איפור וטיפוח צרפתי- כשסטייל, איכות ויוקרה נפגשים

כשאני אומרת לכן איפור וטיפוח צרפתי, איזו אסוציאציה עולה בראשכן?
האם גם אתן באופן מיידי חושבות על יוקרה, איכות, קלאסיקה ומותרות?
ובכן, בפוסט זה אני מזמינה אתכן לצלול יחד איתי לתוך הקסם הצרפתי ולבחון האם באמת הקוסמטיקה הצרפתית משובחת ויוקרתית כמו שהיא נשמעת...
ועל הדרך אולי תוכלו לקבל השראה למתנה לחג :)


Chloé edp
ברור לי שאני לא מחדשת לכן כלום וכנראה שרובכן מכירות את הבושם ואפילו משתמשות בו. אני גיליתי אותו בדיליי ממש צנוע... לפני פחות משנה. כן! קראתן נכון! הגיעה אליי לקוחה לאיפור שהריחה מדהים, לא הצלחתי לשמור על איפוק ומקצועיות ושאלתי אותה במה היא משתמשת... היא אמרה שבדיוק עברה בפארם וניסתה את הבושם Chloé. זה בדיוק הריח שחיפשתי... פרחוני, אך נקי עם קמצוץ פירותיות. לא אלאה אתכן עם תווי הבושם, אם תרצו תוכלו לקרוא באתר Fragrantica שבו תמצאו חוץ ממידע על הבושם, גם מידע על בשמים אחרים שדומים לו ושכנראה תאהבו (ובאופן כללי זה אתר חובה לכל חובבי הבישום).
את הבושם כמובן תוכלו לקנות בפארמים בסביבות ה-300-400 ש"ח, או באתר גילטי או אם אתן קוראות ותיקות ונאמנות שלי ודאי תזמינו אותו מחו"ל מאתר FragranceX  (מדריך בבלוג לקניה באתר זה) או מהאתר Cosme-De ועוד תרוויחו החזר כספי דרך אחד מאתרי הקשבק! (למדריך קשבק בבלוג). סיפרתי לכן בסרטון הקניות שלי מהבלאק פריידי שאת הקלואה שלי הזמנתי מאתר Cosme-De ושילמתי רק $71 (כ-280 ש"ח) עבור 100 מ"ל.



YSL- Volupte tint-in-oil- Pink about me #8
קלאסיקה צרפתית נוספת... איב סאן לורן... את מרגישה יפה ונעלה רק מלהיות הבעלים הגאה של מוצרי איב סאן לורן (או בקיצור אס"ל) וליתר דיוק, של מוצרי השפתיים שלהם. החל מאריזת הקרטון הזהובה, האריזה החיצונית של הגלוס עם הגילופים המשגעים ועד לאפליקטור עצמו... הכל משדר יוקרה ואיכות ושביצרתו המוקפדת הושקעה הרבה חשיבה וכל מילימטר מהמוצר הונדס בסטנדרטים הכי גבוהים שיש!
כשאת פותחת את השפתון אס"ל הראשון שלך, קחי רגע להעריך את אריזתו ולהשתאות מיופיו. אוחחחח
ורק אחרי שהתפלאת מהאריזה את יכולה להניח אותו על שפתיים. וגם זה לא חובה, הוא יכול לשמש גם כאקססורי סקסי על שידת האיפור :)
הווליופטה טין אין אויל (כן, כן, שם קליל למוצר) הוא בעצם הכלאה בין מרכך שפתיים, לגלוס ולשפתון. הוא מיוצר בטכנולוגיה חדשה המחברת בין צבע לשמן. השפתון מכיל שמנים כמו גלעיני משמש, אגוזי מקדמיה, פסיפלורה ועוד, שמטרתם להזין ולטפח את השפתיים. יש לו ריח פירותי מתקתק (ואם אתן רוסיות, אז הוא מזכיר לי ריח של קיסל) הגוון של הגלוס עדין ובעיקר מעצים את הגוון הטבעי של השפתיים, מה שאנחנו מכירות כשפתון אוניברסלי (של לוריאל או מייבלין). החברה מגדירה אותו כשפתון, אבל בגלל הצבע השקוף שלו והמרקם הנוזלי-שומני בעיני הגדרתו כגלוס תהיה נכונה יותר, אם כי הוא בעיקר לחותי ופחות דביק מגלוס.
תוכלו לרכוש אותו בפארמים, באפריל ובמשביר במחיר של 179 ש"ח לפני הנחות.



