סקירת מוצרי עופרה | Ofra Haul- Summer 2014

וואו כמה זמן תכננתי את הפוסט הזה (הוא תוכנן עוד הרבה לפני מבצע "צוק איתן" ) אבל בגלל המבצע אפילו לא זכה לטיוטה ונתקע ב- To Do List יותר מדי זמן.
הכינו את עצמכן לפוסט ארוך במיוחד.... אשתדל לא להתיש ביותר מדי קשקשת ואתמצת בכל תמונה אלף מילים :)
קצת רקע על המותג:
המותג עופרה אינו ישראלי כפי שרובנו נוטים לחשוב (מודה שגם אני חשבתי כך כשהכרתי אותו לראשונה), אלא נוסד בארה"ב בשנת 1979 
במטרה לספק מוצרי איפור איכותיים הן לשוק המקצועי (מאפרים, בתי ספר לאיפור מקצועי ומכוני קוסמטיקה) והן לקהל הרחב. כל המוצרים מיוצרים במפעל החברה בפולרידה, ארה"ב ועומדים בתנאי האיכות והבטיחות העולמיים, מאושרים הן ע"י ה-FDA האמריקאי והן ע"י משרד הבריאות הישראלי. ככלל, מוצרי OFRA Cosmetics מכילים מרכיבים טבעיים בלבד ומרכיבים פעילים לליחוח העור והגנה מנזקי השמש. המוצרים אינם מנוסים על בע"ח ואינם מכילים מרכיבים מהחי (רק מינרלים ותמציות צמחיות). כל מוצרי האיפור מכילים ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים טהורים לאפקט מקסימלי והם מותאמים במיוחד לכל סוגי העור כולל לעור רגיש.



פודרה אנטי שיין- Oil control powder

פודרה לבנה או יותר נכון שקופה לקיבוע האיפור, ניטרול ברק ושמנוניות בעור הפנים. אני, הפודרה והעור השומני שלי חברים טובים, במיוחד בקיץ. אני מאוד לא אוהבת את המראה המבריק, לא רק שזה נראה מלוכלך אלא שזה גם מבליט את כל הנקבוביות שגם ככה יש להן יותר מדי נוכחות על עור הפנים, לכן אני מקפידה להשתמש בפודרה ליצירת מראה מאט.
הפודרה דחוסה, גרוסה דק מאוד ובעלת מרקם משי קליל. הפודרה תתאים למי שאוהבת לחדש את הפודרה שלה במהלך היום, משום ששימוש בפודרה שקופה לא ישנה את גוון המייקאפ. אם אתן אוהבות את הבלוט של מאק תאהבו גם את הפודרה אנטי שיין של עופרה.
מחיר: 184 ש"ח
מתחת לפודרה יש תא נוסף המכיל מראה. יש שיגידו שחסרה ספוגית, ולדעתי טוב שכך. הספוגיות האלה כל כך לא היגייניות (הווו הזוועות שראיתי כשעבדתי כמאפרת בארה"ב). תגידו תודה על שחסכו מכן את המצע לגידול החיידקים.


ברונזר חימר- 3D Pyramid egyptian clay bronzer

אחד מהמוצרים הבולטים בקולקציית הקיץ 2014, הינה פירמידת חימר התלת מימדית אשר פותחה ויוצרה בטכנולוגיית Liquid Baked- טכנולוגיה חדשנית המשלבת תנורים מיוחדים: הסמקים מתחילים את דרכם כנוזל, ולאחר אפייה מהירה במכת חום גבוהה במיוחד ובלחץ גבוה, הם הופכים למוצק. מכת החום המהירה שומרת על הפיגמנטים המקוריים, על-מנת שלא ייפגמו ו"יילכו לאיבוד". ברונזר הפירמידה מכיל חלקיקי פנינה ופיגמנטים ב-4 צבעים: גוון שימר בהיר ו-3 גווני חימר. כשראיתי את הפירמידה לראשונה לא הפסקתי להתפעל מיופייה, מודה שהיה לי כואב מאוד להתחיל להשתמש בה כי לא רציתי להרוס את היופי הזה. מחיר: 238 ש"ח
מימין לשמאל: הגוון הכהה (החיצוני, מ-2 צידי הפירמידה), המשולש הימני של הפירמידה, המשולש השמאלי של הפירמידה וההיילטר שבבסיס הפירמידה.
אתן יכולות להשתמש בכל גוון בנפרד אם אתן עושות הצללות או רק בהיילייטר לצורך הארות או להשתמש בכל הגוונים להענקת מראה שזוף וקורן.
לבהירה כמוני, המוצר משמש בעיקר לאיפור ערב זוהר ואני נוטה להשתמש יותר בגווני החימר ומעט מאוד מהשימר להברקות (זוכרות שאני לא חובבת המראה המבריק?!).

