חדש על המדף מרץ 2015 / What's new March 2015

חברות הקוסמטיקה דואגות שלא ישעמם לנו ובאופן קבוע משיקות מוצרים חדשים, קולקציות מוגבלות או סתם עושות השקות מחודשות למוצרים קיימים.
בחודש- חודשיים האחרונים הגיעו אליי הרבה מוצרים חדשים שאני רוצה לשתף איתכן! חלקם טובים, חלקם פחות, חלקם הושקו השבוע, חלקם לא חדשים בכלל אבל נחתו בארצנו רק לאחרונה...



פלטות חותמות לק של חברת MoYou-London
*פלטות החותמות הבריטיות נחשבות לדבר החם בעולם הנייל ארט, אך רק לפני כחודשיים המותג עשה עליה לארץ. למותג יש 5 סדרות של חותמות וסה"כ 32 פלטות בעיצובים שונים. הפלטות נמכרות בחנות אונליין של המותג, ובניילס קולג' בדיזינגוף בנטר. הפלטות נמכרות במחיר ידידותי ביותר של 32 ש"ח בלבד :) אני מבטיחה שבקרוב אאזור אומץ ואנסה להחתים את הציפורניים (אני בטראומה מכמה ניסיונות עבר כושלים עם הפלטות של ביוטיקר) ואשמח להעלות פוסט סקירה מקיף על 2 הפלטות שברשותי. בינתיים, אתן מוזמנות לצפות במדריך ההחתמה של המותג.


עט למילוי נקודתי של קמטי הבעה של חברת 417-


*העט למילוי הקמטים --417 MIRICALE IMMEDIATE WRINKLE FILLER מכיל פורמולה המבוססת על פיגמנט מינרלי עם קולגן טבעי מצמחים, אשר לדברי החברה מחדש את העור וממלא באופן מידי קמטים. הופתעתי לגלות שהמוצר אכן מקיים את מה שמבטיח! לא שמתי לב לשיפור עם הזמן בקמטי ההבעה שיש לי באיזור העיניים (חייכנית וזה...נושאת את הקמטים בכבוד בערך מגיל 9) אך בעת ההנחה ניכר כי החומר מחליק את האיזור. לא, הוא לא מעלים את הקמטים, זה לא ניתוח ולא בוטוקס אבל הקמטים בהחלט נראים פחות עמוקים. העט בעל פיה סיליקונית ממנה יוצא החומר וחשוב לשים לב לא להגזים בכמות, אלא מספיק בלחיצה אחת לאיזור העיניים. ניתן להשתמש בחומר לפני ואחרי האיפור ואפילו גברים יכולים להשתמש בו! אני אוהבת להשתמש בו כשאני מאפרת את אמא שלי, אני מניחה את החומר באיזור השפתיים ובאיזור העיניים ע"מ לשפר את ניראות העור ולהחליק עד כמה שניתן את הקמטוטים באיזור.
העט נמכר בדיוטי פרי בלבד ומחירו עומד על 44 דולר עבור 7 מ"ל של חומר.


essence
אם את מכורת איפור שמכבדת את עצמה, אין מצב שפיספסת את הנהירה ההסטרית לסופר פארם שהחלה בתחלית פברואר כאשר הביאו את המותג הגרמני לארץ. זהו מותג כיפי עם מחירים כיפיים עוד יותר; טווח המחירים נע בין 5 ש"ח- 22 ש"ח. המוצרים לא מנוסים על בעלי חיים ומשווקים בסניפי רשת סופר פארם. בזכות האריזות הפשוטות (אבל מקסימות) והחסכוניות, והויתור על הדיילות, מתאפשרים המחירים הכה זולים והנגישים לכל כיס. האם תרצו שאכין סקירה מקיפה עם המלצות למוצרים שברשותי?


סרום ויזיונר של לנקום 
את הסרום קיבלתי במסגרת הפעילות שלי lancometestכמובילת דיעה של לידרס (כולם יכולים להרשם). הסרום יצא לפני כמעט 4 שנים ועשו לו השקה מחודשת בארץ לפני חודשיים בשיתוף עם לידרס. החברה הבטיחה שהסרום יעשה ניסים ונפלאות: שיפור מראה העור, תיקון מראה קמטים ונקבוביות, עידון מראה עור לא אחיד. ההבטחות מרשימות, הביצועים פחות. הסרום אמנם מאוד נעים, קליל ובעל מרקם עדין בדיוק כמו שאני אוהבת, מריח מצויין ונספג מהר. אבל! הקמטים שלי עדיין במקומם ולצערי גם הנקבוביות בעלות הנוכחות. שוב, הסרום מאוד נחמד, אבל ציפיתי ליותר. יכול להיות שלא הבחנתי בשיפור משמעותי כי לא הקפדתי במהלך תקופת השימוש (מעל חודש) להשתמש בו מדי יום גם בבוקר וגם בערב. בכל מקרה, תוכלו למצוא את הסרום ברשתות הפארמים בגדלים של 30/ 50/ 75 מ"ל ב-523/ 679/ 749 ש"ח בהתאמה.