Bioderma- Sensibio H2O make-up removing micelle solution
אני יוצאת מנקודת הנחה שאין כאן מישהי שאין לה, היה לא או לפחות שמעה על המים המיסלריים של ביודרמה. אם בכל זאת יש כאן מישהי שנחשפת לעולם הטיפוח בימים אלו ורואה את המוצר הזה לראשונה, אספר בקצרה שזה המוצר ששינה את שגרת הטיפוח של הנשים בשנים האחרונות, בעיקר את שגרת הסרת האיפור. מדובר במסיר איפור שאינו על בסיס שמן והוא גם משמש כמי פנים מבלי צורך לשטוף את הפנים במים. משמע, את בחורה עסוקה ורוצה לתקתק את הסרת האיפור או לחילופין את עצלנית ונרדמת עם איפור כי את עייפה מדי לגרור את עצמך לכיור בסוף יום ארוך וזה בעצם המוצר שיציל אותך ויהיה החבר הכי טוב שלך באמבטיה :) את בעצם מסירה איפור, שוטפת פנים ומנקה משאריות לכלוך ב"וויש" צמר גפן ספוג במים המיסלריים מבלי צורך להשתמש במסיר איפור שומני לפני, להרטיב את הפנים והידיים (משהו שאנחנו לא מתות עליו במיוחד בחורף) או להשתמש במי פנים אחרי. המים המיסליים של ביודרמה מספיק עדינים ומיועדים לעור רגיש כך שאין בעיה להשתמש בהם גם על העיניים, ללא תחושת צריבה.
אז איפה מוצאים? ובכן, אני לא מוצאת את הביודרמה בסופר פארם מזה כמה חודשים (אני כרגע עם בקבוקון בייבי ששמרתי לצורך נסיעות), אז לא יודעת אם אני נופלת על סניפים לא מוצלחים או שפשוט לא מוכרים אותו יותר בסופר פארם??? הפעם אשמח לעזרתכן אם תגלו איפה אני יכולה לקנות עוד ממנו :)



Avéne- Cleanance gel
תרחיץ פנים ללא סבון של אוון או קליננס ג'ל למהדרין. מדובר בתרחיץ רב תכליתי המיועד לעור שמן ואקנתי, להסרת איפור מהפנים והעיניים שמצד אחד מנקה, מצד שני מרגיע ואנטי דלקתי ובנוסף גם מלחך ומזין. מוצרי אוון הינם מוצרים דרמו-קוסמטיים המבוססים על מים טרמליים ממעיינות הידרו-תרפיים בדרום צרפת, כל המוצרים היפואלרגניים נון-קומודוגניים (לא סותמים נקבוביות) ומתאימים לטיפול בעור רגיש ובעייתי. הג'ל כאמור מבוסס על מים טרמליים שאמורים להיות בעלי סגולות רפואיות, מכיל אבץ הנחשב לאנטי דלקתי ומונע גירויים ובנוסף מכיל קורקוביטה-פפו (קורקו-מה???) שזה מיצוי גרעיני דלעת מזן מיוחד אשר נחשב למווסת הפרשת השומן בעור.
הג'ל מאוד נעים על העור ומספיקה כמות מועטה ממנו, אני אמנם לא סובלת מעור אקנתי, אך כן מעור שומני עם התפרצויות זעם (פצעונים) מדי פעם והסבון הזה עושה עבודה מצויינת לטעמי. מה גם, שעל אף יכולת הניקוי שלו הוא מספיק עדין ולא מייבש את העור (כמו ששעושים רבים מהתכשירי ניקוי לעור שמן אקנתי).
מחירו עומד על 130 ש"ח, אך אל תקנו אותו במחיר מלא! הוא לרב במחירי מבצע או פשוט תזמינו אותו אונליין בסביבות ה-60 ש"ח מאתרי פארם ישראלים כמו מדי-לינק או מדי-פארם.