שימוש בכל 4 הגוונים למראה שזוף ופנינתי.


פריימר עיניים- Eye primer

ה"הולי גרייל" (גביע הקודש) שלי!!! אני כל כך מאוהבת בפריימר הזה ודואגת שתמיד יהיה לי ספייר במלאי. לא מאמינות לי שאני לא נושמת בלי הפריימר הזה? להלן ההוכחות: מיצג 1מיצג 2, מיצג 3 ומיצג 4.
הפריימר לעיניים נועד להדגיש ולהעצים את גווני הצלליות, מקבע את הצללית למקומה לשעות רבות ומונע את תופעת ה"קפלים" על העפעף.
בזכות הפריימר של עופרה הצלליות שלי לא זזות ממקומן מ-7 בבוקר ועד שאני הולכת לישון! מזכירה לכן שיש לי עור שומני (ואני בד"כ גם מבקרת בחדר כושר אחרי העבודה).
אם אתן על תקציב ויכולות לקנות רק מוצר אחד, אז זהו ה-אחד!
יש 2 סוגי פריימר עיניים: באריזת גלוס ובאריזת טיובה (שפופרת). לשניהם נרשמו ביצועים מרשימים ושורדים בהצטיינות יתרה את היום הארוך (והמיוזע) שלי. ההבדל היחיד בו הבחנתי (חוץ מהכמות ומהמחיר) הינה הסמיכות של הפריימר. הפריימר באריזת גלוס קליל יותר לעומת הפריימר בטיובה אשר מעט סמיך יותר. לפיכך, הפריימר בטיובה מעניק כיסוי של גוון אחיד על עפעף לעומת הפריימר באריזת הגלוס אשר כמעט שקוף.
אריזת גלוס מכילה 9 מ"ל ותעלה לכן 118 ש"ח
אריזת טיובה מכילה 14 מ"ל ותעלה לכן 148 ש"ח


פצצות לגבות, רסיסים לריסים!

אני נמצאת במרדף קבוע אחר הגבות המושלמות ותמיד מחפשת את המוצר הבא שיעזור לי להשיג את זה.


ג'ל גבות סמי פרמננט - Semi permanent waterproof eyebrow gel

תשכחו מגבות שדוהות במהלך היום, תשכחו מגבות שנשארות על בני הזוג או הילדים ותכירו את הג'ל גבות המיוחד של עופרה המאפשר איפור חצי קבוע ועמיד במים!
צריך מעט מהחומר ליצירת מראה גבות מדוייק, טבעי ועמיד לאורך היום.
מחיר: 128 ש"ח וקיימים 5 גוונים.

גוון חאקי מתאים לבהירות העור והגבות הבהירות. מודה שבשימוש הראשון העמסתי יותר מדי והגבות שלי יצאו כהות מדי ועם גוון ירקרק.
כאמור, יש צורך במעט מאוד חומר, שגם אותו יש לנגב מעט על הפקק או גב היד. תוכלו לראות בתמונה עד כמה הפיגמנט חזק על אף שניגבתי אותו על גב היד (המברשת אמורה להיות כמעט נקיה מהחומר על מנת שיהיה גוון עדין וטבעי). בשימוש במברשת דקה וזוויתית ניתן אפילו ליצור מראה טבעי, דמוי השיערה. חשוב לעבוד עם החומר מהר, משום שהוא מתייבש מהר ואם עשית פאשלה ולא תתקני את זה מיד, תתקעי כל היום עם גבה מעוותת...


