הזוכים בטקס מוצר השנה 2015 בתחום הביוטי

מדי שנה, מתקיים טקס מוצר השנה, בו נבחרים המוצרים החדשניים ביותר.
לפני כחודש התקיים טקס מוצר השנה, קיבלנו כל מיני מוצרים שזכו בטקס, ביניהם מוצרים מתחום הטיפוח. ואני כאן לספר לכם מה אני חושבת על המוצרים שקיבלתי. למי שישרוד עד סוף הפוסט מחכה הפתעה :)




Revlon age Defying CC cream
סיסי קרים או מתקן גוון של רבלון נותן כיסוי קליל וזוהר לעור, מכיל SPF 30. הוא עובד הכי טוב כאשר מניחים אותו עם אצבעות וקצת מעבדים אותו לתוך העור. אם אתן בעלות עור שומני/ מעורב כמוני, רצוי שתקבעו אותו עם פודרה. הכיסוי כאמור, קליל ויכול לכסות פיגמנטציה, אך לכיסוי כהויות או פצעונים תאלצו להעזר בנוסף גם בקונסילר. הסיסי קרים מגיע ב-4 גוונים, לצערי קיבלתי גוון שכהה לי (הו, איזו הפתעה!)- לייט מדיום, גוון זה יהיה מעולה לבהירות עור שזופות/בינוניות. הסיסי קרים יכול לשמש גם מתקן גוון לפני מייקאפ, היות והוא לחותי ומעניק ברק, סוג של פריימר זוהר.


קרם לחות של קרליין- Face & neck remodeling day cream
קרם הלחות של קרליין מהסדרה החדשה Anti Gravity המיועדת לעור בוגר, נחטף ע"י אמא שלי עוד לפני שהספקתי להעביר לה. היא שמעה שזה לעור בוגר (40+), שהקרם מכיל מקדם הגנה SPF 15 ומבחינתה זה היה מספיק, ביחוד שנגמר לה קרם הפנים ליום. אמא מעדכנת שהקרם קל ונעים למריחה, עם ריח קליל ולא מבושם, נספג מהר מאוד בתוך העור, משאיר את העור מלוחח ולא דביק. מסכמת כי היא ממש מרוצה ממנו ושאני מציקה לה עם בקשות התיאור :)


סרום של קליניק- Clinique smart custom repair serum
אני פריקית של סרום (ובכלל כל מה שקשור לטיפוח העור), לכן שמחתי מאוד לקבל את הסרום החדש של קליניק להתנסות (חבל שרק 10 מ"ל ). החברה טוענת כי זהו סרום חכם שיודע לזהות את נזקי העור ויודע להעניק לו בדיוק את מה שחסר לו. כמו כן, נטען כי הסרום משפר גוון עור לא אחיד, מתקן קמטים וקמטוטים ועוזר למיצוק העור. הסרום הספיק לי לשבועיים, לכן לא הספקתי לראות תוצאות מרחיקות לכת. אבל, נהניתי מאוד מהשימוש בו, הוא קליל ונספג מהר מאוד והייתה תחושה שהוא מחליק את העור לקבלת הלחות והמייקאפ אחריו.


Scholl velvet smooth express pedi

לא יודעת מה איתכן, אבל אני אוהבת לעשות הכל בעצמי בבית, כולל את הפדיקור. זהו מכשיר מעולה למי שאוהבת לטפל בעצמה. מעין פצירה ענקית להסרת תאי העור המתים מכף הרגל. המכשיר בטוח לשימוש ביתי ואין סכנת פציעה, למכשיר יש מנגנון בטיחות שכאשר אנחנו מפעילים יותר מדי כוח המכשיר פשוט עוצר. לפני השימוש במכשיר רצוי לרכך את עור כפות הרגליים בטבילה באמבט או פשוט ע"י מקלחת. כשהעור יתייבש אפשר להתחיל להסיר אותו... המכשיר פועל על 4 סוללות אצבע ואת הראש פצירה יש להחליף מדי כמה חודשים.


מרכך Tony&Guy לשיער ברונטי
אוקיי, זה המוצר היחיד בעצם שלא יצא לי לנסות כי אני פשוט מוצפת במוצרי שיער (חולשה נוספת שלי- טיפוח שיער) וגם כי קיבלתי רק מרכך ללא שמפו ונראה לי לא אפקטיבי לבדוק את פעולת המרכך ללא השמפו. אעדכן לגביו בהמשך...


ואחרונים חביבים :)

ג'ל דוחה יתושים וג'ל לטיפול בעקיצות של Autan

הו כמה זה היה יכול להיות נחמד אם המוצרים האלה היו מחולקים לפני האירוע.... לא מבינים על מה אני מדברת??
אז הסיפור הוא כזה...
לאחר הרצאה ראשונה יצאנו לאכול בגן... החברות העירו לי שיש לי משהו ירוק על הפנים... תוך דקות ספורות התחלתי להרגיש עיקצוצים וצריבה על הלחי. תוך חמש דקות הלחי התנפחה והרגשתי כאבים נוראים שהקרינו לי לאזור העין. התחלתי להתרצוץ בין האורחים ולשאול למי יש פנסטיל ג'ל... לאף אחד לא היה... בסופו של דבר, הגעתי למזכירות של המקום שם מצאתי בערכת עזרה ראשונה פנסטיל שפג תוקף לפני כשנתיים (לא הייתי בעמדת מיקוח ופשוט השתמשתי בו). הג'ל הרגיע מעט את האזור, אבל רק בסוף הארוע כאשר חולקו המוצרים הייתי המומה (ושמחה כמובן) לגלות שקיבלנו חומר לטיפול בעקיצות. כמה צחקתי. יום למחרת קיבלתי מלא הודעות מחברות שסיפרו לי כמה צחקו שראו את הג'ל בתיק (וחשבו עליי).
אם תתרכזו היטב, תוכלו לראות את הגולה שיש לי על הלחי השמאלית :)


האם יצא לכן כבר להתנסות במוצרים הנ"ל?
מה חשבתן?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


*גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה


אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)





אין תגובות