התחדשויות: Goodies from BeautyJoint

התלבטתי ימים ארוכים למה אני אקדיש את הפוסט הראשון לאחר פוסט ההיכרות... החלטתי לעשות אותו פשוט וקצרצר וכזה שבעיקר יצור מתח לפוסטים הבאים בהם אני אסקור את הקניה.

זוהי הקניה השנייה שלי מאתר ביוטיג'וינט:
Beautyjoint
קניתי 7 לקים וגליטרים (איך לא?!) של חברות שונות שלא ניתן להשיג בארץ (רק את הצ'יינה גלייז ניתן להשיג במקומות מסויימים).
קניתי לק בסיס אחד- שיגן על הציפורניים בשימוש בלקים בעייתית שהשימוש בהם מצהיב את הציפורן (גוונים אדומים למשל) או כשאני משתמשת בגליטרים (ואני משתמשת בהרבה כאלה!)
ו-2 מחזקים בתקווה שיצילו את הציפורניים שלי מהמצב הנוראי שלהן. מחזק אחד של צ'יינה גלייז והשני של סאלי הנסן (עדכון לאחר השימוש: הוא מעולה!! שיפר את מצב הציפורניים באופן משמעותי!), שניתן להשיגו בסופר פארם במחיר מופקע של 80 ש"ח!!!

עלות הנזק: 41.92$ + 26$ משלוח= סה"כ 67.92$ (בסביבות ה-250 ש"ח)



המשלוח באתר לא זול ולעיתים הופך את כל העסק ללא כזה כדאי.... אבל!!! המחירים באתר מאוד זולים, אני אמנם לקחתי רק לקים אבל יש באתר גם איפור ואקססוריז. יש את מוצרי ניקס ועפרונות הג'מבו המהוללים שלהם וגם את הצלליות והשפתונים של ווט אנד ווילד שקוצרים המון שבחים.
ככל שקונים יותר המשלוח פר פריט יורד ויוצא כ-2 דולר ליחידה (במקרה שלי שקניתי לפחות 10 מוצרים).

החבילה מגיעה תוך פחות משבועיים וארוזה למופת! בחיי, הם אורזים את זה כאילו שהחבילה הולכת לשמש בתור כדורגל בשכונה... כשהחבילה מגיעה ואני צריכה לחשוף את כל הגודיס שקניתי אני ממש מרגישה איך הדם עולה לי לראש מרב ההתרגשות בזמן שאני עטה על החבילה וגוזרת מכל כיוון את הפצפצים ללא הצלחה... חחחח זה ממש כמו ילד שמן שלא מצליח לפתוח סוכריה :)

האתר מאוד נוח לניווט בו, אפשר למיין את החיפוש לפי מוצרים ולפי מותגים. בצד שמאל לאחר הוספת הפריט לסל תוכלו לראות את הטוטאל של סל הקניות שלכם ומתחת תהיה יש אפשרות לבדוק את עלות המשלוח ע"י שינוי מדינת היעד (ברירת מחדל זה ארה"ב אבל ברגע שמשנים לישראל למשל, תופיע עלות המשלוח), בד"כ ניתנות 4 אפשרויות משלוח- אתם צריכים את הזולה ביותר.

ניתן למצוא את אותו המוכר גם באיביי, אבל היה לי ניסיון מר איתו כאשר ביקשתי שיגיד לי את עלות המשלוח המשולב על כל הפריטים שאני רוצה, הוא התעקש שאני קודם אתחייב לקניה (או אפילו אקנה, כבר לא זוכרת) ורק אז הוא יגיד לי את העלות. ממש כעסתי עליו, פניתי אליו שאני לא מוכנה להתחייב עד שאני לא יודעת הסכום הכולל, הוא טרם ענה לי. זה היה במבצע של הבלאק פריידי אז מאמינה שאוטוטו אני אקבל ממנו התייחסות...
היות ואין הבדל משמעותי בין המוכר באיביי לאתר, לי היה יותר נוח לקנות באתר כי זה מסודר יותר וגם מרגיש לי אמין יותר.

ניתן לשלם בפייפאל (ואני לא רואה שום סיבה לשלם בדרך אחרת) או בכרטיס אשראי בינלאומי.