 Decléor- Aroma purete instant purifying mask
יש לי רומן מיוחד עם המותג דקלאור. אני מרגישה שזה מותג שאיכשהו מפוספס ע"י הצרכנית הישראלית ורבות מכן לא מכירות אותו (תקנו אותי אם אני טועה). ההתנסות הראשונה שלי עם המותג הייתה בעברי הרחוק כחיילת שהייתה מבקרת את דודה שלה. דודה שלי הייתה עובדת בסופר פארם ולכן תמיד היו לה דברים מעניינים שאהבתי לגלות (בין היתר את המטאוריטים של גארלן וקרמים של לה-פררי). היא הייתה משתמשת בשמן נרולי של דקלאור (הוווו הריח שיש לזה!!!! ) מחממת בכפות ידיה כמה טיפות מהשמן ואז מעסה לתוך העור במעין טפיחות קלות, שעזרו לכל הטוב שבשמן להספג בעור. נכון שהאהבה שלי לאיפור וטיפוח נולדה בערך יחד איתי, אבל משהו בצפיה בטקס שלה, של חימום השמן בין כפות הידיים ואז הספגתו בלחיצות עדינות על הפנים הקסים אותי. והריח המדהים שמילא את החדר...בקיצור, כאן התמכרתי.

אחרי המבוא הקצר למותג, בואו נעבור למסכת חימר המטהרת לעור מעורב-שמן, שהיו לי דווקא ציפיות מאוד גבוהות ממנה (כי בכל זאת, מדובר במותג דקלאור האהוב עליי), אבל בפועל מדובר במסכת חימר די סטנדרטית. אל תבינו אותי לא נכון, היא נחמדה, עושה את העבודה ומריחה טוב (אם אתן אוהבות את הריח הטבעי של תמציות צמחים), אבל לא היה בה משהו שיפיל אותי מהרגליים. מסכות פנים שכן הרשימו אותי ואני יכולה להמליץ לכן בבטחון מלא הינה מסכת חימר של קליניק שכבר דיברתי עליה בעבר או מסכת חימר המדהימה של יונקה פריז שתכף תקראו עליה :) מה גם, שמהסכה מכילה ריכוז גבוה של שמן ילנג-ילנג אשר עלול לגרום לגירוי העור. את המסכה תוכלו לקנות בפארמים או להזמין מ-HQhair או מ-Lookfantastic.



 Decléor- Hydra floral "flower dew" moisturising gel-cream for eyes
ה-קרם עיניים שלי מזה מספר שנים. הקרם במרקם קליל של ג'ל ומכיל תמציות צמחים או יותר "טל פרחים" שמטרתם להזין את העור העדין מסביב העיניים ולספק לחות ולטפל בנזקי הזיהום הסביבתי (שמשפיע על עורנו). אני אוהבת אותו בעיקר כי הוא מאוד קליל ואמנם מעניק לחות מספקת, אך הוא נספג מהר ולא משאיר תחושה דביקה באזור העיניים. אה ויתרון נוסף ומשמעותי מאוד בעיניי של הקרם עיניים הזה הוא העובדה שהוא מגיע בטיובה ואני משתמשת רק בכמות שאני צריכה מבלי לדחוף אצבעות לצנצנת ולזהם או לגרום לחמצון המוצר.
את הקרם הזה תוכלו למצוא בפארמים או להזמין אונליין מסטרוברינט.



