הכירו את FragranceX- האתר שלי לקניית בשמים באינטרנט (ולא רק)...

קודם כל, חג פורים שמח!!!!!
כשמגיעים לחג פורים מבינים עד כמה אנחנו קרובים לפסח (אם עוד לא התחלתן להלחץ לגבי הארונות במטבח, אז עכשיו זה הזמן! ואני כותבת "אתן" כי ברור לי ש"אתם" לא נלחצים :) ). אחד הדברים הכיפיים בפסח (מלבד הניקיוניות כמובן) זה מבצעי הבישום המטורפים ברשתות הפארמים.
לפעמים יש מבצעים ממש שווים, עד כדי כך שאתם מתחילים לקנות בכמויות מסחריות כאילו מחר לא ישאר כלום בחנויות. לפעמים המבצעים פחות שווים, עד לרמה שאתם תוהים מי הפרייאר שנופל בפח וקונה את הבושם ב-680 ש"ח "במבצע", שעולה ביום רגיל 700 ש"ח, רק כי עכשיו המחיר על מדבקה ורודה וכי אמרו לכם בפרסומת "מבצע כאסח לחג"!
אז לאותם המקרים, ששוב רשתות הפארמים ינסו להפיל אתכם בפח, אתם תדעו כי יש אלטרנטיבות אחרות (שקיימות במשך 365 ימים ולא רק בחגים) וגם תבואו מוכנים ואף דיילת נלהבת לא תבלבל אתכם בקופות :)

אחרי הקדמה כל כך מבטיחה, נא להכיר את FragranceX- האתר שלי לקניית מוצרי בישום באינטרנט!


כל השלל הזה עלה לי $73.83 או בתרגום גס לשקלים כ-270 ש"ח.

ואל תשפטו אותי בחומרה על הטעם שלי בבשמים :) יש לי בעיה למצוא בושם שאני אוהב ושההרכב הכימי של העור שלי לא יהרוס אותו...אז אם כבר מצאתי בושם שאני גם אוהבת וגם מריח טוב עליי אז זה איחוד לכל החיים! ושני הבשמים האלה מאוד נוסטלגיים עבורי, באחד השתמשתי בגיל 16 כשהיה לי חבר ראשון והשני נקנה בטיסה הראשונה שלי לחו"ל.


 Contradiction Eau De Perfume By Calvin Klein 100 ml/ 3.4 oz
הבושם הזה של קלווין קליין כל כך מיוחד בעיני, בעיקר כי הוא נרכש בזמנו ע"י סבתא שלי. בטיסה הראשונה שלי לחו"ל בגיל 13, טסתי עם סבתא ללונדון, במהלך הטיסה (בדיוטי-פרי שבמטוס) היא עשתה רכישה של 3 בשמים: לעצמה, לאמא ולדודה שלי. כשהייתי קטנה הייתי תמיד גונבת לאמא שפריצים מהבושם כשהיו לי אירועים חשובים. כן, לילדה בת 13 יש אירועים חשובים! (מזל שלא הרבה, אחרת הייתי מחסלת לה אותו )

ונחזור לבושם ולרכישה שלו, 100 מ"ל אד"פ עלו לי $32.86 שזה כ-120 ש"ח (היום הוא עולה אפילו פחות, רק $29.89).
חשוב תמיד לעשות השוואה של מוצר ואפילו סל הזמנה באתרים השונים, לפעמים בושם אחד משתלם לקנות באתר X אבל אם מזמינים אותו עם בושם נוסף ישתלם יותר באתר Y.
לצורך העניין, הבושם הזה שניתן להזמין היום ב-$29.89  שזה כ-105 ש"ח מהאתר FragranceX, תמצאו אותו ב-$53.50 שזה כ-190 ש"ח בסטרוברינט (כן!!! כמעט פי 2 במחיר! אני לא טעיתי במספרים! וזה עוד לפני עלויות המשלוח שמתלוות לקניית בושם בלבד), או  ב-149 ש"ח ב-Callperfume הישראלי, או ב-275 ש"ח בלינדו (כמעט פי 3 במחיר!), או ב-183 ש"ח ב-Just4you.



