הכרזת הזוכה בהגרלת הוולנטיינ'ס

היוש!!!

אז כפי שהבטחתי,
למרות שפיקפקתי,
אני הספקתי
לערוך את ההגרלה!


תודה רבה לכל המשתתפות!
כל כך כיף לי לראות את הפירגון שלכן ולקרוא כל תגובה (לרב אתן די שקטות, עד שמגיעה הגרלה).
אני נהנית לכתוב עבורכן ובזכותכן הבלוג שלי קיים (כל תגובה, לייק, מייל, שיתוף או הuדעה הינם הדלק שלי להמשיך במלאכה).
תמשיכו להיות כאלה מדהימות ומפרגנות (ונתראה בהגרלות הבאות)!

ועכשיו תופים....
לזוכה.....


ירדן לוין, מזל טוב!!!
אנא צרי עימי קשר (במייל Glitters.Mua@gmail.com , בפייסבוק, או בבלוג) תוך 72 שעות מפרסום הזכיה*, עם הפרטים שלך למשלוח המתנה :)

* אם הזוכה לא תיצור עימי קשר תוך הזמן המצויין, אגריל זוכה חדשה אשר ביצעה את כל השלבים הדרושים.

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם  (בתיבה מימין) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)


אין תגובות