התחדשויות מצ'רי קולצ'ר- או מה קניתי בבלאק פריידי 2013

והנה עוד דוגמה מובהקת לכך שאני בלוגרית גרועה. פוסט התחדשויות מבלאק פריידי 2013 מתפרסם חודש לפני בלאק פריידי 2014.
מתביישת להודות שאת מרבית הדברים אפילו לא פתחתי.... בעיקר את הלקים. היום אני מבינה שעודף ההזמנות שלי שנה שעברה היה חזירי ביותר ומעתה אני אשתדל לשלוט בעצמי (באמת!).
בבלאק פריידי שנה שעברה היה מבצע בצ'רי קולצ'ר משלוח חינם וזה תמיד כיף, במיוחד אם מעמיסים סל כבד עם מלא לקים; עלות המשלוח באתר תלויה במשקל החבילה, לכן אם יש הרבה לקים החבילה תהיה כבדה והמשלוח יהיה יקר. אני חסכתי לעצמי בהזמנה הזאת כ-50 דולר דמי משלוח!!! סה"כ יצאתי בנזק של 66.57 דולר.

לצערי חיכיתי זמן רב מדי להעלות את הפוסט הזה, וכמה דברים כבר לא במלאי (אינני יודעת אם לא במלאי זמנית או שירדו ממגוון האתר כליל). מחילה מכן!


משהו שתגלו בהזמנה הקרובה שלכן מצ'רי קולצ'ר (בהנחה שעוד לא הזמנתן משם), הוא שהחבר'ה שם מגזימים מעט באריזה... החבילה הייתה כל כך גדולה שחיפשתי בכל הבית פינה נורמלית לצלם בה את כל הדברים כולל האריזה המוגזמת.

שום דבר לא נזרק אצלי לפח- הקרטון שימש כבית לחתולים בחורף, והנייר לריפוד מבפנים :)

השפתונים הפתיעו לטובה והתגלו כהכי מוצלחים בהזמנה!
מחירים: שפתון-גלוס של JORDANA $1.99, שפתון מאט של ג'ורדנה $1.30 כל אחד, שפתון לחות של צ'רי קולצ'ר בטעם מסטיק בחינם, שפתון של LA COLORS במחיר של $2 כל אחד (את שניהם רכשתי כמתנה לסבתא שלי שכל כך אוהבת גווני שפתון אדומים).
השפתון הורוד של ג'ורדנה RESPBERRY מאוד לחותי, על גבול הגלוס ומכיל שימר עדין. מאוד אוהבת את הגוון הטבעי הזה ולמרות שהוא קייצי אין לי בעיה להסתובב איתו לאורך כל השנה.
השוס של ההזמנה אלו 2 שפתוני המאט של ג'ורדנה, הם פשוט מדהימים!! עמידים ביותר ובעלי גוון משגע.
ה-BURNT SUGAR נראה כהה יותר על השפתיים ממה שזה נראה בצילום על היד שלי. כאן תוכלו לראות תמונה נוספת שלו. קיבלתי אינספור מחמאות עליו ולא מעט התפעלות מהעמידות שלו, על אף שאכלתי ושתיתי. חייבת לציין ששמתי לב להבדל בעמידות בשני השפתונים... הגוון האדום לא הרשים אותי מבחינת העמידות לעומת ה-BURNT SUGAR אשר שרד איתי לילה שלם של אכילה ושתיה בפאב.
מעבר למחיר ולאיכות של שפתוני ג'ורדנה יתרון נוסף הוא שהחברה לא מנסה על בעלי החיים.


 
הוזמנו 5 צלליות של NYX במחיר של $4.5 כל אחת... הצלליות רכות כחמאה, פיגמנטיות ומיטשטשות בקלות. הנפילה היחידה מבחינתי זה עם הצללית הירקרקה (HOT GREEN) שיש בה נצנצים, כמו שהיו בצלליות של שנות ה-90 אם אתן זוכרות... שאחרי שהייתן מסיימות להניח את איפור העיניים הייתן נראות כמו כדור דיסקו כי הייתה נשורת מטורפת של הנצנצים. אם בא לכן להוסיף כמה מצלליות ניקס לארסנל שלכן תוכלו לראות סווצ'ים לכמעט כל הצלליות שבמגוון כאן.
הצלליות נקנו בתקופה יפה וטובה יותר כשניקס עוד הייתה ידידותית (לפני מכירתה ללוריאל).


מאז ומתמיד הציפורניים שלי היו חלשות, גמישות ומתפצלות...מאז שהפכתי לבלוגרית והתמכרתי ללקים התחלתי לתחזק אותן קצת יותר ועל כן אני מקפידה להשתמש במחזק ובלק בסיס אשר מגן על הציפורן ושומר על עמידות הלק לאורך זמן.
אניוויז, את הבסיס של צ'יינה גלייז רכשתי פעם שניה במחיר של $4.99...נחמד. באמת שאין לי משהו מיוחד להגיד עליו. כשאסיים אותו ארכוש את ה-CND STICKY שהמליצו לי כמה בנות. מוצרי צ'יינה גלייז אינם מנוסים על בע"ח.
הבסיס של ניקס נקנה במחיר של $3.50 והוא פשוט, איך לומר בעדינות, מיותר... באמת לא עושה משהו מיוחד... לא שיפר את עמידות הלק (ולדעתי אפילו הרס אותה) לא חיזק את הציפורן... קיצר, תוותרו עליו!

