גלוסיבוקס אפריל 2014

איחורים קלים עדיין באופנה, נכון...?!
עברה עליה תקופה מטורפת לאחרונה (האמת מזה כמה חודשים) ואני מאמינה שלפני יומיים התחלתי בשינוי שיביא לסיומה. לא ארחיב יותר מדי על כל מה שעובר עליי, אבל אגלה לכן שהתפטרתי מהעבודה שלי, בה הייתי בדיוק 4 חודשים... עצוב לי שנאלצתי לעזוב אבל כנראה שזה היה הכרחי ע"מ להביא לשינוי חיובי בחיים שלי...

ולעניינו....
קבלו אותה את קופסת גלוסיבוקס אפריל:


שפתון פופסטיקס של מייבלין
הוווו איזו שלמות!! איך לא יצא לי לנסות אותו לפניכן?!?! באמת אין מה להרחיב עליו מלבד שהוא מושלם! השפתון כמעט שקוף בצבע ורוד זרחני עם חלקיקי נצנצים אולטרה סגולים וריח פטל משגע (אני מתאפקת לא לתת ביס לשפתון).
הוא מאוד נעים על השפתיים, לחותי אך לא דביק, משאיר גוון עדין כאילו אחרי אכילת ארטיק פטל :) בשביל משהי בהירה כמוני עם שפתיים כמעט באותו גוון של העור, זו אחלה דרך להוסיף צבע ועדיין להראות טבעית.
(חצי מלכות למי שמזהה FAIL בתמונה)


מסקרה של GAYA

מסקרה מאוד מוצלחת של חברת גאיה המינרלית, הטבעונית והידידותית לבע"ח. למסקרה מברשת מעולה עם סיבים קשיחים, שמברישה היטב את הריסים ללא גושים, מאריכה ומפרידה אותם. בזכות הפורמולה המוצלחת המסקרה עמידה למשך כל שעות היום ללא נשורת או מריחות. התרשמתי ממנה מאוד לטובה אף על פי שהיא לא דרמטית כמו שאני אוהבת (ואני אוהבת הרבה דרמה). אני משתמשת בה ליומיום לעבודה, כשאני הולכת על לוק רגוע בלי יותר מדי דרמה...


שמן אובליפיחה טיפולי של AMIKA

צ'מעו.... הפעם גלוסיבוקס שיחקו אותה עם בחירת מוצרים שמריחים פשוט נהדר. קשה לי לתאר לכם את הריח המעולה שיש לשמן הזה!! ריח נהדר של קיץ, של אושר, של שמחה....(העיקר שלא נסחפתי) באמת, הריח פשוט מדהים!
השמן עצמו גם לא רע :) ומעניק ברק ולחות לשיער (בשימוש על שיער רטוב או יבש). את המוצרים לשיער הנהדרים של אמיקה תוכלו לרכוש באתר גילטי (יש גם בדרך כלל הנחות/ מתנות בקניית מוצרי אמיקה).


קרם לילה אנטיאייג'ינג של LAVENDER

האמת שבהתחלה נמנעתי מלנסות אותו בגלל הריח החזק והצבע הזרחני (מה שגורם לי לחשוב שהוא רחוק מלהיות טבעי) אולם לאחר עיון במרכיבי הקרם הבנתי שיש בו רק טוב: שמן זית, שמן סנדלווד, ויטמין E, שמן זרעי ענבים, חמאת שיאה ועוד. אני חושבת שהקרם יהיה נהדר לבעלות עור בוגר או יבש או לתקופת החורף בו עור הפנים צמא ללחות מירבית. מיותר לציין שלעור המעורב והקריזיונרי שלי אני משתמשת בו רק בלילה (יהיה כבד לי מדי לשימוש כקרם יום).


דוגמיות שמפו וקרם לילה של מורז

האמת, שהפעם בגזרת הדוגמיות מאוד התאכזבתי. א- בגלל שאני נהנית מאוד מדוגמיות הבשמים. ב- מילא דוגמית הקרם לילה, אבל הדוגמית של השמפו לא הספיקה לי אפילו לחצי חפיפה...ג-אפשר לקבל את אותן הדוגמיות (או ליתר דיוק 4 מהן ובנוסף קופוני הנחה) בפניה לאתר מורז.
אגב, שמעתי דברים נהדרים על המסיכה לשיער של מורז ודווקא הייתי מאוד רוצה לנסות אותה...


הפעם הקופסה הכילה 2 מוצרים בגודל מלא, 2 מוצרים בגודל מיוחד ו-2 דוגמיות:

השפתון ההורס של מייבלין, השמן של אמיקה והמסקרה של גאיה היו גילוי נעים ביותר, מקווה לראות עוד דברים מיוחדים בהמשך.

