כמה יעלה לי השמן המרוקאי באתר HQ Hair: הוא עולה 31.85 ליש"ט= 192 ש"ח או $50.64= 195 ש"ח, ההפרש במקרה הזה זניח, רק של 3 שקלים אבל בכל זאת, למה לכן לשלם יותר? לנוחיותכן, מצרפת ישום להמרת מט"ח מצד ימין של הבלוג. מקווה שיהיה לכן שימושי :)
  • קשבק- אם אתן לא מכירות את המושג קשבק כנראה שאתן פעם ראשונה בבלוג שלי, אז ברוכים הבאים :) יש אתרי קשבק רבים אשר מציעים החזר כספי על קניות אונליין. לא כל האתרים אשר קיימים ברשת נמצאים גם באתר קשבק, לכן עליכן להיות סבלניות ולבדוק אתר-אתר. כל אתר קשבק יציע לכן אחוז אחר של החזר כספי על הקניה, גם כאן דרושה סבלנות, אל יאוש! זה חוסך הרבה כסף! אין צורך להשתמש בעשרות אתרי קשבק, תבחרו לכן 2 גג 3 עם החזרים טובים ותכנית תשלומים נוחה ותדבקו בהם, הרי בכל אתר יש מינימום משיכה ורצוי שתגיעו אליו :)
    אתרי קשבק מומלצים לאתרים אמריקאים: Befrugal, Topcashback, Extrabux. Ebates.
    אתרי קשבק מומלצים לאתרים בריטיים: Quidco, Pouring Pounds.
    ממליצה בחום לקרוא את המדריך לאתרי קשבק שהכנתי עם צילומי מסך, טיפים והסברים.
  • סקר שוק- בתור צרכנית חכמה אסור לך לוותר על סקר שוק ועלייך להשוות בין האתרים את סל הקניה שלך הכולל עלויות משלוח, את ההנחות שאת מקבלת והקשבק מהקניה.
    נניח שבא לך על מברשות של ריל טכניקס, וראית אותן במבצע באתר Beauty Expert  ב-18.89 ליש"ט (114 ש"ח) עם משלוח חינם. האם לקפוץ על המציאה? ובכן באתר iherb המברשות עולות $18 + $4 משלוח= $22 (85 ש"ח). מה יוצא משתלם יותר? :)
  • WISHLIST- ע"מ להיות מוכנה לטירוף הקניות ולא לפספס שום דיל, שכל מה שתצטרכי לעשות זה להזין את קוד ההנחה ולאשר את ההזמנה, עלייך להכניס דברים לסל כבר מעכשיו. הרשמי לאתרים שנראים לך מעניינים ושימי בעגלה את כל מה שאת רוצה לקנות, אפילו אם יהיו לך כפילויות באתרים מסויימים (אבל פה את צריכה להיות עירנית לא להזמין אח"כ אותו הדבר באתרים שונים). למה לשים אותו הדבר בסל בכמה אתרים? כי עד לרגע תחילת הבלאק פריידי אנחנו לא באמת יודעים מה יהיו המבצעים בכל אתר, וע"מ שתהני מהדיל הטוב ביותר, תצטרכי להשוות רק בין הסלים (מחזירה אותך לסעיף הקודם- סקר שוק). שימו לב, שלא בכל האתרים הסלים נשמרים- אז הכינו לכן קבצי אקסל, וורד או אפילו תשמרו במייל קישורים של המוצרים שאהבתן, הכמויות שתרצו לרכוש וכמובן את הגוונים/ מידות.
  • מיסים ועלויות נלוות- הזמנות אונליין בסכום של עד $74.99 פטורות ממע"מ, ממכס וממס קניה, סכום זה כולל את עלויות המשלוח, במידה ויש. נניח שבאתר יש דמי משלוח של $4, אז סך ההזמנה לפני המשלוח צריכה להיות עד $70.99. אם באותו האתר תזמינו בסכום של $72+$4 =$76 יש מצב שהחבילה "תתפס" במכס ותצטרכו לשלם מע"מ 18% ומס קניה. איך נמנעים מכך? אם המשלוח חינם אז כדאי לפצל חבילות (בהנחה שמדובר ביותר מפריט אחד בהזמנה), אם זה אתר אמריקאי כדאי לבדוק אם מעל קניה בסכום מסויים יש משלוח חינם בתוך ארה"ב ואז להשתמש בשירותי שילוח לארץ (כי עלויות משלוח עבור חברת שילוח ישראלית אינם מחושבים בתוך ה-$74.99), לבדוק האם האתר מצהיר בתעודת המשלוח על כל העלויות (יש אתרים שאפשר לבקש מהם לא לרשום עלות החבילה כמו Dance Legand) או האפשרות האחרונה- להחזיק אצבעות שהחבילה לא תתפס לביקורת :)
    בעקבות הצעת החוק החדשה חבילות בשווי $75-$500 פטורות ממכס (אבל כאמור תשלמו מע"מ ומס קניה). חבילות מעל $500 יחוייבו במע"מ, במס קניה ובמכס.
  • חברות שילוח- אתרים מסויימים כמו Sephora, אינם שולחים לארץ ופה נכנסות לתמונה חברות השילוח. אני יכולה להמליץ בחום על  BUY2USA שיש להם שירות לקוחות מעולה, בכל שלב קיבלתי מייל על מצב החבילה עד שבסופו של דבר קיבלתי SMS שהודיע לי שהחבילה בדרך אליי ובאמת קיבלתי אותה באותו היום :) באתר יש מחשבון לחישוב העלויות, בעקרון לחבילה עד 2 קילו תשלמו דמי משלוח מינימלים. עשיתי לפני מספר חודשים הזמנה מ-Bath and Body דרכם, הקפדתי שהחבילה לא תעבור את ה-2 קילו (פשוט סכמתי את משקל כל הפריטים בהזמנה) ובחרתי באופציה הזולה למשלוח דרך הים, בסופו של דבר שילמתי על המשלוח כ-$30. בהתחשב בכל המבצעים שהיו באתר כולל משלוח חינם בתוך ארה"ב (למחסנים של BUY2USA) והקשבק שקיבלתי יצא משתלם בטירוף!!! אגב, עלויות המשלוח אשר תשלמו לחברת שילוח ישראלית אינם חייבים במע"מ ובמס קניה היות וזה שירות שאתם מקבלים בארץ (והוא כבר כולל מע"מ) לכן אתן יכולות להתפרע לכן בלב שקט עם הזמנה מכובדת בשווי עד $74.99.
מקווה שהטיפים שלי יהיו לכן מועילים  ואם יש שאלות עליהן לא עניתי עד כה, אשמח שתציפו אותי :)



