סקירת ביוטיבוקס יולי 2015 // Beautybox July 2015

אז קיבלתי אתמול את קופסת הביוטיבוקס שלי (לשעבר גלוסיבוקס) ואני בעננים מהתמהיל... תכף תראו!
אגב, אני חייבת לציין שקופסה עברה מתיחת פנים, התמהיל השתפר מאוד מאז שהתחלפו הבעלים של גלוסיבוקס (והקופסה בעצם הפכה לביוטיבוקס) וגם שירות המשלוחים של החברה הרבה יותר טוב מבעבר (Buzzr).
מי שלא מפחדת מספוילרים מוזמנת להמשיך לקרוא :)



ערכת עיניים של בובי בראון/ דוגמיות
טוב, ברור לכן שאני התרגשתי לקבל את זה בקופסה!? לא מבינים למה? מזמינה אתכן להציץ לפוסט שלי על בובי בראון. בובי בראון מאמינה כי כיסוי כהויות מתחת לעיניים מצריך 3 מוצרים, שמבחינתה הם כמקשה 1: קרם לחות לעיניים, אשר מכיל כבר פריימר ולכן עוזר בהחלקת העור, קורקטור אשר מתקן את גוון הכהות וקונסילר אשר נותן את ההארה לאזור. בסה"כ יש 16 גווני קורקטורים ו-15 גווני קונסילרים. זיווג מוצלח בין השניים (תלוי בגוון העור שלכן וגוון הכהות) יעזור להעלים את הכהויות מתחת לעיניים ויעניק מראה אחיד וזוהר :) 
מחיר קורקטור/ קונסילר 135 ש"ח, מחיר קרם עיניים 230 ש"ח


בושם ורסצ'ה- EROS/ דוגמית
כשפתחתי את הקופסה לא יכולתי שלא לשים לב לריח המשגע שנידף מהקופסה. ועל אף שהבושם היה סגור הניחוח שלו הורגש והיה דומיננטי. ישר ריססתי על עצמי, הריח ממש שיכר אותי... לבושם EROS יש ריח מרענן, מתוחכם ויחודי, בעל תווים מרכזיים של לימון ויסמין.
מחיר ל-50 מ"ל בושם 349 ש"ח


תחליב ניקוי של AHAVA/ גודל מיוחד
3 פעולות ניקוי בתכשיר אחד: חלב פנים, מי פנים וניקוי. אני שומרת לחברת AHAVA חסד נעורים, זה מאחד המותגים הראשונים שאני זוכרת שהייתי לוקחת מאמא שלי כשהייתי קטנה. בזמנו אמא שלי הייתה משתמשת רק במוצרי אהבה. תחליב הניקוי מכיל אצות ומי ים המלח, הממליס, תמצית תמרים, הוא נטול מלחים ופראבנים ומתאים לעור רגיש. אני מאוד נהנית לקבל מוצרי טיפוח בגודל מיוחד שכן חוץ מהאפשרות להתנסות במוצר לפני ההתחייבות לקנייתו בגודל מלא, זה מעולה לנסיעות או לקחת איתך לחדר כושר.
מחיר ל-250 מ"ל 95 ש"ח


מסיכה לשיער פגום של לוריאל אלביב/ גודל מלא
מסיכה מעולה עם ריח נהדר, שכבר הייתה לי אותה בעבר. עושה שיער חלק ומבריק ומותירה את השיער רך ומריח נהדר!
את המסיכה יש להניח על השיער לאחר החפיפה למשך 60 שניות בלבד ולשטוף היטב (רצוי במים פושרים ואף קרים!).
המסיכה בגודל 200 מ"ל עולה 40.50 ש"ח 


קרם רגליים של "סבון של פעם"/ גודל מיוחד
קרם רגליים קליל ונעים שנספג מהר ומריח פשוט מדהים! הקרם מכיל מנטה, קמפור, סיליקון ואלוורה. אם כפות הרגליים שלכן במצב גרוע ואתן זקוקות לתותח כבד מבחינת הלחות, זה לא זה. הוא נעים וקליל, אך לא יכול להתמודד עם מקרים קשים של יובש ועור גס.
יש לי את הקרם הזה גם בגודל מלא ואני פשוט מתה עליו. 
קרם בגודל מלא של 150 מ"ל עולה 59 ש"ח


