מבצעי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2015 כמיטב המסורת של הבלוג :)

בלאק פריידי 2015 אוטוטו כאן!!


אם אתן מהנייד, אתן בטח לא רואות את כל התוספים המגניבים שהכנתי עבורכן, אז זה הזמן לעבור למחשב או לעבור לצפיה בבלוג בגרסת האינטרנט (לגלגל לתחתית הדף).

אם אתן כבר בקיאות בענייני הבלאק פריידי, הזמנות אונליין, קשבקים, חברות שילוח וכבר קראתן את הפוסט משנה שעברה, אתן פטורות מקריאת ההקדמה ויכולות לדלג הישר לטבלת המבצעים. אם אתן עדיין לא שוחות במים העמוקים של קניות אונליין, ממליצה בחום לקרוא את ההקדמה *שנכתבה בדיוק עבורכן* ולשמור את הקישור לפוסט במומלצים!!!


רגע, רגע... מה זה בלאק פריידי ( Black Friday)?!?!
הבלאק פריידי זהו יום מכירות עם מבצעי ענק בארה"ב, אשר פותח את עונת המבצעים לקראת הכריסמס. הבלאק פריידי חל בכל שנה ביום שישי שלאחר חג ההודיה שבארה"ב (השנה חל ב-27.11.15) וזהו היום הכי נפלא בשנה, שכל האמריקאים מחכים לו בשקיקה ע"מ לערוך את כל הקניות שלהם לחג במחירים מצחיקים (לאחרונה גם שאר העולם מצטרף לחגיגה, כי מי לא אוהב סיילים?!).
הפירוש עצמו בלאק פריידי (שישי שחור) מגיע מעולם החשבונאות, כי ביום שישי שלאחר חג ההודיה נרשמו בספרים רווחים גדולים, אשר נרשמים בשחור (הפסדים לעומת זאת נכתבים באדום).
וכשאני אומרת יום מכירות במחירים מצחיקים, אני מתכוונת לזה....
4:00 לפנות בוקר, חנות Target, יוטה ארה"ב, בלאק פריידי 2010 (כן, אני מציגה את הסרטון הזה בכל שנה בבלאק פריידי, מהסיבה הפשוטה שהוא מבין הפחות מזעזעים שמצאתי). אם אתם מהנייד ולא רואים את הסרטון- הכנסו לכאן.

