התחדשויות מביוטיקייר Beautycare Haul I

ביוטיקייר...הווו ביוטיקייר!!!
יוצאת מנקודת הנחה שכולכן מכירות כבר את רשת ביוטיקייר, ואם לא,  אז הרשו לי להציג לפניכן בקצרה: רשת ביוטיקייר מייבאת ומייצרת בעצמה את מוצריה ומשווקת אותם ללקוח הסופי ללא פערי תיווך. בזכות שיטת השיווק הישיר של ביוטיקייר אנחנו היום יכולות להכנס עם שטר של 100 ש"ח בלבד ולצאת בשקיות עמוסות כל טוב!
ביוטיקייר הינה חברת קוסמטיקה הפועלת מזה עשור בפריסה ארצית (כיום יש כבר 15 סניפים), מוצריה אינם מנוסים על בע"ח ומוצרי הרשת כוללים: איפור, טיפוח, לקים, אביזרי קוסמטיקה, בישום, פיצ'פקס לשיער ואפילו מוצרים לגברים.
כמה שאני אוהבת את החנות הזאת, נראה שתמיד יש משהו שאני רוצה לקנות משם. לצערי, אין בעיר שלי, ואני תמיד מחפשת חברה שנוסעת לשם ועל הדרך מגניבה לה רשימת קניות או חברה שתרצה פתאום לנסוע לאשקלון, ראשל"צ או רחובות...
התמזל מזלי וחברה הציעה לי לפני יומיים להתלוות אליה להופעה באשקלון (של אייל גולן ומירי מסיקה) הסכמתי רק בתנאי שנעבור תחילה בביוטיקייר, וזה השלל שחזרתי איתו הביתה:
סה"כ הנזק: 23 פריטים ב-159 ש"ח בלבד!!!

הסיבה שבגללה כל כך רציתי להגיע לביוטיקייר- לקים הולוגרפיים:
לפני כשלושה שבועות, ביוטיקייר חשפו בדף הפייסבוק שלהם כי סדרות לקים חדשות מגיעות לחנויות: הולוגרפיים, מגנטיים (די 2012, לא?!), סוכר ושבבי סוכריות. כמכורת לקים שמכבדת את עצמה, לאחר שנשטפתי זיעה קרה מתמונות שהציפו את הרשת של בנות שכבר רכשו את הלקים, ידעתי שאני חייבת להגיע לסניף ביוטיקייר כמה שיותר מהר!!! האמת שרציתי לקנות גם את סדרת "שבבי סוכריות" (הלו...זה טופ נצנצים!) אך לצערי לא היה להם בחנות ושוב אצטרך לחפש את מי לסנג'ר לקנות לי אותם... :/
מחיר כל לק: 6 ש"ח 


כבר ציינתי שאני מכורת לקים, אז אני חייבת אציטון, רצוי בכמות מסחרית :) בעברי הייתי קונה מסיר לק, אך הוא לא התמודד בכבוד עם כל הלקים הגליטריים שלי ומלאכת הסרת הלק הייתה לוקחת לי שעות!
בשנה האחרונה עברתי לשימוש באציטון בלבד, ואני יודעת שהרבה מכן לא אוהבות אציטון ומשוכנעות שהוא מזיק לציפורניים, אבל זה מה שעובד בשבילי...
מחיר ליטר אציטון: 15 ש"ח


לא, הפדיות דווקא לא משמשות אותי להסרת הלק :) אני מניחה חבילת פדיות בשידה הצמודה למיטה, יחד עם מים מיסלרים (מים לניקוי הפנים), לאותם המקרים בהם אני כבר במיטה ולא מצליחה להרים את עצמי לשטוף את הפנים מהאיפור.
מחיר 70 פדיות: 4.90 ש"ח


הופס, כמעט שכחתי, עוד לק... הפלא ופלא הלק מכיל נצנצים!!!  לק ג'לי ורוד מספר 60 עם גליטרים הולגרפיים :)
קניתי גם דבק לציפורניים, זהו הניסיון השני שלי עם הדבק של ביוטיקייר, בפעם הראשונה הוא לא היה מוצלח- כשניסיתי לפתוח אותו הוא היה מיובש לחלוטין, מקווה שהפעם יהיה לי קצת יותר מזל (כי יש לי מלא קישוטי ציפורניים שרק מחכים לדבק).
מחיר הלק: 4.50 ש"ח
מחיר הדבק: 3.50 ש"ח


