החבילות הגיעו- הול קניות מ-Ebay ו- Aliexpress

היי היי!!!

אם גם אתן, כמוני, קיבלתן רושם שהבלוג עוסק בלקים, הפוסט הזה ישנה את דעתכן! :)
היום אני ארכז לכן קניות שעשיתי במהלך החודשיים האחרונים מהאתר הסיני עלי אקספרס ומאיביי (ששם כל מוכר בפני עצמו ולאו דווקא סיני).
אה ורצוי שנתחיל כבר מעכשיו לתרגל סלנג של בלוגריות...אז אתן שואלות מה זה הול? פירוש המילה HAUL באנגלית זה שלל. וכדי להישמע בינלאומית, אני לא אגיד בעברית פשוטה שלל, מעכשיו אומרים הול. קאפיש?! :)

יאללה מתחילים...

הקניה הכי מוצלחת שלי חייבת להיות התיק הזה!!!! אני חושבת שחשקתי בו כמה חודשים טובים וכל פעם ויתרתי כי היה "יקר": כמעט $20.
התיק מהמם!!! אני מאוהבת בו עד השמיים (עד הקראש הבא) הצבע כחול דיו יפייפה! כמה שניסיתי לשחק עם הצבעים אני לא חושבת שהצלחתי לבטא את הצבע האמיתי שלו (יצא לי טיפה בהיר יותר). חשבתי שהוא יהיה גדול יותר ואני אוכל להעמיס (כי בתמונות באתר על הסיניות הפיציות הוא נראה גדול יותר חחח) אבל הוא קטן יותר מתיקי הענק שיש לי שאני סוחבת ליומיום... בכל מקרה אני סופר מרוצה! יש כיס חיצוני, פנימי, ותאים לפלאפון. יספיק לי לארנק, בקבוק מים, תיק איפור, חטיף, צעיף ואפילו ישאר עוד מקום.

קניתי אותו ב- $13.75 מהאתר Aliexpress, הגיע יחסית מהר להזמנה מסין- תוך 3 שבועות (ועוד בחגים!!) אם תרצו, הוא קיים גם בשחור.


אם כבר תיק חדש אז גם ארנק חדש, לא?! מזמן רציתי ארנק אדום שיחליף את החום הנצחי שלי (האמת שגם רב התיקים שלי חומים). בחיי שלא ציפיתי לאיכות כל כך משגעת (בכל זאת...ייצור סיני), התפירה כל כך מדוייקת וה"עור" כל כך איכותי... אין לי ספק שעוד תראו את הארנק הזה גם בארץ נמכר במחיר "מציאה" של 300 ש"ח.

יש מספיק תאים לכל הכרטיסים שלכן, לפתקים, לשטרות, למטבעות בתא חיצוני עם רוכסן מקדימה (לא רואים בתמונה) ואפילו הת"ז נכנס בלי בעיה!

קניתי אותו ב- $10.54 גם מהאתר Aliexpress הוזמן באותו יום עם התיק וגם הוא הגיע תוך 3 שבועות. לצערי, הארנק הזה כבר לא נמכר אצל המוכר ממנו קניתי, אבל יש לו דברים אחרים לא פחות יפים. אם יהיה ביקוש אוכל למצוא לכן את הארנק אצל מוכרים אחרים (כי אני חמודה שכזאת :) ) קישור לארנק באיביי


באותו היום הזמנתי גם סט של 12 מברשות איפור עם נרתיק.

אתן שואלות למה אני לא אומרת סט מברשות של MAC? כי MAC זה לא :) הזמנתי כי הייתי נורא סקרנית לבדוק עד כמה המברשות נאמנות למקור... ועל כך ארחיב בהמשך בפוסט נפרד.

אם בכל זאת בא לכן לבדוק את הסט הזה, הוא נקנה ב- $13.20 מהאתר Aliexpress גם באותו היום וגם הוא הגיע תוך 3 שבועות.


באותו היום גם הזמנתי את החולצה החמודה הזאת...הצבע מעין אפרסק כתמתם דהוי, גוון עתיק למי שאוהבת צבעים רגועים. הבשורה שהכי תשמח הרבה בנות, זה שלשם שינוי נמצאה חולצה שתתאים ותחמיא לבנות עם קימורים, אני הזמנתי את המידה הכי גדולה ,מידה 4XL (כן, לא מספיק שאני גם ככה לא רזה, אבל עם המידות הסיניות זה כבר ממש כואב!) אני בד"כ לובשת מידה 42-44.