  • בלאק פריידי מתחיל ב-27.11.15 בשעה 00:00 שעון ארה"ב- היות ומקורו של הבלאק פריידי בארה"ב ורב האתרים שמציעים מבצעים ביום זה גם הם מארה"ב, אז ההתייחסות שלי בפוסט זה תהיה לפי שעון ארה"ב. איך יודעים באיזו שעה המבצעים מתחילים לפי שעון ישראל? רב המבצעים יתחילו בערך ב-6 או 7 בבוקר יום שישי, תלוי במדינת האתר. אם האתר ממוקם בחוף המערבי אז המבצעים באתר זה יתחילו ב-10 בבוקר.
    יש אתרים שיתחילו את המבצעים שלהם אפילו לפני חצות (שעון ארה"ב, כן!?) ויש כאלו שיציעו הנחות למשך כמה ימים.
    הבלאק פריידי כבר לא שמור רק לאתרים אמריקאים, גם אתרים בריטיים מפנקים אותנו במבצעים לכבוד יום סיילים זה ואפילו אתרים ישראלים הצטרפו לחגיגה!
  • סייבר מאנדיי 30.11.15- יום מבצעים המיועד לאתרים אונליין. מניסיון העבר, היה מאכזב ביותר ולא קניתי כלום בסייבר מאנדיי. לכן אני לא ממליצה לחכות למבצעי סייבר מאנדיי, אלא לקנות בבלאק פריידי. כמובן במידה ויהיו מבצעים, אני אעדכן גם אותם בפוסט המבצעים.
  • איך משלמים?- ברב האתרים יש פייפאל (אם עדיין אין לכם חשבון פייפאל, תעשו אותו עכשיו! כי דרושים מספר ימים לאישור החשבון) שזו בעצם הדרך הכי בטוחה ונוחה לתשלום באתרים. אפשרות נוספת לתשלום באתרים שאין להם פייפאל הינה באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי. אם אין ברשותכן כ"א בינ"ל אתן יכולות לרכוש כרטיס ויזה נטען ב-40 ש"ח מהדואר ( בהצגת תעודת זהות או דרכון לתושב זר ובתשלום במזומן בשקלים בלבד) ולהטעין אותו בסכום שתרצו במטבע דולרי, יורו או ליש"ט. לצערי, יש אתרים אמריקאים (בעיקר אלו שאינם שולחים לארץ) בהם ניתן לרכוש רק באמצעות כ"א אמריקאי ואין דרך לעקוף זאת מלבד לבקש מהדודה החביבה שמתגוררת בארה"ב לרכוש עבורכן.
  • באיזה מטבע לשלם?- באתרים האמריקאים כמובן שברירת המחדל תהיה דולרים, באתרים הבריטים ברירת המחדל תהיה ליש"ט. באתרים בהם יש אפשרות לשנות את שער המטבע ממליצה לעשות השוואה בין כמה יצא לכן בשקלים כאשר המחיר בדולרים לעומת כאשר המחיר בליש"ט. לדוגמא, בדקתי כמה יעלה לי השמן המרוקאי באתר HQ Hair: הוא עולה 31.85 ליש"ט= 189 ש"ח או $49.50= 192 ש"ח, ההפרש במקרה הזה זניח, רק של 3 שקלים אבל בכל זאת, למה לכן לשלם יותר? לנוחיותכן, מצרפת אפליקציה להמרת מט"ח מצד ימין של הבלוג. מקווה שיהיה לכן שימושי :)
  • קשבק- אם אתן לא מכירות את המושג קשבק כנראה שאתן פעם ראשונה בבלוג שלי, אז ברוכים הבאים :) יש אתרי קשבק רבים אשר מציעים החזר כספי על קניות אונליין. לא כל האתרים אשר קיימים ברשת נמצאים גם באתר קשבק, לכן עליכן להיות סבלניות ולבדוק אתר-אתר. כל אתר קשבק יציע לכן אחוז אחר של החזר כספי על הקניה, גם כאן דרושה סבלנות, אל יאוש! זה חוסך הרבה כסף! אין צורך להשתמש בעשרות אתרי קשבק, תבחרו לכן 2 גג 3 עם החזרים טובים ותכנית תשלומים נוחה ותדבקו בהם, הרי בכל אתר יש מינימום משיכה ורצוי שתגיעו אליו :)
    אתרי קשבק מומלצים לאתרים אמריקאים: BeFrugalExtrabux ,Ebates.
    אתרי קשבק מומלצים לאתרים בריטיים: QuidcoPouring Pounds.
    ממליצה בחום לקרוא את המדריך לאתרי קשבק שהכנתי עם צילומי מסך, טיפים והסברים.
  • סקר שוק- בתור צרכנית חכמה אסור לך לוותר על סקר שוק ועלייך להשוות בין האתרים את סל הקניה שלך הכולל עלויות משלוח, את ההנחות שאת מקבלת והקשבק מהקניה.
    נניח שבא לך על מברשות של ריל טכניקס, וראית אותן במבצע באתר Beauty Expert  ב-16.79 ליש"ט (99.61 ש"ח) עם משלוח חינם. האם לקפוץ על המציאה? ובכן באתר iherb המברשות עולות $17.99 + $4 משלוח= $22 (85 ש"ח). מה יוצא משתלם יותר? :)