אמפולת קוויאר של חברת ARCAYA
*אמפולות קוויאר להתחדשות אינטנסיבית של העור של חברת ARCAYA הגרמנית מכילות תמצית 100% תאי קוויאר טהור וטרי, עשיר בחלבונים, ליפידים, ויטמנים התומכים בזרימת הדם אל תאי העור, מקדמים התחדשות תאים, מגבירים את יכולותו של העור לספוג לחות ומחליקים את העור. לדברי החברה הטיפול באמפולת קוויאר משווה לעור מראה צעיר ורענן באופן מיידי, מבנה העור מתחזק ובכך הופך את קווי המתאר של הפנים לנראים מוצקים יותר. נשמע מבטיח במיוחד, אך טרם ניסיתי. אעדכן בהמשך לאחר ההתנסות!
את אמפולת קוויאר ואמפולות נוספות ניתן למצוא באתר גילטי, כרגע במחיר השקה של 232 ש"ח.


פריימר לפנים של OFRA
השבוע הייתי בהרצאה מעניינת ביותר לכבוד יום האישה הבינלאומי במרכז ההדרכה של עופרה (רח' יודפת 2, לוד) בניצוחה של גליה תורן חן המדהימה, אשר דיברה על העצמה נשית ומקומנו בעולם העסקי. ואם כבר אנחנו בחנות המפעל של עופרה, אז סיפרו לנו כי הושק פריימר חדש לפנים לעור רגיש/ עור עם סבוריאה/ אשר יתאים גם לעור שומני (במחיר 228 ש"ח). העבירו בינינו את הפריימר הזה (הירוק שבתמונה) מיד התאהבתי במרקם שלו ובאפקט המתיחה/ החלקה שהשאיר על עור היד (במקום שניסיתי אותו). החלטתי שאני חייבת לנסות אותו ומיד רצתי לקופה. על הדרך נזכרתי שלא פעם בשיטוטים שלי באתר, נלכד לי בעין פריימר ליפטינג לפנים. שמעתי עליו דברים נהדרים וכמי שלא פעם מאפרת נשים עם עור בוגר החלטתי שהפריימר הזה בגדר חובה אצלי במזוודה. אתן ודאי מכירות את הפריימר באריזתו הקודמת, בטיובה הכחולה, ובכן זה אותו מוצר, באותו המחיר (248 ש"ח), בכמות גדולה יותר.
רשמים על 2 הפריימרים בהמשך...


בורז'ואה
*בורז'ואה השיקו מספר מוצרים חדשים: פודרה למראה מאט Silk Edition (מחיר השקה 59 ש"ח), רביעיית צלליות ב-8 גוונים (מחיר השקה 79 ש"ח), מסקרה כפולה ואייליינר טוש מסדרת Ultra Black. במבט הראשון, הפלטה נראית מאכזבת שכן מזכירה עיצוב פלטות משנות ה-90, אך על תשפטו אותה לפי אריזתה. הצלליות הפתיעו אותי מאוד בפיגמנט שלהן ובמיוחד הצללית האמצעית אשר מכילה גליטרים עדינים אך מרשימים. כמוכן, ניסיתי את הפודרה (עשו לי את המוות בסופר פארם כי ביקשתי להחליף גוון) והיא פשוט מדהימה!!! כמו ששמה מרמז, היא אכן משיית ונעימה מאוד, בשימוש במברשת פנים, ההנחה קלילה ולא נראית כמו טיח על הפנים. בדרך פוסט סקירה נוסף :)


Clinique- Beyond Perfecting Foundation & Concealer
*מייקאפ חדש של קליניק שהוא גם קונסילר. תקשיבו חברות, אתן מכירות אותי, אני לא נוהגת להתלהב בקלות ממוצרים...אבל לאחר התנסות אחת במייקאפ הזה יש לי ציפיות גבוהות ממנו! הוא מבטיח ומקיים: מייקאפ בעל כיסוי מלא אך עם תחושה קלילה ועמיד לאורך היום, משמש כקונסילר, מתאים את עצמו מבחינת הגוון (חצי טון מעל וחצי טון מתחת).