אז חוץ מזה ששמחתי שמצאתי משהו במידה גדולה וזה אפילו יושב יפה, אני חושבת שהקישוט בצווארון פשוט מקסים! ממש תכשיט! וגם התפירה מאוד מוקפדת ואיכותית. בטח נראה את החולצה הזאת נמכרת בחנויות ב-200 ש"ח :)
(וכן, אני יודעת, עשיתי קצת פאשלה עם הניסיון להתאים את הצבע למקור, עמכן הסליחה, תהיו עדינות, אני עדיין לומדת איך לעשות את זה נכון)

החולצה נרכשה ב- $10.39 גם באותו היום, מאותו האתר והגיעה עם שאר הדברים. יש את החולצה הזאת גם בלבן (אגב, בתמונות באתר, החולצה שרכשתי נראית הרבה יותר אפורה ממה שהיא בפועל). ממליצה בחום על המוכר הזה, נראה שיש לו הרבה דברים איכותיים.

*** והכי חשוב, אל תשכחו להשתמש באתר קשבק Extrabux / Befrugal* לקבלת החזר של 1%/ 0.5% בהתאמה מהקניה באתר עלי אקספרס.
כרגע יש 2 חלקים למדריך לשימוש באתרי קשבק- לחצו למעבר למדריך ***


ואיך אפשר פוסט בלי לקים :) אז בניסיון למצוא לקים זולים בסגנון Liquid Sand של OPI, רכשתי את 2 החמודים האלה. אסקור אותם בהמשך...

שניהם מעלי אקספרס נרכשו במחיר של $5.75 לשניהם יחד. אך לצערי הם כבר לא נמכרים אצל המוכר הזה. עשיתי קצת ש"ב  ומצאתי את הלקים האלה באתר אחר ב- Born pretty כרגע במחיר של $3.99 כל אחד. בקניה באתר הזה יש הנחה של 10% בשימוש בקוד SAX31 (לא חל על מחירי מבצע).


מוצר מצויין בגזרת הטיפוח או יותר נכון ההיגיינה לדעתי, זה חומר להוצאת ראשים שחורים מהאף. המוצר הספציפי הזה עושה את העבודה, אבל מבחינתי הוא רק "בסדר" כי היה לי משהו דומה של מותג אחר שהזמנתי לפני שנתיים מאיביי והוא היה פשוט מצויין!!! לצערי לא מצאתי אותו הפעם וקניתי את המותג הזה, אבל שוב, הוא כן עושה את העבודה- מוציא את השחורים מהאף.

נרכש (לשם שינוי) מ-Ebay  ב- $5.30, הגיע תוך שבועיים.


אחרון חביב, זה מהקניות הראשונות שלי של "הכנה לחורף". שנה שעברה התחלתי להזמין רק כשהתחיל החורף וקפאתי מקור עד שהכל הגיע אחרי כחודש. השנה השכלתי והזמנתי את כל הכובעים, הצעיפים והכפפות כבר באוגוסט :)
הכפפות האלה חמות מאוד, נעימות וסופר שימושיות, כי הן יכולות לשמש ככפפות חצי אצבע ואם קר לכן אז ניתן למשוך את הכיסוי הנוסף ויש לכן כפפות "מיטנס" מה שמבאס זה שהאגודל עדיין נשארת חשופה.

את המתוקות האלה הזמנתי מ-Ebay ב- $1.95, יש אותן ב-3 צבעים נוספים.



עד כאן להול הקניות מאיביי ומעלי אקספרס.
אשמח לשמוע מכן על דברים מגניבים ובעיקר מוצלחים שגם אתן רכשתן משם.
ואם אתן רוצות שאני ארחיב על משהו בפוסט נוסף, אם אתן רוצות מדריכים לקניה באתר כלשהו, שגרו אליי בקשות בכיף :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


32 תגובות

  1. התיק הכחול מעלף.
    חשבתי לקנות כזה בשחור,
    אבל נראה לי שהוא יהיה קטן עבורי
    (אני מאלו שסוחבות הכל בתיק "לעת צרה").
    סה"כ קניות ממש משתלמות,
    וכמו תמיד כיף להציץ לקניות של חברה,
    מזכרת מהימים שאמא חזרה עם שקיות
    ואנו קפצנו עליה עם "מה קנית? מה קנית?"...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי לילך, הרסת אותי עם ההצצה לקניות :)
      גם אני מהאלה שסוחבות איתי את כל הבית והתיק הזה קטן מדי בשביל הכל, אבל הוא כל כך יפה!!!! גם אני רציתי להזמין את השחור ובסוף הלכתי על הכחול- ממש מרוצה שהעזתי! התיק מטריף לי את החושים :)