  • WISHLIST- ע"מ להיות מוכנה לטירוף הקניות ולא לפספס שום דיל, שכל מה שתצטרכי לעשות זה להזין את קוד ההנחה ולאשר את ההזמנה, עלייך להכניס דברים לסל כבר מעכשיו! הרשמי לאתרים שנראים לך מעניינים ושימי בעגלה את כל מה שאת רוצה לקנות, אפילו אם יהיו לך כפילויות באתרים מסויימים (אבל פה את צריכה להיות עירנית לא להזמין אח"כ אותו הדבר באתרים שונים). למה לשים אותו הדבר בסל בכמה אתרים? כי עד לרגע תחילת הבלאק פריידי אנחנו לא באמת יודעים מה יהיו המבצעים בכל אתר, וע"מ שתהני מהדיל הטוב ביותר, תצטרכי להשוות רק בין הסלים (מחזירה אותך לסעיף הקודם- סקר שוק). שימו לב, שלא בכל האתרים הסלים נשמרים- אז הכינו לכן קבצי אקסל, וורד או אפילו תשמרו במייל קישורים של המוצרים שאהבתן, הכמויות שתרצו לרכוש וכמובן את הגוונים/ מידות.
  • מיסים ועלויות נלוות- הזמנות אונליין בסכום של עד $75 פטורות ממע"מ, ממכס וממס קניה, סכום זה לא כולל את עלויות המשלוח, במידה והן מחושבות בנפרד. נניח שבאתר יש דמי משלוח של $4, אז סך ההזמנה לפני המשלוח צריכה להיות עד $75 (בעבר יכולתם להזמין מאותו האתר רק עד $71 כדי להמנע מתשלום המע"מ). אם ההזמנה שלכם תהיה מעל סכום זה, קרי $75.80 לפני המשלוח של ה-$4, כבר מדובר בחבילה שאינה פטורה ממע"מ. יש מצב שאם החבילה "תתפס" במכס תצטרכו לשלם מע"מ בגובה 17% מסך ההזמנה ומס קניה. איך נמנעים מכך? אם המשלוח חינם אז כדאי לפצל* חבילות (בהנחה שמדובר ביותר מפריט אחד בהזמנה), אם זה אתר אמריקאי כדאי לבדוק אם מעל קניה בסכום מסויים יש משלוח חינם בתוך ארה"ב ואז להשתמש בשירותי שילוח לארץ (כי עלויות משלוח עבור חברת שילוח ישראלית אינם מחושבים בתוך ה-$75), לבדוק האם האתר מצהיר בתעודת המשלוח על כל העלויות (יש אתרים שאפשר לבקש מהם לא לרשום עלות החבילה כמו Dance Legand) או האפשרות האחרונה- להחזיק אצבעות שהחבילה לא תתפס לביקורת :)
    *2 הזמנות או יותר שנשלחות מאותו הספק בהפרש של 72 יחשבו כהזמנה אחת שפוצלה למפר חבילות ועל כן מיסי היבוא יחושבו על ערכם הכולל של כל ההזמנות מאותו הספק- למידע נוסף על יבוא אישי.
  • בעקבות הצעת החוק החדשה חבילות בשווי $75-$500 פטורות ממכס (אבל כאמור תשלמו מע"מ ומס קניה). חבילות מעל $500 יחוייבו במע"מ, במס קניה ובמכס.
  • חברות שילוח- אתרים מסויימים כמו Sephora, אינם שולחים לארץ ופה נכנסות לתמונה חברות השילוח. אני יכולה להמליץ בחום על  BUY2USA שיש להם שירות לקוחות מעולה, בכל שלב קיבלתי מייל על מצב החבילה עד שבסופו של דבר קיבלתי SMS שהודיע לי שהחבילה בדרך אליי ובאמת קיבלתי אותה באותו היום, עם שליח עד הבית! :) באתר יש מחשבון לחישוב העלויות, בעקרון לחבילה עד 2 קילו תשלמו דמי משלוח מינימלים. עשיתי לפני מספר חודשים הזמנה מ-Bath and Body דרכם, הקפדתי שהחבילה לא תעבור את ה-2 קילו (פשוט סכמתי את משקל כל הפריטים בהזמנה) ובחרתי באופציה הזולה למשלוח- דרך הים, בסופו של דבר שילמתי על המשלוח כ-$30. בהתחשב בכל המבצעים שהיו באתר כולל משלוח חינם בתוך ארה"ב (למחסנים של BUY2USA) והקשבק שקיבלתי יצא משתלם בטירוף!!! אגב, עלויות המשלוח אשר תשלמו לחברת שילוח ישראלית אינם חייבים במע"מ ובמס קניה היות וזה שירות שאתם מקבלים בארץ (והוא כבר כולל מע"מ) לכן אתן יכולות להתפרע לכן בלב שקט עם הזמנה מכובדת בשווי עד $75.
מקווה שהטיפים שלי יהיו לכן מועילים  ואם יש שאלות עליהן לא עניתי עד כה, אשמח שתציפו אותי :)


