China Glaze- Ruby Pumps

אהובי הנצחי, לק אדום קלסי ומנצנץ בשם RUBY PUMPS (נעליים אדומות -שלדעתי נעליה של דורותי היוו השראה לשם) של המותג האמריקאי צ'יינה גלייז, שכבר הזכרתי אותו בפוסט הקודם על וולנטיינ'ס.
אני בד"כ לא חורשת על לק ספציפי, לא כי אין לי יפים, אלא כי יש לי כל כך הרבה שאני משתדלת למרוח כמה שיותר מהמלאי שיש לי :) ויוצא שאני לא מורחת את הלקים שלי יותר מפעם-פעמיים. זה היה נכון עד שהגיע לידיי הרובי פאמפס.... זהו לק שאני ממשיכה לחזור אליו עם המון אהבה.

הכל התחיל לפני כשנה וחצי כשגילית את הבלוג של פיצ'ה וראיתי אצלה המווווון סווטצ'ים של לקים שפשוט הוציאו לי את העיניים!!!! היו לא מעט לקים שרציתי לקנות לעצמי, אבל אף אחד מהם לא היה ברמה כזו כמו ה-RUBY PUMPS שלי :)
אתן שואלות מה כל כך אהבתי בגוון הזה?
נו, איך לא, הנצנצים כמובן :) הנצנצים קטנטנים ולא מורגשים (רק נראים!), ומקנים ללק מראה עמוק ומיוחד.
באור שמש הלק נראה כאילו עולה באש!!! (רק מלכתוב אני מתחילה להתרגש....)
ובמהלך היום אני מסתובבת עם חיוך מבסוט (ובעיקר מטופש) כל פעם אחרי שאני מביטה על הציפורניים (שזה בערך כל רבע שעה. כן, זה מעייף ומסיח את דעתי).

הפורמולה שלו די נוזלית ואני לרב מורחת 2 שכבות (מעל בסיס של צ'יינה גלייז).
הלק לא עמיד במיוחד (מעטים הלקים שמחזיקים מעמד על הציפורניים שלי מעבר ליומיים) אבל כמה שהוא יפה... ♡ ♡ ♡

את הלק שלי הזמנתי מהאתר ביוטיג'וינט לפני כשנה וכתבתי על זה אי שם לפני שנה, בפוסט הראשון שלי בבלוג :) (הווו כמה השתנה מאז, בעיקר איכות התמונות :) ) ועלה לי בסביבות ה-5/6 דולר.
לקים של צ'יינה גלייז ניתן גם להזמין באתר הישראלי גילטי.

ניסיתי למצוא לכן קישורים לקניה בביוטיג'וינט או בצ'רי קולצ'ר, אך לצערי לא הצלחתי למצוא אותו במלאי (אם פיספסתי אשמח שתעדכנו אותי עם הקישור ואני אעדכן למען כולן), שווה לחפש אותו באיביי או בשאר האתרים שמוכרים לקים של צ'יינה גלייז.
שימו לב, שהלק מקולקציה ישנה מלפני כמעט 5 שנים, כך שזה לא יהיה כ"כ פשוט לאתרו (סוריייי).


חוץ מזה, קוראות יפות ואהובות שלי (יש קוראים בקהל?! ) אני מאוד מתרגשת (מאוד!) לבשר לכן כי יש לי אינסטגרם!!! כמה מתרגשת?- תראו בעצמכן לפי כמות התמונות שאני מעלה ביומיים האחרונים- מבטיחה להרגע אחרי השבוע הראשון :)
מוזמנות לבקר אותי באינסטוש ולהביע אהבה גם שם:
http://instagram.com/misglitters
מבטיחה שיהיה מעניין גם שם!

שיהיה לכולן שבוע קסום ונוצץ,
נשיקות ♡ ♡ ♡
שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

4 תגובות