קיץ צבעוני בעופרה // Ofra Haul

השנה, בדיוק כמו שנה שעברה, הכינו בעופרה הפתעות לקיץ, צבעוניות ואיכותיות כמו תמיד...
זה ידוע שאני מכורה למוצרי עופרה ומהללת את המוצרים שלהם בפה מלא בכל הזדמנות, הגיע הזמן שגם את תכירי ותביני על מה כל ההייפ (השגעון).
למי שטרם התנסתה במוצרי עופרה, או לא מכירה את המותג, ממליצה בחום לקרוא את הפוסט שלי משנה שעברה בו אני מציגה את החברה (וכמובן סוקרת גם מוצרים אהובים).




בקיץ שעבר השיקו בעופרה את הפירמידה המעלפת והשנה את הטריו ההורס* והשימושי הזה. יש 2 גווני ברונזר, כאשר אחד מאט והשני שימרי (עם נצנצים זהובים גרוסים דק) וסומק מאט.
באופו אישי אני מאוד אוהבת מוצרים פונקציונלים, כשיש לי כמה שימושים במוצר אחד. חוסך מקום, זמן ובעיקר התלבטות מיותרת של מה להתאים עם מה...
הברונזר המאט יכול לשמש להצללות, או לחימום של כל הפנים, הברנוזר השימרי יכול לשמש כהיילייטר (תלוי בגוון העור שלך) או כשימר על הפנים והגוף ליצירת מראה קורן וזוהר- מושלם לערב (ועונת החתונות :) ).
הטריו נמכר באתר גילטי או בחנות/אתר של עופרה במחיר של 188 ש"ח.



מי לא מכירה את קימי ואת האיפור ההורס שלה? כמובן הכוונה לקים קרדשיאן, שהציגה לנו את האיפור המוקפד של הארות והצללות. מי שעוקבת אחרי קימי, יודעת שאת ההארות שלה היא עושה באמצעות הפודרה בננה של BEN NYE.
חברת עופרה זיהתה את הטרנד והשיקה פודרת בננה משלה*. מדובר בפודרה מינרלית בגוון צהבהב (ועל כן השם פודרה בננה), גרוסה דק מאוד ומשיית למגע. חוץ מהצבע והשם הבנני, יש לה גם ריח מתקתק של בננה :)
הגוון הצהבהב של הפודרה מעולה לכיסוי כהויות מתחת לעיניים וליצירת הארות בפנים. לצערי, על בהירות עור כמוני, ממש רואים את הגוון הצהוב ולצערי אינני יכולה להשתמש בה על עצמי. היא מעולה לבנות בגוון עור מדיום ומעלה... אך אל דאגה, היא לא מעלה אבק במגירה, היא מאוד שימושית באיפור לקוחות או בהפקות בהן אני עובדת.
את הפודרה יש להניח ברפרוף עם מברשת סינטטית ופלאפית (מספיקה כמות מזערית ליצירת האפקט) מתחת לעיניים לכיסוי הכהויות, ובאיזורים הגבוהים של הפנים ליצירת הארות (אזור הלחיים, עצמות הלחי, המצח והאף).
את הפודרה תוכלו למצוא באתר גילטי או בחנות/אתר של עופרה במחיר של 180 ש"ח.



פודרה שקופה, כשמה כן היא, שקופה ולכן מתאימה לכל גווני העור. הפודרה מיועדת לקיבוע המייקאפ בגימור טבעי ומתאימה לבעלות עור רגיל- יבש, ועד יצירת מראה מאט לחלוטין לבעלות סוג עור מעורב-שמן. הפודרה השקופה בד"כ גרוסה מאוד דק, לכן היא גם מתאימה לשימוש על עור בוגר ולאיפור לטלוויזיה.
היתרון בפודרה שקופה על פני רגילה עם פיגמנט, מעבר לעובדה שהיא לא משנה את גוון המייקאפ, אין בעיה לפדר איתה את הפנים מספר פעמים ביום, משום שכאמור היא גרוסה מאוד דק ולכן גם אם תעשו איתה טאצ' -אפים לא תקבלו מראה בוצי ומקומח.
הפודרה בתפזורת לא נמכרת באתרים, אבל תוכלו למצוא את אחותה המאובנת (פודרה דחוסה) באתר גילטי או בעופרה ב-184 ש"ח.