מוזמנות לקבוצת פייסבוק חדשה שפתחתי, העוסקת בקניות אונליין של איפור וטיפוח.


*סקרניות לדעת מה קניתי בבלאק פריידי 2015? מחכה לכן סרטון הקניות שלי בסוף הפוסט :)


אני שוקדת על כל קודי ההנחה עבורכן, מצרפת את טבלת המבצעים החלקית (אין מה לדאוג, מרבית המבצעים יפורסמו לקראת יום שישי בבוקר, אם לא בבוקר עצמו). אם אתן מחפשות אתר/ מותג כלשהו תעשו CTRL+F ותגיעו לשורה הרלוונטית בטבלה.


שופינג שמח!!!
 ★ הטבלה ניתנת לצפיה במלואה דרך המחשב בלבד! 
שם וקישור לאתר
מה תמצאו באתר?
דמי משלוח
אפשרויות
תשלום
קשבק
מבצעים וקופוני הנחה
(מבצעי בלאק פריידי מסומנים באדום)
איפור וטיפוח במחירים נוחים ממותגים עממיים ויוקרתיים: אסתי לאודר,רבלון, דיור, שאנל, לוריאל, דקלאור, אס"ל
החל מ-£1.7/
חינם ברכישה מעל £50
פייפאל/
כ"א
Pouring Pounds 4.88%
Quidco 6.5%
 איפור, טיפוח ולקים ממותגים כמו נארס, לוראק, מאק, סופ אנד גלורי, אוסטרליס, ווט אנד וויילד, מייקאפ פוראבר, OCC
החל מ-$26 ועולה עם המשקל
פייפאל/
כ"א
15% על כל האתר עם הקוד CYBER15
מוצרי איפור מהמותג הנחשק אנסטסיה בברלי הילס, בעיקר בזכות ההצלחה של מוצרי הגבות.ניתן להזמין את המוצרים שלה גם באתר ביוטי ביי, ואפילו עדיף כי שם המשלוח חינם
 $17.95/
חינם ברכישה מעל $25  בארה"ב
פייפאל/
כ"א
בלאק פריידי- 30% הנחה על מוצרי הגבות ב-27.11.15

