פלורמר- צבע, איכות ומחירים נוחים במקום אחד :)

היי יקירות!
שמחה לבשר כי שחקן חדש הגיע למגרש שלנו...חנות חדשה (וראשונה בישראל) של מותג האיפור flormar נפתחה לפני חודש בעזריאלי ואחרי 3 ביקורים בחנות, אני מרגישה כי המותג הולך להיות הצלחה מסחררת!!!
פלורמר, סניף עזריאלי
הסניף הראשון של פלורמר נפתח בת"א בעזריאלי עם הבטחה מהרשת כי במהלך השנה הקרובה ייפתחו עוד 4 סניפים ברחבי הארץ (וכמובן שיש צפי לסניפים רבים נוספים בהמשך).
החנות מפתה עם הצבעוניות שלה ועם השחור הקלאסי מסביב. לי אישית החנות מזכירה את החנויות של MAC (כבר ציינתי את זה פעם בפורום כלשהו ומאוד כעסו עליי שאני משווה, אבל לדעתי זה באמת נראה דומה!!)
החנות עצמה מאוד קטנה ודי צפופה לטעמי (עד כדי כך שאישה בגובה ממוצע לא תגיע למעמדים הגבוהים יותר), עקב גודלה הקטן גם המבחר די מצומצם ואם אתן כבר מכירות את המותג וסניפיו ברחבי העולם, תגלו כי בארץ אין כל המוצרים של המותג. מקווה שבהמשך הסניף יתרחב ועם פתיחת סניפים נוספים גם המבחר יגדל כך שגם הישראליות יוכלו להנות מכל קולקציות המותג הצבעוני הזה!
פלורמר, סניף עזריאלי
קצת הסטוריה:
המותג Flormar נוסד בשנת 1970 במילאנו, איטליה, ובשנת 1972 הועברו כל קווי הייצור לתורכיה (ואם ביקרתן בתורכיה בטח ראיתן סניפים של המותג ואולי גם כבר הספקתן לרכוש פריט או שניים). כיום, נמצאת פלורמר בבעלות משותפת של סם (ג'ם) סנבי, איש עסקים יהודי ממוצא תורכי ובבעלות תאגיד הטיפוח הצרפתי איב רושה (Yves Rocher).
המותג החל את דרכו עם ייצור לקים שהפכו במהרה להצלחה מסחררת ודחפו את החברה לזנק קדימה, לייצור של מוצרים נוספים. כיום המותג משווק ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם עם יותר מ-800 פריטים.

ומה בדבר ניסויים בבע"ח?
המותג עצמו ידידותי ולא מנסה על בע"ח (ייצור בתורכיה), אבל... פלורמר בבעלות משותפת עם איב רושה, שכן מנסים בבע"ח. בנוסף, ליין המברשות מיוצר בסין, כך שפה אין בכלל שאלה לגבי ניסויים בבע"ח (לפחות לא עד קיץ 2014).

מחירים נוחים:
לשמחתי הרבה, מחירי המותג נותנים פייט אמיתי למחירי "מבצע" ברשתות הפארמים. המחירים נעים בין 14 ש"ח ללק ועד 92 ש"ח למוצרי עיניים. נוח לא? סוף סוף מחירים נגישים לכל אחת ללא צורך לחסוך במשך חודשים רק כי את רוצה להתחדש בשפתון (אגב, השפתונים עולים פחות מסלט פשוט בבית קפה).
הרשת לא מציעה הנחת מאפר, אבל מדי פעם יש הנחות על מוצר כלשהו, למשל במהלך חודש דצמבר יש מבצע על הלקים: קונים 3 ומקבלים את ה-4 במתנה (הלקים גם ככה זולים, בטווח של 14-29 ש"ח, כך שזו אחלה עסקה!) ומבטיחים הפתעות לחברות מועדון בימי ההולדת (ההרשמה למועדון בחינם). 


אני התאהבתי בכמה מוצרים, ביניהם הברונזר טרקוטה והשפתונים העמידים.