הטבה לרוכשות בפעם הראשונה- 5$ הנחה ברכישה מעל 50$. רק שימו לב שההטבה הזאת תקפה ל-24 שעות מרגע ההרשמה לאתר. אז אל תירשמו עד שתהיו סגורות על רשימת הקניות, או במקרה ופיספסתן אז תוכלו להרשם דרך מייל אחר ולנצל את ההטבה הזאת (או אפילו פעם נוספת אבל אני לא אמרתי לכן את זה...)

הנחה נוספת של 5% מסך הקניה (גם ללקוחות חדשים וגם לחוזרים) עם הקוד LETSTALK (יש להזין את הקוד בקופה).

תכלס: אני מאוד אוהבת את האתר, ממליצה עליו בחום! קניתי ממנו כבר פעמיים והכל הגיע ארוז היטב, ללא שום בעיות, תוך פחות משבועיים. תענוג לעשות רכישות שעוברות כל כך חלק!
חוץ מדמי המשלוח שהייתי רוצה שיהיו נמוכים יותר ( או בכלל בחינם... אם כבר אני מייחלת), אני חושבת שזה אתר מושלם לקניית דברים שווים במחירים זולים ולגלות מוצרים חדשים :)

בנוסף לאתר ביוטיג'וינט, את הלקים של צ'יינה גלייז ניתן להזמין באתר הישראלי גילטי, המלאי אמנם מצומצם אבל המחיר מעולה ולא תצטרכו להמתין חודש להזמנה :)

האם כבר קניתן באתר הזה? איך הייתה חווית הקניה שלכן?
אשמח לשמוע המלצות על מוצרים מעניינים שקניתן משם.


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


15 תגובות

  1. אנונימי18.3.2013, 11:17

    יש קופון שמקנה 5% הנחה- LATSTALK

    השבמחק
  2. אני בדיוק קבלתי את ההזמנה שלי היום!! הזמנתי בראשון למרץ והיא הגיעה היום יחסית זריז. פעם ראשונה שאני מזמינה משם, הזמנתי מוצרים של צ'יינה גלייז, ניקס, ווט אנד ווילד ועוד דברים שאין בארץ. יש דברים שמאד אהבתי היו מספר אכזבות אבל בהחלט מרוצה לפעם הבאה אהיה יותר חכמה לדעת מה להזמין. ממליצה בחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי הייתה אכזבה בהזמנה הראשונה בה קניתי טופ מאט של קלין קולור שהיה פשוט זוועה :(

      אני בדר"כ מכינה ווישליסט ארוך בגלל עלות המשלוח, עדיף להתאפק לקניה גדולה מאשר לעשות קניה קטנה ולשלם כ"כ הרבה על משלוח.

      מחק
  3. אמנם לא קניתי באתר אבל אני רואה שקנית את המחזק של סאלי הנסן - רק שתדעי שהוא מדהים!!! ממליצה לך בחוך להתמיד איתו ולעשות הכל לפי ההוראות! תוך זמן לא רב את תראי שינוי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כרגע משתמשת בו רק שבועיים ולא ראיתי שינוי משמעותי, הציפורניים עדיין חלשות, צהובות וגמישות כמו שהיו גם מקודם.
      איך בדיוק את משתמשת בו?

      מחק
  4. אנונימי20.3.2013, 14:42

    סקירה מעניינת.
    אני רואה שיש לך חיבה לסגולים שבחבורה,
    גם אני חובבת סגול :)
    לילך.

    השבמחק
    תשובות
    1. חדת הבחנה שכמותך :) יש לי חולשה לסגול (ונצנצים כמובן) במיוחד על הציפורניים!

      מחק
  5. האתר מעולה, אני גם קיבלתי לא מזמן כמה לקים של צ'יינה גלייז משם, תתחדשי:)

    השבמחק
  6. איזו קנייה כיפית, ממצטרפת להתלהבות שלך, תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אכן אושר גדול לקבל לקים :)

      מחק
    2. איפה המקום להכנת קופונים אני לא מוצאתת

      מחק
    3. נוי, מכניסים את הקוד כשכבר מגיעים לשלם סגירת ההזמנה, כשנמצאים "בקופה" רגע לפני התשלום.

      מחק
  7. אנונימי15.8.2017, 17:41

    הזמנתי משם היום ובאפשרויות משלול לא הבנתי מה כל אחת....בחרתי בזו שעולה 7 דולר כי בזאת שעולה 3 היה כתוב no tracking שלא כל כך הבנתי מה זה אומר....באיזה סוג משלוח הכי עדיך לבחור?

    השבמחק