אני שוקדת על כל קודי ההנחה עבורכם, מצרפת את טבלת המבצעים החלקית (אין מה לדאוג, מרבית המבצעים יפורסמו לקראת יום שישי בבוקר, עם לא בבוקר עצמו). אם אתם מחפשים אתר/ מותג כלשהו תעשו CTRL+F ותגיעו לשורה הרלוונטית בטבלה.


עדכון אחרון: 29.11.14 16:10


אתר
מה תמצאו באתר?
דמי משלוח
אפשרויות תשלום
מבצע וקוד הנחה
קשבק
איפור וטיפוח ממותגים עממיים ויוקרתיים במחירים נוחים: דלקאור,YSL, רבלון, אסתי לאודר, שאנך, דיור, לוריאל.
החל מ-£1.5  עולה מעט עם המשקל / חינם ברכישה מעל £50
פייפאל וכרטיס אשראי
כרגע אין מבצעי בלאק פריידי, אבל יש מבצעי כריסמס מאוד משתלמים!
איפור, טיפוח ולקים ממותגים כמו נארס, לוראק, ווט אנד ווילד, מאק, OCC, MUFE, אסתי לאודר, דיור, אסנס.
החל מ-$26 ועולה עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
מוצרי איפור מהמותג נחשק אנסטסיה בברלי הילס, בעיקר בזכות מוצרי הגבות.
החל מ-$17.95
פייפאל וכרטיס אשראי
28.11 הנחת 25% על מוצרי גבות, בסייבר מאנדיי ה-2.12 הנחת 25% על ערכת הקונטורים.
איפור מינרלי ומברשות נטולי אכזריות.
דואר רשום 15 ₪/ דואר שליחים 25 ₪
פייפאל וכרטיס אשראי
משלוח חינם ו-10% הנחה עם הקודNOV2014 (בנוסף יש 35% הנחה למאפרות).
אתר האופנה הבריטי האהוב בו תמצאו בגדים אופנתיים (יש גם מידות גדולות), הנעלה, אקססוריז וכמובן איפור וטיפוח ממותגים כמו רימל, בורז'ואה, ברי אם, נארס, בנפיט.
משלוח £3   / חינם ברכישה מעל £20
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 20% עם הקודCYBERWKND20
באתר תמצאו מותגים כמו גלאם גלואו, לוראק, ג'יין אירדל, סטילה, באטר לונדון, וינסנט לונגו, סיסלי, מיוראד.מוצרים שנשלחים בינ"ל מסומנים במטוס ירוק.
כ-$20
פייפאל
הנחה 15% ללקוחות חדשים עם הקודBBSHOP15 / בהזנת הקוד BBCYBER14תקבלו $15 הנחה ברכישה מעל $75 / הנחת $35 ברכישה מעל $150
אנסטסיה בברלי הילס, ארדל, ביוטי בלנדר, EOS, אייקו, אילמסקה, ג'יין אירדל, אורבן דיקיי (נייקד), טו פייסד, סנט טרופה.
החל מ-$3.10/ חינם ברכישה מעל $16
כרטיס אשראי
עד 50% הנחה על מותגים מובחרים באתר.
10% הנחה עם הקוד TREAT10 (לא חל על מותגים מסויימים, ביניהם אורבן דיקיי)
איפור, טיפוח ובישום מהמותגים המובילים כמו גלאם גלואו, דה באלם, טו פייסד, מיוראד, EOS, באטר לונדון, סוטיס.
$11.95
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 20% עם הקודBLACK20 בתוקף עד 30.11 / הנחת 20% ו-$10 מתנה לרכישה הבאה עם הקודCYBER20 בתוקף 27.11-2.12.
בכל קניה 3 דוגמיות לבחירתכם+ דוגמיות נוספות ברכישה ממותגים מסויימים.
איפור וטיפוח של מותגים כמו: בקה, אליזבת ארדן, דניאל סנדלר, לוריאל, קרדשיאן, גלאם גלואו, דקלאור.
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
איפור ומברשות מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות, תמצאו שלל פיגמנטים בגדלים שונים. האתר כמעט זהה ל-MAD MINERALS.
משלוח $6 / בקניה מעל $50 המשלוח $2 בלבד
פייפאל וכרטיס אשראי
איפור ולקים משלל מותגים כמו: NYX, THE BALM, LIME CRIME, CHINA GLAZE, OPI, JORDANA, WET AND WILD.>לסקירה באתר יש גם אלף וריל טכניקס, אבל עדיף לקנות אותם באייהרב!
החל מ-$3.70 עולה עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 20% עם הקודBF2014 בתוקף עד 29.11 בחצות (ראשון בבוקר בישראל) /לנרשמים לאתר יש $5 הנחה בקניה ראשונה מעל $50 (לניצול תוך 24 שעות מרגע ההרשמה) / 5% הנחה עם הקודLETSTALK.
יש כפל מבצעים!
אתר פארם ישראלי בו תמצאו איפור, טיפוח, בישום ומוצרי היגיינה.>לסקירה
דואר שליחים ב-19 ₪ / משלוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
פייפאל וכרטיס אשראי
אתר הבית של המותג המקסים בנפיט הידוע באריזותיו המתוקות ופריימר הפנים (פורפשיונל) המהולל.
משלוח $18.95/  $13 ברכישה מעל $75/ חינם ברכישה מעל $125
כרטיס אשראי
בהזנת הקוד  BESTDEALEVERתקבלו מתנות שונות בקניה מעל $30, $60, $90 ו-$120. בתוקף עד יום שני בבוקר. בכל קניה מקבלים 2 דוגמיות.
איפור צבעוני ומברשות נטולי אכזריות. מאוד מזכיר את אתר COASTAL SCENTS
החל מ-$21.95
פייפאל וכרטיס אשראי
עד 70% הנחה ברחבי האתר
איפור ולקים ממותגים עממים כמו ארדל, רימל, ניקס, מילאני, ביוטי בלנדר, שוגר פיל, OPI.
