גלוסיבוקס מאי 2014

הפעם קבלת גלוסיבוקס התעכבה פחות מבחודשים האחרונים. אני כבר רגילה שהמושג "תיאום מראש" לא מובן ע"י חברת השליחויות, ומתקשרים לתאם איתך כשהם במרחק של 5 דקות ממך. אבל הפעם לא זכיתי לשיחת הטלפון הזו והשליח פשוט דפק בדלת... מזל שהיה מישהו בבית.

לעניינינו, החודש התקבל תמהיל נחמד של מוצרים לטעמי, והכי חשוב, יש לק ודוגמית בושם, אז אתן יודעות שאני מבסוטה!


הכוכב של הקופסה (כמו בערך...תמיד) זה הלק של צ'יינה גלייז Red Essence
הלק בעל פורמולה מצויינת, נוזלית אך אטומה לחלוטין ומתייבשת מהר. הסתפקתי בשכבת לק אחת בלבד וויתרתי על המייבש.
מצד אחד הלק אדום, אבל יש לו תת גוון מאוד מיוחד... שימר כתום עדין, מצד אחד קצת מטאלי עם גוון כתמתם מצד שני נראה בעל גוון דובדבני.
מדובר בקולקציה די ישנה של צ'יינה גלייז משנת 2005- urban chic collection, אבל הוא נראה כל כך טוב, אז למי אכפת :)
מתוך האינסטגרם שלי- מוזמנים לעקוב :)


קרם לחות בגודל מלא של גרנייה- Moisture Match
גרנייה יצאו בסדרה חדשה של 5 קרמי לחות שמותאמים לסוגי עור שונים. אני קיבלתי קרם לחות לעור רגיש עם SPF20 המעניק מראה קורן ולחות ל-24 שעות. תכלס, אכן מוסיף לחות, אך הייתי רוצה לקבל את הקרם המותאם לעור שומני, כי בינינו, העור שלי תמיד קורן (בעיקר מכמויות השומניות שהעור מפריש).
מבחינת הריח, סביל בהחלט לטעמי, ריח קליל אבל מזכיר לי טיפונת ריח של מקדם הגנה (טוב, הוא בעצם מכיל מקדם, אז כנראה שזה בגלל זה). הקרם התקבל בגודל מלא של 50 מ"ל לטיובה.
הקרם לחות קליל ונעים, לא שומני מדי, אבל בפירוש לא מתאים לעור המעורב והשומני שלי (אם כי פחות גרוע מרב הקרמים שאני מנסה, כי הכל נורא כבד ודביק לי על הפנים).
השבוע ביקרתי במגה וזיהיתי אותם במבצע ב-35 ש"ח, כך שזה מחיר מעולה :)


פיטו סרום של סבוקאלם בגודל מיוחד
אני מאוד אוהבת סרומים, בגלל העור הקריזיונרי שלי שכל קרם לחות מרגיש לי כבד ודביק, דווקא סרומים מתקבלים (ע"י עור הפנים שלי) בברכה. אני די בטוחה שכבר קיבלתי את הסרום הזה בעבר באחת מהקופסאות, אבל מפשפוש בפוסטים קודמים לא מצאתי אותו, אז כנראה שהיה לי אותו ממקום אחר.
יש לו ריח דווקא נעים לדעתי, ריח נקי כזה. בעל מרקם קליל ונספג טוב בעור שלי. לצערי גם הסרום הזה (כמו כולם) לא מצליח לשמור על העור שלי מאט ולמנוע או לפחות לעקב הפרשת שומניות... 
אם טרם התנסיתם במוצרי סבוקאלם (הידידותיים לבע"ח), אתם יכולים לפנות לחברה עצמה והם ישמחו לשלוח לכם כמה דוגמיות.


מסיכת הזנה לשיער של אלפא אומגה
אף על פי שעל הגלויה נרשם שהמסיכה בגודל מלא של 500 מ"ל, התקבלה מסיכה בגודל מיוחד של 100 מ"ל בלבד. 
לצערי, הפעם אינני יכולה לספר לכן על התרשמותי מהמסיכה. השבוע הוחלט על גיחה קצרה לחו"ל והחלטתי שהגודל של המסיכה מצויין כדי להתלוות אליי לחופשה, ומיד לאחר צילום התמונות היא עפה למזוודה...
מה שכן, הספקתי להסניף אותה קצת והיה לה ריח מאוד נעים שהזכיר לי ים משום מה :) בנוסף, רשום ע"ג המסיכה כי היא מתאימה לשיער שעבר החלקה.


דוגמית בושם La Vie De Boheme מבית Anna Sui
כמה שאני אוהבת דוגמיות של בשמים :) בושם מתוק ופרחוני בדיוק כמו שאני אוהבת, אבל מורגשים בו תווים של מאסק שאליו אני דווקא פחות מתחברת.
תוכלו למצוא אותו בסטרוברי ובמחיר מצחיק של $33 ב-FragranceX



לרכישת מנוי חודשי ב-75 ש"ח (לפני משלוח) וקבלת פרטים נוספים, בקרו באתר של גלוסיבוקס.
* הקופסה התקבלה לסקירה.


אני מאוד מרוצה מהקופסה החודש ומרגישה שהכל יהיה לי שימושי. ומה דעתכן?


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

גילוי נאות:
נתבקשתי ע"י חברת גלוסיבוקס להרשם לתוכנית השותפים (תוכנית חבר מביא חבר) החדשה שלהם ואולם נרשמתי לתוכנית ע"מ שאני אוכל (וגם החברה) לעקוב אחר רכישות שבוצעו דרך הקישורים שלי, אך אני מבטיחה כי הכתיבה שלי תמשיך להיות אותנטית ולא תושפע מכך, אמשיך לכתוב את דעתי הכנה (וזכרו שזאת רק דעתי, לטוב ולרע :) ). מעבר לכך, נרשמתי רק ע"מ לעקוב אחר ההקלקות על הקישור ואין בכוונתי למשוך את הרווחים מהתוכנית.




6 תגובות

  1. אנונימי1.6.2014, 17:50

    garcinia cambogia extract side effects I’ve
    recently been meditating on the exact same thing myself lately.

    Pleased to see someone on the same wavelength! Nice article.

    garcinia cambogia extract dr oz

    השבמחק
  2. אנונימי2.6.2014, 16:46

    איזה ציפורניים!!

    השבמחק
  3. הלק של ציינה גלייז יפה והוא מהמם עלייך! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא אחד היפים!! תודה :)

      מחק
    2. לק מהמם ומחמיא לך מאוד

      מחק
  4. הלק מחמיא לך מאוד, והקרם הזה של סבוקלם נהדר!

    השבמחק