פינצטה רוביס- או כמה הייתן מוכנות לשלם על פינצטה איכותית?

שני דברים חשובים שלמדתי כמאפרת מקצועית:
1.      אף אחד אינו מושלם.
2.      גבות נותנות מסגרת לפנים ואם הן אינן עשויות בקפידה, הן יהרסו אפילו את המושלם שבאיפורים.

(האמת שלמדתי עוד דבר או שניים כמאפרת, אבל את זה אני אשאיר לפוסט אחר...)

אז לנוכח שתי העובדות הנ"ל ולאור העובדה שתמיד ניתן לשאוף לשלמות, ברצוני להכיר לכן את אחד מכלי העזר שקיבלו אצלי מקום של כבוד כשאני מגדירה את מסגרת פני הכה חשובה – הגבות.


מי שמכירה אותי, או יותר נכון, או גבותיי, יודעת שהגנים שירשתי לא עשו עמי חסד ואני נאלצת למלאן באמצעים מלאכותיים (הג'ל גבות של עופרה אורח קבוע בשגרת האיפור שלי ושל לקוחותיי), אך לפני מילוי הגבות, אני חייבת להגדירן באופן מושלם ולוודא כי שום שערה סוררת לא תמצא את עצמה במקום אסור.
למי שלא מכירה את סיפור האהבה שלי עם ג'ל גבות של עופרה, מוזמנת להשלים פערים וגם להתרשם מהביצועים:

כאן מתחיל החלק הבעייתי, העור שלי עדין מאוד וכל צביטת פינצטה עלולה להשאיר חותמה על גבותיי. בעיה נוספת איתה אני מתמודדת זה הצורך להסיר את השיערה ברגע שגיליתי אותה, הצורך הזה הוא מעין הפרעה בלתי נשלטת, כי אם השיערה לא מספיק ארוכה, אני פוצעת את עצמי בניסיון להסירה ואז אני חופרת במשך ימים בפצע שיצרתי לעצמי בניסיון להסירה (בבקשה תגידו לי שאני לא לבד מתמודדת עם ההפרעה הזאת!). ופה בעצם אני חוזרת לבעיה הראשונה- הרצון למנוע פציעת העור שלי.

קיבלתי לפני כחודש להתנסות את הפינצטה של רוביס ואינני מתכוונת להתפלצן סטייל "חיי התחלקו לשניים... לפני ואחרי הפינצטה..." אבל מדובר פשוט בשלמות מתכתית!
אגב, על הפינצטה של רוביס שמעתי לראשונה בלימודי האיפור אצל מיקי בוגנים, מפי המאפרת ומעצבת הגבות איילת סינוואני.


הקטנה הזאת, מסירה את השיער ללא כאב, ללא חיתוכים, ללא מאבקים מתישים (כן, גם אם השיערה בקעה מהעור רק היום) והכי חשוב – ללא צביטות וסימנים מסגירים!

אם אדם היה יכול להתחתן עם פינצטה הייתי עושה זאת ולמרות שאני רווקה (רמז...), אני לא מתכוונת להתדרדר עד לשם. מה שכן, יכולתי להקדיש לה פוסט, רק לה. כי אני פשוט מאוהבת בה...

הפינצטה הנ"ל עולה 279 ₪ - אני יודעת, זה נשמע לא מעט, אך בתור בעלת פינצטה של בובי בראון בשווי 200 ש"ח ובעלת פינצטה של טוויזרמן בשווי 130 ש"ח אני יכולה להגיד בפה מלא, שזה שווה את ההשקעה! (אגב, אם תרצו שאכין פוסט השוואה בין הפינצטות שברשותי, רק תבקשו :) ).

  
אז אם חשקה נפשכן בפינצטה מקצועית תוצרת שוויץ, תוכלו לרכוש אותה או את אחיותיה מהאתר "פינצטה", אמאזון או מבתי מרקחת נבחרים (לבירור בית המרקחת הקרוב לביתך 086411122). מבטיחה לכן כי התוצאות מתוקות יותר מטובלרון. באחריות.



ומה אתן חושבות, תהיו מוכנות לשלם מעל 200 ש"ח עבור פינצטה?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


15 תגובות

  1. צחקתי בקול כשתיארת את ההפרעה שלך, גם אני כזו וזה משגע אותי שיש שם אחת קטנה שאני לא מצליחה לתלוש! אבל בכל זאת.. המחיר, אוי המחיר :(

    השבמחק
    תשובות
    1. כן.. המחיר לא ידידותי בעליל!

      מחק
  2. פוסט קליל וקורע. אחד הטובים שלך!
    גם אני לא הייתי מוכנה לשלם כזה מחיר על פינצטה, מעדיפה אל אלו של "לייף" בעשרים שקל

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל הביצועים...אוי הביצועים :)

      מחק
  3. אנונימי22.8.2015, 19:35

    יש לך קוד קופון מיס גלטרובסקי?

    השבמחק
  4. האמת, לא הייתי משלמת מחיר כזה על פינצטה.
    אני סבבה עם הפינצטה הדקה והפשוטה שיש ברשותי כרגע.

    ברשותך, מיסי, אנצל את הבמה לשאלה בנוגע לג'ל גבות:
    אמא שלי שחומה ועם גבות שחורות אך ממש דלילות ועם חורים.
    איזה גוון יכול להתאים לה מבחינת ג'ל גבות? (כי זה נראה כאילו החומים פשוט ישתלבו עם גוון העור שלה ואז לא עשינו בזה כלום)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לבעלות שיער שחור אני משתמשת בג'ל חאקי והוא יושב מעולה.

      מחק
  5. נגמלתי מאובססית המריטה שתקפה אותי בתיכון ובצבא וכמה שנים אח"כ....
    את מעצבת את הגבות בצורה מושלמת יקירתי!

    השבמחק
  6. קדן פלד5.10.2016, 13:29

    בתור מעצבת גבות שנים היית מזמינה מאתר פינצטה את אחותה רוביס האלכסונית, עכשיו בזכותך הזמנתי מאמזון את זאת. מקווה שאוכל להגדיר את חיי גם לפני ואחרי❤����

    השבמחק
    תשובות
    1. קדן פלד22.10.2016, 10:00

      קצת מאוכזבת, הגיעה.... היא תולשת רק את הקצרות מכיוון שהיא חדה ולא ישרה. הכוונה שהשפתיים לא נסגרות עד הסוף אלא רק השפיץ שלהן נסגר ולכן היא תופסת רק את הקצרות ביותר ולא את הארוכות... בדיעבד אחותה האלכסונית הכי מושלמת לעיצוב גבות.. אזמין אותה שוב. הייתי מצרפת תמונה איך זאת נראת כשהיא סגורה אך לא ניתן כאן.

      מחק
  7. היא טובה ויעילה גם להורדת שיערות ממש ממש ממש מזעריות בפנים?

    השבמחק