✫ ✮ ✰ כוכבי חודש מאי ✰ ✮ ✫

סופסוף הצלחתי להתיישב ולכתוב פוסט מועדפים, שלמען האמת צריך להיקרא "על מה אני חורשת בחודשים האחרונים" אבל זו כותרת ארוכה מדי  וגם הייתי צריכה לצמצם את הפוסט למספר מוצרים אחרת הוא היה באורך של מגילה...


את השפתון של פלורמר ראיתן אצלי לא פעם, בפייסבוק, באינסטגרם שלי ובפורומים השונים.
מה אני אגיד לכן, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון, כאשר כמה ימים בלבד מאז פתיחת הסניף הראשון בעזיראלי עברתי שם ורציתי לנסות גוון מיוחד לאירוע שהלכתי. ברגע שקלטתי את החמודון, לא היססתי לרגע כאשר העברתי מגבון על השפתיים והסרתי את השפתון שכבר היה עליי. אז הלכתי לאירוע, נשנשתי, שתיתי, חזרתי הביתה, הלכתי לישון, התעוררתי והשפתון לא זז ממני!!! כמובן שבאירוע קיבלתי המון מחמאות על הגוון ומאז הן לא פוסקות... לכל אירוע שאני הולכת ורוצה לתת הופעה, אני מורחת אותו והוא לעולם לא מאכזב.
יש לו צבע סגול משגע או במילים אחרות, גרסה ידידותית (פלורמר לא מנסים) וזולה יותר להרואין של מאק. כמה זולה? במחיר של שפתון אחד של מאק תוכלו לרכוש 2 שפתונים של פלורמר (כ"א עולה 55 ש"ח).
כרגע לפלורמר יש 2 סניפים בארץ: הסניף הראשון נפתח בעזריאלי לפני חצי שנה וסניף נוסף בקריון לפני כחודשיים.
פלורמר מציע מגוון מוצרים איכותיים, צבעוניים ונגישים לכל כיס. אם טרם הכרתן את המותג, ממליצה לקרוא פוסט שכתבתי על פלורמר עם פתיחת הסניף הראשון בארץ.


אל תשפטו אותי בחומרה, אבל את הבושם Mircale של לנקום גיליתי רק לפני מספר חודשים, כאשר קיבלתי מחברה לעבודה סט בשמים מוקטן כמתנת יומולדת.
לבושם יש ריח פרשי מתובל, פירותי ופרחוני, שלמען האמת מזכיר לי את הבושם Rush של גוצ'י שאני מאוד אוהבת, למרות שחוץ מיסמין ופרחי פרזיה אין ביניהם תווים משותפים. הוא מתאים ליום ולערב ולמזלי, זה בושם שהעור שלי לא הורס ודווקא מריח עליי מצויין ואני אפילו מקבלת מחמאות כשאני איתו ונשאלת במה אני משתמשת.
חבריי היקרים, אם בא לכם לפנק אותי, לא אתנגד לבקבוקון בגודל מלא, כי ה-5 מ"ל לא יספיקו לי לזמן רב. תודה. :-D


לפני כחודשיים, קלרינס השיקו בסדרת קומפלקס אנטי אייג'ינג אקסקלוסיבי מייקאפ אקסטרה קומפורט ואינסטנט קונסילר. לדברי החברה, הסדרה מכילה קומפלקס פיגמנטים מתקנים הפועל בצמצום פגמים, מסייע בפעולת אנטי-אייג'ינג, מסתיר סימני עייפות, מפחית נפיחות ועיגולים שחורים סביב העניים ומעניק הזנה.
ה- Instant Concealer בעל מרקם מאוד נעים, מחד עשיר ובעל כיסוי גבוהה אך קליל ולא שומני מאידך. הקונסילר מועשר בתמצית אלוורה המעניקה עור רך ותחושת הקלה מיידית בשילוב עם תמצית קפאין הידועה ביכולתה להמריץ את המיקרו סירקולציה של העור הפועלת לצמצום סימני עייפות ונפיחויות מתחת לעיניים. הדבר הראשון שהרשים אותי, זה שגוון מספר 01 התאים לי בול (ואתן יודעות כמה לא פשוט להרשים אותי), עם עור שלגייה שלי זו לא משימה פשוטה. 
הקונסילר מתמודד מעולה עם משימת הסתרת הכחולים (כן, אצלי כחולים ולא שחורים )  מתחת לעיניים מבלי לייבש את האיזור או להבליט את הקמטוטים, נטמע היטב בעור ונראה טבעי. העור שלי שומני ובקיץ החם שלנו הכל נוזל ממני, אז לפני הקונסילר, אני מניחה מעט מהפריימר (שאני משתמשת על הפנים) ולאחר מכן מקבעת עם פודרה.
הדבר היחיד שמפריע לי בקונסילר, זה הסוגר. יוצא ממנו המון חומר, גם כשאני בקושי לוחצת על הטיובה ובכל פעם שאני פותחת את הפקק אני מגלה כמה מהחומר נשאר בתוך הפקק. חבל. בלי קשר, אני לא חובבת פקק הברגה כי אני שלומיאלית ובמקרים נדירים שאני לא, אז פומה עוזרת לי...
מחיר הקונסילר 148 ש"ח לפני מבצעים, או שתוכלו להזמין אותו ברשת בכ-100 ש"ח echemist, life and looks.