גוון חום בהיר יתאים לבהירות ולג'ינגיות. לצערי הגוון הזה לא נראה עליי טבעי, אלא עשה לי גבות ג'ינג'יות ואני מעדיפה את הגבות שלי בגוון חום- אפרפר.



עפרון פיגמנט לגבות- Universal eyebrow pencil

החברה מבטיחה שהעפרון גבות מתאים את עצמו לגוון הטבעי של שיער הגבה. בפועל אני לא מסכימה עם זה, הגוון די כהה, ועל הגבות הבהירות שלי נראה כמעט שחור. מה שנראה הכי לא טבעי. כמובן שהגוון יתאים למי שבעלת גוון עור כהה יותר משלי (שזה בערך 99% מהאוכלוסיה) ובעלת גבות כהות.
בשונה מהג'ל גבות העמיד במים אותו הצגתי מקודם, העפרון לא מבטיח עמידות מיוחדת ומתפקד בערך כמו כל עפרון גבות אחר בשוק.
מחיר: 88 ש"ח, גוון אחיד "אוניברסלי"



ורק לצורך השוואה, זהו הגוון האהוב עליי לגבות (מאוד דומה לגוון ג'ל גבות החאקי).

זהו עפרון פשוט שנקנה ב-7 שקלים באיזו באסטה באשדוד.... כל כך אהבתי את הגוון שקניתי כמות מסחרית ממנו :)




תשפטו בעצמכן, האם ג'ל הגבות באמת עמיד?
מימין לשמאל: ג'ל גבות חאקי, ג'ל גבות חום בהיר, עפרון גבות אוניברסלי.




מימין לשמאל: עפרון גבות אוניברסלי, ג'ל גבות חום בהיר, ג'ל גבות חאקי.


עפרון שפתיים- Lip pencil

עפרון שפתיים על בסיס שעוות דבורים מועשר בסיליקון. החברה טוענת שהעפרון עמיד במים, האמת שלא שמתי לב לעמידות מיוחדת.
גוון MAYA הינו בצבע יין עמוק כהה, מעולה לשפתונים כהים שאני מעיזה למרוח רק בחורף.
מחיר: 58 ש"ח, קיימים יותר מ-10 גוונים.



מברשת זוויתית מספר 4 מבית מיקאלה 


מברשת זוויתית לגבות או להנחת האייליינר, בשימוש במברשת כגון זו ניתן לשרטט גבות שיראו טבעי בשיטת השיערה. היות ואני לא מחובבי האייליינר, לצערי לא אוכל לחוות דעתי על ביצועי מברשת זו בהנחת האיליינר.
מחיר: 88 ש"ח


מברשת מייקאפ מספר 45 מבית מיקאלה 

מברשת פנים שמאוד מזכירה לי את המברשת F86 של סיגמה או ה- Blush Brush של ריל טכניקס.
המברשת רכה מעין כמוה, דואו פייברית מתאימה להנחת פודרה וסומק. המברשת בעלת ידית בצבע מהוגוני משגע שמעניק לה מראה יוקרתי.
המברשת מצויינת ומאוד נוחה לשימוש. הבעיה שלי איתה זה המחיר. מחירה לפני ההנחות עומד על 238 ש"ח, שזה המון לדעתי! מחיר כזה למברשת בודדת אינו ידידותי והופך את רכישת האיפור והמברשות ללא נגישות לכל אחת וחבל. ניתן לקנות מברשות טובות לא פחות כמו סיגמה והריל טכניקס שציינתי מקודם ברבע מהמחיר.
אז לחברה שם למעלה, שמתמחרים את המוצרים, נקודה למחשבה...


עוד שניה וסיימנו.... :)

הנחות והטבות:
  • מאפרות מקצועיות יכולות להנות מהנחה משמעותית ברכישת מוצרי החברה, בהצגת תעודת מאפרת בחנות.
  • OFRA VIP- הצטרפות למועדון לקוחות אח"מים של OFRA בעלות של 60 ש"ח לשנה לאנשי מקצוע בלבד- מקנה השתתפות בהשתלמויות אחת לחודש במהלך השנה, עדכון על קולקציות והשקות מיוחדות והטבות בלעדיות לחברי המועדון.
מאיפה קונים:

כדאי להכיר:

*ברונזר פירמידה, ג'ל גבות ומברשות התקבלו לסקירה.