החל מ-$9.45 עולה עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 40% עם הקודBLACKFRIDAYבתוקף עד 30.11 בחצות (שני בבוקר בישראל)
לקים ואקססוריז מגניבים. יש גם איפור, מברשות עליו הייתי מדלגת.
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 10% בהזנת הקוד SAX31
חנות ישראלית לבשמים במחירים שפויים, באתר תמצאו גם איפור וטיפוח.>לסקירה
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
איפור, טיפוח ולקים ממתוגים מובילים כמו מאק, MUFE, בנפיט, בקה, בובי בראון, שאנל, דיור, טארט, אורבן דיקיי, דה באלם, טו פייסד.
החל מ-$7.22
פייפאל וכרטיס אשראי
10% הנחה עם הקוד SNOWFLAKE בתוקף עד 1.12 בחצות (שלישי בבוקר בישראל)
פארם בריטי בו תוכלו למצוא במכירי מציאה מוצרי טואלטיקה, תרופות, ויטמינים, מזון והדברה לבע"ח.
החל מ-£3 (בקופה המחירים יורדים ב-16.6%- קיזוז מע"מ בריטי)
כרטיס אשראי
הנחת 5%
עם הקוד BLACK5בתוקף עד 30.11
איפור ולקים ממותגים עממיים בגרושים כמוצ'יינה גלייז וניקס. >לסקירה
החל מ-$12.07 עולה עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 40% עם הקוד CM14 בתוקף ב-1.12 בלבד!
איפור ומברשות נטולי אכזריות, פלטות צבעוניות, פיגמנטים, פלטות ריקות ופאנים ואפילו חומרי גלם להכנת תכשירי טיפוח בבית.
החל מ-$13.41 ועולה מעט עם המשקל.
פייפאל וכרטיס אשראי
כל האתר ב-50% הנחה בתוקף עד 1.12.14 בחצות (שעון ארה"ב)
איפור צבעוני, מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות.
החל מ-$4 ועולה מעט עם המשקל/ חינם בקניה מעל $50
פייפאל וכרטיס אשראי
30% הנחה עם הקוד BLACK30 בתוקף עד שבת בבוקר / 25% הנחה עם הקוד BLACK25 בתוקף משבת עד שלישי בבוקר.
אתר קוריאני בו תמצאו מגוון מותגים יוקרתיים כמו שאנל, דיור, מאק, בובי בראון, מאק ועוד.
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 10% עם הקודCDNWEBGAINS בתוקף עד 31.12
לקים טבעוניים ונטולי אכזריות.
משלוח $16.50 / חינם בהזמנה מעל $100
פייפאל
לקים מטריפים של המותג הרוסי דאנס לג'נד.
משלוח $10 / חינם ברכישה מעל 10 לקים
פייפאל
פארם בריטי במחירים מצחיקים, תמצאו איפור וטיפוח ממותגים כמוקלירנס, גארלן, לנקום, לה רושה פוזה. באתר יש גם תרופות, אוכל וכלים לתינוקות וגם חומרי הדברה לבע"ח.>לסקירה
החל מ-£3 / חינם ברכישה מעל £20 (בקופה המחירים יורדים ב-16.6%- קיזוז מע"מ בריטי)
כרטיס אשראי
10% הנחה בקניה מעל  £30 / 15% הנחה בקניה מעל  £100 
מוצרי איפור וטיפוח ממותגים מובילים כמו ל'אוקסיטן, וישי, ביודרמה, לנקום, טו פייסד, סטילה, דיור, גארלן, דניאל סנדלר.
£4.95
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 10% עם הקודBLACK10 בתוקף עד 1.12
יבואן ישראלי של ספוגיות הפלא ביוטי בלנדר.
9.90 ש"ח
פייפאל וכרטיס אשראי
15% הנחה ומשלוח חינם עם הקודGLITTERS 
איפור וטיפוח של מותגים מובילים כמו אורבן דיקיי (פלטות נייקד), ג'יבנשי, דה באלם, טוויזרמן, טניה בר.
חינם ברכישה מעל £10
פייפאל וכרטיס אשראי
15% הנחה על כל האתר עם הקודCYBER15
בשמים (כולל טסטרים ודוגמיות), איפור וטיפוח של חברות מובילות כמו קליניק, לנקום, בנפיט, דיור ועוד. >לסקירה
$14.99+ $0.99 דמי טיפול עבור כל פריט / משלוח חינם בקניה מעל $69 עם הקוד FREE69
פייפאל וכרטיס אשראי
משלוח חינם בקניה מעל $69 עם הקוד FREE69  /  הנחת 12% עם הקודCRAZY12 / הנחת $5 בהזמנה מעל $50 עם הקוד 550FRGX / הנחת 10% עם הקוד CJD / הנחת $10 בקניה מעל $100 עם הקוד 535FRGX / 11% הנחה עם הקוד FR777
אין כפל מבצעים!
תמצאו בתאר מותגים מובילים כמו קליניק, קלרינס, שאנל, בנפיט, נארס, שיסיידו.
חינם
פייפאל
הנחת 5% לנרשמים לאתר
אתר ישראלי צבעוני למדבקות לקים.
פייפאל
משלוח חינם ו-15% הנחה
מותג קוסמטיקה איכותי בו תמצאו שפתונים באיכות של מאק. יש ליין מוצרים אשר פותח בשיתוף עם היוטוברית ג'קלין היל.
משלוח חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
30%  הנחה ומשלוח חינם עם הקוד BLACKFRI בתוקף עד חצות 1.12 (בוקר שלישי בישראל)בהזנת הקוד just4jaclyn, אפשר לרכוש כל קומבינציה של 4 שפתונים (אודמים או ליפגלוסים) ב-$39 / מארז 5 גלוסים ב-$39 עם הקוד carli40