אין קניה אחת בביוטיקייר שאינה כוללת את המגבונים שלהם. המגבונים היפואלרגניים, ללא אלכוהול, מעושרים באלוורה, בויטמין E ובקמומיל, עם ריח נעים והכי חשוב- מראה סקסי :)
מחיר ל-72 מגבונים: 3.30 ש"ח


עוד מוצר חובה בכל קניה שלי בחנות- הקרם רגליים. אף על פי ששינו את הפורמולה הכה נהדרת לפני כשנתיים (זאת עם הגרגרים), אני ממשיכה לקנות את הקרם דרך קבע משום שהוא מלחח מצויין את העור ונספג היטב. יש לו ריח נהדר  והוא מתאים לשימוש גם כקרם ידיים וגם כקרם רגליים.
מחיר ל-250 מ"ל: 9.90 ש"ח


מוצר חדש שגיליתי על המדפים: אל סבון לידיים. אני מתה על ריחות של פירות ולסבון הזה יש ריח משכר של תפוחים ואפרסק (לדעתי היו עוד שני ריחות, של קוקוס ועוד משהו....). אני בדר"כ  קונה את האל סבון לידיים כשיש מבצע בסופר 3 ב-15, אבל זה תמיד שלישייה ואלו תמיד ריחות שאין בבודדים ואז יוצא שאני קונה שלישייה באותו הריח ולא תמיד אוהבת אותו (נכון שאני לא היחידה שזה מדכא אותה?!) אבל עם המחירים של ביטיקייר, אני באמת לא רואה סיבה להמתין למבצעים ולהתקע עם שלישייה מסריחה!
מחיר ליחידה (500 מ"ל): 5.90 ש"ח


כן.... אין ברירה.... לכולנו יש סודות שאנחנו לא רוצות לחשוף :)
מחיר: 8.50 ש"ח


ואם בשיער עסקינן, אז החלטתי לנסות ג'ל גילוח (לרגליים, אלא מה!?), מה שטוב לעור הפנים של הגבר, ודאי טוב לרגליים שלי (ואל תאמינו לגימיק של ג'ל גילוח לנשים, שגם יעלה תמיד פי 3).
מחיר ל-200 מ"ל: 9.90 ש"ח


בכל קניה אני חייבת לקנות כמה פיצ'פקסים לשיער, עדיין יש לי כמה עם הטיקטים מהקניות הקודמות שלי.... אני לא באמת צריכה אותם... אני נהנית בעיקר מהקניה וה"למקרה שאצטרך".
אגב, הסיכות האלו מצויינות אם אתן צובעות את השיער או עושות פן או תסרוקת.
מחיר ל-5 סיכות: 3.70 ש"ח
מחיר סרט קישוט: 3 ש"ח


נאלצת להתוודות בפניכן, לקים זו לא ההתמכרות היחידה שלי.. אני מכורה לסקראבים ופילינגים בין אם זה לפנים או לגוף... אני כל כך נהנית מפילינג במקלחת ואם הוא מריח כמו ממתק, אז זו בכלל חוויה אחרת... זהו פילינג גוף בריח וניל, שמן שקדים ומלח ים- מאוד מזכיר לי את הריח המתוק של מרציפן.
מחיר ל-300 מ"ל: 12.90 ש"ח


הפעם לא התפרעתי עם מוצרי איפור, כי באמת שיש לי הכל מהכל (טוב זה, וגם כי אני מתחילה ללמוד אצל מיקי בוגנים עוד שבועיים אז אני מחכה לראות מה יהיה במזוודה).
מחירים: אייליינר טוש 9.90 ש"ח, שפתון עמיד 5.90 ש"ח, גלוס עמיד כ"א 7.50 ש"ח
לא יודעת למה בכלל קניתי את האייליינר טוש, אני בכלל לא משתמשת באייליינרים... הכל בגלל הפס ורוד פוקסיה על האריזה- הייתי בטוחה שהצבע יהיה בהיר יותר, בפועל הגוון שלו נוטה יותר לכחול.
שפתון עמיד מספר 12 נקנה כהכנה לחורף, אני לא חובבת הגוונים הכהים, אבל היות והגוונים הכהים על גבול החומים הולכים להיות חזקים העונה, אני מוכנה להשקיע 7.50 ש"ח עבור הפעם- פעמיים שאני אשתמש בו.
גלוס עמיד מספר 6 ומספר 11 נקנו בביטחון מלא ובידיעה שזה מוצר שווה! יש לי כבר את הגוונים 9 (אותו הראתי לכם כאן) ו-3 והם פשוט מצויינים!!! אני מוותרת על הגלוס המצורף ופשוט משאירה את השפתון מאט... ממליצה לכן בחום! יש להם הרבה גוונים נוספים (כולל אדומים).