L'occitane- Immortelle precious eye balm

ואם עסקינן בקרם עיניים, אז בואו נדבר רגע על קרם עיניים חדש שגיליתי לאחרונה. קרם עיניים אנטי-אייג'ינג של ל'אוקסיטן מסדרת האימורטל, על שם הפרח עליו הוא מבוסס- פרח האימורטל (נצחי/ אלמוות) אשר אינו קמל לעולם. כנראה שבעצמי לעולם לא הייתי קונה את הקרם עיניים הזה, אך ורק כי הוא נקרא "באלם" ואפילו לא הייתי טורחת לבדוק האם שווה אולי לנסות אותו. "באלם" זה שם למשחה כבדה, עשירה וחמאתית (כמו שלמרקם קליל ומיימי נקרא ג'ל). בתור מי שסובלת מעור מעורב-שומני שכמעט כל דבר שאני מניחה עליו מרגיש לי דביק ומסכתי, הדבר האחרון שהייתי רוצה לשים באזור העיניים זה "באלם". במיוחד שבאזור העיניים אני אוהבת לשים קרמי ג'ל קלילים כמו הדלקאור שלי וחשוב לי שהם יספגו מהר כדי שאוכל להתאפר.
מזל, מזל שהחברה הציעה לי לנסות את הקרם הזה, כי הוא בכלל לא מה שציפיתי שיהיה (הייתי די בטוחה שאני הולכת להעביר אותו לאמא שלי). הוא כל כך קליל ונספג תוך שניות! אני ממש מרגישה שהעור שותה את הקרם הזה. הייתי אומרת שהוא נספג אפילו מהר וטוב יותר מהדלקאור! וכן, ברגע שהדקלאור יגמר (ממש בקרוב) הקרם הזה הולך להיות ה-אחד שלי.
מאוד קשה לי למצוא מוצרי טיפוח לעור הפנים והעיניים שאני מרגישה שמתאימים לעור שלי ומיטיבים עמם, כך שברגע שאני מוצאת משהו שאני אוהבת יהיה לי קשה מאוד לוותר עליו (ולמה לי בעצם?!).
מבחינת האריזה.. יש מקום לשיפור: אמנם יש מדבקה לאיטום הרמטי של המוצר עד פתיחתו, אך מדובר בצנצנת שאתן כבר יודעות שאני פחות אוהבת. אבל האריזה הכחולה בהחלט יפייפיה ומושכת את העין בשונה משאר מוצרי הטיפוח שלרב בגווני לבן סטרילי :)
הקרם עיניים עולה 229 ש"ח ומכיל 15 מ"ל.
את מוצרי ל'אוקסיטן אפשר לקנות בחנויות הרשת או באתר שלהם.
לפוסטים נוספים בבלוג עם מוצרי ל'אוקיסטן



Yon-Ka Paris- Masque 103
אז זוכרות שאמרתי לכן מקודם שגיליתי מסכת פנים שהדהימה אותי ושווה להשקיע בה את הכסף שלכן? אז הרשו לי להציג בפניכן את ה-מסכה של השנה, של חברת יונקה פריז. מדובר במסכת חימר המיועדת לעור שמן-מעורב. המסכה מנקה את את העור ומטהרת מהרעלים ועוזרת לטיפול בנקבוביות פעורות. עם כמה שהביצועים שלה מרשימים היא מאוד עדינה, לא שורפת את העור ולא מייבשת אותו. יש לה ריח צמחי לימוני נעים של ניקיון, מה שבמיידי מכניס אתכן לאווירה של ספא ופינוק. המסכה מכילה תמציות שמנים (תפוז, לבנדר, קורנית, ברוש, רוזמרין וגרניום), קאולין ובנטונייט (סוגים של חימר).
לדעתי זאת אחת המסכות הטובות שנפלו לידיי בשנים האחרונות (ואתן יודעות שיש לי התמכרות "קלה" למסכות פנים) וממליצה לכן בחום לנסות אותה, במיוחד אם יש לכן עור מעורב-שומני עם אופי :)
מחירה ביחס לתמורה שהיא נותנת לא נוראי- 259 ש"ח ל-75 מ"ל, החסרון העיקרי של המסכה שהוא ניתן לקניה רק דרך קוסמטיקאיות. אבל תשמחו לדעת שמצאתי את מוצרי יונקה גם בסטרוברינט ואפילו במחיר אטרקטיבי יותר.