אתר ישראלי לאיפור, טיפוח ובישום ש מותגים עממיים ומקצועיים כמו עופרה, סמשבוקס, סש , צ'יינה גלייז, הולילנד, אנה לוטן. >לסקירה
משלוח בדואר רשום 15 ₪ או חינם בקניה מעל 100 ₪
פייפאל וכרטיס אשראי
בהזנת הקוד MISSGLITTERS: ברכישה מעל 150 ש"ח תקבלו את ספוגית הפלא של מיקאלה, ברכישה מעל 250 ש"ח תתקבלו בנוסף גם  אלסבון ג'ל קלנדולה
איפור וטיפוח של מותגים מובילים כמו: אורבן דיקיי (נייקד),קרסטס, גלאם גלואו, דניאל סנדלר, דקלאור, מטריקס, נארס, מיוראד.
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 25% אשר פוחתת כל שעה עם הקוד BLACKFRIDAY / 40% הנחה בקניית 2 גלאם גלואו / 10% הנחה על מוצרי נארס ומתנה אייליינר בקניית 2 מוצרים
מוצרי איפור וטיפוח כמו ריל טכניקס, דיליום טולס, אלף ופזישנס פורמולה (מבחר של רגיל וגם טבעוני, מינרלי וידידותי), היגיינה, ניקוי, מזון (גם לטבעונים ולציליאק) ותינוקות במחירים נוחים. >לסקירה
דמי משלוח קבועים של $4 לחבילה עד 4 פאונד (1.816 קילו)
כרטיס אשראי
הנחת 10$ בקניה ראשונה בלבד, בקניה מעל $30 או הנחת $5 בקניה מתחת ל-$30.  עם הקוד JVD422
בנוסף, 10% הנחה בקניה מעל $40 (כפל מבצעים)
איפור ולקים של המותג היוקרתי והמעלף אילמסקה.
משלוח £8.5 / חינם ברכישה מעל £50
פייפאל
דוגמית מתנה בקניה מעל £50 / שפתון מתנה ברכישת ערכת כריסמס
איפור וטיפוח ממותגים מובילים כמו סמשבוקס, קיהלס, ביוטי בלנדר, לורה מרסייה, גלאם גלואו, נארס, מולטון בראון, בנט טרופה.
משלוח קבוע $9.95
פייפאל
היבואן הישראלי הרשמי של מברשות סיגמא
משלוח 20 ₪/ חינם בקניה מעל 250 ש"ח
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 24% על מברשות סיגמא בודדות/ 17% הנחה על סטים של סיגמא
20% הנחה על מברשות של ריל טכניקס ודיליום טולס/ 15% הנחה על סטים
10% הנחה על תיקי האיפור 
IGA
מתנה בכל הזמנה באתר
איפור וטיפוח עממי ויוקרתי ממותגים כמו: אוזי, נוקס, קלרינס, מקס פקטור, רימל, וישי, לה רושה פוזה, ביודרמה.
החל מ-£4  עולה עם המשקל (בקופה המחירים יורדים ב-25%- קיזוז מע"מ בריטי)
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 10% עם הקודCHRISTMAS14 בתוקף עד יום שני בלילה.
אתר סיני עם שלל פיצ'פקס, קישוטי ציפורניים, דיסקיות להחתמה, מיגרות אקריל לאיפור, בגדים והנעלה.
חינם
פייפאל
איפור צבעוני בגוונים יחודיים (שפתונים שחורים וירוקים) עם אריזות מדליקות.
משלוח $10.95
פייפאל
מוצרים נבחרים בהנחה, כמו הפריימר לעיניים בחצי מחיר.
איפור וטיפוח של מותגים מובילים כמו: בנפיט, אורבן דיקיי (נייקד), נארס, קרסטס, גלאם גלואו, מטריקס, מיוראד. >לסקירה
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 25% אשר פוחתת כל שעה עם הקוד BLACKFRIDAY/ הנחת 20% עם הקוד BF20 בתוקף עד 1.12 / 3 מוצרי גלאם גלואו במחיר של 2
איפור וטיפוח ממותגים מובילים כמו אורבן דיקיי, שאנל, דיור, אסתי לאודר, מאק, נארס, YSL.
החל מ-£5
פייפאל
וכרטיס אשראי
איפור וטיפוח טבעי ממותגים כמו לברה,EOS, באלנס מי, ד"ר האושקה, פרש, ג'יין אירדל, נוקס.
חינם (מע"מ בריטי מתקזז בקופה)
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת £10 בקניה מעל £50 עם הקודLOVE (בהזמנה ראשונה באתר)
אתר חלומי למאפרת המקצועית: מוצרי BENNYEZOEVAOCC, מוצרי איירבראש, Z PALETTEוקריולן.
משלוח £12.5
פייפאל
איפור ומברשות מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות, תמצאו שלל פיגמנטים בגדלים שונים. אל תפסחו על האייליינר ג'ל/  צללית קרם שלהם.
החל מ-$7 עולה ממש מעט עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
50% על איפור בתוקף עד חצות 1.12 (שלישי בבוקר בישראל)
איפור ומברשות נטולי אכזריות, כמובן שתמצאו שם את מותג הבית MAKEUP GEEK המהולל ו- Z PALETTE.
החל מ-$6.22 עולה מעט עם המשקל.
פייפאל וכרטיס אשראי
מותג בריטי עממי, עם דיופים לטו פייסד ונייקד במחירים נמוכים.
משלוח £7
פייפאל
מתנה בשווי £25 בקניה מעל £25
מוצרי טיפוח, שיער והיגיינה לגבר.
חינם לחבילות עד 2 ק"ג
פייפאל וכרטיס אשראי
25% הנחה על מותגי הגברים ובנוסף 15% הנחה בהזנת קוד BLACKFMK
ברכישה מעל £40 – קיט של קליניק מתנה
דוגמיות בכל רכישה.
אתר פארם ישראלי עם מגוון מוצרי איפור, טיפוח, היגיינה, תרופות, מוצרי תינוקות.>לסקירה
דואר רשום 10 ₪/ שליח באיזור ת"א 19.90 ₪, שאר האזורים 29.90 ₪/ חינם בקניה מעל 250 ש"ח