------------------

סייבר מאנדיי- 25% הנחה על מוצרי הגבות, גלוסים ב-$9.99 ושימר עם מברשת ב-$26 בתאריך 30.11.15
איפור מינרלי ומברשות נטולות אכזריות
15 ₪ בדואר רשום/
25 ₪ בדואר שליחים
פייפאל/
כ"א
סייבר מאנדיי- משלוח חינם ב-30.11.15+
15% הנחה על המברשות ועל העפרונות+ 10% הנחה נוספים לקוראי הבלוג עם הקוד BeFall
אתר האופנה הבריטי האהוב, בו תמצאו מלבד בגדים (יש גם מידות גדולות!) ונעליים, גם איפור ממותגים: רימל, בורז'ואה, בנפיט
£3/
חינם ברכישה מעל £20
פייפאל/
כ"א
Ebates 2.5%
Extrabux 5%
20% הנחה על כל האתר עם הקוד CYBER
מוצרים שנשלחים בינ"ל מסומנים בירוק! בין המותגים תמצאו: לוראק, גלאם גלואו, סטילה, מיוראד, סיסלי
כ-$20
פייפאל
Ebates 2%
אנסטסיה בברלי הילס (מומלץ לקנות מכאן ולא מהאתר שלה!), ארדל, אילמסקה, אורבן דיקיי, טו פייסד, ביוטי בלנדר ומייקאפ גיק!
החל מ-$3.10/
חינם ברכישה מעל $16
כרטיס אשראי
איפור, טיפוח ובישום מהמותגים המובילים: גלאם גלואו, דה באלם, טו פייסד, מיוראד, סוטיס
החל מ-$11.95/
חינם ברכישה מעל $49 בארה"ב
פייפאל/
כ"א
Ebates 5%
BeFrugal 10%
סייבר מאנדיי- 20% הנחה עם הקוד CYBER20
* בכל קניה 3 דוגמיות לבחירתכן+ דוגמיות נוספות ברכישה ממותגים נבחרים
איפור וטיפוח ממותגים כמו: בקה, אליזבת ארדן, דניאל סנדלר, לוריאל, קרדשיאן, גלאם גלואו, דקלאור
חינם
פייפאל/
כ"א
Quidco 7%
סייבר מאנדיי- החל מ-20% הנחה על מגוון מוצרים עם הקוד CYBER
איפור ומברשות מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות. תמצאו באתר שלל פיגמנטים בגדלים שונים. האתר כמעט זהה ל- Mad Minerals
$6/
$2 דולר ברכישה מעל $50
פייפאל/
כ"א
כל האיפור המינרלי ב-40% הנחה בקניה מעל $15, בתוקף עד 30.11
איפור ולקים משלל מותגים כמו: ניקס, ליים קריים, דה באלם, ג'ורדנה, מילאני, צ'יינה גלייז
החל מ-$3.70 ועולה עם המשקל
פייפאל/
כ"א
סייבר מאנדיי- 25% הנחה עם הקוד CYBER2015 בתוקף ב-30.11
*לנרשמים לאתר יש $5 הנחה בקניה ראשונה, מעל $50 (לניצול תוך 24 שעות מרגע ההרשמה לאתר)/ בנוסף (יש כפל מבצעים) 5% הנחה עם הקוד LETSTALK
אתר פארם ישראלי בו תמצאו איפור, טיפוח, בישום ומוצרי הגיינה
19 ש"ח דואר שליחים/
חינם ברכישה מעל 250 ש"ח
פייפאל/
כ"א
אתר הבית של המותג המקסים, בנפיט, הידוע באריזותיו המתוקות ופריימר הפנים (פורפשיונל) המהולל
$18.95/
$13.95 ברכישה מעל $75/
חינם ברכישה מעל $125
כרטיס אשראי
קבלת מתנות משתנות ברכישה עם הקוד FREEBIES
איפור צבעוני ומברשות נטולי אכזריות.
מזכיר מאוד את האתר קוסטל סנטס
החל מ-$21.95
פייפאל/
כ"א
Ebates 7.5%
BeFrugal 18%
Extrabux 12%
מגוון מוצרים עד 80% הנחה בתוקף עד 1.12
איפור ולקים ממותגים כמו: ארדל, ניקס, מילאני, שוגר פיל, ביוטי בלנדר והקונסלירים הנחשקים של LA GIRLS!! אל תדלגו על מחלקת בישום השווה של האתר!
החל מ-$9.45 ועולה עם המשקל
פייפאל/
כ"א
כל האתר ב-35% הנחה עם הקוד FRIDAY35
לקים ואקססוריז מגניבים. יש באתר גם איפור ומברשות שעליהם הייתי מדלגת!
חינם
פייפאל/
כ"א
10% הנחה בהזנת הקוד SAX31
חנות אונליין ישראלית לבשמים במחירים שפויים, באתר תמצאו גם איפור וטיפוח
חינם
פייפאל/
כ"א
איפור, טיפוח ולקים ממותגים מובילים: מאק, מייקאפ פור אבר, טארט, דיור, בובי בראון, שאנל, טו פייסד, דה באלם, אורבן דיקיי
$19.95 /
חינם ברכישה מעל $35 בארה"ב
פייפאל/
כ"א
סייבר מאנדיי- 15% הנחה על כל האתר עם הקוד CYBER וגם גיפט קארד בשווי $10 לקניה הבאה
פארם בריטי, בו תוכלו למצוא במחירי מציאה מוצרי טואלטיקה, תרופות, טיפוח, מזון והדברה לבע"ח
החל מ-£3 (המחירים יורדים בקופה ב-16.6%- קיזוז מע"מ בריטי)
כרטיס אשראי
Pouring Pounds 11.25%
Quidco 15%
5% הנחה עם הקוד CYBER2015
איפור ומברשות נטולי אכזריות, פלטות צבעוניות, פיגמנטים, פלטות ריקות ופאנים לדיפוט צלליות/ שפתונים
החל מ-$14 ועולה עם המשקל
פייפאל/
כ"א
עד 55% הנחה על כל האתר 
איפור צבעוני, מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות
החל מ-$4 ועולה עם המשקל/
חינם ברכישה מעל $50
פייפאל/
כ"א
סייבר מאנדיי- 25% הנחה על כל האתר עם הקוד BLACK25
אתר קוריאני בו תמצאו מגוון מותגים יוקרתיים כמו שאנל, דיור, מאק, בובי בראון, אמבריוליס, קליניק
חינם
פייפאל/
כ"א
Ebates 5%
BeFrugal 10%
Extrabux 7%
סייבר מאנדיי- 10% הנחה בקניה מעל $150
לקים מטריפים של המותג הרוסי דאנס לג'נד
$10/
חינם בקניית 10 לקים
פייפאל