 בפעם הראשונה שניסיתי את השפתונים היה ממש במקרה, כאשר בדרך לארוע עברתי דרך עזריאלי. מרחתי על השפתיים את השפתון העמיד מספר R12, הלכתי לארוע שכלל שתיה ונישנושים, חזרתי לבית כאשר השפתון עומד במקומו בצורה מרשימה! גם אחרי שהסרתי אותו, עדיין נשאר לי סטיין יפה על השפתיים.
נו, אמרתי שעמידים, לא?! אחרי מספר ניסיונות הסרה עם מגבונים לחים ובמים עם סבון.
שפע של צבע מכל עבר


בחנות יש גם מוצרי טיפוח ומברשות איפור שאותי אישית לא ריגשו (אולי זה המחסור בצבעוניות בהשוואה לשאר המוצרים) וממבט חטוף על המברשות הן לא נראו כמבטיחות ובהתחשב בעלותן, אישית כנראה לא אשקיע בהן את כספי.







פלטת רביעיית צלליות 

מי אמרה מאק ולא קיבלה?
צלליות ניאון ומטליות 
 לא חזרתי הביתה בידיים ריקות...

עם כל ההתרגשות מהצבעוניות ומהמבחר שכחתי לחלוטין לרכוש את השפתונים שכל כך אהבתי ושכבר ניסיתי 3 פעמים!
סקירת הממתקים החדשים בהמשך...

*עדכון: את מוצרי פלומר ניתן לרכוש גם אונליין מאתר גילטי

מוזמנות להצטרף לדף הפייסבוק של פלורמר, להתעדכן במבצעים ולהכיר את המותג מקרוב.

עד כאן להיום!
האם כבר יצא לכן לבקר בסניף החדש? האם יש לכן מוצרים אהובים ומומלצים? אשמח שתספרו לי :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


18 תגובות

  1. אנונימי22.12.2013, 9:59

    איזה יופי!! כמה צבע! איזה מזל שקראתי את הפוסט שלך, אני בדיוק בדרך לעזריאלי עכשיו!

    השבמחק
  2. אנונימי22.12.2013, 10:08

    הייתי וקניתי גלוס מנצנץ שהוא די עמיד
    והצבע שלו מדהים וגם המחיר כמובן 40שקלים

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי!
      אני פחות בחורה של גלוסים (האמת גם בשפתונים התחלתי להשתמש רק לאחרונה)

      מחק
  3. את נדירה! אחלה פוסט :)

    השבמחק
  4. הכל נראה ממש מקסים. עוד לא יצא לי לבקר בחנות אבל אני מאוד סקרנית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מומלץ!!! את תהני במיוחד! יש להם לקים ממש מעניינים, נאונים, מט וגם סדרה עם קווארץ...

      מחק
  5. אנונימי22.12.2013, 20:04

    אני משרתת בקריה,חלפתי על החנות כי הייתי בטוחה שזה עוד מותג יקר כמו מאק שאני די מנסה לא להיכנס לשם כי המשכורת הצבאית שלי זעומה. ואני ממש מכורה לאיפור שלהם. מחר אכנס לראות מה קורה שם:) באמת עזרת. תודה רבה:)))

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שעזרתי :) החנות באמת מראית יוקרתית והמחירים יתאימו לתקציב חיילת :)

      מחק
  6. נראה ממש מפתה! אני ממש אוהבת חנויות צבעוניות שכאלו...
    הסתקרנתי מאוד לגבי השפתונים העמידים - את יודעת מה מחירם?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט!!! השפתונים שמוצגים בפוסט חלקם עולים 29.90 וחלקם 39.30 ש"ח

      מחק
  7. סקירה מושקעת. גם אני חשתי שהחנות לא גדולה אך יש מוצרים בשפע, החנויות הבאות כך הבנתי יהיו יותר גדולות, מלחה (ירושלים) ובאר שבע בקרוב.
    אהבתי מאוד את הסדרה המוזהבת - לחותית מאוד והתלהבתי מהסדרה התיאטרלית השימרית, התאפקתי שלא לקנות,

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אפרת!
      אותי סיקרן הפריימר, שהיה נעים ומשי וכל הצלליות שם שכל אחת נראית יותר מגעת מהשניה...
      אין לי ספק שבעיית המקום היא זמנית בלבד... כ-30 סניפים במהלך 4 שנים נשמע מבטיח ביותר!! סוף סוף הבינו שיש ביקוש למותגים נוספים בארץ :)

      מחק
  8. עשית לי חשק לנסוע!!!

    השבמחק
  9. עשית לי חשק לנסוע!!!

    השבמחק
  10. כל הכבוד על ההשקעה של הפוסט עם התמונות והמידע שאפו :}
    האודמים באמת נראים מבטיחים ואשמח לסקירה למוצרים שרכשת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רחלי! שמחה שנהנית!
      מבטיחה לעדכן בהמשך :)

      מחק