 Burberry Eau De Perfume By Burberry 100 ml/ 3.4 oz

100 מ"ל אד"פ עלו לי $38.80 (כ-140 ש"ח). אם תהיתם לגבי האריזה הלא ממותגת- לא טעיתם!!! אחד הדברים הנפלאים באתר הזה, היא מכירת טסטרים! לא, לא טסטרים שהשתמשו בהם, אלא בקבוקים חדשים לחלוטין. למה נקראים טסטרים? כי הם מיועדים לשמש טסטרים בחנויות, לכן החברה חסכה עליהם עלויות ייצור והם מגיעים ללא פקק וללא קופסה ממותגת. אם אתם לא יכולים לקנות בושם ללא אריזה ממותגת (שרגע אחרי נזרקת לפח) או לא מסוגלים אפילו לתאר בושם ללא הפקק, תצטרכו להיפרד מכמעט $6 נוספים ולקנות אותו במחיר המלא ב-$44.74.
גם כאן, ערכתי השוואה (יסודית שכמוני, כי כל שקל חשוב!) בין שאר האתרים שמציעים אותו למכירה: תמצאו אותו ב-$71 שזה כ-250 ש"ח בסטרוברינט, או  ב-199 ש"ח ב-Callperfume (שגם ככה לא במלאי, אז לא משנה), או ב-265 ש"ח בלינדו (כמעט פי 2 מהמחיר), או ב-239 ש"ח ב-Just4you.


Flight Of Fancy by Anna Sui 5 ml/ 0.04 oz

דוגמית קטנה וחמדמדה שעלתה לי $2.17. כבר אמרתי בעבר לא פעם (בפוסטים של גלוסיבוקס) כי אני מאוד אוהבת דוגמיות של בשמים- זוהי דרך מצויינת להתוודע לבושם ולהחליט לאחר מספר שימושים אם הוא לטעמנו או לאו.
חוץ מזה שהריח שבחרתי מעולה ומאוד לטעמי וכנראה ירכש בעתיד, הדוגמיות הן עוד דבר שהופך את האתר הזה למעולה וזו גם דרך מצויינת לקמבן בהזמנה ולקבל משלוח חינם (על זה בהמשך).
באתר יש מחלקה שלמה של דוגמיות בעלות של דולרים בודדים (לצערי הדוגמית שלי כבר לא נמכר, כך שאיני יכולה להפנות אתכם אליה). כמו שציינתי כבר אינספור פעמים, זו אחלה דרך להכיר עוד ריחות ואז בהמשך לקנות בביטחון מלא את הבושם בגודל מלא.
ולמה התכוונתי בקומבינה לקבלת משלוח חינם? באתר הזה יש משלוח חינם בקניה מעל $69 (הנחה קבועה שקיימת באתר) אם נניח שקניתם ב-$68 אז תאלצו לשלם על המשלוח $14.99 +$0.99 לכל פריט. מבאס, לא?! אז לא, תוכלו לחסוך לעצמכם את ה-$16 דולר ע"י הוספת דוגמית בושם ולהנות ממשלוח חינם! (נכון, על הדוגמית תשלמו $2/$3 אבל זה עדיף על $16, לא?!)


נקודות חשובות לגבי האתר:

