התחדשויות מביוטיקייר // Beautycare Haul

המון זמן לא הייתה בבלוג סקירת מוצרי ביוטיקייר ולא ברור לי למה, הרי אני קונה שם על בסיס קבוע ויש לי ים דברים להמליץ לכן!!!

הכנתי לכן הפתעה בפוסט הזה- מעבר לסקירת המוצרים, מצרפת לכן סרטון יוטיוב בו אני משתפת אתכן בקניות. אני אמנם קצת משוחדת, אבל ממליצה לצפות גם בסרטון :)






הנזק הפעם היה 107 ש"ח.
(בסרטון ציינתי פחות מ-100 כי לא ספרתי את הצללית והקשת שנקרעה)


לק שבבי סוכריות מספר 101, 6 ש"ח
זה לא אמור להפתיע את הקוראות הקבועות שלי שאני אוהבת נצנצים ושאני אוהבת סגול. מזמינה אתכן לקרוא את הפוסט שלי משנה שעברה על הלקים ההולגרפיים שביוטיקייר הוציאו.



תיק איפור צבעוני, 2.70 ש"ח
תיק איפור צבעוני, מעולה כנרתיק לאוזניות ולמטען, כקלמר, כתיק טאצ'-אפ, כתיק למניקור או למוצרי היגיינה נשית או כל דבר שתקצו לשים בתוכו. אני מעדיפה אותו על פני האחרים משום שהוא שקוף ומבד מרושת.



כפפת "ספא" למקלחת, 2.5 ש"ח
מדובר בעצם בכפפת ליפה. מעולה לקירצוף העור, או במילים אחרות, לפילינג. אם אתן רוצות עור בריא וזוהר, עליכן להסיר בקביעות תאי עור מתים ובכך תעזור לכן הכפפה הנ"ל. הפילינג איתה מאוד עדין והכפפה אינה עוקצת או שורטת את העור, לכן ניתן להשתמש בה גם על עור הפנים.
ממליצה בחום להחליף אותה מדי כמה חודשים, כי אם הזמן היא צוברת את הבקטריות של המקלחת ואנחנו לא רוצות שזה יבוא במגע עם העור שלנו.


דאודורנט מינרלי 24/7, 5 ש"ח

דאודורנט קרמי, אשר מבטיחים כיעיל לשבוע שלם. בינתיים, אין לי כוונה לא להתקלח שבוע ע"מ לבחון את הבטחת החברה, אך ליום אחד הדאודורנט אכן אפקטיבי ועוזר למנוע ריח זיעה.
הדאודורנט מינרלי ואינו מכיל אלומיניום, אלכוהול או חומרים משמרים. הוא מגיע בצורת משחה בתוך קופסית פלסטיק קטנה והוא חסר ריח לחלוטין.
זה כבר השלישי שאני קונה ומאוד מרוצה מהיעילות שלו...קטן קטן (וזול), אבל לא פראייר :)


Xpress- מנקה מברשות ,9 ש"ח
כל כך רציתי לאהוב את המנקה מברשות, אך לצערי התאכזבתי קשות! איך שחזרתי מהחנות ישר רצתי לחדש את המברשות שלי, כדי לבחון את המנקה מברשות. לצערי, הביצועים שלו היו לא מספקים בעליל, לא ממש ניקה את המברשות (ועוד לקחתי את הקלות, מברשת הנחה לעיניים), התיר את סיבי המברשת קשים ולא נעימים. מאז המברשות שלי לא חזרו לעצמן ואני מרגישה שהן נהרסו מעט בגלל החומר.
אני יודעת שלאחרונה ביוטיקייר שידרגו את הפורמולה של המקה מברשות, אך היות וזו קניה יחסית ישנה שעשיתי, אינני יודעת אם קניתי את הפורמולה הישנה או החדשה. ספרו לי אם ניסיתן את המנקה ואם החוויה שלכן הייתה שונה משלי.


72 פדיות קוסמטיות, 4.90 ש"ח
הפדיות הקוסמטיות הפכו למוצר חובה בשגרת האיפור והטיפוח שלי. בעבר הייתי משתמשת בצמר גפן ולא הבנתי מה ההתלהבות מהפדיות... אמנם רשום על האריזה "באיכות מעולה", אבל הן מתפרקות עוד לפני שהוצאתי אותן מהשקית, שזה מעצבן, אבל עדיין ניתן להשתמש בהן. תראו, אפשר לקנות את הפדיות של חברת בלונס, שהן באמת סופר איכותיות, אבל לא תשלמו עליהן את המחיר שתשלמו על אלו של ביוטיקייר. ואני אומרת, ביוטיקייר, אנא קחו זאת לתשומת ליבכם, אמנם החלפתם לאריזה ורודה ומתוקה, אבל אולי אפשר גם להשקיע מעט בשיפור איכות הפדיות, שלא יתפרקו עוד לפני שנגעתי בהן?!


