ביוטיבוקס ספטמבר 2015 וסרטון- Beautybox September

השבוע נחתה על מפתן ביתי קופסת ביוטיבוקס ספטמבר.
האמת, התאכזבתי שלא היה בה משהו מיוחד לחג או בעל מוטיב של חגי תשרי (משהו עם דבש, תמרים,רימונים או תפוחים), סתם פספוס לדעתי...בכל זאת, אנחנו בחודש חגיגי ויש מצב שחלקכן גם יעניקו אותה במתנה למישהי קרובה.



הפעם הכנתי לכן פוסט שונה עם הפתעה!!!
מי שעוד לא יודעת, פתחתי ערוץ יוטיוב ומעכשיו אני אעלה גם סרטוני סקירה, המלצות לקניות אונליין ומדריכי איפור, אז כבר עכשיו אתן מוזמנות להרשם לערוץ שלי, פשוט הקליקו כאן.
ההפתעה בעצם, שאני פותחת את הקופסה ביחד איתכן בסרטון חדש, אתן מוזמנות להשאר איתי ולראות מה חשבתי על הקופסה.


במידה והסרטון לא עלה, פשוט הקליקו כאן.

לא אאכזב את אוהבות המילה הכתובה וכמובן ארחיב על הקופסה ותכולתה.



מדובר בשמן להזנת השיער, הטיפוח והעיצוב. את השמן מניחים על שיער יבש או רטוב (מספיקה כמות של לחיצה אחת, גג שתיים) בקצוות ולאורך השיער, רצוי להמנע מאזור השורשים ע"מ שהשיער לא יראה שומני ומיוזע.
התבאסתי לראות את השמן מהסיבה הפשוטה שכבר היה אותו באחת מקופסאות גלוסיבוקס הישנות (שעדיין לא סיימתי). אבל בינינו, אני סתם קטנונית, כי לא כולן היו מנויות בזמנו לקופסה וכנראה שלרובכן אין עדיין את השמן הזה, כך שאתן בהחלט הולכות להנות ממנו.
מחיר השמן 50 ש"ח


מסקרה חדשה של מייבלין שרק החודש הגיעה למדפים. אני אוהבת לקבל מוצרי איפור שימושיים בקופסה ומסקרה היא אחת מהן. היא מצויינת לשימוש האישי שלי, לתת כמתנה לחברה או לשים במזוודת האיפור שלי (לשימוש על לקוחות).
נראה שהמסקרה מבטיחה מניפה דרמטית ומרשימה, בדיוק כמו שאני אוהבת (אדווח לאחר שאנסה).
מחיר המסקרה 117 ש"ח (לפני מבצעים)


קרם פנים של פאיו/ דוגמית
דוגמית 4 מ"ל קרם יום של PAYOT- לדברי החברה הקרם עוזר למיצוק, חיזוק ותיקון עור רפוי בקווי המתאר של הפנים. נשמע מאוד מבטיח, לצערי אני לא יכולה וגם בספק אם מישהי יכולה להעיד על טיב מוצר מדוגמית כה קטנה וביחוד דוגמית של מוצר שמבטיח הרים וגבעות. אז בינתיים אני אדבוק בשגרת טיפוח הקבועה שלי ואת הדוגמית אשאיר לשימוש בחופשה או בנסיעת עבודה.
מחיר ל-50 מ"ל 387 ש"ח


3 דוגמיות בשמי ורסאצ'ה
איזה כיף שפינקו הפעם עם 3 דוגמיות בשמים, אני כל כך אוהבת אותן (דוגמיות בשמים). הפעם פינקו עם מארז דוגמיות חמוד של ורסצ'ה: הצהוב- Yellow Diamond (שיש לי אותו כבר בגודל מיוחד והוא בושם מאוד נעים, פרחוני ופרשי), הורוד- Bright Crystal (ריח סקסי ומתוחכם) והשחור/סגול- Crystal Noir (במילה אחת: בעעעכס).
מחיר ל-50 מ"ל 199
מחיר ל-90 מ"ל 299



קרם עיניים של מינרל קר/ גודל מלא
איזה כיף! סוף סוף קרם עיניים! ועוד בגודל מלא של 20 מ"ל! האמת שבסרטון אמרתי שאני לא מכירה את החברה, אבל משיטוט ברשת נזכרתי שאני דווקא כן מכירה. מדובר בחברה די פושטית (לטעמי) וזולה של מוצרי ים המלח. שימו לב למי שקיבלה את הקופסה עם הקרם, יש לו תוקף יחסית קצר, עד פברואר (פחות מחצי שנה), אז ממליצה ישר להתחיל להשתמש בקרם ולא להניח אותו בצד כי הוא פשוט יתקלקל... ואני מקווה מאוד שזו פשלה חד פעמית של ביוטיבוקס וזה לא הולך להפוך למגמה לשלוח מוצרים כמעט פגי תוקף (כמו בקופסאות מתחרות אחרות).
מחיר 68.80 ש"ח


פנינים מפיצי ריח של גלייד/ גודל מלא
פנינים מפיצי ריח שתולים בארון בניחוח אקזוטי. הריח שלהם פשוט נהדר ואתן יודעות כמה קשה להרשים אותי מבחינת ריחות. תכלס, זה נחמד לקבל מוצר כזה כבונוס לקופסה, במיוחד שלא הייתי חושבת לקנות אותו בעצמי... אני שייכת לאסכולה של בקבוקי בושם ריקים או נרות כמפיצי ריח בארון.
מחיר 9.90 ש"ח


אז מה היה לנו?

3 מוצרים בגודל מלא,  4 דוגמיות ומוצר 1 בגודל מלא אך אל מתחום הביוטי.

לדעתי, אחלה קופסה- יש איפור, בישום, טיפוח פנים וטיפוח שיער. הבאסה העיקרית שלי זה עם הקרם עיניים עם תוקף קצר שכנראה אצטרך להעביר לחברה, כי את הקרם בו אני משתמשת כרגע לא אסיים בחודש-חודשיים הקרובים וחבל שהוא סתם יתקלקל.


ומה אתן חשבתן על קופסת החודש?



מוזמנות לקבלת מידע נוסף ורכישת מנוי ב-99 ש"ח באתר של ביוטיבוקס (עם שליח עד הבית).
* הקופסה התקבלה לסקירה.

אל תשכחו להרשם לערוץ היוטיוב שלי!!!


שלכן, 
מיס גליטרס :) 
♡♡♡


אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)

2 תגובות

  1. אשמח לדיגמון המסקרה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אשתדל להשתמש בה באחד מהסרטונים הבאים שלי :)

      מחק