מודה שבמהלך אירוע ההשקה הרמתי גבה לגבי יכולתו להתאים את הגוון שלו, אך הופתעתי לגלות שזה אכן כך. במקרה שלי, אני בהירה מדי...ואומנם הצלחתי לטשטש אותו היטב, עדיין יכולתי לזהות שהוא מעט כהה לי, מבחינת הגוון שלו מזכיר לי את 51 של בורז'ואה הלת'י מיקס. היום ניסיתי את המייקאפ רק עם קרם לחות, בהמשך רוצה לנסות עם פריימר מתחת ופידור עם פודרה בהירה יותר (טכניקה שלמדתי, משום שרב המייקאפים כהים לי, אז אני משווה גוונים עם פודרה בהירה יותר). מעבר לגימור שמאוד אהבתי, התרשמתי מהעמידות ובעיקר מהכיסוי של הכהויות באיזור העיניים (בו אני משתמשת בד"כ בקונסילר כתמתם), ופה באמת הרגשתי שהמייקאפ/ קונסילר התאים את עצמו מבחינת הגוון והיה בחצי טון מעל, מה שבעצם סייע בכיסוי הכהות מתחת לעיניים. החסרון היחיד מבחינתי (חוץ מזה שגוון 2 הוא הגוון הכי בהיר והוא כהה לי) זה האפליקטור!!! זה כל כך לא היגייני להניח על הפנים, עד כמה נקיות שהיו, עם האפליקטור ולהחזיר אותו חזרה וגם שבכל שימוש צריך לפתוח את כל הבקבוק (מה שגורם לחימצון החומר וכניסה של חיידקים). חבל שזה לא מגיע במשאבה. חבל, שלגימיק האפליקטור היה יותר משקל מאשר היגיינה ונוחות השימוש.
רוצו לנסות את המייקאפ החדש של קליניק Beyond Perfecting Foundation & Concealer , עד סוף חודש מרץ הוא במחיר השקה של 169 ש"ח (במקום 220 ש"ח) בכל רשתות הפארמים.


האם יצא לכן כבר לנסות את המוצרים החדשים שנחתו אצלנו?
איזה ביקורות שמעתן עליהם?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

*גילוי נאות: מו-יו לונדון, 417-, ארקאיה, בורז'ואה וקליניק התקבלו לסקירה




10 תגובות

  1. פוסט מעניין ומושקע. כמובן שרוצים סקירה מקיפה עם המלצות על אסנס! :)

    השבמחק
  2. אנונימי12.3.2015, 10:33

    אפשר בבקשה סקירה של מוצרי בורז'ואה החדשים? ואם תוכלי לעשות איפור עם הצלליות?

    השבמחק
  3. המייקאפ מעולה והמחיר גם כן.. אותי מעניינת המסקרה של בורז'ואה

    השבמחק
  4. החותמות של מויו הן ה-תגלית החדשה בארץ. אין עליהן :)

    השבמחק
  5. אנונימי12.3.2015, 13:39

    יופי של פוסט וכמובן שסקירה על המוצרים של אסנס תתקבל בברכה...

    השבמחק
  6. מוצרים שווים בהחלט!!! את שלי עוד טרם יצא לנסות (חליתי ואני בבית!), אבל בהחלט עשית לי חשק!
    וכמובן, היה כל כך כיף להתראות!! מקווה שזה יקרה שוב בקרוב , נשיקות!

    השבמחק
  7. אנונימי13.3.2015, 0:51

    קיבלתי מהדיילת בסופר פארם דוגמיות של המייקאפ החדש של קליניק
    כמישהי שרגילה למייקאפ טרו מאצ' של לוריאל שהוא נורא עדין והכיסוי לא מלא הרגשתי קצת עם מסיכה
    אבל כנראה זה רק ההרגשה שלי כי כל אחת ששאלתי לא ראתה והרגישה..
    אבל ניסיתי באמת גם לאיפור ערב וערבבתי עם גוון בהיר יותר של טרו מאצ' ובהחלט הייתי מרוצה ולא הרגשתי מחופשת ! (למרות שהייתי במסיבת פורים:P )

    השבמחק
  8. תנסי את האמפולות! לא תצטערי.
    אני אוהבת את מוצרי -417, והעט נשמע לא רע בכלל.
    המייקאפ כהה גם לי=\ וזה מבאס כי הוא יושב עליי ממש טוב.

    השבמחק
  9. אשמח לסקירה על אסנס :)
    קניתי את הגלוס מאט שלהם שנראה לי מעניין בזמנו , והוא בהחלט מאט אבל לא עמיד בכלל (חשבתי הוא בסגנון של בורז'ואה) .

    השבמחק
  10. באלי לנסות את המייקאפ של קליניק! לא יודעת למה לא מפריע לי האפליקטור, אותו עיקרון של טוש הארה/מסקרה/ליפגלוס שלא מחטאים..

    השבמחק