האתר לשפתונים צבעוניים ולא שגרתיים
החל מ-$12.75
פייפאל
סייבר מאנדיי- $5.5 הנחה ממחיר המשלוח עם הקוד CYBER2015
פארם בריטי במחירים מצחיקים, תמצאו איפור וטיפוח ממותגים כמו: קלרינס, גארלן, לנקום, לה רוש-פוזה. באתר תמצאו גם מוצרי הגיינה, תרופות, אוכל, מחלקת תינוקות ובע"ח
החל מ-£3/
חינם ברכישה מעל £20
(המחירים יורדים בקופה ב-16.6%- קיזוז מע"מ בריטי)
כרטיס אשראי
Pouring Pounds 5.25%
Quidco 8.5%
סייבר מאנדיי-
10% הנחה בקניה מעל £30
15% הנחה בקניה מעל £100
איפור וטיפוח ממותגים מובילים כמו ל'אוקסיטן, וישי, ביודרמה, גארלן, לנקום, סטילה, דיור, דניאל סנדלר
£4.95
פייפאל/
כ"א
Quidco 2.5%
סייבר מאנדיי- 10% הנחה עם הקוד BLACK10
איפור וטיפוח ממותגים: ג'יבנשי, אורבן דיקיי, דה באלם, טוויזרמן, טניה בר
חינם ברכישה מעל £10
פייפאל/
כ"א
Pouring Pounds 3.75%
Quidco 7%

סייבר מאנדיי- 20% הנחה עם הקוד BLACKFRIDAY
לקים ופיגמנטים צבעוניים נטולי אכזריות
החל מ-$10.5
פייפאל
האתר שלי לקניית בשמים :) תמצאו כאן בשמים, כולל אריזות טסטרים מוזלות ודוגמיות, איפור וטיפוח ממותגים יוקרתיים כמו שאנל, דיור, מאק, אס"ל
$14.99+ $0.99 דמי טיפול עבור כל פריט/
חינם בקניה מעל $69 עם הקוד
FREE69
פייפאל/
כ"א
Ebates 5%
BeFrugal 10%
Extrabux 8%
סייבר מאנדיי- 15% הנחה עם הקוד CYBER15


--------------------

או משלוח חינם בקניה מעל $69 עם הקוד FREE69
מותגים מובילים כמו: שאנל, קליניק, אסתי לאודר, גלאם גלואו, לורה מרסייה, נארס, קלרינס, שיסיידו
חינם
פייפאל
אתר ישראלי של מדבקות לק צבעוניות מעוצבות
חינם
פייפאל
עד 40% הנחה על כל האקססוריז (קעקועים, לקים, טבעות, קרמים)
15% הנחה על מארזי הפאנבוקס
1+4 על מדבקות פאניילז - זה יוצא רק 12.8 ש"ח לסט עם הקוד funailzBFF
מותג איפור איכותי בו תמצאו שפתונים באיכות של מאק בשבריר המחיר. מותג זה יצר בעבר ליין ביחד עם היוטיוברית ג'קלין היל
חינם
פייפאל/
כ"א
אתר מוצרי איפור וטיפוח יד שניה, אשר עברו חיטוי. המוצרים במצב טוב ואפילו כמעט חדש. תוכלו למצוא שם מותגים נחשקים כמו אורבן דיקיי, לורה מרסייה, מאק, בנפיט, בובי בראון
$10 /
חינם ברכישה מעל $90
פייפאל
סייבר מאנדיי- חנות בדולר

