גלוסיבוקס נובמבר 2013

היי יקירות!

כן..כן.. אני יודעת, הפוסט קצת באיחור... כפי שסיפרתי לכן בפוסט הקודם, לא היה לי מחשב ולא אינטרנט במשך יותר משבוע אז קבלו התנצלותי :)

קופסת גלוסי החודש הייתה מעניינת ומושקעת וכבר מהטיזר (מי מנחשת ממה הכי התרגשתי?) ידעתי שאני הולכת לאהוב אותה:



דוגמית בושם Nero Assoluto של Roberto Cavalli

 אין ספק שהגדרת הבושם "מעודן ומתוחכם עם נוכחות מהפנטת" קולעת בול! אני בחורה של בשמים פרשיים, עדינים ופרחוניים ולמרות זאת התאהבתי בבושם הזה (שהוא קצת מתוק מדי למה שאני רגילה), הוא מעולה עכשיו לחורף, ובמיוחד ליציאה בערב כשרוצים להפנט :)


מסקרה של מייבלין Volum' Express Colossal Cat eyes

מסקרה מעולה שכבר הייתה לי בעבר! מסקרה לאוהבות מראה דרמטי ללא הגושים. המברשת מעוגלת ומאפשרת עיבוי הריסים, הדגשה ויצירת מראה חתולי בזכות הקצה של המברשת שמגיע גם לריסים הקטנות בפינה החיצונית של העין, ובזכותו ניתן להרים את הריסים ולמשוך כלפי חוץ וכך בעצם ליצור מראה מאורך יותר של העין (ואפקט חתולי).


קרם יום מסדרת רימונים של Waleda (בגודל מיוחד)

נראה מוכר? :) אז גם הפעם הקרם עבר לאמא, שדווקא שמחה לקבלו.


לק Voodoo You Do של חברת Color Club 

חצי מלכות למי שניחשה נכון שזה המוצר שהכי ריגש אותי! :) מה שכל כך ריגש אותי בלק היא העובדה הפשוטה שטרם ניסיתי את המותג הזה. זהו מותג אמריקאי שניתן להזמין ברשת (ולרב לא מאתרים מסודרים אלא מאיביי) או במכוני יופי מובחרים ברחבי הארץ. או במילים אחרות, המותג לא זמין לרכישה כמו שאר המותגים... 
(בהמשך אעלה פוסט מסודר עם סווטצ'ים של הלק)


ליפגלוס מינרלי של FARAN Cosmetics

למי שלא מכירה, פארן זו חברת איפור וטיפוח מינרלי ישראלית שמוצריה מיוצרים בעבודת יד, החברה יושבת במצפה רמון ושואבת את ההשראה למוצרים מנופי המכתש. החברה לא מנסה על בע"ח ומשתמשת במוצרים ממוחזרים (קופסאות ואריזות ממחוזרות, כן?! לא הקוסמטיקה עצמה:) )
אם הבנתי נכון, אז קיבלתי את הגוון Ramon Sunset (אמרתי לכן שההשראה מגיעה מהמכתש...).זהו גוון טבעי, אך עליי הוא קצת כתמתם (כי אני ממש בהירה) אבל על כל אחת אחרת הוא יראה טבעי ועדין.
אחד הדברים שאני לא סלחנית כלפיהם זה מוצרי קוסמטיקה עם ריחות חזקים... אז לשפתון הזה יש ריח שאני אישית ממש לא אוהבת! כמובן שעניין הריח זה מאוד סובייקטיבי, כי חברה בלוגרית ממש מתעלפת מהריח הזה (שהיא מגדירה כתה צמחים)...



דוגמית Aqua Milk של Lancaster


דוגמית (קטנטנה) של תחליב לחות המעושר בתמציות של חלב ודבש למראה עור מט, שהספיקה לי לשימוש אחד בלבד (לי אישית מאוד קשה לגבש דיעה לגבי מוצר איפור/טיפוח משימוש בודד). מההתנסות היחידה בתחליב, אני יכולה להגיד שהוא אכן נספג בעור (המעורב, השומני והקריזיונרי שלי) וסיפק לעור מראה מט ויש לו ריח נהדר (כאן למוצר יש ריח פרשי ופרחוני בדיוק כמו שאני אוהבת!)


נהניתי מתמהיל הקופסה ושמחתי להתנסות במוצרים חדשים, במיוחד בבושם, הלק שכל כך רציתי לנסות, תחליב של לנקסטר (גם אם היה מעט מדי) והליפגלוס (למרות הריח שלא אהבתי).

הקופסה (הפיזית, שבה הגיעו המוצרים) החודש הייתה מיוחדת ואני מתכננת עליה פרוייקט יצירה והמוצרים היו ארוזים בשק חמוד מאל-בד.

בגיליון החודש תפסה את העין שלי פסקה שמאוד שימחה אותי :)


לפרטים נוספים , מוזמנות להכנס לאתר גלוסיבוקס.
*הקופסה התקבלה לסקירה


שלכן,
מיס גליטרס :)





תגובות מתקבלות בברכה בבלוג זה :) :) :)


5 תגובות

  1. עד כמה באמת שוות הקופסאות האלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. עניין של טעם וריח...
      בכל חודש יש מוצרים שונים וזה מאוד סובייקטיבי כי מה שאני אוהבת אולי את לא תאהבי ונהפוכו.

      מחק
  2. אנונימי10.12.2013, 13:58

    לפי מה שבדקתי המנוי עולה 75 ש"ח ללא משלוח... אבל המוצרים שם לא נראים שווים את זה. גם מעט מוצרים וגם ממש קטנים....

    השבמחק
  3. אנונימי10.12.2013, 14:03

    מהתנסות של חצי שנה-לא שווה את הכסף. המוצרים בגודל המלא בד"כ זולים ומבאסים והדוגמיות מזעריות. עם 100 ש"ח בחודש אפשר לקנות דברים שווים שבאמת אוהבים ולא להתקע עם מוצרים מיותרים

    השבמחק
  4. אנונימי10.12.2013, 14:04

    מהתנסות של חצי שנה-לא שווה את הכסף. המוצרים בגודל המלא בד"כ זולים ומבאסים והדוגמיות מזעריות. עם 100 ש"ח בחודש אפשר לקנות דברים שווים שבאמת אוהבים ולא להתקע עם מוצרים מיותרים

    השבמחק