  • אמנם אני דברתי על בשמים בלבד, אך האתר מציע מגוון מוצרי איפור וטיפוח של מותגים רבים ומוכרים כמו מאק, בובי בראון, קליניק, לה מר, דיור, לנקום ומה לא (האתר מתחייב למקוריות המותגים). החסרון היחיד הינו שהמלאי והמבחר לא מרשים.
  • משלוח חינם בקניה מעל $69 בהזנת הקוד FREE69. האתר מציע הרבה הנחות (אם אין לכם, מוזמנים לפנות אליי בפרטי) אבל ניתן להזין קוד הנחה/ קופון אחד בכל קניה. אם תשאלו אותי- עדיף הנחת משלוח חינם מאשר 10% הנחה שהאתר מציע, אלא אם אתם קונים מעל $170...
  • המשלוח באתר (אם לא בחרתם באופציה החינמית) עולה $14.99 +$0.99 לכל פריט בהזמנה (אם קניתם שני פריטים אז תשלמו $14.99+ $1.98 וכן הלאה...).
  • המשלוח די מהיר ומגיע תוך כשבועיים.
  • ניתן לשלם בפייפאל.
  • האתר מקבל החזרות- אם משהו לא לשביעות רצונכם אתם יכולים לפנות לשירות לקוחות (המקצועי והאדיב שלהם).
  • יש החזר כספי של 5% דרך איבייטס8% דרך Extrabux או 10% דרך  BeFrugal  (אם אינכם יודעים מה זה קשבק/ החזר כספי- אני ממליצה לקרוא את המדריך שהכנתי על החזר כספי שניתן לקבל בעת קניות באינטרנט).
  • אל תשכחו שבעת הזמנה מחו"ל (כמו בכל אתר אחר) ברכישה מעל $75 (כולל עלויות משלוח) תאלצו לשלם מע"מ בארץ ויתכנו גם עלויות נוספות במכס.
  • שימו - לפני הכנת הפוסט, חברה סיפרה לי כי קרה לה מקרה מוזר עם האתר- היא ביצעה הזמנה גדולה באתר, לא ידעה כי יש משלוח חינם (בזה אני מאשימה את עצמי!). כשהחבילה הגיעה לארץ דרך DHL היא התבקשה לשלם עלויות טיפול של DHL (דבר שלא צויין בעת ההזמנה) בשווי 105 ש"ח. היא הודיעה ל-DHL כי אינה מתכוונת לשלם את העלויות האלה ושהם יכולים לשלוח את החבילה חזרה לאתר. אח"כ היא קיבלה מייל מש"ל של האתר עצמו בו הוא מודיע כי הוא לוקח על עצמו את העלות הזאת ע"מ שהיא לא תשלח את החבילה חזרה. במקרה שלה- היו לה צילומי מסך להוכיח כי אכן לא צויין כי המשלוח הזה יעשה דרך DHL ושזה עלול לגרור עלויות נוספות. מבדיקה באתר, נראה שהמשלוח דרך DHL זה משלוח פרימיום (מזורז), והוא נקרא EMC ובכלל לא הייתה לה אפשרות לבחור בסוג המשלוח (כנראה בגלל שהרכישה הייתה מעל $100).  ממליצה להכיר את כל אפשרויות המשלוח באתר ע"מ להימנע מאי נעימויות.

ממליצה לפני הקניה באתר הזה (או בעצם בכל אתר אחר) לעשות השוואת סלים ולראות איפה הכי משתלם להזמין: מבחינת עלות לפריט, עלויות משלוח, הנחות באתר, קשבק, זמני משלוח, פייפאל, מדינות החזרות וכו'.
מי שעוקב אחרי באינסטגרם ראה כי השבוע קיבלתי במתנה בשמים של לנקום, וגיליתי כי אני מאוהבת בבושם MIRACLE שמריח עליי פשוט נפלא! (איך גיליתי את זה רק עכשיו!?!??!!?) והחלטתי לבדוק כמה הוא יעלה לי...
ראיתי כי באתר הזה הוא יעלה לי $74.44 (כ-270 ש"ח), 372 ש"ח בסטרוברינט, 299 ש"ח בכל פרפיום (שכמובן לא במלאי), 273 ש"ח ב-Just4you, ו-301 ש"ח בלינדו.  נראה שהאתר היחיד שמציע מחיר זול (או לפחות אותו מחיר כמו ב- FragranceX) הינו האתר הישראלי Just4you  (שמציע משלוח בדואר רשום בחינם)  ונראה שזו אחלה עסקה. והאמת? פה ההחלטה לכאן או לכאן.... השאלה אם אתם רוצים להתמודד עם אתר ישראלי (ועם ש"ל ישראלי וכיו"ב...) או עם אתר חו"לי? מבחינתי שובר השוויון הינו ה-10% קשבק שניתן לקבל (וזה עוד $7.4 שאני חוסכת על הקניה מאתר חו"לי).