למידע נוסף והכרות עם המותג, בקרו באתר הישראלי של יונקה פריז.



Yon-Ka Paris- Gommage 303
מציאה נוספת של יונקה פריז- פילינג עדין ללא גרגירים שמתאים גם לאזור העיניים. כן, כן. פילינג ללא גרגירים ומתאים לעפעפיים! לא יודעת להסביר את המוצר הזה ומה בדיוק הולך שם... אני יודעת שהוא עושה טוב לעור שלי.
מניחים אותו בשכבה דקה על עור נקי, ממתינים חמש דקות עד לייבוש ואז משפשפים בעדינות עם אצבעות. אני מצאתי שההפילינג יורד יותר בקלות כשהוא כמעט יבש (כאשר יבש לחלוטין יותר קשה להסירו). וכן, אני שמה אותו גם על העפעפיים ואין לי שום גירוי או תחושת צריבה.
הפילינג מכיל חרוב, רכיבי לחלוח פעילים, תמצית לימון, תמציות שמני תפוז ולימונית.
הפילינג מכיל 50 מ"ל ויעלה לכן 269 ש"ח וגם אותו תוכלו למצוא בסטרוברינט.



Eisenberg Paris- Hydra lifting 
קרם לחות ליפטינג של חברת אייזנברג. מדובר במוצר יוקרתי ואיכותי שלצערי פשוט לא התאים לי. הקרם לחות במרקם קליל ולטענת החברה הוא אמור להתאים לכל סוגי העור, אך הרגשתי שהוא כבד מדי לעור הבעייתי שלי. אז אני לא יודעת להגיד אם הקרם פשוט לא מתאים לעור שמן- מעורב כפי שטוענת החברה או שפשוט לא התאים לעור שלי (מה שיותר הגיוני, כי מרבית מוצרי הטיפוח, כולל אלו שמותאמים לסוג העור שלי פשוט לא מתאימים לי). הקרם אכן קליל אבל הרגיש לי כבד, לכן אחרי כמה ניסיונות כושלים כקרם יום עברתי להשתמש בו בלילה, למרות שהוא לא מוגדר כקרם לילה. אין לי בעיה עם קרמים כבדים ועשירים בלילה, כי מ'כפת לי שהעור שומני ודביק, אני גם ככה ישנה. מה גם, שלמרבית הנשים עם עור שומני-מעורב יש נטיה לייבש את העור כי הן לא מעניקות לו הזנה מספקת.
הקרם בגוון ורוד מקסים עם גרגירים קטנים שמתמוססים בעת המריחה, האריזה עד כמה שהיא יפה ופנסית, לצערי שוב מדובר בצנצנת ואתן יודעות עד כמה שאני לא מתה על זה.
לאחר כמה שבועות שימוש בקרם (כקרם לילה), העברתי אותו לאמא שלי שמאוד שמחה לקבל קרם יוקרתי ובכלל לא אכפת לה שמדובר בצנצנת... נהפוכו, היא מעדיפה את זה כך כי אז היא יכולה לנצל את החומר עד הטיפה האחרונה :) היא מאוד נהנית מהקרם ודיווחה כי העור שלה מרגיש רך ונעים. אצל אמא עור בוגר ויבש יותר (60+) לכן העור שלה זקוק ליותר לחות "שומנית" ממני, לכן הוא גם מתאים לה יותר מאשר לי.
מוצרי אייזנברג נחתו לאחרונה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ותוכלו לרכוש את הקרם הזה בגודל 50 מ"ל  ב-$103.