12 קופסיות, 6.90 ש"ח
מוצר מאסט מבחינתי אצל כל אישה!!! שימו כמה בתיק וכשתרצו להתנסות בקרם כלשהו או במייקאפ והדיילת תגיד שאין לה דוגמיות לחלק, אתן שולפות קופסית ודואגות לעצמכן :)
מעבר לכך, הקופסיות האלה מצויינות לאחסון פיגמנטים. אני הזמנתי מ-TBN פיגמנטים של מאק בשקית ואני הולכת להעביר אותם לקופסיות כדי שיהיה לי יותר נוח להשתמש בהם. אם בא לכן לראות מדריך כתוב/ מצולם לאיך עושים זאת, אתן מוזמנות לכתוב לי בתגובות.



8 ספוגיות להנחת מייקאפ, 6.90 ש"ח
ספוגיות מייקאפ משלושות. שימו לב לקנות את אלו שעולות 6.90 ש"ח, הן טובות יותר מאלו העולות 3.90 ש"ח.
לפני השימוש בהן יש להרטיב אותן היטב במים זורמים (לפמפם מתחת למים) עד שהן מתנפחות פי שתיים מגודלן ואז יש לסחוט אותן היטב. פעולה זו בעצם מונעת מהספוגית "לשתות" מהמייקאפ ואז לא מתבזבז חומר. כפי שציינתי בסרטון, אתן לא חייבות לזרוק את הספוגיות המשומשות, אלא ניתן לזרוק אותן לכביסה והן יוצאות ממנה כמו חדשות.


אלכוהול 70%, 9.90 ש"ח
מוצר חובה בעיניי, בכל בית שהוא, גם ללא צרכים קוסמטיים. אבל לעניינינו, באמצעות האלכוהול ניתן לחטא את האיפור שלכן, אם זה שפתונים, עפרונות, מברשות, משטחי עבודה ועוד.
מעבר לכך, באמצעות האלכוהול ניתן לתקן צלליות (או בעצם כל מוצר אבן) שנשברו. אם תרצו שאכין מדריך מצולם/ כתוב, אנא עדכנו אותי בתגובות.


פומפיה לכפות הרגליים, 2.5 ש"ח
מסוג הדברים שצריכים להיות אצל כל אחת וכל אחד!!! פומפיה להסרת עור קשה מכפות הרגליים. באופן אישי, אני אוהבת לעשות הכל בעצמי, אבל גם אם אתן הולכות לפדיקור מקצועי, אפשר לשמר על כפות רגליים מטופחות בין הביקורים אצל הקוסמטיקאית / פדיקוריסטית.


מי פנים, 9.90 ש"ח
לכל מי שצפתה בסרטון, מעדכנת כי הספקתי להחליף את המי פנים והפעם בדקתי שלא צפו לי הפתעות בפנים :)
המי פנים חביבים, העור מרגיש נקי ונעים ללא תחושת יובש וא צריבה. 2 דברים עיקריים שמפריעים זה הריח, אבל אתן יודעות שאני רגישה לריחות. זה לא שהריח חזק או לא נעים, הוא פשוט מעצבן אותי :) והדבר השני שמפריע לי זה הפקק המתברג, אתן יודעות כמה שאני שונאת אותם! פקק מתברג זה הכי לא נוח בעולם ומועד לפורענות.


מפיץ ריח בניחוח למון-גראס, 8.90 ש"ח
אתם יודעים שאני חובבת ריחות נקיים ופרשיים :)
המפיץ ריח מגיע גם בניחוחות: וניל, לבנדר, יסמין, ו(איך לא?!) וניל, לבנדר פטצ'ולי.


מחט להוצאת שחורים, 3 ש"ח
מדובר במחט דו צדדית, אשר משמשת להוצאת שחורים וניקוי פצעונים. באופן אישי ומקצועי ממליצה לכן להתרחק מזה, ואם יש לכן צורך בניוקי הפנים, לכו לקוסמטיקאיות!!! ואם אתן רוצות הרחבה בנושא, מפנה אתכן לסרטון שלי החל מ-10:27 דקות.


שפתון, 4.50 ש"ח


שפתונים לחותיים מאוד במגוון צבעים. מספר 27 סגול זרחני כמעט זהה להרואין של מאק ומספר 45 בעל גוון אפרסקי עדין עם נצנוץ עדין, על השפתיים הוא כמעט ולא נראה ואם אתן שחומות הוא "ימחוק" לכן את השפתיים.
המחיר ומבחר הצבעים זה אחלה, אך החסרון בהם שהם לא עמידים כלל ובגלל הלחות שבהם נוטים לנדוד למקומות אחרים ולהשאיר מזכרות על הכוסות, על החבר ואם אתן לא זהירות, גם על השיניים.


