✫ ✮ ✰ כוכבי חודש מאי ✰ ✮ ✫

קפצתי שלשום לגיחה קצרה לחו"ל (ע"ע עפולה) לבקר חברה טובה שלי... שאלתי אם יש לה קופסאות גלוסיבוקס ריקות כי יש לי מלא לקים לסדר והקופסה תהיה מושלמת עבורי... לילך, שמכירה אותי היטב ויודעת בדיוק מה אני אוהבת נתנה לי במתנה קופסה מלאה של חודש ספטמבר... אוי כמה צרחות, קפיצות במקום, מחיאות כף, חיבוקים ונישוקים היו במשך כחצי שעה.... כן, בדיוק כך ניתן לזהות שאני מאושרת ונרגשת :)



 הדבר הראשון שקלטו עיניי זה את המסקרה של Yves Saint Laurent (איב סאן לורן או אסל לעצלניות) בשם  volume effet faux cils baby doll שממש רציתי לקנות אותה במבצע היומי של סטרוברינט כשהייתה במבצע לפני כשבועיים, אבל עד שהתלבטתי מה להוסיף לקניה, המסקרה שחשקתי בה אזלה מהמלאי (יופי, מיסי...)
את הריסים שלי אני אוהבת ארוכות ודרמטיות ומקווה מאוד שהמסקרה הזאת לא תאכזב אותי...


הדבר השני ששלפתי מהקופסה, איך לא- לק! כבר מזמן שהלק Essie- Beyond cozy נמצא אצלי בווישליסט... איזה אושר! עוד לק עם נצנצים!!! :)  לתמונות של החתיך


דוגמית בושם של דיזל Loverdose Tatoo- הבושם פשוט מוצלח בדיוק כמו הקודם שלו... שאגב, גם הוא נמצא בווישליסט שלי כבר די הרבה זמן...אז אם מישהו רוצה לפנק אותי...זהו רמז עבה! :)


על הסרום טיפוח של סבוקאלם שמעתי המון המלצות ואנסה אותו מיד אחרי שאסיים את הסרום הנוכחי שלי של iconix.


את הדוגמיות של Leorex אני מעבירה ישר לאמא כי זה לעור בוגר (ואני עוד לא שם).


מעבירה לאמא  גם את דוגמית קרם הפנים של וולדה, בדיוק כמו בפעם הקודמת שרכשתי את הקרם פנים והלילה מאותה הסדרה וזה פשוט לא התאים לעור שלי- הריח היה משגע (של ורדים) אבל הותיר הרגשה דביקה וכבדה כאילו הקרם כלל לא נספג.


ומה אני אגיד לגבי הדאודורנט...זה דאודורנט... מדכא לקבל מוצר היגיינה בקופסת יופי, לא?! ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בדאודורנט המכיל אלומיניום הידוע כחומר מסרטן.


עד כאן לחוויה הראשונה שלי עם גלוסיבוקס.
לפרטים נוספים, הכנסו לאתר גלוסיבוקס.
אשמח לשמוע מכן מה הכי אהבתן מהקופסה הנוכחית...
וכמובן תודה רבה ללילך, החברה הכי מפנקת שיש!!!


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤



4 תגובות

  1. איך אני אוהבת את הקונסילר הזה! עושה כל מה שהוא מבטיח, ועושה את זה יפה! :)

    השבמחק
  2. אוי לק מהמם! וגם צללית! מטורפת על דאוכרומים...
    הבושם- הוא היה הבושם שלי זמן רב... אני באמת צריכה לקנות בקבוק נוסף.
    השפתון משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית!
      אגב, כבר פניתי לפלורמר לקבלת תגמולים על יח"צון השפתון :)

      מחק