מימין לשמאל:
Jordana- Blue Flash $1.99
LA Girl Color Addict- Idol $2
LA Girl Rock Star- Overdose $2.5
LA Girl Rock Star- Groupie $2.5
גוונים מהממים לחורף, נכון!?!?! :) מבטיחה להעלות תמונות שלהם על הציפורניים בקרוב, בינתיים נאלצת להפנות אתכן לרשת.
הלקים של ג'ורדנה ושל LA GIRL לא מנוסים על בע"ח.



כל אחד מסט הלקים של LA COLORS עלה $5. גם מותג זה אינו מנוסה על בע"ח.
רגע.... אתם חושבים שקניתי יותר מדי לקים?

הוזמן סט נוסף של 18 מיני לקים של חברת LA COLORS במחיר של $8.
מתביישת להודות שהתחזרתי בהזמנה הזאת בלקים (כי המשלוח היה בחינם ורציתי לעשות חבילה כבדה ככל האפשר ולא לשלם על זה). עוד יותר מתביישת להודות שעד היום לא פתחתי את שלושת הסטים.... :( אל תקחו דוגמה ממני!!!

חשוב לי להשתמש במוצרים ידידותיים לבע"ח ולכן אני משתדלת לקנות מוצרים שלא נוסו על בע"ח. במקרה הזה ההזמנה כולה הייתה יכולה להיות "כשרה" אילו ניקס לא היו נמכרים ללוריאל בקיץ (אומר להגנתי שבזמן הרכישה, כל המוצרים היו ידידותיים). אם מעניין אתכן להרחיב אופקים בנושא קוסמטיקה ידידותית ואינכן יודעות מאיפה להתחיל... דבר ראשון, הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "יפות ללא אכזריות" והכירו את רשימת החברות אשר מנסות ואשר לא מנסות.

מה כדאי לדעת על אתר צ'רי קולצ'ר?
- הם מפנקים במבצעים, (אל תקנו ללא מבצע!) הרשמו לעידכונים במייל ע"מ להיות ראשונים לדעת כשיהיה מבצע שווה ותעקבו אחר דף הפייסבוק שלהם.
- ניתן לשלם בפייפאל ובכרטיס אשראי בינלאומי.
- בכל קניה באתר מצטברות נקודות: על כל דולר שאתם מבזבזים באתר אתם מרוויח נקודה 1. כשמגיעים ל-250 נקודות ניתן לממש אותם לקניה באתר (250 נקודות שוות ל-$10). לא סכום מטורף, אבל עדיף מלא כלום :)

 ♡ ♡ ♡
אז זוכרות שהייתה הגרלת קלרינס בבלוג בשבועיים האחרונים???
אז ראשית כל, אני רוצה להודות לכל מי שהשתתפה, כמות הפירגון שקיבלתי הייתה מטורפת!!! הלוואי והייתי יכולה להעניק את הפרס לכל אחת מכן :) :) :) שנית, מתנצלת שלא העליתי את שם הזוכה אתמול, הסתובבתי כמה ימים עם מיגרנה ופשוט לא יכולתי לתפקד... ולעניינינו...
תופים בבקשה ומחיאות כפיים לזוכה בהגרלה: תימי מגנוס! 
מעבר לזוכה הרשמית בהגרלה, אני רוצה לפרגן לאחת הקוראות שלי שפירגנה לי בלי סוף, אלינה דיקמן!
תימי ואלינה צרו עימי קשר ע"מ שאוכל לשלוח לכן את הפרסים שלכן!
 ♡ ♡ ♡

לשאלות נוספות אודות האתר, להערות והארות אני כאן!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


12 תגובות

  1. בדיוק חיפשתי איפה אפשר לקנות לקים של צ׳יינה גלייז! ברכות לזוכה של קלרינס ותודה רבה רבה לך על הפירגון בחזרה !!

    השבמחק
  2. בהחלט הזמנה מכובדת!
    מזל טוב לזוכה :)

    השבמחק
  3. אנונימי4.11.2014, 15:31

    נכנסתי עכשיו לאתר של צ'רי קלצ'ר ויש שם רק איפור של ניקס, אין ג'ורדנה... יכול להיות? או שאני לא יודעת לחפש? :(

    השבמחק
    תשובות
    1. משהו מוזר קרה לאתר שלהם לאחרונה. נראה שהם מחסלים מלאים :(

      מחק
  4. פוסט נהדר! אהבתי מאוד :)
    צ'רי אתר נהדר בהחלט, מחכה לבלאק פריידי להתחדש בכמה מוצרי מילאני, ג'ורדנה וניקס.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      האמת לשאחר פרסום הפוסט הבנתי כמה ריק נהיה צ'רי..משהו מוזר קרה לאתר לאחרונה.
      אני כנראה אעתיק את הקניות שלי לביוטיג'וינט שדווקא השתבח וקיס אנד מייקאפ.

      מחק
  5. היי זו אני!!!!! איזו התרגשות! אני מתה על מוצרי קלרינס, ומשתמשת בהם כל יום! אני ממש מודה לך מיס גליטרס על ההזדמנות להתנסות במוצרים האלה! המון תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף גדול לפנק את הקוראות שלי :) :)
      ברכות על הזכיה!!!

      מחק
  6. הזמנה סופר מוצלחת!
    הלקים מטריפים ואני טוענת שהכמות רחוקה מלהיות מוגזמת;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, רק מכורה תוכל להבין את החולשה שלי :)

      מחק