גלוסיבוקס מרץ 2014

אוקיי, אז מקווה שעוד לא נמאס לכן מההתנצלויות שלי ועל אי עמידה ביעדים ובהבטחות... (כי כנראה יהיו עוד הרבה בהמשך). אבל בחיי שהפעם זה היה מוצדק! הייתי לא בקו הבריאות (חוסכת מכם את סיפורי הזוועה) ולא ממש תפקדתי בשבועיים האחרונים.
גם כשהקופסה כבר הגיעה אליי בסוף פברואר והבטחתי לכן סקירה, בגלל שלא הייתי במיטבי, אפילו לא פתחתי אותה בשבוע הראשון (זאת כמובן לאחר ההצצה מיד עם קבלתה), ואז עבר עוד שבוע עד שהתחלתי להוציא ממנה דברים ולנסות אותם, ואז עד שצילמתי, עד שערכתי תמונות, עד שהתיישבתי לכתוב...בקיצור הבנתן...לקח לי זמן...שוב, מתנצלת!








צללית דואו של MAYBELLINE בגודל מלא

צללית אפויה משגעת מסדרת EYESTUDIO של מייבלין. כל כך שמחתי שקיבלתי את הצללית מספר 51- SAVANNA GREEN בעלת הצבע המשגע זהוב-ירוק זית- נחושתי כמעט... לא יודעת לגבי שאר הגוונים בסדרה אבל הגוונים האלו הם שיחוק מבחינתי.
אלו גוונים שיתאימו כמעט לכל צבע עיניים, לאיפור יומיומי עדין או למעושן וסקסי יותר לערב... בקיצור, התאהבתי!!!

הצללית רכה כמו חמאה, לא סובלת מנשורת בהנחה וניתנת לטשטוש. היא החזיקה עליי בגבורה יום שלם עם תגבורת קלה של פריימר עיניים של עופרה.
אין ספק, שזו אהבה בינינו ואני כבר הולכת לחפש לי אחר גוונים נוספים בסדרה.


גלוס MINERAZ בגודל מלא

חבל, חבל ששוב גלוס (כי לא חובבת גלוסים אנוכי) וחבל ששוב מוצר שפתיים עם ריח (ואתן יודעות עד כמה אני לא סלחנית כלפי מוצרי איפור עם ריחות).
אם הייתי מניחה בצד את הריח והדביקות של הגלוס, אז אני לא יכולה להתעלם מהצבע שנבחר עבורי- CITRINE GOLD גוון מטאלי שלא יחמיא ללבנה כמוני. חבל.



לק בגודל מלא של COLOR CLUB

את המותג קולור קלאב הציגו גלוסיבוקס לראשונה בקופסת נובמבר, הפעם הצבע הנבחר היה מוצלח יותר לטעמי. PEPPERMINT TWIST- צבע ורוד פלורסנטי משגע, צבע של קיץ, צבע של אור, צבע של שמחה.

מעבר לעובדה שקיבלתי אינספור מחמאות עליו (התמונות לא עושות לו חסד!!), הוא הרשים אותי בביצועיו: במשיכה אחת בלבד היה אטום לחלוטין, לא הצריך שימוש במייבש והחזיק על הציפורניים שלי תקופה מרשימה של 5 ימים ללא נזקים (צ'יפים), הסרתי אותו לאחר שבוע, כי בכל זאת, יש לי יותר מ-50 לקים חדשים שמחכים שאביט לכיוונם (לא, אני לא מכורה!).


מסיכת שיער משקמת של AUSSIE בגודל מיוחד

מזמן פזלתי למותג הזה בביקוריי התכופים באתר הקניות הבריטי האהוב עליי איכמיסט (קישור להכרת האתר). מההתרשמות הראשונה (להזכירכם, לקח לי זמן להתנסות במוצרי הקופסה): למסיכה יש ריח מדהים שאישית לא הצלחתי לפענח מה הוא מזכיר לי...האמת שהחלטתי שהוא מזכיר לי את הריח של תותי גומי שאני מאוד אוהבת (הלא שקופים, שמגיעים בשני גדלים). יש מצב שבשלב הזה תחליטו שאני לא שפויה עם האסוציאציות ריח ותפרשו מהבלוג (מקווה שלא). למסיכה יש גוון ורדרד שקפקף (שזה תמיד כיף כשהשמפו לא סתם לבן). הרגשתי שהשיער היה רך ומבריק לאחר החפיפה ושהרבה מהנפח שלו ירד (שזה יתרון מצויין עבורי, אבל לא יודעת מה איתכן). המסיכה שהתקבלה בגודל 75 מ"ל ועם הרעמה שלי כנראה לא תספיק ליותר משלושה שימושים, אז אני מקווה שזה יספיק לי ע"מ לגבש החלטה לגביו.