האם יצא לכן להשתמש במוצרי OFRA?
מה המוצרים האהובים עליכן?


תודה לכל מי ששרדה עד הסוף :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...




20 תגובות

  1. אנונימי28.8.2014, 13:48

    יואוווו איזה תמונות מדהימות! שאפו!
    אני בדיוק קניתי את הברונזר הפרימידה המדהים הזה! הוא מושלם.......

    השבמחק
  2. מהממת!! איזה תענוג זה לקרוא פוסטים שלך
    שיחקת אותה עם התמונות הפעם! חבל"ז
    על איזה מהפריימרים את ממליצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבההה!!!
      אני אוהבת את שניהם באותה המידה! ההבדל הוא באריזה... האם את מעדיפה בטיובה או כגלוס?

      מחק
  3. את OFRA גיליתי בשנים האחרונות ונדיר שלא אוהב מוצר משלהם, ממליצה בעיקר על המוצרים העמידים. כמוני כמוך הפריימר לעיניים מוצרה חובה, הפודרה אנטי שיין מעולה בעיני לעור שמן ועם העפרון האוניברסילי שגם אני חשבתי בתחילה שאינו מתאים לי למדתי לעבוד נכון. אם עליח להצביע על "האחד"במוצר אחד - ללא ספק שפתון נוזלי עמיד - מעולה שבמעולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט הופתעתי לטובה (או יותר נכון נדהמתי) מהעמידות של המוצרים שלהם!!! אכן תותחים כבדים!

      מחק
  4. דנה זמלר31.8.2014, 10:32

    הפריימר שלהם נדיר!

    השבמחק
  5. אנונימי31.8.2014, 12:18

    מאוד אוהבת את המוצרים שלי.
    אחד היתרונות שאפשר להזמין אותם אונליין.
    ליהי

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת חשוב, ללא ספק זה אחד הדברים שיטו את הקניה שלי...ללכת לחנות או להזמין באמצע הלילה כשאני בחדר חשוך בתחתונים חחח

      מחק
  6. פוסט מעולה!
    אני מכורה ק-ש-ו-ת לפריימר (בטיובה, מעניין אותי לנסות את הגלוס אבל פוחדת שהוא לא יהיה מושלם כמו בטיובה), גם העפעף שלי שומני ולא משנה כמה פריימרים לעיניים ניסיתי זה לא הצליח. עם הפריימר של עופרה כבר יצא לי להירדם לשנ"צ ולקום עם איפור עיניים מלא.
    בא לי ממש לנסות את הברונזר, שמעתי עליו רק תגובות טובות עד כה.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הברונזר חלום!! פינוק מותרות :)
      הפריימר מושלם וגם אני יכולה להרדם איתו (אפילו ללילה שלם ולא רק שנ"צ) והצלליות פשוט לא זזות!!

      מחק
  7. המוצרים נראים מעולים! אחלה סקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! איזה כיף לשמוע זאת ממך :)

      מחק
  8. אהבתי ממש את הסרטון המתוק! אני יותר ויותר מוצאת את עצמי מספרת על המותג לבנות שלא מכירות אותו, המוצרים באמת נפלאים (ממה שאני ניסיתי). הולי גרייל נהיה אצלי האטלנטיק סיטי המושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה האני באני!!! אצלי ללא ספק הפריימר. שלמות! שלמות! שלמות!

      מחק
  9. איזה סרטון חמוד! והמוצרים שלהם באמת ראויים לשבחים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!
      אני חומדת לרכוש עוד מהשפתונים העמידים שלהם שאמורים להיות נהדרים.

      מחק
  10. אחלה סקירה! מוצרים מעולים :)
    אוהבת את עפרונות השפתיים של עפרה ואת האייליינר ג'ל. משתמשת בהם בקביעות! :)

    השבמחק
  11. אני חושבת שהתמכרתי.... כנראה שהמזוודה שלי תהיה מלאת עופרה :)

    השבמחק