Dior- Diorskin star concealer #002
קונסילר מדהים של דיור הדיורסקין סטאר, שבהתחלה חשבתי שיהיה לי כהה מדי, אך לשמחתי גיליתי שהוא בול בגוון שלי ומסתיר בצורה מופתית את הכהויות כחולות-סגלגלות שלי. הוא קטיפתי ונעים, נמרח בצורה אחידה ולא מבליט קמטוטים, הוא אמנם דק אך לא פראייר ונותן כיסוי מושלם. הוא מתקבע מהר מאוד שזה יתרון מצד אחד, אך מצד שני זה אומר שצריך לעבוד איתו מהר. לא הייתי מוותרת על קרם לחות לפני, במיוחד אם אזור העיניים שלכן סובל מיובש כי פשוט לא תוכלו לטשטש אותו היטב והוא עשוי להתקבע במראה כתמי.
הקונסילר מכיל 6 מ"ל בלבד ותשלמו עליו 169 ש"ח.



Nuxe- Huile Prodigieuse
השמן היבש של נוקס הינו מוצר מדהייים! הכי פינוק שיש!!! אם אתן בקטע של לפנק את עצמכן או חברה אהובה זה לגמרי המוצר הזה! כבר כתבתי עליו בעבר ואני ממש מתקמצנת על הטיפות האחרונות שלו. לא אחזור על מה שכבר כתבתי בעבר (כן, כן, זה הרגע בו אני מצפה מכן להקליק על הקישור שצירפתי ולקרוא את הפוסט הקודם שלי על מוצרי נוקס), אבל ממש בכמה מילים מדובר בשמן יבש שנספג מיידית בעור ומשאיר אותו לח ונעים ללא הדביקות והשומניות של שמן, הוא מיועד לשימוש על הגוף, על עור הפנים והשיער ויש לו ריח אלוהי!!! אה, בין היתר הוא נחשב למוצר הדגל של החברה (ובצדק) ולפי החברה הוא נמכר כל 6 שניות ברחבי העולם.
השמן נמכר בסביבות 200 ש"ח ל-100 מ"ל ובסביבות ה-120 ש"ח ל-50 מ"ל בפארמים, אבל כמובן להזמין אונליין מאתר כמו מדי-לינק יהיה לכן משתלם יותר.



Yves Rocher- Hydrating micellar water 2 en 1
זוכרות שבתחילת הפוסט אמרתי לכן שהמים המיסלריים עשו היסטוריה ושינו את הדרך בה אנחנו מסירות את האיפור ומנקות את הפנים?! אז גם איב רושה, מותג צרפתי עממי, לא רצה לעבד מנתח שוק של האישה הממהרת/ העייפה/ העצלנית וגם הם השיקו מים מיסלריים. חייבת לציין שבעיני זה אחד הדיופים המוצלחים לביודרמה האגדי, ואם יצא לכן לנסות את המים המיסלריים של גרנייה, בעיניי אלו של איב רושה טובים יותר!
את מוצרי איב רושה תוכלו לרכוש באחד מ-6 הסניפים ברחבי הארץ או פשוט להזמין מהאתר שלהם ואני ממליצה בחום לעשות סיבוב באתר... מאוד מזכיר את ל'אוקסטן רק במחירים נגישים יותר.
אפרופו מחירים, על 200 מ"ל מים מיסלריים תשלמו 45 ש"ח.