דאודורנט NEO של גרנייה/ גודל מלא
הדאודורנט NEO החדש של גרנייה שונה ממה שאנחנו מכירות, זה לא רול-און, זה לא ג'ל, אלא קרם יבש שמורחים על העור. הקרם היבש מכיל לחות, עם ריח פשוט מטריף חושים! מונע ריחות לא נעימים ולא משאיר סימנים לבנים (לפחות לטענת החברה). היות וקיבלתי רק אתמול את הקופסה טרם הספקתי להעמיד למבחן את הדאודורנט ולבדוק האם הבטחות החברה נכונות. עידכונים בהמשך...
מחיר ל-40 מ"ל 30 ש"ח


קרם ידיים של ל'אוקסיטן/ גודל מיוחד
אחרון חביב.... השארתי את הדובדבן לסוף :) קרם ידיים מוקטן (גודל של 10 מ"ל) של ל'אוקסיטן בריח פריחת הדובדבן. ריח עדין ונעים, שבעיניי לא ממש מזכיר דובדבנים אבל ניחא. קרם הידיים מועשר בחמאת שיאה וויטמין E ומושלם להענק לחות לידיים יבשות במיוחד. על אף הלחות העשירה, הוא נספג מהר ומשאיר את עור הידיים רכות ומריחות נהדר.
והגודל שלו פשוט מושלם... כל כך חמוד וקטן... מעולה לתיק, לנסיעות או סתם להשוויץ בו על השולחן המשרדי :)
קרם בגודל 30 מ"ל עולה 49 ש"ח ובגודל 75 מ"ל עולה 101 ש"ח


אז מה היה לנו?
2 מוצרים בגודל מלא, 3 מוצרים בגודל מיוחד ו-2 דוגמיות ממגון חברות עממיות וכן מחברות יוקרתיות.

אני מאוד מרוצה מהקופסה הזאת! קלעו בול לטעם שלי! ובעיקר לחוש הריח שלי (אתן יודעות כמה שאני בעייתית עם ריחות)! לא פשוט לרצות אותי והקופסה הזאת מושלמת בעיניי, בעיקר כי יש בה כבר מוצרים שאני מכירה, אוהבת ומשתמשת בהם :)


מוזמנות לקבלת מידע נוסף ורכישת מנוי ב-99 ש"ח באתר של ביוטיבוקס (עם שליח עד הבית).
* הקופסה התקבלה לסקירה.

ומה אתן חשבתן על קופסת החודש?

שלכן, 
מיס גליטרס :) 
♡♡♡

אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)


7 תגובות

  1. גם אני ממש אהבתי אותה החודש! והייתי בטוחה שרק אצלי הבושם נפתח או משהו כזה כי הקופסה פשוט הדיפה ריח מושלם.
    מהממת את :)

    השבמחק
  2. כן אין ספק בכלל שהחודש הקופסא הייתה פשוט מושלמת, אם יוסיפו יותר איפור אני אהיה בעננים :]

    השבמחק
  3. קופסה מעניינת! התגעגעתי לסקירות שלך (של הקופסאות).

    השבמחק
  4. הקורקטור של בובי בראון מצויין ואין לו תחליף עבורי, כך גם לקרם הרגליים של סבון! אהובי הנצחי.
    ומה עוד? אה לוקסיטן... אלה המוצרים המעניינים מבחינתי בקופסא ;)

    השבמחק
  5. אחת הקופסאות הטובות של ביוטיבוקס, אבל הדוגמית של בובי בראון ממש מבאסת .. איך אפשר לבסס דעה על קרם עיניים מדוגמית כל כך קטנה? :(

    השבמחק
  6. אחלה קופסה, אני התאהבתי! :)

    השבמחק
  7. הקופסא מהממת! אחלה פוסט :)

    השבמחק