בכל מקרה, רק שתדעו, שהמותג נחת במדפי סופר פארם לפני כשבועיים כך שתוכלו גם אתן להתנסות במוצרי החברה (או לחילופין, תמיד אפשר להזמין מאיכמיסט :) )


דוגמית סרום לילה אנטיאייג'ינג של LAVENDER

LAVENDER הינו מותג ישראלי, טבעוני, ידידותי לבע"ח ומוצריהם אינם מכילים תוצרי נפט, פרבנים או שמן מינרלי. הסרום שקיבלתי הינו תערובת של שמנים אתריים הכוללים מיצוי אצה אדומה שאמורה לסייע בהאטת הליכי הזדקנות העור. מאוד אהבתי את הקנקן ( המארז והבקבוקון שפריצר מקסימים בעיני! ), אך לא יודעת כמה הסרום עצמו הרשים אותי. נכון אני משתמשת בו פחות משבוע ובכל זאת... הייתי רוצה להתאהב גם בתוכנו של הקנקן :) לסרום יש ריח צמחי (כי מבוסס על שמנים אתריים) שדווקא נעים לי כי זה ריח "נקי" וטבעי של צמחים.
לדעתי אני פשוט לא קהל היעד של המוצר, וכנראה לאחר עוד ניסיון או שניים אעביר הלאה לאמא.


דוגמית בושם ALIEN- EAU EXTRAORDINAIRE

עד כמה שאני אוהבת את דוגמיות הבשמים שמקבלים בגלוסי, הפעם לא קלעו לטעמי... מכירה את כל סדרת בשמי אליאן ואני פשוט לא מבינה ממה כל ההתלהבות סביב הבושם הזה (בשלב הזה, בטח ינטשו אותי עוד כמה קוראות LOL ).סליחה, באמת, אני לא מעריצה של ריחות כאלה.


הפעם יש גם הפתעה למנויות:


יש לי תחושה, שבקופסאות האחרונות מקשיבים יותר ללקוחות ויש שיפור בתמהיל קופסאות גלוסיבוקס. ביקשנו מוצרי איפור- קיבלנו, לקים- קיבלנו, להכיר חברות חדשות- קיבלנו, הכרת מותגים מחו"ל- קיבלנו, גדלים מוגדלים יותר- קיבלנו, יותר מ-5 מוצרים בקופסה- קיבלנו.
אני חושבת שאפשר לגוון עם מוצרי האיפור ובמקום 2 קופסאות ברצף עם גלוס אולי לשים איפור פנים או איפר עיניים כמו עיפרון או אייליינר (שלדעתי מעולם לא היה בגלוסיבוקס מאז השקתה לפני שנתיים). עכשיו נראה מהו כוחה של בלוגרית... ואם תראו בקופסאות הבאות איפור פנים או אייליינר, תזכרו מי המליצה על זה :)


אם אתן מעוניינות לרכוש מנוי חודשי ב-85 ש"ח או לקבל פרטים נוספים, הכנסו לאתר גלוסיבוקס.
*הקופסה התקבלה לסקירה

מקווה שנהניתן מהקופסה החודש ומקריאת הפוסט
ושלא תנטשו אותי כי אני פריקית של ריחות :)

שלכן,
מיס גליטרס :)

♡♡♡

10 תגובות

  1. הצללית מקסימה. וכן, היה לי ברור שלא תעופי על הגלוס, בניגוד אלי... חחחח

    השבמחק
  2. האמת שהגוון הזה של הצללית נראה שווה לגמרי. בנות אחרות קיבלו צבעים פחות מוצלחים...
    הקופסא של החודש ראית חביבה אם כי לא יותר מדי שווה... שיהיה שבוע נפלא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצללית משגעת וממש התאהבתי בה!
      ואני מאמינה שזה עניין של טעם... כי מבחינתי כל עוד יש לק+ מוצר איפור+ מוצר שיער הקופסה שווה!
      שבוע מקסים ונוצץ!

      מחק
  3. וואו!! איזה גוון לק יפההה
    מאיפה קונים את המותג הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ניתן להשיג אותו במכוני יופי בארץ או באינטרט :)

      מחק
  4. אנונימי8.4.2014, 12:11

    היי מיס גליטר,
    כתבתי לך מייל אתמול. אני מנסה להתקמבן עם אמא שלי כדי להזמין 2 בשמים ואז לעבור את ה69$ ולקבל משלוח חינם... הבעיה שלי היא שמעל 75$ למיטב הבנתי משלמים מכס, אז זה קו עדין פה...
    יש עם מי לדבר באתר, שירשמו שזה עלה פחות? או איזו דרך להתחמק מזה?
    ואם נגיע ל80$ בערך, כמה מכס זה?
    תודה!

    השבמחק
  5. אנונימי14.4.2014, 10:16

    צללית הורססססתתתתתתת יש לי אותה!

    השבמחק