גלוסיבוקס פברואר 2014- כי לאהוב אף פעם לא מאוחר מדי...

אז קופסת פברואר הגיעה אליי באיחור ממש לא אופנתי (עוד שבוע מתחילים להפיץ את קופסת מרץ), אבל אני סולחת על האיחור (ומקווה שגם אתן סולחות לי שלא היה ספוילר בזמן) כי אני מאוד אהבתי אותה.

בימים האחרונים עשיתי לכן קצת טיזינג עם הקופסה באינסטגרם של הבלוג:

עשיתי לכן טיזינג גם בדף הפייסבוק של הבלוג:




ועכשיו הגיע הזמן לסקור את הקופסה ולספר לכן למה אהבתי אותה...



China Glaze- Hey doll

מי חשב שאני אכתוב על צ'יינה גלייז פעם שניה ברציפות (אם פספסתן את הפוסט הקודם שלי על הלק האהוב עליי של צ'יינה גלייז, אתן מוזמנות להשלים פערים בפוסט הקודם).
במבט הראשון גוון הלק לא הרשים אותי במיוחד... גוון פרווה שכזה בין אדמדם לחום... לא יודעת איך להגדיר... ודווקא על הציפורניים מאוד אהבתי. הוא שונה מאוד בנוף הגוונים שמככבים על ציפורניי. יש משהו מאוד נעים ורגוע בגוון הזה ועדיין גם משהו מיוחד. 
התרשמתי מאוד מהזמן שהחזיק על הציפורניים שלי (נו, אתן כבר מכירות את הטקס שלי: בסיס של צ'יינה גלייז, 2 שכבות לק ומייבש). החזיק עליי בגבורה כמעט 5 ימים (אפילו יותר טוב מהצ'יינה מהפוסט הקודם).
אל תכעסו עליי, איכשהו שכחתי לצלם את הלק על הציפורניים :/
ואם חשקה נפשכן להתחדש בלקים של צ'יינה גלייז תוכלו להזמין אותם מחו"ל או לחילופין מהאתר הישראלי גילטי.


מסיכת הזנה לשיער של AMIKA

קודם כל אני רוצה לדבר על הריח...אוייייי איזהההה ריחחחח!!!! מזכיר לי מאוד את הבושם שלי אמור אמור. ולאלו מכן שקוראות את הבלוג שלי לראשונה (קודם כל, זה בלתי תקין!!! שנית,) רצוי שתדעו כי אני מאוד רגישה לריחות וכל מוצר איפור/טיפוח שמגיע לידיי אני עורכת את "מבחן הריח" אז מבחינתי, לא רק שהמסיכה עברה את המבחן הזה, אלא בהצטיינות יתרה!
זוהי מסכת הזנה המעושרת בשמן אובליפיחה (הידעתן שאובליפיחה באנגלית זה Sea Buckthorn Berry?!) אשר עשירה מאוד בויטמין E שמצויין לריכוך השיער והזנתו ובויטמין C.
במסיכה משתמשים כמו בכל מסיכות השיער ונותר אחריה שיער רך ונעים עם ריח מדהים(!). קיבלנו מסיכה בגודל מיוחד (60 מ"ל) שלצערי הרב לשיערי הרב (!) תספיק לשבועיים שלושה בלבד :(
הייתי רוצה כאשר מקבלים בקופסה מותגים חדשים (חדשים מבחינתי זה לא מה שאנחנו קונות מדי יום בפארמים) שיספרו לי על המותג. לצערי, אין מידע על המותג AMIKA מלבד מה שמצאתי כתוב על המדבקה שעל המסיכה: המותג מיוצר בישראל ולא מנסה על בע"ח. גם את מוצרי אמיקה תוכלו למצוא באתר גילטי.


ליפגלוס בגודל מלא של חברת GAYA

אני שמחה שיש מוצר איפור בקופסה (שהיה כל חסר לי בקופסה הקודמת) אבל אני לא טיפוס של גלוסי, כך שאני לא קהל היעד בכל מקרה (אל תהיו מופתעות אם תראו את הגלוס הזה בהגרלה הקרובה בבלוג שלי :) ). מה שכן, שמחתי לראות את המותג GAYA שמייצר מוצרי איפור וטיפוח מינרלי (שזה תמיד מצויין) באיטליה המותג אינו מנסה על בע"ח ואפילו כשר (LOL).