      מחק
  2. יש לי את התיק בשחור, גם אני התאהבתי בו. אבל מצטערת לאכזב (מקווה שלך זה לא יקרה)
    הוא התפורר במהירות שיא. פירורים שחורים שנדבקו לגוף :( מקווה שהתיק שלך באיכות יותר טובה:)
    הלקים נראים מהממים, תתחדשי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מבאס זה לשמוע את זה :( אולי כי שמת אותו בקיץ צמוד לגוף? ומהחום הוא התפרק? נראה מה יהיה עם שלי... מקווה שישרוד איתי את החורף...
      תודה רבה, הלקים ממש יפים על הציפורניים.

      מחק
  3. התיק כחול לי מדיי ובהחלט נראה קטן אך מתאים ליציאות. לעומת זאת, הארנק משגע. חולת ארנקים, בייחוד אדומים ופרקטיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מה שיפה בו!!! שהוא כחול ורואים אותו למרחקים :) :) :)
      הארנק מ-ד-ה-י-ם!!!! אני מזמן רציתי ארנק אדום חושני שכזה:)

      מחק
  4. התיק ממש ממש מגניב וגם הארנק! :) מהסגנון שאני אוהבת. טרם רכשתי לי ארנק חדש השנה, ואני ממש מחפשת אחד כזה שיהיה קראש ממבט ראשון :) הלקים מגניבים ממש, ואני הולכת לבדוק את המלאי באתר שציינת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! שיהיה בהצלחה...זה לא מסובך... החלק הקשה הוא להתביית רק על אחד ולא לקנות את כל האתר :)

      מחק
  5. קניות נהדרות! החולצה כבר הוזמנה לפני כמה שבועות , והתיק יושב בווישליסט שלי בצבע שחור כבר הרבה זמן , אני שמחה שראיתי אותו אצלך כי על הסיניות הוא ניראה אחרת ממה שחשבתי ..

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, הוא נראה גדול יותר וגם ארוך יותר... ותשמעי... יש לך טעם משובח :)

      מחק
  6. אנונימי29.9.2013, 10:27

    תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  7. אוהבת הולים, לא מתחברת לאלי או לאיביי, כן כן, הממשקים שם לא נוחים לי. מזל שיש בנות שעוזרות במשימה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהתחלה זה נורא מלחיץ והכל סלט אחד גדול עד ש......................... מתמכרים :)
      רק לידיעה, לפני שנתיים וחצי לא ידעתי מה זה איביי...

      מחק
  8. איך אפשר לדעת מה המידה שלי?
    הבנתי שהמידות הסיניות ממש קטנות...

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, המידות קטנות לרב. בד"כ יש טבלת מידות בתחתית הדף שם את יכולה לבדוק את ההיקפים (בדיוק כמו באיביי, כי זה אותו ייצור). נניח אם את מדיום בארץ אז ישר תלכי על L/XL.
      מידות נעליים בד"כ מפורסמות במידות אמריקאיות ולא אירופאיות, ותמיד אפשר לפנות למוכר ולשאול אותו איזו מידה לקחת לפי אורך הרגל.

      מחק
  9. אנונימי25.10.2013, 23:04

    היי. הגעתי לפוסט המאלף שלך דרך הכתבה במאקו על קניות מסין (אובססיה שאני נתונה בה כבר כמה שנים), ומעניינת אותי הביקורת על מברשות האיפור (אומנם הבטחת פוסט נפרד, אבל אני סקרנית. אולי במשפט?).

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימית :) שמחה שאהבת את הפוסט. לצערי עוד לא ניסיתי אותן ולא יכולה לתת חוות דעת. אבל במשפט אחד יכולה להגיד שאם את "מתאפרת מכורה" ורוצה סט בסיסי, את בהחלט יכולה לרכוש אותו כי יש בו מגוון מברשות (לאיפור פנים מלא) מה שכן, צורת המברשות שונה מאוד מהמקור (ועל כך אני ארחיב בפוסט נפרד)

      מחק
    2. אנונימי25.10.2013, 23:44

      תודה, אני אמתין בסבלנות לפוסט :)

      מחק
  10. אנונימי26.10.2013, 10:14

    שלום

    אני רוצה להזמין מאלי אקספרס אבל לא בצ'ק אאוט לא ראיתי שיש אפשרות לשלם דרך paypal

    יש מצב שפיספסתי משהו?