שפתונים נטולי אכזריות בצבעים מרהיבים ולא שגרתיים.
$10
פייפאל
קופסאות יופי קוריאניות בתחומים שונים.
$6.99
פייפאל
איפור מינרלי וטבעי, הרבה פיגמנטים במגוון גדלים.
משלוח $10.95 / חינם בקניה מעל $60
פייפאל
איפור צבעוני במחיר מגוחך, מגוון מברשות ו-Z PALETTE.
החל מ-$5.29
פייפאל
20% הנחה על כל האתר
מותג בריטי עממי שמציע איפור במחירים מצחיקים.
משלוח £7.5
פייפאל וכרטיס אשראי
20% הנחה על כל האתר/ ומשלוח £1 בקניה מעל £20 עם הקוד BF2014WW
אתר נטול אכזריות, מגוון מוצרים טבעיים ואורגניים ממותגים כמו: EOS, בלה פייר, בר אסנטואלס, ד"ר האושקה, ג'יין אירדל, ברדס אנד ביז, קאודלי, באלנס מי, גלאם גלואו.
חינם
פייפאל וכרטיס אשראי
15% הנחה עם הקודXMAS בנוסף, מבחר דוגמיות בכל רכישה.
אתר בריטי בו תמצאו בגדים והנעלה לכל המשפחה במחירים ידידותיים לכיס. באתר תמצאו גם מצעים, אקססוריז, הלבשה תחתונה ועוד.
משלוח 15 ₪/ בחינם בהזמנות מעל 75 ₪
פייפאל וכרטיס אשראי
איפור ולקים ממותגים יוקרתיים ועממים כמו: דה באלם, אורבן דיקיי (נייקד), ניקס, טארט, זי-פלט, מילאני, טו פייסד, מייק אפ פור אבר, לוראק, צ'יינה גלייז, ווט אנד ווילד.
החל מ-$8.5 עולה עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 25% עם הקודGIVE25 בתוקף עד 30.11 בחצות (שני בבוקר בישראל)
מותגים עממים במחירי רצפה: רבלון, מייבלין, מקס פקטור, לוריאל, רימל, בנפיט, אורבן דיקיי.
משלוח $4.06 / חינם בקניה מעל $27.85
פייפאל וכרטיס אשראי
בהרשמה לאתר מקבלים 7% הנחה
מגוון מוצר איפור וטיפוח אסיאתיים במקום אחד. בין היתר תוכלו למצוא גם מותגים כמו קליניק ואסתי לאודר.
$18 / חינם בהזמנה מעל $100
פייפאל
איפור ומברשות טבעוני ונטולי אכזריות.
משלוח $9.45 / חינם בקניה מעל $150
פייפאל וכרטיס אשראי
כל האתר ב-50% הנחה בתוקף עד 28.11 בחצות (שבת בבוקר בישראל)
מברשות ואיפור של המותג סיגמא, אחת המרשות המהוללות של המותג הינה מברשת המייקאפ F80. בכל קניה מעל $30 מקבלים מתנה.
החל מ-$12.75
פייפאל וכרטיס אשראי
משלוח חינם עם הקודBF2014 בתוקף ליומיים: 27.11 0:00- 28.11 24:00 בסייבר מאנדיי תהיה 20% הנחה עם הקוד CM2014
איפור צבעוני של מותג   SLEEK   העממי, שווה לבדוק את הצלליות שלהם בעיקר הפלטות המשגעות (יש מאט, שימרי ומשי ).
מתחיל ב-$5.78 ועולה מעט עם המשקל, בנוסף למשלוח מתווסף גם מס של כמה דולרים בהתאם לעלות הסל.
כרטיס אשראי
20% הנחה על כל האתר בתוקף מיום שני 10:00 עד יום שלישי ב- 10:00
בישום, איפור וטיפוח ממותגים כמו שאנל, דיור, איב סאן לורן, בנפיט, נארס, אסתי לאודר, קליניק, לנקום וגארלן.
חינם או 10% משווי הסל אם קניתם רק מוצרי בישום
פייפאל וכרטיס אשראי
5% הנחה ללקוחות חדשים בהרשמה לאתר+ מתנה / עד 10% הנחה ללקוחות קיימים
ebates 4%     
איפור צבעוני ומטריף, מירלי, טבעוני ונטול אכזריות. קשה להשאר אדישים לצבעוניות...
החל מ-$10 / חינם בקניה מעל $100
פייפאל
עד 50% הנחה. בתוקף עד חצות יום שני (שעון ארה"ב)
איפור ומברשות נטולי אכזריות, מינרלי וטבעוני של מותג הבית TBN, בנוסף תמצאו דוגמיות איפור של MAC.
החל מ-$6.95 עולה מעט עם המשקל
פייפאל וכרטיס אשראי
30% הנחה על כל החנות עם הקוד BFSALE בתוקף עד חצות 30.11 (שני בבוקר בישראל)
איפור, טיפוח, הלבשה, הנעלה, גאדג'טים, משחקים.
משלוח £1 / חינם ברכישה מעל £20
פייפאל
£2 הנחה בקניה מעל £20 עם הקוד 2HUT20 /
£4 הנחה בקניה מעל £40 עם הקוד 4HUT40 /
£5 הנחה בקניה מעל £50 עם הקוד 5HUT50 בתוקף עד 1.12
מי לא מכיר את ויקטוריה'ס סיקרט? מגוון רחב של איפור, טיפוח, בישום, בגדים והלבשה תחתונה של המותג.
החל מ-$28
כרטיס אשראי
מגוון סטים ב-25% הנחה/ 7 מוצרים ב-$35.
ebates 1%     
מוצרי איפור וטיפוח, מזון, היגיינה, ניקוי, תינוקות (מאוד דומה לאתר iherb) תוכלו למצוא תרופות וויטמינים, מוצרים לבע"ח ואפילו צעצועי מין. >לסקירה
דמי משלוח קבועים של $10.99 לחבילות במשקל עד 3.6 פאונד (1.63 קילו) -לא מומלץ לעבור את המשקל הזה כי על גרם אחד עודף, תשלמו משלוח כפול (וכבר עדיף להוציא הזמנה נוספת).
פייפאל וכרטיס אשראי
הנחת 10$ בקניה ראשונה בלבד, בקניה מעל $30 בהרשמה לאתר (ההנחה תקפה למימוש חד פעמי תוך חודשיים מיום ההרשמה לאתר)
ebates 4%    
מותג מברשות גרמני נחשק.
$16
פייפאל