אני מקווה שהמידע הזה יהיה לכם שימושי, במיוחד עכשיו לפני "מבצעי" חג שמתחילים אוטוטו... שלא יפילו אתכם בפח עם מדבקה ורודה  :)

אשמח אם תספרו לי אם כבר יצא לכם לקנות באתר הזה? האם הכל עבר חלק?
ואם המידע היה לכם שימושי, אשמח ללייק בתחתית הדף :)
כמובן שאשמח לענות לכם על שאלות נוספות אם יש.

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

30 תגובות

  1. מירית17.3.2014, 8:54

    אחלה פוסט. את פשוט תותחית!!!

    השבמחק
  2. שמחתי לקרוא פוסט כ"כ מפורט ומעניין עם אינפורמציה רבה לגבי רכישת בישום! אני לא בקיאה ברכישת בישום כמו איפור וזה בהחלט מועיל מאוד :)
    נהנתי לקרוא את הסיפור שנסעת עם סבתא שלך פעם ראשונה בגיל 13 לחו"ל, כי גם אצלי הפעם הראשונה שנסעתי לחו"ל היה עם סבתא שלי בגיל 13 לארה"ב! אין כמו סבתות, באמת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ♡
      בהחלט, אין על סבתות!!

      מחק
  3. לא הבנתי את נושא המשלוח כ"כ, אם אני רוצה להזמין 2 בשמים סה"כ כ 70$ כלומר ניתן להשתמש בקופון למשלוח חינם ואמור להיות פטור ממיסים בארץ, איך אני אוכל לדעת אם האתר שולח דרך DHL או USPS?

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, אם תרכשי מעל 69$ תהיי זכאית למשלוח חינם מהאתר.
      ניתן להשתמש בקופון אחד בלבד: או בהנחה כלשהי או במשלוח חינם.
      ואם רוכשת מתחת ל-75$ לא יהיו לך עלויות נוספות בארץ מבחינת מע"מ או מכס.

      מחק
  4. אנונימי17.3.2014, 13:01

    פוסט מצויין!! תודה רבה :-)

    השבמחק
  5. תודה על הפוסט! בדיוק בזמן... אני התלבטתי לגביו. טנקס :)

    השבמחק
  6. לי באופן אישי קשה עם בקבוק לא ממותג ברמת הפקק. חלק מהאהבה שלי בבשמים זה העיצוב, לראות אותם מונחים על המדף יפים ומזמינים. מבינה את ההגיון פשוט קשה לי לישמו... :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבקבוק ממותג, רק קופסת הקרטון לא. במקרה של הבושם הזה הפקק הוא נורא פשוט כך שההבדל לא ממש מורגש. אבל ההיגיון שלך ברור לי מאוד... (חבל, ב-$6 שחסכת עם הטסטר אפשר לקנות עוד שפתון :) )

      מחק
  7. אנונימי17.3.2014, 23:34

    אתר מגניב. תודה!

    השבמחק
  8. אני זוכרת ששמעתי על האתר הזה, אבל בגלל שאני לא ממש משתמשת בבשמים(הייתי, בשנה האחרונה כל הריחות עושים לי רע מאוד) אז לא רכשתי מימנו. אבל המדריך הזה מאוד מועיל ואזכור את הטיפים במידה וארכוש שם(אולי מתנה לאמא..זה משהו מועיל ונכון) :)
    אגב, ברברי יש לו ריח נהדר לדעתי, קיבלתי דוגמית מוקטנת שלו בגלאם גורו והוא אחד הבשמים הנעימים והטובים שיצא לי לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אל!
      אני מתה על ברברבי גם זה וגם הוויקנד.. שניהם יצאו כשהייתי נערה :)

      מחק
  9. הברברי הזה בושם מאחד החזקים, יש לו ריח מיוחד מאוד ואני מזהה אותו בכל מקום למרות שהיה לי לפני שנים. אגב קניתי אותו, כי הרחתי אותו על מישהי והשתגעתי מהריח, יש לך טעם מיוחד וטוב.
    את האתר אני לא מכירה, לרוב אני קונה בחו"ל.