Yves Rocher- Oriental Velvety Skin Scrub
פילינג גוף "אוריינטלי" מסדרת "החמאם" עם שמן ארגן מרוקאי. יש כאן מישהי שלא מכירה את חיבתי העצומה לפילינגים ומוצרי אמבט מפנקים!? מדובר בפילינג רך ונעים עם גרגרים מושלמים, בדיוק כפי שפילינג לגוף אמור להיות. מספיק גס ע"מ לקרצף את העור ועדיין שיהיה נעים ולא גס מדי או מכאיב. (אם אתן עם עור רגיש או בקטע של פילינג "בקטנה" ותרו עליו).
אני מאוד אוהבת להתפנק פעם בשבוע עם סקרב טוב בכל הגוף, זה מסיר תאי עור מתים, ממריץ את הדם ולגמרי משפר את חווית המקלחת :)
החסרון היחיד בעיני, זה הריח, שפחות לטעמי (מעט מאסקי), אבל אתן יודעות... אני וריחות :)
לצנצנת פילינג של 150 מ"ל תשלמו 85 ש"ח (כרגע נמכר במבצע ב-68 ש"ח).



Clarins- Extra Firming night rejuvenating cream
הקרם לילה הזה של קלרינס פשוט אלוהי! הקרם לילה מיועד לכל סוגי העור, הוא מעניק לחות ותחושת מיצוק, נספג מהר בעור ומעניק מראה בריא וזוהר. כבר שיבחתי אותו כמוצר שעשה לי את השנה בסרטון 10 המועדפים שלי ונראה שהוא ישמור על מקומו המכובד בגזרת טיפוח העור. אני כל כך מרוצה ממנו ולא פשוט לרצות אותי בכל הנוגע ללחויות לעור! סופסוף, קרם עשיר שנספג ולא מרגיש לי כשכבת דבק כבדה על העור. והיתרון הבולט שלו (מלבד הביצועים שלו) זה שלשם שינוי לא מדובר בצנצנת!!! האמת שאני משתמשת במוצר בגודל מיוחד שלא בטוחה אם קיבלתי לסקירה או שניתן כמתנה ברכישה (כי יש לי בבית כמה ממנו). לצערי הרב, המוצר בגודל מלא כן מגיע בצנצנת.
את מוצרי קלרינס רצוי לקנות בקלרינס דיי שחל פעמיים בשנה בסופר פארם (קלרינס דיי הבא, לדעתי יהיה באוקטובר).
בזמן חיפושיי מחיר הקרם, גיליתי שהוא נמכר באתר גילטי (בגודל מיוחד, כמו שלי) יחד עם קרם יום גם כן בגודל מלא ועוד 2 מוצרים בגודל מלא (!) ותיק איפור ב-140 ש"ח!!! והנה לכן עוד רעיון נהדר למתנה לעצמך או למארחת בחג :)



Clarins- One Step Gentle Exfoliating Cleanser With Orange Extract
נורא מוזר לי שעד היום לא דיברתי על הסבון פילינג של קלרינס עם תמצית התפוזים, כי זו כבר בערך הטיובה השלישית שלי. לקניה דירדרה אותי גברת מתוקתקת עם הפוסט המפתה שלה על מוצרי קלרינס לפני כמעט שלוש שנים.
סבון גרגירים עדין שטיפה קטנה ממנו מספיקה לניקוי יסודי ומרענן של הפנים. גרגירי הפילינג כמעט ואינם מורגשים ועל כן אני חושבת שהוא יתאים גם לבעלות העור הרגיש. מבחינתי הפילינג עדין מדי כשאני רוצה לתת קרצוף הגון לעור (שאני אוהבת לעשות פעמיים-שלוש בשבוע), אבל לשימוש יומיומי הוא מושלם. הסבון מועשר בתמציות תפוז ולכן הוא מעניק זוהר לעור והבהרה עדינה. ובל נשכח את ריח הדרים המצויין שמוסיף לתחושת הפינוק.
את הסבון תוכלו לרכוש ב-200 ש"ח ל-125 מ"ל או להמתין לקלרינס דיי :)