מוזמנות לקבלת מידע נוסף ורכישת מנוי ב-75 ש"ח באתר של גלוסיבוקס.
* הקופסה התקבלה לסקירה.

ומה אתן חשבתן על קופסת החודש?

שלכן, 
מיס גליטרס :) 

♡♡♡

גילוי נאות:
נתבקשתי ע"י חברת גלוסיבוקס להרשם לתוכנית השותפים (תוכנית חבר מביא חבר) החדשה שלהם ואולם נרשמתי לתוכנית ע"מ שאני אוכל (וגם החברה) לעקוב אחר רכישות שבוצעו דרך הקישורים שלי, אך אני מבטיחה כי הכתיבה שלי תמשיך להיות אותנטית ולא תושפע מכך, אמשיך לכתוב את דעתי הכנה (וזכרו שזאת רק דעתי, לטוב ולרע :) ). מעבר לכך, נרשמתי רק ע"מ לעקוב אחר ההקלקות על הקישור ואין בכוונתי למשוך את הרווחים מהתוכנית.


13 תגובות

  1. אנונימי12.5.2014, 11:57

    אני מאוהבת בשפתון הזה!!! תהני :)

    השבמחק
  2. מיס, את נהדרת!
    מתה על הסקירות שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. די... נו.... תפסיקיי.....
      לא... אל תפסיקי :)
      תודה!!

      מחק
  3. הפייל בתמונה זה השערה של הכלבתול על האריזה של השפתון?
    חח כי זה חמוד. קורה לי המון עם שערות של הכלבה שלי :|

    אחלה סקירה, אם כי הקופסא נראית מאכזבת. חשבתי שאחרי שהם העלו מחירים ועלה מספר המנויות לפחות המוצרים יהיו מפנקים יותר. יש פה כמה דברים ממש נחמדים, אבל סה"כ נראה לי די עלבון לעומת מה שהיה לפני שנתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן!!! דינג דינג דינג!!!!
      שיערה של פומה :) קלטתי את זה רק אחרי שכבר ערכתי את התמונות והעליתי את הפוסט :)
      את צודקת... למרות שהכל עניין של טעם... קופסאות שאני אוהבת כי יש בהן לק ודוגמית בושם אחרות מתבאסות עליהן. אבל בהחלט שמעתי רק דברים טובים על הקופסאות מלפני שנתיים שהתחילו עם מוצרים כמעט כולם בגודל מלא והרבה מוצרי יוקרה... עכשיו גם אם יש יוקרה אז זה בדוגמיות של 2 מ"ל :/

      מחק
  4. אני קיבלתי גם דברים אחרים. נראה לי שהם שוב עושים חבילות שונות לכל אחת..קיבלתי סרום טיפוח מצוין של SEBOCALM . וקר הגנה מהשמש לעור הפנים של MORAZ. (במקום אודם וקרם לילה) מרוצה מאוד מהחבילה, אבל אבל נראה לי שעדיף לשלוח לכולם אותו דבר. הפעם אני מאוד מרוצה . אבל פעם הבאה אולי אני אחשוב שאחרות קיבלו מוצרים יותר טובים- סביר להניח שזה יהיה לא כייף.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא מעניין כשיש שוני בקופסאות.. כי לכל אחת טעם שונה ויש מצב שאת תאהבי את מה שאחרת לא ולהיפך, גם יש קבוצות החלפה בהן את יכולה להחליף את מה שלא אהבת שזה נחמד מאוד :)

      מחק
    2. זה גם נכון :)
      למרות שאני מעדיפה קופסאות פחות או יותר אחידות.

      מחק
  5. כמה אני מוזרה אם אני חושבת שהפילינג נראה ממש טעים?
    הגוון של השפתון חמוד, אבל אני פחות אוהבת את השימר שבפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מוזרה בכלל :)
      דווקא השימר לא מורגש כלל, חוץ מזה שזה מה שמוסיף לברק של השפתיים מבלי להיות גלוס דביק...

      מחק
  6. אנונימי20.5.2014, 22:27

    cell phone lookup I simply want to say I am just all new to blogging and certainly liked you’re web-site.

    Probably I’m going to bookmark your website .
    You actually come with good articles and reviews. Appreciate it
    for sharing your blog site. cell phone look up

    my webpage: cell phone reverse lookup

    השבמחק
  7. אי אפשר להתכחש לאיכות של מוצרי מורז

    השבמחק