משמאל לימין: California Dream Triangle (Shimmer, Bonzer, Blush)> Luxury Powder (Banana)> Translucent Powder



מוצר חובה!!! בחיי, מוצר חובה בכל תיק של מתאפרת וכמובן של מאפרת מקצועית. זה החומר שאיתו מחזירים לחיים אייליינר יבש, ולא ע"י חימום במיקרוגל (אלוהים ישמור), או שמן תינוקות או סטילה. זה אותו חומר שנמכר באינגלוט בשם דורליין. טיפה או שתיים לתוך הג'ל אייליינר והוא שוב לחיים, מבלי לאבד את הפיגמנט ומבלי לפגוע במרקם והעמידות שלו.
הפיקס-איט נמכר כרגע במחיר בדיחה של 36 ש"ח באתר גילטי (במקום 50 ש"ח).



מי שעוקבת אחרי, ודאי יודעת כמה שאני אוהבת מוצרי עופרה ובעיקר סוגדת לפריימר עיניים ולג'ל גבות שלהם. לא ארחיב יותר מדי הפעם, כדי לא להמאס על הקוראות הותיקות שלי. מי שעדיין לא קראה את הסקירה שלי על הפריימר לעיניים של עופרה בגלוס/ טיובה והג'ל גבות ממליצה להשלים פערים בפוסט משנה שעברה.
אומר רק בקצרה, שאני לא יוצאת מהבית בלי הפריימר של עופרה ולא מוותרת עליו גם על הלקוחות שלי! עם הפריימר הזה, האיפור שלכן לא ידהה, לא יקרוס ולא ימרח כל היום, בהתחייבות!!! 


אין! פשוט אין מצב שעדיין לא שמעתן על השפתונים הנוזליים, המאט והעמידים של עופרה! חוץ מחפירות של בערך כל בלוגרית ויוטיוברית ישראלית, אפילו יוטיוברית חו"לניקיות חפרו עליהם, כמו קייטלין לייטס (לא ברור לי למה כתבתי "אפילו", שהרי עופרה זה מותג אמריקאי :) ). מחכה לכן הפתעה בסוף הפוסט :)
אז הגיע גם תורי להתלהב ולהפיץ את הבשורה! השפתונים מאוד נעימים על השפתיים, לא הייתי אומרת נוזליים, אלא יותר במרקם מוס, לא מייבשים את השפתיים וגם כשדוהים, אינם מתפוררים אלא דוהים במין "אומברה" יפה.
מרבית סדרת השפתוני מאט של עופרה מתהדרת בשמות מיוחדים, של ערים מסביב לעולם (או כאלו שמזכירים ערים). השפתונים מגיעים בשלל צבעים, החל מניודים רגועים וכלה באדומים דרמטיים וסגולים ונועזים ואם זה לא מספיק, אז כל כמה חודשים משיקים גוונים חדשים!!! כך שתצפו לסקירות בלתי פוסקות של השפתונים שלהם בהמשך...
מחיר השפתונים עומד על 108 ש"ח, אבל מרבית הזמן הם נמכרים בהנחה באתר גילטי, עכשיו למשל הם נמכרים ב-97 ש"ח (או בהנחת מאפרת בחנות החברה) ובקניית 2 שפתונים מקבלים במתנה זוג צלליות של בר מינרלס (המבצע בתוקף עד ערב חג ה-13.9.15).



והנה הוא הניודי האהוב עליי, חביב החבורה, בגוון פודרה סגלגל. מושללם לבהירות כמוני, לשחומות יותר, לדעתי פחות מחמיא כי ימחק את השפתיים ויראה אפילו לבן.
זוכרים שאמרתי שהרבה מהשפתונים קרואים על שם ערים מסביב לעולם, אז השפתון הזה, אנג'לס קרוי על שם העיר לוס אנג'לס כמובן (ואומנם העיר עצמה נקראת עיר מלאכים, ההגה הנכונה היא על שם העיר ולא על שם מלאכים, גם האיות אחר).