גיפטקארד לקניה הבאה בשווי $5 בקניה מעל $50

גיפטקארד לקניה הבאה בשווי $15 בקניה מעל $100
אתר ישראלי לאיפור, טיפוח, בישום ולקים של מותגים עממיים, יוקרתיים ומקצועים כמו: עופרה, סמאשבוקס, סש ויט, ד"ר כדיר, הולילנד, אנה לוטן, קליניק, אסתי לאודר, צ'יינה גלייז
12 ₪ /
שליח עד הבית בחינם ברכישה מעל 150 ₪
פייפאל/
כ"א
10% הנחה בהרשמה לניוזלטר
בכל הזמנה מיום רביעי ב-10 בבוקר ועד חצות יום שני (סייבר מאנדיי) בכל רכישה מעל 295 הוסיפו את הדריישמפו של אמיקה לעגלה ותקבלו אותו במתנה!!
איפור וטיפוח של מותגים מובילים כמו: אורבן דיקיי, קרסטס, גלאם גלואו, מיוראד, מטריקס, נארס
חינם
פייפאל/
כ"א
Pouring Pounds 5.25%
Quidco 7%
סייבר מאנדיי- 20% הנחה עם הקוד CYBER20
בנוסף, ברכישה מעל £75 תקבלו את הסרום של קרסטס בגודל מלא מתנה!
איפור, מברשות וטיפוח של ריל טכניקס, דליום טולס, אלף, פזישנס פורמולה. בין היתר תמצאו מוצרי הגיינה, ניקוי, אוכל (רגיל וגם לטבעוניים או חולי ציליאק), מוצרי תינוקות, תרופות ועוד
$4
פייפאל/
כ"א
10% הנחה על כל האתר עד 30.11.15
איפור ולקים של המותג היוקרתי והמעלף אילמסקה
£8.5 /
חינם ברכישה מעל  £35
פייפאל
איפור וטיפוח ממותגים מובילים כמו סמאשבוקס, קיהלס, לורה מרסייה, נארס, ביוטי בלנדר, בובי בראון
$9.95
פייפאל
"האתר הפולני" שסחף את הישראליות. מגוון מותגים במחירי בדיחה: רבלון, ביוטי בלנדר, קריולן, דה באלם, מייקאפ רבולושן, מייבלין
החל מ-14 זלוטי 
פייפאל
איפור וטיפוח עממי ויוקרתי ממותגים: אוזי, נוקס, קלרינס, מקס פקטור, רימל, וישי, לה רוש-פוזה, ביודרמה
החל מ-£4
(המחירים יורדים בקופה ב-16.6% - קיזוז מע"מ בריטי)
פייפאל/
כ"א
Pouring Pounds 3%
Quidco 8.5%
סייבר מאנדיי- 10% הנחה על כל האתר עם הקוד XMAS10SAVER
איפור צבעוני בגוונים יחודיים עם אריזות מדליקות
$10.95
פייפאל
חנות המבצעים:
וולווטינס ב-$12

קארוסל גלוס ב-$5
שפתונים ב-$8
ליינר נוזלי ב-$5
איפור וטיפוח של מותגים מובילים כמו: בנפיט, אורבן דיקיי, נארס, קרסטס, גלאם גלואו, מיוראד
חינם
פייפאל/
כ"א
Pouring Pounds 5.25%
Quidco 12%
סייבר מאנדיי- 15% הנחה עם הקוד LFCYBER

בנוסף, ברכישה מעל £60 מקבלים סט של 24 מברשות במתנה
איפור וטיפוח ממותגים מובילים: אורבן דיקיי, שאנל, דיור, אסתי לאודר, מאק, אס"ל, נארס
החל מ-£5
פייפאל/
כ"א
איפור וטיפוח טבעי ממותגים כמו לברה, באלנס מי, ד"ר האושקה, פרש, נוקס, ג'יין אירדל
חינם
(המחירים יורדים בקופה ב-16.6% - קיזוז מע"מ בריטי)
פייפאל/
כ"א
15% הנחח עם הקוד FRIDAY
בתוקף עד 1.12
אתר חלומי למאפרת מקצועית, בין המותגים: זואיבה, מוצרי איירבראש, קריולן, OCC, BEN NYE
£12.5
פייפאל
מברשות ואיפור מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות. תמצאו שלל פיגמנטים, אל תפסחו על האייליינר ג'ל וצלליות קרם שלהם
החל מ-$7 עולה ממש מעט עם המשקל
פייפאל/
כ"א
מגוון מוצרים מוזלים
איפור ומברשות נטולי אכזריות, שכמובן תמצאו שם מוצרי מותג הבית- מייקאפ גיק
החל מ-$6.22 ועולה מעט עם המשקל
פייפאל/
כ"א
מותג בריטי עממי זול, בדומה ל-MUA עם דיופים מעולים למותגי יוקרה
£7.95
פייפאל
ברכישה באתר מעל £30 מקבלים מתנות בשווי £30
מוצרי טיפוח, שיער והגיינה לגבר. דוגמיות חינם בכל הזמנה
חינם לחבילות עד 2 ק"ג
פייפאל/
כ"א
Pouring Pounds 5.25%
Quidco 9%
סייבר מאנדיי- 20% הנחה עם הקוד CYBER
שפתונים נטולי אכזריות בצבעים מרהיבים ולא שגרתיים
$10
פייפאל
איפור צבעוני במחיר מגוחך, מגוון מברשות וזי-פאלט תוכלו למצוא את המותג גם באתר ביוטי ביי
החל מ-$5.29
+ בקופה מתווסף מע"מ

