ביוטיבוקס מאי 2016- Beautybox May

קופסת ביוטיבוקס "את" נחתה אצלי בבית בערך כשאני נחתתי בארץ (בחזרתי מארה"ב) ואז הג'ט לג הקשה שארך יותר מדי זמן לטעמי (שבועיים שלא הצלחתי להתאפס!) ואז עם עוד אלף ואחד דברים על הראש, פשוט שכחתי לפרסם את הפוסט הזה בזמן!
קבלו את התנצלותי הכנה וקבלו את חזרתי בטיפטופים לענייני הבלוג בחיבוק ובאהבה :)
ביוטיבוקס שינו לאחרונה את התמהיל של הקופסה אשר משווקת מעתה ע'"י Time Out והיא בעיקר גדולה יותר ומפנקת יותר ובאותו המחיר (99 ש"ח למנויות).
מאז שינוי התמהיל, בכל קופסה תמצאי מגזין "את" חודשי.


Lindo- פילינג גוף ארומתרפי- גודל מלא
אתן יודעות שיש לי חולשה לפילינגים לגוף ולמוצרים טבעיים וצמחיים. לכן, המוצר הזה הינו שיחוק אמיתי מבחינתי. ועוד בגודל מלא! 


Juvena- ג'ל לחות- גודל נסיעות
ג'ל לחות של החברה השוויצרית יובנה ינוסה בשמחה בקיץ הקרוב, שכן אינני אוהבת קרמים על עור הפנים בכלל ובקיץ בפרט משום שרובם כבדים מדי לעור הפנים השומני שלי ופשוט מרגישים לי כעיסה דביקה ולא נעימה על הפנים.


בושם ברקיחה אישית מבית ז'ילינסקי רוזן- גודל נסיעות
תהרגו אותי, לא הצלחתי להבין מה שם הבושם, אולי come-n- sense. הבושם עצמו מיוצר ברקיחה אישית למותג הישראלי ז'ילינסקי רוזן שמאוד כדאי לכם להכיר.


417- מסכת בוץ לגוף- גודל מלא
כסאקרית של דברים טבעיים ומסכות, שמחתי מאוד לקבל חבילה של מסכת בוץ לגוף! 


JOYA- שמן מרוקאי לשיער- גודל מלא
על אף שאני מאוד אוהבת להשתמש בשמנים לשיער ובעיקר בשמן מרוקאי, את זה של מותג ג'ויה טרם ניסיתי והאמת שעל המותג עצמו לא ממש שמעתי, כך שהבקבוק הזה ידחק לפינה חשוכה במגירה וינוסה רק בעת חירום, כשכל שאר השמנים שלי יגמרו. סורי ג'ויה.


Careline- שפתון מסדרת ספארקס- גודל מלא
אם במקרה, למנויות הותיקות של ביוטיבוקס או יותר נכון של גלוסיבוקס השפתון נראה מוכר...אז זה לא סתם. כבר ראינו את אותו השפתון, מאותה הסדרה ואפילו באותו הגוון בקופסת ביוטיבוקס דצמבר 2013. מזל שיש את אמא, ששום שפתון בגוון ורוד פוקסיה לא יכול לאכזב אותה!


Chic- צללית
מאז גיל העשרה כשהתחלתי להתאפר, לעולם לא פזלתי לכיוון איפור של חברת שיק. זה לא קרה גם הפעם...  האריזה צ'יפית, בדיוק כמו שהיו מייצרים לפני 20 שנה. הגוון דווקא נראה יפה ומנצנץ (אין לי שמץ של מושג מה שמו, כי זה לא היה מוטבע על האריזה), אולם לא מספיק כדי למשוך את תשומת ליבי ולנסות את הצללית.


Veet- רצועות שעווה מוכנה
אחד מהמוצרים הכי מיותרים שיצא לי לנסות... בעבר כבר יצא לי לנסות להסיר שיער עם הרצועות שעווה המוכנות של ויט וזה פשוט איך לומר, לא באמת עושה את העבודה. אולי כפתרון "על הדרך" זה יכול להיות שימושי, אך כמי שרוצה להסיר שיער בצורה טובה ואיכותית, לא הייתי ממליצה עליו.

אני חושבת שהשדרוג של הקופסה בהחלט מורגש והיא איכותית יותר ועם יותר מוצרים בגודל מלא(7!!!).

את קופסת ביוטיבוקס ניתן לרכוש במנוי חודשי של 99 ש"ח, או לרכוש קופסה בודדת ללא התחייבות ב-119 ש"ח.
*הקופסה התקבלה לסקירה

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


אין תגובות