וקופסה סקסית לאחסון... כי מי מאיתנו לא אוהבת קופסאות יפות (ושימושיות כמובן) שיקשטו לנו את השולחן או הארון. ובמחיר זעום של 10 ש"ח המשקיעות יכולות אפילו לאחסן בהן נעליים!!!


לסיום,
אל תתנו למחירים הזולים לבלבל אתכן! יש בחנות מגוון מוצרים איכותיים, תמיד תבדקו המלצות ברשת, וגם במקרה בו נפלתן על מוצר שלא אהבתן, אז הכי גרוע הלכו 10 ש"ח.... יש שיגידו שהמוצרים זולים ולא איכותיים ושרק מי שאין לה כסף או בחורה צעירה קונה שם, אז שיגידו! אני כל כך לא מסכימה עם זה! אני לא ילדה קטנה (רק בנפש) וכמו שאני אוהבת לקנות יוקרה אני גם אוהבת לקנות עממי ואין לי ספק שכל אחת יכולה למצוא לעצמה משהו מעניין לקנות בביוטיקייר.
ואם אתן בדרך לחנות ורוצות לבדוק מוצרים נוספים, אני ממליצה על: מברשת חשמלית לניקוי הפנים, בשמים מיניאטוריים, צבעי שיער, פלטת צלליות מאט (הנהדרת!!!), שפתון מספר 60, שפתון עמיד מספר 1, צללית לגבות, עפרון מינרלי לעיניים בצבע גוף, סמקים ופודרות (וזה רק מה שיש לי על קצה הלשון).

על מה אתן ממליצות לי ברכישה הבאה שלי?


שלכן,
מיס גליטרס :)
 ♡


אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)


8 תגובות

  1. פוסט מעולה, מתה על הדברים שלהם!

    השבמחק
  2. אנונימי17.10.2014, 7:53

    פוסט נהדר! האם ניסית את האייליינר ג'ל שלהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי, אבל אני לא מהמשתמשות באייליינר, כך שהוא התייבש לי במגירה כי לא נגעתי בו שנה...

      מחק
  3. תתחדשי! :) זה הכי כיף להיכנס עם שטר של 100 ולצאת עם לפחות 15 מוצרים! :)
    הלקים ההולוגרפיים האלה קורצים לי כבר הרבה זמן, וזו גם הסיבה שאני רוצה להגיע לשם.. כנראה בקרוב ;)
    דווקא לקרם הידיים/רגליים הזה ממש לא התחברתי, הרגשה סיליקונית מידיי ולי לא נספג בעור, לא בקלות ולא לאט יותר..
    האמת אין שום דבר נוסף שהייתי ממליצה לך לקנות שם, פשוט כי כבר המלצת על כל מה שאני אוהבת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפורמולה של הקרם רגליים הייתה הרבה יותר טובה בעבר... פשוט בשביל ה-10 לא בא לי להחליף אותו :/
      הלקים ההולוגרפיים מצויינים! ואיזה כיף שעולים רק 6 ש"ח לעומת האחים הגדולים שלהם מחו"ל שעולים פי כמה יותר..

      מחק
  4. תתחדשי על הכל!
    הלקים ההולוגרפיים מקסימים (יש להם גם לקים עם גליטרים גדולים חדשים ומקסימים).
    את השפתונים הנוזליים וקרם הרגליים פחות אהבתי, אבל זה עניין של טעם

    השבמחק
    תשובות
    1. הלקים עם הגליטרים מהממים!!! איזה כיף שהם מחדשים :)

      מחק