סיכות דקורטיביות לשיער
סיכות סבתא עם פנינה 1.10 ש"ח
סיכות פרח ופנינה 4.90 ש"ח


גומיות קטנטנות ושקופות, 1.50 ש"ח


קשת לשיער
קשת פרחונית, 3.90 ש"ח מעולה לבנות יומולדת.
קשת כסופה, 4.20 ש"ח. לכל מי שצפתה בסרטון והשארתי אותה במתח לגבי הקשת, אז יום לאחר צילם הסרטון הלכתי לביוטיקייר והזדכתי על הקשת הזאת וגם על קשת זהב שנקרעה לי.
לא יודעת אם נפלתי על פאק ביצור, אולי יש לי ראש גדול מדי והקשת לא עמדה בלחץ :) בכל מקרה, לא לקחתי סיכון עם הקשת הכסופה והחזרתי אותה.


צללית משי אפויה, 6 ש"ח

צללית משי יפייפיה מספר 23 שמושלמת להארות!!! יש לי חולשה לצלליות בגוון שמפניה ומאז טרפת השימר של אסתי לאודר, הרבה המליצו עליה כתחליף זול יותר. היא לא דומה לשימר של אסתי (לא מוזהבת כמוהה) אבל היא יפייפיה בזכות עצמה, פיגמנטית בטירוף ורכה כחמאה ובאופן אישי מזכירה לי את היילייטר החדש של איל מקיאג'- HALO שאני כל כך אוהבת.
ממליצה לכן לבדוק את שאר הגוונים של הצלליות משי של ביוטיקייר, הן נהדרות וכל כך זולות!!!! :)


עד כאן בעצם מה שקניתי הפעם.
מזמינה אתכן לאתר של ביוטיקייר, להכיר את המוצרים ואת המחירים.

וכמובן, אל תשכחו להרשם לערוץ היוטיוב שלי :)

אשמח אם תכתבו לי בתגובות, האם אתן מסכימות עם ההמלצות והדיס-המלצות שלי?
וכמובן שאשמח להמלצות שלכן לקניה הבאה שלי :)


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


ראיתן את הסרטון החדש שלי ביוטיוב?



6 תגובות

  1. פוסט מעולה יקירה!!
    רק לא הבנתי למה קנית את המכשיר להוצאת שחורים אם את ממליצה להתרחק ממנו? :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חהחהחהח אני מבינה שלא צפית בסרטון :)
      קניתי את המחט, כי אני בשלב בחיים בו אני חלשה מדי ויש לי הרגל מגונה (של חיטוט בעור) שחזק ממני.
      אבל ההמלצה הגורפת שלי לכלל האוכלסיה, זה לא לעשות את זה לבד!!!!!!

      מחק
  2. נראה רכישה שווה! גם אני רכשתי כמה דברים לאחרונה, אבל השלל שלך יותר מעניין ;) החלפות??

    השבמחק
  3. תודה על ההמלצות. ננסה את הדאודורנט בקרוב.
    בפדיות קוסמטייות "המתפרקות" של ביוטיקר אני משתמשת להסרת לק ולק גליטר. יותר נוח להסיר את הלק עם שכבה דקה של פדיות.
    לוקחים שכבה דקה מהפדיות טובלים באציטון ועוטפים בנייר כסף.
    דרך אגב יש מבצע עכשיו עד 28.10 בניו פארם על הפדיות הקוסמטיקות של בלונס. ( אריזת שלישייה ב 15.90 ₪).

    השבמחק
  4. היושים!! :)

    כנראה דאודורנט זה עניין מאוד מאוד אישי וסלקטיבי, כי מבחינתי הוא לא ראוי להיות קיים בעולם חחחחחחחח.. אחרי חצי שעה אני מיוזעת ומסריחה כאילו לא התקלחתי מאה שנה! :( זרקתי אותו אחרי 4-5 שימושים (התעקשתי לנסות לגרום לא לעבוד, ואחרי שזה לא בדיוק קרה, נכנעתי).. :( אבל אני כן אוהבת את הדאודורנטים של ד"ר פישר ודאב (למרות שהרבה אומרים שדווקא הם לא עמידים).

    האודם הסגול נראה מרהיב, אבל לצערי לא ראיתי אותו בכלל בסניף בירושלים! :( כל הזמן Out of stock.. :( נמשיך לחפש!

    לגבי האלכוהול- הכי מסכימה בעולם. בית בלי אלכוהול (רפואי ;)) הוא לא בית שלם!

    ואני מאוד מאוד שמחה שכתבת על מנקה המברשות, כי בדיוק תכננתי לקנות אותו ולנסות. כנראה שאוותר עליו.. :\ תודה לך על האזהרה! (למרות שזה כלום כסף, כן? עדיין מבאס לגלות שמוצר שנורא רצינו לנסות, בסוף לא כזה טוב כמו שציפינו שיהיה).

    אחלה פוסט אהובה!!! 3>

    השבמחק
  5. כיף לקנות המון ולשלם מעט.
    השפתונים שלהם טובים בעיני, במיוחד במחיר הזה.
    בהחלט אבקר בסניף ביוטיקייר בקרוב

    השבמחק