כמובן שיש אתרים נוספים אשר לא שולחים לארץ, במקרה הזה אם יש לכם דודים בארה"ב ואתם יכולים לשלוח את החבילות לכתובת שלהם אז לכו על זה! ואם אתם כמוני, בלי קשרים בארה"ב תצטרכו להשתמש בשירותי שילוח.
ישנם מספר חברות שילוח שמספקות שירותי משלוח מארה"ב, ניסיתי עד כה רק את BUY2USA והייתי מאוד מרוצה. אתם נרשמים ל-BUY2USA והם מעניקים לכם כתובת של המחסנים שלהם בארה"ב וזו בעצם "הכתובת האמריקאית" שלכם, בה תשתמשו באתרים שלא שולחים ארץ. כמה תצטרכו לשלם על המשלוח תדעו רק כשהחבילה תצא מהמחסנים של חברת השילוח. בעקרון על חבילה במשקל נפחי של 2 קילו (משקל ברוטו 4 קילו וקופסה בינונית) תשלמו כ-$30 בשילוח ימי (שילוח ימי יעלה לכם פי 2!). באתר יש מחשבון לחישוב מוערך של העלויות.

המשלוח עבור חברת השילוח נחשב לעסקה בישראל (עליה כבר יש מע"מ) לכן עלות זו לא נחשבת להגבלת ה-$74.99 בהזמנות מחו"ל ותוכלו להזמין עד סכום זה ולא לשלם מע"מ ושאר המיסים.
אם הזמנתם יותר מחבילה אחת, ניתן לאחד חבילות בעלות של $6.

כרגע יש מבצע ב-BUY2USA:
למשלמים בפייפאל: $15 הנחה עם הקוד BFPAYPAL14 למימוש ב-10 רכישות.

למשלמים בכרטיס אשראי: $10 הנחה עם הקוד BF14 במשלוח ב-10 עסקאות נפרדות.ההנחות תקפות לקניות בסכום מעל 250 ₪ בשירות "קונים עבורך ב- amazon" ובחנות BUY2USA. מחיר השילוח לארץ בשירות "הכתובת האמריקאית" לאחר ההנחה לא יפחת מ- $20 . אין כפל מבצעים והנחות. המבצע אינו חל על שירותים לוגיסטיים נלווים. המבצע בתוקף לקניות באתר BUY2USA ומשלוחים מארה"ב לישראל שישולמו באתר BUY2USA עד ל- 15.1.2015.

לפניכם אתרים נוספים אשר לא שולחים לארץ, אלא רק באמצעות חברת שילוח:



אתר
מה תמצאו באתר?
דמי משלוח
אפשרויות תשלום
מבצע וקוד הנחה
קשבק
מוצרי טיפוח, היגיינה, בישום ונרות של המותג הנחשק בת' אנד בודי.
$5.99 בארה"ב / משלוח חינם בהזמנה מעל $50 בארה"ב
פייפאל
3+3 על כל האתר.
בנוסף, יש הנחות לקונים דרך קשבק בלבד!:
איבייטס: 15% הנחה עם הקוד
EBATESNOV15
ביפרוגל:
20% הנחה עם הקוד BBW20 או $10 הנחה בקניה מעל $30 עם הקוד F144001 או 15% הנחה עם הקוד SNOWFLAKE

איפור וטיפוח ממיטב המותגים: אורבן דיקיי, Origins , דבורה ליפמן ועוד.
דוגמיות חינם בכל רכישה
$5.99 בארה"ב / משלוח חינם בהזמנה מעל $35 בארה"ב
כרטיס אשראי

מותג לקים שנוסד בזכות קהילת הנייליסטיות באינסטגרם, באתר יש לקים, מעט איפור וערכות מוזלות.
עופו על האתר הזה!!!
$5  בארה"ב / חינם בהזמנה מעל $40 בארה"ב
כרטיס אשראי
$60 הנחה בקניה מעל $100 ומשלוח חינם עם הקוד BLACKFRIDAY בתוקף עד חצות 30.11 (שני בבוקר)
פארם אמריקאי שי בו הכל: איפור, טיפוח, היגיינה, אוכל, תרופות, משחקים ועוד.
$5.49 בארה"ב /
חינם בהזמנה מעל $49 בארה"ב
כרטיס אשראי
30% הנחה עם הקוד FRIDAY30
מוצרי איפור וטיפוח ממתוגים מובילים:  אנסטסיה בוורלי הילס, גלאם גלואו, לוראק, באטר לונדון, סטילה וביוטי בלנדר.
חינם בארה"ב
כרטיס אשראי
20% הנחה על מרבית מוצרי האתר  בהזנת הקוד
HOLIDAY בתוקף עד 30.11
אתר דראגסטור בו תמצאו מוצרים לבית, לבע"ח, תרופות, ויטמנים ומבחר מרשים של מותגי איפור וטיפוח.
$5.99 בארה"ב/
חינם בקניה מעל $35 בארה"ב
כרטיס אשראי