    השבמחק
  10. כמה הערות:
    כל קניה מעל 260 שקלים מחוייבת במס נוסף, לכן הדוגמא האחרונה שלך דווקא הופכת את האתרים הישראלים למשתלמים יותר, שכן מס של 18% תוספת מ 270 שקלים, זה עוד 50 שקלים - כלומר המחיר המלא על הבושם, הוא לא 270 שקלים, אלא 320...וכדאי לשים לב לדברים האלה.

    שנית, אני דווקא מעדיפה בהפרשים קטנים לקנות בישראל בכרטיס אשראי - וזה משום שבישראל יש מדיניות של ביטול עסקה תוך 14 יום. אז אם יש בעיות כאלה ואחרות, פשוט מתקשרים לחברת האשראי ומבטלים מאוד בקלות, ולא צריך להתעסק יותר מידיי עם שירותי לקוחות של חברות זרות. והיו לי סיפורים קשים וארוכים עם פייפאל וחברים בעניינים האלה.

    ואחרון, לפעמים יש באמת מבצעי כאסח ברשתות, אני קניתי ממש לא מממזן את הבושם של רוברטו קאוולי, 50 מ"ל ב 130 שקלים בסטוקדיי של ניו פארם. שזה הכי זול מכל מה שראיתי (באיזה 70% הנחה). אז כן כדאי להשוות גם לרשתות.

    אבל בהחלט שמחתי להכיר את האתר, ותודה רבה על הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      תמיד יש מבצעים, ותלוי על מה נופלים. אני מאמינה בלעשות ש"ב ולהכיר באופן קבוע את המחירים המוצעים בכל המקומות ע"מ לבצע קניה מושכלת וחסכונית יותר.
      לגבי המס, הוא אינו על 260 ש"ח, אלא מעל $75 כפי שציינתי בפוסט. זה גם יכול להיות 250 ש"ח או אפילו 270 ש"ח- תלוי בערך המט"ח ביום הקניה.

      מחק
  11. דנה דולב20.3.2014, 18:13

    יואוווו איזו מדהימה את! כמה מידע!

    השבמחק
  12. אנונימי27.2.2015, 22:34

    תודה רבה על המידע! בלוג מענייו ושימושי :)

    השבמחק
  13. אנונימי26.4.2015, 20:21

    תודה, אני נהנית לקרוא את העמדות שלך, צוחקת בזכות ההומור שלך, מעריכה את הכנות וחוסר הנסיון להיות נייטרלית. את מקסימה, תודה

    השבמחק
  14. אנונימי27.4.2015, 12:31

    צריך לקחת בחשבון שבמקרה של בדיקה אקראית במכס חברת DHL תגבה 250 ש"ח (גם אם מחיר המוצר נמוך מ 75$)
    ואז אין לכם אפשרות לצאת מזה: או תשלמו ותאכלו את הלב או שתפסידו את המוצר

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי8.6.2015, 2:36

      לא הבנתי האתר הזה לוקח בישראל עכשיו מכס על כל בושם אפילו ב170 שקל?או שזה מדובר על הDHL בלבד ? יש אפשרות לבחור בדואר רגיל בהזמנה של מתחת ל200 שקל??

      מחק
  15. אני אוהבת לקנות את הבשמים שלי בדיוטיפרי ;)
    אבל רעיון מצויין!

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להכין ש"ב לפני הדיוטי... מי יודע, אולי ישתלם דווקא באתר :)

      מחק
  16. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  17. לא חייב לחכות לדיוטי פרי לפעמים המחירים בארץ הם זהים ואפשר למצוא הרבה מבצעים שויים בעיקר לקראת החגים

    http://www.dealcosmetics.co.il/

    השבמחק