צבע בורדו-יין עמוק יפייפה ומושלם לחורף הקרב ובא. אם לאחר מריחה תתנו לשפתון להתייבש ומעליו תמשכו עוד שכבה (או שתיים) ניתן להגיע לגוון כהה מאוד של בורדו (לאוהבות המראה הערפדי/ גותי).



ובחזרה לטיול מסביב לעולם עם גוון פנמה הקייצי והמושלם, מעין קורלי כתמתם, שגונב את ההצגה. 



סנט טרופה האהוב שלי, גוון ורוד סגלגל, מאוד מיוחד. חרשתי עליו הקיץ! הגוון שלו נוטה יותר לסגול קר ויחמיא בערך לכולן. השפתון הזה מככב על שפתי בסרטון הבכורה שלי ביוטיוב.



נמשיך לעיר החגיגות, ניו אורלינס עם גוון סגול חצילי כהה. גוון נוסף שיהיה פשוט מושלם לחורף עם איפור עיניים עדין או אפילו ללא איפור כלל, ליצירת מראה מעט חיוור אך עם אמירה.

מבצע בלעדי לקוראות הבלוג שלי על הגוון ניו אורלינס באתר גילטי: בהזנת הקוד Glitters בקופה תוכלו לרכוש את השפתון ב-80 ש"ח בלבד במקום ב-108 ש"ח ◄ https://bit.ly/2OMgpcI
ההנחה בתוקף עד 8.11.15 בחצות.




ונקנח כמובן עם אטלנטיק סיטי, גוון אדום קלאסי. 



משמאל לימין: Angeles> Mina> Panama> St. Tropez> Atlantic City> New Orleans


משמאל לימין: Angeles> Mina> Panama> St. Tropez> Atlantic City> New Orleans

מבצע בלעדי באתר גילטי!!!
שפתון במהדורה מוגבלת של קייטלין לייטס, אותו תוכלו לרכוש בלעדית באתר גילטי (לא בחנות של עופרה וגם לא באתר הבינלאומי של עופרה!) ב-56 ש"ח בלבד (במקום ב-108!).
המלאי מוגבל, אז כדאי לכן להזדרז :) הקליקו לרכישה.




את מוצרי עופרה כאמור ניתן לקנות הישר מחנות החברה (רח' יודפת 2, לוד), מהתאר הרשמי של עופרה או מאתר גילטי.

מקווה שנהניתן מהפוסט :)
שתפו אותי, אם גם ברשותכן יש מוצרי מאסט של עופרה ואיזה תמליצו לי לרכוש גם?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


*גילוי נאות: טריו, פודרה בננה ו-4 שפתוני מאט התקבלו לסקירה.

8 תגובות

  1. אנונימי22.7.2015, 14:14

    פוסט מקסים!
    שמחתי לגלות שיש מה לעשות עם אייליינר ג'ל שהתייבש. תודה :)
    גלית

    השבמחק
  2. יאמי!
    פוסט כלבבי, אחרי שניסיתי שפתון מאט אחד בהחלט עלה בי החשק לעוד! וחייבת לומר שהפיקס איט פשוט מוצר גאוני, ובאמת במחיר בדיחה כרגע.

    השבמחק
  3. איזה כיף שחזרת לכתוב! התגעגענו
    בזכותך הכרתי את המוצרים של עופרה והם לא אכזבו אותי. תודה על כל ההמלצות שלך!

    השבמחק
  4. מתה על המוצרים של עפרה! האייליינר ג'ל שלהם הורסס! מקווה שבקרוב אנסה גם את שפתוני המאט שאני חושקת בהם כבר ככ הרבה זמן..

    השבמחק
  5. אין על המוצרים של עופרה! פוסט מעולה!

    השבמחק
  6. איזה יופי של פוסט! :)

    פודרה בריח בננה נשמע נהדר! :)

    והצבעים של האודמים הנוזליים, אוי, הם הורסים! אין אחד שהייתי מוותרת עליו. :)

    השבמחק
  7. אני חייבת להודות שעפרה אף פעם לא משכו אותי, ואין לזה סיבה הגיונית. בנתיים גיליתי רק את השפתונים הנוזליים אבל לגמרי עשית לי חשק לנסות עוד דברים :)

    השבמחק