חברת איפור זולה המציעה מוצרים מפתיעים למדיי. את חלקם ניתן לרכוש באייהרב
$8 בארה"ב /
חינם בקניה מעל $35 בארה"ב
פייפאל
קונים אחד והשני בחצי מחיר עם הקוד BLACKFRIDAY בתוקף עד 30.11
אתר מיוחד המחזיק רק 5 מותגים בעיקר פירותיים ומגניבים J
$6.58 בארה"ב/ חינם בהזמנה מעל $25 בארה"ב
פייפאל
50% הנחה על פריטים נבחרים

רשת כלבו אמריקאית המציעה מגוון רחב של ביגוד, הנעלה, אקססוריז, אלקטרוניקה וקוסמטיקה (שילוח בארה"ב בלבד)
חינם בארה"ב בקניה מעל $99
כרטיס אשראי
מגוון הנחות ברחבי האתר
Ebates 10    
רשת הקוסמטיקה הגדולה בעולם המציעה קיטים מקסימים, מותגים יוקרתיים בשפע, דוגמיות לבחירתכן בכל רכישה
החל מ-$5.95  בארה"ב/
חינם בהזמנה מעל $50 בארה"ב
כרטיס אשראי
קיטים ב-$10,
משלוח חינם בארה"ב ברכישה מעל $25 עם הקוד ,SHIPNOW
דוגמית בושם בהזנת הקוד  SCENTMINI
ב-29.11 יצוץ לו תיק המסתורין, שלכן בהזנת קוד SURPRISE
Ebates 8%     
רשת כלבו לביגוד, נעליים, ילדים, אוכל, אלקטרוניקה, בישום, טיפוח.
$7 בארה"ב /
חינם בארה"ב בקניה מעל $50

עד 60% הנחה על מוצרים נבחרים ובנוסף 10% הנחה עם הקוד CYBER10
Ebates 2.5    
טואלטיקה, נרות ושלל פינוקים בריחות משכרים של המותג העולמי בודי שופ.
מתנה ברכישה מעל$30
$5.95 /
חינם בארה"ב מעל $50
כרטיס אשראי
תיק עמוס הפתעות  ב-30 בקניה מעל $30 /  מוצרים ב-$33 בתוקף עד 30.11 /
50%  הנחה ומשלוח חינם בארה"ב ברכישה מעל $50 בתוקף 1-3.12/
בין התאריכים 4-6.12:
בקניית 3 מוצרים מקבלים 3 מתנה בין התאריכים 4-6.12.
Ebates 10%     
מותג איפור נטול אכזריות נהדר.
מוצרים מוקטנים חינם לבחירתכן בכל רכישה.
$5 בארה"ב/
משלוח חינם ברכישה מעל $50 בארה"ב
פייפאל
ב-28.11 בקניית המסקרה Better than sex קבלו מוצר מהמגוון ב-50% הנחה/
10$ הנחה ברכישה מעל $60$15 הנחה ברכישה מעל $75 ו-$20  הנחה ברכישה מעל $100 ובנוסף מגוון מוצרים ב-50% בתוקף 29-30.11./
תיק הפתעות ב-$35ו-50% הנחה באתר בתאריך 1.12
Ebates 4%     
כלבו ענק המציע, בין היתר, גם מוצרי יופי וטיפוח.
$6 בארה"ב
כרטיס אשראי
25% הנחה בהזנת קוד GOBBLE25
בתוקף עד 29.11
Ebates 8%     
כלבו נוסף המציע מגוון מותגי יופי עממיים.
$4.97 בארה"ב/
משלוח חינם ברכישה מעל $50 בארה"ב
כרטיס אשראי
מגוון הנחות ברחבי האתר
Ebates 5%     


ועכשיו לחלק הבאמת מעניין של הפוסט, הווישליסט שלי:
פלטה של Coastel Scents שרק לפני יום עלתה $19.95, וכעת לרגל הבלאק פריידי כל האתר בהנחת 50% והיא כעת עולה רק 9.98 ואני כבר קניתי אותה :)



מסכת ה-GLAM GLOW במחיר 39.99 ליש"ט שכל הוליווד משתמשת בה, ומה שטוב להם ודאי טוב עבורי. אני כבר מזמן פוזלת לכיוונה ומוותרת בגלל המחיר שגם הוא הוליוודי :) 



עפרון גבות של אנסטסיה בברלי הילס ב-$19.20.... מקווה לגלות על מה כל ההייפ :)


פלטת לוראק פרו המדוברת ב-$42 לא יודעת אם בסוף אתפתה, אבל בינתיים היא נכנסת לווישליסט שלי.


השמן המרוקאי המצויין של Moroccanoil ב-31.85 ליש"ט, מקווה שיפתיעו עם איזו הנחה טובה עליו כי אין מצב שאני קונה אותו במחיר הנוכחי...

רוצה! רוצה עוד סט מברשות של סיגמה! הסט מברשות לעיניים עולה $79 ואני כבר יודעת שיהיה משלוח חינם החל מיום חמישי עם הקוד BF2014 אבל מה הסיכוי שתהיה גם הנחה?! ובינתיים אתן נהנות מ-10% הנחה על כל הקניה עם הקוד NOV2014 (בתוקף עד 30.11.14).