    את משלמת באשראי רגיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין אפשרות לשלם בעלי אקספרס בפייפאל. רק באשראי בינלאומי או ויזה נטענת מהדואר (שזה כמו כרטיס אשראי)

      מחק
  11. באילו אתרים ניתן לשלם בפייפאל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לשאלה ממוקדת יותר... לאיזה אתרים את/ה מתכוונ/ת? סיני?
      באיביי ו- light in the box ניתן לשלם בפייפאל

      מחק
    2. כל אתר כמו איביי ודומיו מכל העולם.
      לא רוצה להשאיר מספר כרטיס אשראי לכל אחד.
      תודה

      מחק
    3. אוקיי, אז כמו שאמרתי, באיביי ו- light in the box ניתן לשלם בפייפאל, גם ב-ioffer, born pretty,
      אם מעניין אותך טיפוח, בישום, היגיינה ויטמינים וכו', אז יש את strawberrynet, cosme-de, vitacost, fragrancex
      בכל מקרה, אפשר לרכוש ויזה נטענת מהדואר בעלות של 40 ש"ח

      מחק
    4. היי
      נהנית לקרוא את הסיקורים שלך:) אני התאכזבתי מאד מאלי אקספרס, קניתי לבן שלי רכיב כלשהו שיצא מזוייף לחלוטין. בדקנו אצל טכנאי. ולא עבד. מאחר ולא הצלחנו להגיע לידי הבנה עם המוכר. פנינו לשרות של אלי. היה קשה מאד לתקשר עם השרות של אלי אקספרס, ובסוף לא קבלנו שרות. באי ביי הם ממש רציניים עונים מייד על כל שאלה. ממש מנדנדים לדעת האם הכל סודר. קרה פעם או פעמיים שגיבו אותנו והחזירו לנו כסף. וגם יש את הגיבוי של פייפל. לא יודעת אם ארכוש שוב באלי.
      רציתי לשאול, בנוגע למוצר שהתנסית בו קודם , להוצאת שחורים מהאף, האם אפשר לקבל תמונה של המוצר, שם או קישור? אולי אמצא אותו במקום אחר. נראה שאהבת אותו ואין כמו בעל ניסיון..:)) תודה

      מחק
    5. היי!! תודה רבה!!!
      תגובות כאלה הן הדלק שלי :)
      לצערי, לא חסר גם אכזבות על עלי, הבעיה איתם שאת תמיד צריכה לזכור להיות עם היד על הדופק, לוודא זמנים משלוח, לבדוק את תקינות המוצר לפני שאת מאשרת קבלתו ומשאירה פידבק חיובי...
      לגבי מה שהיה לי, כבר לא נמכר ברשת משום מה, תאמיני לי שאני נוברת ברשת למצוא אותו. אם במקרה תמצאי אותו אשמח לקישור :) בינתיים מצרפת פוסט של בלוגרית שדווקא לא ממש המליצה עליו, אבל לפחות תוכלי לראות את התמונה שלו: http://www.cityscape-bliss.com/2012/01/beauty-taboos-blackhead-edition-vol-3.html

      מחק
  12. אנונימי11.11.2013, 22:59

    את פשוט מלכה!!!! כבר אמרתי לך מקודם!
    איזה פוסטים מקיפים ומהנים! תענוג!
    ליז

    השבמחק
  13. אנונימי25.5.2014, 12:14

    בדיוק קיבלתי את הסט הזה לפני כמה ימים+עוד סט אחד של החיקוי של סיגמא
    אשמח אם תעשי פוסט עליהן (לא בהכרח השוואה למקור, כי ברור שזה לא יהיה הכי קרוב) אבל איך הן בפני עצמן וכו' :)

    השבמחק
  14. אז על המוציא-שחורים.. ;)
    היה לי אותו פעם, הוא התייבש לי בתוך השפופרת נורא מהר משום מה! :O והוא גם לא היה כזה מדהים.. :\ מבחינתי מדבקות לאף של ביוטיקר עושות עבודה יותר טובה. אבל בתור גימיק זה כיף, למרוח ולראות איך זה מתייבש לנו מול העיניים.. ;)

    השבמחק