Garnier- Pure active fruit energy
אם חשקה נפשכן בסבון פילינג עם תמציות צמחים, אך אתן על תקציב ולא יכולות להרשות לעצמכן סבון פנים של קלרינס ב-200 ש"ח, ודאי תשמחו לדעת שיש אלטרנטיבה דראגסטורית טובה לא פחות! סבון פילינג של גרנייה עם תמציות אשכולית, רימון ו-ויטמין C המיועד לעור שמן והוא מריח כמו סלט פירות מתוק! לא רק שהאלטרנטיבה הזו מוצלחת, אלא אעיז לומר שאולי אפילו עולה על הורסיה היוקרתית. ההבדל ביניהם מלבד המחיר, בגרנייה תקבלו כמות גדולה יותר (150 מ"ל לעומת 125 מ"ל), הסבון של קרלינס במרקם קטיפתי-סמיך יותר לעומת הגרנייה שהינו סבון נוזלי, מבחינת גרגירי הפילינג השוואתי אותם מספר פעמים והם מרגישים לי זהים.
בכלל, אני רוצה בהזדמנות זאת לשבח את מוצרי גרנייה, שלאחרונה מוציאים מוצרי טיפוח מעולים ונראה שבשנתיים- שלוש האחרונות הפכו לדיירים קבועים בחדר האמבטיה שלי.
את הסבון לרב תמצאו בפארמים במבצע במחיר של 30 ש"ח.



Payot- My Payot discovery kit
קיבלתי להתנסות את הערכה של פאיו מסדרת My Payot החדשה, אשר מבוססת על פירות העל ג'וגי ברי ואסאי (ממממ מי כמוני מפנטזת עכשיו על ריפריז אסאי של ריבר? ). כיוןן שידעתי שאני טסה ואצטרך מוצרי טיפוח מוקטנים ניסיתי את המוצרים רק פעם והחלטתי לשמור עד הטיסה שלי לארה"ב.
*ערכת ההתנסות נשלחה מטעם החברה ולא ניתנת לרכישה בחנות (למכירה מוצעים מוצרים בגודל מלא)

My Payot tonique- מי פנים מאוד מרעננים, שאני לוקחת איתי לניו יורק ואוכל להעיד על הביצועים אחרי החזרה לארץ :) 
תוכלו לרכוש אותו בסופר פארם בגודל מלא של 200 מ"ל ב-195 ש"ח (כרגע נמכר במבצע ב-55 ש"ח) 
My Payot masque- מסכת לחות המעניקה הגנה וזוהר. שגם אותה החלטתי לקחת איתי לטיול כי אני הולכת להיות על מספר טיסות שכנראה ייבשו לי את העור ואזדקק ל"בוסט" לחות רציני אחרי כל טיסה. 
תוכלו לרכוש אותו בסופר פארם בגודל מלא של 50 מ"ל ב-223 ש"ח (כרגע נמכר במבצע ב-55 ש"ח)
My Payot jour- קרם לחות שמיועד לעור רגיל עד יבש שבפירוש לא מתאים לעור שלי ולכן מוותרת אפילו על ההתנסות בו ומשאירה אותו מאחוריי, בארץ הקודש.
 50 מ"ל ב-275 ש"ח (כרגע נמכר במבצע ב-99 ש"ח)



ו... זהו להיום!
קודם כל, שאפו לכל מי ששרדה עד הסוף :)
האם שמתן לב שיש לי בעיקר מוצרי טיפוח צרפתיים ופחות איפור?
האם אתן חושבות שיש מותגים ששכחתי לדבר עליהם?
פרגנו לי בתגובה שיהיה לי מה לקרוא בטיסה לארה"ב :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤






*חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה מהחברה

2 תגובות

  1. אנונימי6.4.2016, 17:07

    התעלפתי מהתמונות!!!
    טיסה נעימה!! (הייתי בטוחה שאת טסה לצרפת)

    השבמחק
  2. שתהיה לך טיסה מדהימה ותעשי מלא חיים!
    הבושם נהדר, אני מאוהבת בו.
    את המים המיסלריים לא אהבתי, בלשון המעטה. אבל את הפילינג אני חייבת לנסות...

    השבמחק