שפתון אוטופיה של ליים קריים ב-$20, כי לכל אחת צריך להיות לפחות שפתון אחד של ליים קריים. :) אגב, ליים קריים הבטיחו שהם יעשו את המבצע ביום רביעי!

פריימר לפנים של סמשבוקס לצמצום מראה נקבוביות ב-$39.


ואם אתן כמוני מתכננות על שירותי שילוח (או שיש לכן דודה חמודה בארה"ב), אתן יכולות להתפרע בעוד כמה אתרים מצויינים:



Sephora
סט שפתונים מובחרים של ספורה ב-$59 (ואני בכלל לא מכורת שפתונים, אבל איך אפשר שלא לרצות את כל היופי הזה?!).
סט 4 סמקים מקסימים של Tarte ב-$35 כי הם פשוט מושלמים!

באת' אנד בודי- קונים 3 ומקבלים 3...מחירי מציאה או לא?!


מקווה שהטיפים שלי היו לכן שימושיים ונתתי לכן רעיונות לקניה בבלאק פריידי ואולי גם חשפתי בפניכן אתרים חדשים?! :) 
אשמח שתציפו אותי בשאלות על הבלאק פריידי, על הסייבר מאנדיי, על הקשבק או סתם לשאול אותי איך הולך בלימודי האיפור :)
וכמובן שפוסט נוסף עם כל קופוני ההנחה וכל האתרים השווים (ויש עשרות אתרים!) יפורסם לקראת הסופשבוע, אם עדיין לא נרשמתן לרשימת התפוצה של הבלוג ולא פירגנתן בלייק בדף הפייסבוק, עכשיו זה הזמן :)
ממליצה גם לקרוא את הפוסט משנה שעברה כי יש שם טיפים נוספים (שלא לדבר על רעיונות קניה) שיעזרו לכן לצלוח את היום הזה.



שופינג שמח,
אני כאן לכל שאלה!!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


15 תגובות

  1. ואוו! איזה פוסט מועיל! תודה רבה!

    השבמחק
  2. אנונימי23.11.2014, 19:26

    את יודעת מה יהיה המבצע בליים קריים?

    השבמחק
  3. אחלה טיפים
    מחכה לחלק השני של הפוסט :)

    השבמחק
  4. אחלה סקירה וחתיכת מחקר השקעת לנו פה!
    לצערי השנה אני לא אוציא את כספי במכירות הבלאק פריידיי.. וחבל.. נו שויין.

    השבמחק
  5. פוסט מעולה! מה הסיכוי שאת יודעת באיזה שעה מתחיל הסייל בסיגמה? אני עובדת משמרת לילה ביום חמישי ורוצה לכוון את השעון ממש לפני כדי להספיק להזמין משם לפני שמסיימים שם את המלאי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      המבצע כמובן יתחיל בחמישי על הבוקר. אם החישוב שלי נכון אז בשמונה בבוקר.
      אתר סיגמה ממוקדם במינסוטה ובינינו יש 8 שעות הפרש.

      מחק
  6. אנונימי27.11.2014, 18:07

    היי בקשר למבצע באתר אנטניום איפה אני מכניסה את הקוד של הסיסמה? ואיפה את קוד המאפרת? אשמח אם תוכלי לעזור לי תודה....
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לימור, אחרי שלב הזנת הכתובת את עוברת למסך התשלום, שם יש תיבה להזנת הקופון. האם יש לך תעודת מאפרת?

      מחק
    2. לאנטונים יש תוכנית מיוחדת למאפרים!0
      הנחת מאפר כוללת 35% הנחה על כל מוצרי האיפור ועל כל המברשות שלנו (כולל הסטים). מ
      לאחר ההרשמה לאתר, שלחו אלינו אימייל לכתובת infoisrael@antonymcosmetics.co.il וצרפו אישור לעובדת היותכם מאפרים (תעודת מאפר, כרטיס ביקור או קבלה). אנחנו נעדכן את הסטטוס שלכם אצלנו ולאחר מכן, כשתיכנסו עם שם המשתמש והסיסמא שלכם לאתר, המחירים יהיו מעודכנים לפי ההנחות הקיימות. 5

      מחק
  7. אנונימי28.11.2014, 14:47

    פוסט מעולה!
    במידה ואני עושה כרטיס ויזה נטען בדואר באיזה מטבע לדעתך מומלץ לטעון את הכרטיס(דולר,פאונד,יורו...)? האם זה משנה בכלל המטבע ש"מוכנס" לכרטיס?
    תודה!
    זהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי מזינה דולרים כי זה נראה יותר שימושי. בכל מקרה, מפנה אותך להסבר בסעיף 4 בפוסט- באיזה מטבע משלמים?

      מחק
  8. ווישליסט מושלם!
    הבלאק פריידי הזה... צריך חופש אחריו.

    השבמחק
  9. אנונימי30.11.2014, 3:00

    שלום יקירה!
    קודם כל תודה רבה על כל ההשקעה המטורפת והמאמץ שעשית בשביל כולנו. חוץ מזה יש לי שאלה... ביצעתי שתי רכישות מהאתר CVS
    ושלחתי אותם לחברים מארה"ב. הכל היה טוב ויפה עד שהתבקשתי להזין את כרטיס האשראי. האתר ציין שיש בעיה בכרטיס האשראי וגם אחרי שהחלפתי לכרטיסים בינלאומיים אחרים (4 כרטיסים) האתר ציין שיש בעיה בכרטיסים. כשחייגתי לחברות האשראי ציינו בפניי ששלוש רכישות בוצעו (רכישה אחת בוצעה בשני כרטיסים שונים).
    שאלתי היא האם את מכירה או יודעת אם הרכישות התקבלו באתר או שרק חוייבו בחברות האשראי...?
    מצטערת מראש על החפירה ושוב תודה על העזרה...

    השבמחק
  10. ואי אוטוטו זה קורה, מצרפת קישור לכתבה עם מלא לינקים שווים, מתעלפתתתתתת

    השבמחק