מסכת קסם לשיער מבית שוורצקופף!!! מסכה לשיער מסדרת  Repair Rescue- לטיפול וטיפוח לשיער פגום, עייף, רגיש, יבש מאוד, שיער לאחר צביעות רבות וטיפולים כימיים ארוכים כדוגמת הבהרה, החלקה ופרמננט.
אני קראתי למסכה הזאת מסכת קסם, כי היא עשתה לי משהו שמסכות אחרות לא עשו לי, מהשימוש הראשון בה, הרגשתי איך השיער שלי קיבל "בוסט" של אנרגיה ולחות. מאז שאני משתמשת במסכה הזאת, השיער שלי רך, מבריק (כמו שמעולם לא הבריק!), גמיש ובעיקר נראה בריא יותר. המסכה לא מכבידה על השיער ויש לה ריח מאוד נעים שנשאר גם לאחר החפיפה.
המוצרים שבסדרת Repair Rescue (הכוללים שמפו, מרכך ומסכה) מכילים מסנני קרינה וקומפלקס Cura Tec, הכולל חלבונים לחיזוק מבנה השיערה הפנימי והחזרת מרכיבים פעילים לשיקום השיערה ופרו ויטמין B5 להגברת  הלחות. מוצרי הסרה מכילים תמציות שהופקו מפירות שונים: שזיף, משמש ורימון.
מחיר המסכה 106 ש"ח ל-200 מ"ל או 200 ש"ח ל-750 מ"ל.
מוצרי שוורצקופף נמכרים במספרות ברחבי הארץ, לבדיקת נוקדת מכירה 1800-33-33-22.

PUPA Iridescent pigment- Iridescent silver
צללית (פיגמנט) דואוכרומית משגעת של פופה. לפני כחצי שנה הייתי באירוע של פופה בהשקת קולקציית Cosmic, בה לא היה מוצר אחד בקולקציה שלא ריגש אותי וגרם לי ליירר.
למזלי הרב (ולמרבה ההפתעה) המצלמה שלי הצליחה לתפוס בצורה נאמנה את הגוון והדואוכרומיות של הצללית. וואו, כמה שאני חורשת על הצללית.... אני אוהבת לשלב אותה עם צללית מעבר חומה, או צללית סגולה כהה ל-C החיצוני, או בימים (המעטים מאוד בחיי) שבא לי אייליינר אז אייליינר כחול או שחור.מוצרי פופה נמכרים בסופר פארם בלבד, ומחיר הצללית 120 ש"ח לפני מבצעים.
מימין- באור יום, משמאל- בצל


אהבתן את הצללית? תאהבו גם את הלק התואם!!! נו, לא שיקרתי כשאמרתי שקולקציית קוסמיק של פופה הייתה מוצלחת?!
גם הלק כמו הצללית, דואוכרומי על גווני הכסף, ירקרק, תכלת, ורוד וסגול. בימים האלה שבא לי הכל תואם אז אני שמה גם את הצללית וגם את הלק (דוחה שכמותי חחח).
מספיקה שכבה אחת מהלק, כדי להגיע לאטימות מוחלטת. הלק מתייבש די מהר ומחזיק מעמד כ-4 ימים.
מחירו של הלק כ-40 ש"ח לפני מבצעים. אני קניתי את שלי במבצע של פריט שני ב-5 ש"ח ויצא כ-20 ש"ח לכל לק, שזה מחיר סביר לחלוטין ללק איכותי. (גם את הצללית קניתי במבצע הזה, אך זיווגתי אותה עם ה"טוש אקלה" שעלה בערך כמו הצללית).


*קונסילר קלרינס ומסכת שוורצקופף התקבלו לסקירה



מקווה שנהניתן מהפוסט מועדפים שלי, לפחות כמוני (אז מה שכוכבי מאי נחשפים רק ביוני  )!
אולי אהפוך אותו לפינה קבועה בבלוג, אם תרצו...



שלכן,
מיס גליטרס :)

אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)

4 תגובות

  1. איך אני אוהבת את הקונסילר הזה! עושה כל מה שהוא מבטיח, ועושה את זה יפה! :)

    השבמחק
  2. אוי לק מהמם! וגם צללית! מטורפת על דאוכרומים...
    הבושם- הוא היה הבושם שלי זמן רב... אני באמת צריכה לקנות בקבוק נוסף.
    השפתון משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית!
      אגב, כבר פניתי לפלורמר לקבלת תגמולים על יח"צון השפתון :)

      מחק