גילוי נאות

שוב שלום לכולן!

הפעם אני כותבת פוסט שתמיד רציתי לכתוב... גילוי נאות, שלרב הסתפקתי בכוכבית בסוף הפוסט.
החלטתי כעת לרשום פוסט יעודי שיסביר קצת יותר לגבי הבלוג ואיך זה בעצם עובד, דווקא משום שאני חוזרת לכתיבה אחרי 4.5 שנות גלות (תרתי משמע) ואני מבינה שחוקי הבלוגינג השתנו מעט בשנים האחרונות וגם כי רובכן כנראה לא זוכרות אותי או אף לא מכירות אותי כלל ואינכן מודעות ל"אני מאמין שלי".

אז הכל התחיל בשנת 2012 מבלוג בתפוז שעסק בקופונים ומבצעים, כי תמיד הייתי בחיפוש אחר סיילים שווים ובעצם כל דבר שיעזור לי לחסוך אגורה ודבר נוסף שתמיד אהבתי זה לשתף את הדברים השווים שאני מוצאת.
מפה לשם...
לאחר שנה פתחתי את הבלוג הזה שיתמקד בעיקר בביוטי, סיילים וקניות אונליין כמובן.
בהתחלה לא ידעתי שבכלל קיים דבר כזה עבודה עם יח"צ או קוד הפניה. כתבתי את הבלוג ושיתפתי בידע שלי מתוך אהבה גדולה לתחום.

כמה מילים על יח"צ- עם הזמן הבלוג גדל ומותגים התחילו לעבוד איתי ושלחו לי מדי פעם מוצרים להתנסות. מעולם לא קיבלתי תשלום או הנחיה לגבי מה להגיד על המוצר. תמיד הייתי כנה איתכן ואם תשימו לב, הפוסטים שלי אותנטיים ואני מנסה ליצור תוכן מקורי ואיכותי.
באופן אישי, כשאני קוראת בלוגים לא חשוב לי שיציינו אם התקבל לסקירה או לא, כי אני עוקבת רק אחרי בלוגריות שבעיני מהימנות וקבלת מסקרה חינם לא משחדת את דעתן לכאן או לכאן. אבל אני יודעת שלחלקכן זה חשוב, אז מעתה והלאה מוצר שהתקבל לסקירה יסומן בכוכבית ויקושר לגילוי נאות זה, ע"מ שתהיה שקיפות מלאה.

אגב, מאז שעזבתי את הארץ כל המותגים הפסיקו לעבוד איתי (בצדק כמובן), אז כרגע כל המוצרים שתראו בבלוג שלי נקנו מכספי בלבד ואם הדבר ישתנה בהמשך, תהיה הפניה לגילוי נאות כאמור.

כמה מילים על תוכן ממומן- כשזה יקרה אדע במה מדובר חחח
לעולם לא קיבלתי תשלום על חוות דעתי, על פוסט בבלוג/ באינסטגרם/ ביוטיוב. כל מה שראיתן בכל הפלטפורמות ששיתפתי היה רק מה שאני רציתי לשתף.

כמה מילים על קישורי הפניה/ אפיליאט- כמו שציינתי, הבלוג התחיל עם קופונים וקניות אונליין. הרבה אתרים מציעים קודי הפניה (חבר מביא כמו באייהרב) או קודי עם הנחה עבור בלוגרים. 
הקישורים שאני מצרפת לעיתים מכילים קודי הפניה, מה שאומר, שאם תקליקו דרכם אתן עשויות לקבל הנחה או/ ו אני מקבלת עמלת מכירה. לעולם, זה לא יבוא על חשבונכן. זה פשוט בונוס שהאתר נותן לי על הפניית לקוחות.
כתיבת פוסטים, תחזוקה של אתר, צילום וכל המסביב (שאתם רואים כאן ברפרוף של דקה) לוקח המון זמן, יש לי פוסטים בבלוג שאני עבדתי עליהם 2 יממות ללא מנוחה. ואני לא מגזימה! (אם אתן סקרניות לדעת על איזה פוסט השקעתי כל כך הרבה זמן, מוזמנות להקליק כאן). ובעצם, כניסה לאתרים שמהם אתן קונות בכל מקרה, באמצעות הקישורים שלי, זה מעין תודה שלכן על ההשקעה שלי.
מבטיחה לכן, שעם זה אני לא יכולה לשלם חשבון חשמל, אבל זה עוזר לי לקנות עוד לק שאני יכולה לסקור בבלוג או עוד פלטת צלליות שאני יכולה להגריל באינסטגרם שלי.






אתן לא חייבות להשתמש בקישורים, אבל אשמח מאוד אם תקליקו דרכי, זה יעזור לי להמשיך לתחזק את הבלוג והיוטיוב שלי.



מקווה שעשיתי קצת סדר בדברים
ואם יש שאלות נוספות, כמובן מוזמנות לשאול ואשמח לענות!

ואנחנו נתראה בפוסט הבא!
מיס גליטרס
💖


היות וקצת איבדנו קשר ואני אשמח לתקן את זה, מצרפת כאן קישורים שתכולי לאתר אותי בסושיאל גלקסי:


לאב יו
ביייייייייייייייייייייי
👄


אין תגובות