שמן תינוקות Johnson's Baby

תורידו, תורידו את הגבה... אם לא הבנתן מה הקשר בין שמן תינוקות לחג האהבה, אתן מוזמנות לפנות אליי בפרטי ואני אסביר :)
את הקופסה קיבלתי למשרדי וחברה לעבודה כל כך התרגשה מהבקבוק הזה (מסתבר שאמהות רואות בשמן תינוקות מה שרווקות רואות בזוג נעליים חדש) אז הבטחתי לה אותו אחרי שאני מסיימת את הצילומים לבלוג (ליאבי, מחכה לך מחר הפתעה).


דוגמית הבושם ברייט קריסטל אבסולו של ורסצ'ה

איזה ריח משגע!!! ואני אפילו לא הרסתי אותו (אני הורסת בשמים סדרתית.... מה שמריח כמו גן עדן בבקבוק עליי מריח כמו מי קולון של שיח סעודי), מבחינת העמידות שלו עליי לא גיבשתי דיעה משימוש בודד.
אני מתה על הדוגמיות בשמים האלה!!! :)


דוגמית פריימר של SOTHYS

הדוגמית כל כך קטנה שלא פתחתי אותה כי אני רוצה לנסות אותה לכבוד מאורע מיוחד. הפריימר אמור לצמצם מראה נקבוביות פעורות (לא חסר לי כאלו) באופן מיידי בשימוש מתחת למייקאפ או במהלך היום לטאצ'-אפים. כאמור, לא יכולה להעיד על טיב המוצר והאם עומד בהבטחתו הכה מרשימה כי מעלים מיד מראה נקבוביות פעורות.

אז מה כל כך אהבתי בקופסה החודש? הלק כמובן שתמיד משמח אותי, המסיכה לשיער עם הריח המדהים, דוגמית הבושם שאני כל אוהבת לקבל בקופסאות והמוצר איפור (על אף שהפעם היה גלוס ואני לא מתה עליהם) וכמובן, הקופסה עצמה שהייתה מגניבה ביותר עם הדפס הנשיקות (ובכלל, אחד הדברים שאני תמיד אוהבת זה את הקופסאות השימושיות שבחודשים האחרונים התחילו להפתיע עם כל מיני הדפסים מעניינים).
כשאני חושבת על הקופסה הזאת, ומה יש לא לאהוב בה, אני נזכרת בפרק של חברים על חג ההודיה... (החל מ-2:05 )

:)

אז מה היה לנו בקופסה:




והפעם יש לי עבורכן אפילו טיזר לקופסה של החודש הבא:

נשמע מבטיח...:)

למידע נוסף והזמנות, הכנסו לאתר גלוסיבוקס.
*הקופסה התקבלה לסקירה

מה המוצר שהכי אהבתן בקופסת גלוסיבוקס פברואר 2014?

התחדשתי באינסטגרם לבלוג ואני אשמח לראותכן שם :)
בואו לעקוב אחריי...

שלכן,
מיס גליטרס :)


תגובות מתקבלות בברכה בבלוג זה :) :) :)


8 תגובות

  1. תמסרי לליאב שגם את השמן שלי היא מוזמנת לאמץ...

    השבמחק
  2. קופסה שווה החודש.
    מתי ההגרלה?

    השבמחק
  3. ביג לייק :)
    כבוד להיות רשומה אצלך בבלוג...
    תאספי לי את כל השמנים , אני כבר אמצא שימוש הולם איתם :)

    ליאב

    השבמחק
  4. אני אהבתי מאוד את המסכה לשיער
    ולצערי היא חוסלה תוך 2 שימושים
    (שיער ארוך ויד קלה.... מה לעשות).

    השבמחק
  5. אנונימי9.3.2014, 12:56

    תודה על הרשומה המעניינת.
    מאיפה משיגים את הלקים של צ'יינה גלייז בארץ?

    השבמחק
  6. נשמעת קופסא נחמדה, עדיין לא האחת שתגרום לי להזמין אותה לצערי. המסכה והלק נשמעים ונראים מעולה. אשקול בהחלט לנסות! :)

    השבמחק
  7. אנונימי10.3.2014, 7:30

    הקופסה לא משהו. עם כל הכבוד ששמן תינוקות יכול להיות שימושי, זה לא מוצר שמתאים לקופסת יופי!

    השבמחק
  8. אנונימי16.3.2014, 4:07

    הרסת אותי עם הרפרנס לחברים :)
    אני גם אהבתי את הקופסה הזו.
    כן אכזב אותי שהלק של צ'יינה הוא מקולקציה מאוד ישנה, ואם הולכים על לשים לכולן את אותו הגוון, אז לטעמי עדיף ללכת על גוון יותר אוניברסלי... אישית הוא לטעמי, אבל אני יכולה לדמיין שהרבה בנות לא יתחברו אליו.

    השבמחק