פייפאל

מותג דראגסטור בריטי זול מאוד עם דיופים למותגי יוקרה. ממליצה על פלטות דמוי נייקד :)
£7.5
פייפאל/
כ"א

*בהרשמה לניוזלטר מקבלים 20% לקניה ראשונה
איפור ולקים ממותגים יוקרתיים ועממיים כמו: ניקס, אורבן דיקיי, דה באלם, טארט, מילאני, לוראק, מייקאפ פור אבר
החל מ-$8.5 עולה עם המשקל
פייפאל/
כ"א
בישום משלל מותגים
החל מ-$15.94
פייפאל
BeFrugal 10%
Extrabux 8%
*10% הנחה בהרשמה לאתר עם הקוד SAVENOW
סייבר מאנדיי- 20% הנחה עם הקוד CYBER22
מותגים עממיים במחירי רצפה: רבלון, מייבלין, מקס פקטור, רימל, לוריאל, בנפיט אורבן דיקיי
$4.06  / חינם ברכישה מעל $27.85
פייפאל/
כ"א
*בהרשמה לאתר מקבלים 7% הנחה
מגוון מוצרי איפור וטיפוח אסיאתיים במקום אחד. בין היתר תוכלו למצוא גם מותגים כמו קליניק ואסתי לאודר
$18 /
חינם ברכישה מעל $100
פייפאל
BeFrugal 1.5%
סייבר מאנדיי- 15% הנחה עם הקוד CYBER15
איפור ומברשות טבעוניות ונטולי אכזריות
$9.45 /
חינם ברכישה מעל $150 /
משלוח חינם בארה"ב
פייפאל/
כ"א
BeFrugal 10%
50% הנחה על כל האתר (ללא קוד)
מברשות ואיפור של המותג סיגמא, אחת המברשות המהוללות של המותג הינה מברשת המייקאפ F80
בכל רכישה באתר מעל $30 מקבלים מתנה
החל מ-$12.75
פייפאל/
כ"א
מתנה נרתיק מברשות או מברשת בקניה מעל $50 +10% הנחה עם הקוד SIGMAPINK בין התאריכים 28-29.11.15
--------------------
20% הנחה בסייבר מאנדיי עם הקוד CYBER2015 בתוקף עד 1.12.15
איפור צבעוני של המותג סליק העממי, שווה לבדוק את הצלליות לשהם בעיקר הפלטות המשגעות (מאט, שימריות ומשי)
החל מ-$3 /
חינם ברכישה מעל $150 
+בקופה מתווסף מע"מ
פייפאל/
כ"א
סייבר מאנדיי- 25% הנחה על מוצרים נבחרים
אתר נטול אכזריות, מגוון מוצרים טבעיים ואורגניים ממותגים כמו: EOS, בלה פייר, בר אסנטואלס, ד"ר האושקה, קאודלי, באלנס מי, ג
מבחר דוגמיות בכל קניה
חינם
פייפאל/
כ"א
15% הנחה על כל האתר עם הקוד BLACK15
בישום, איפור וטיפוח ממותגים כמו: שאנל, דיור, אס"ל, בנפיט, נארס, אסתי לאודר, לנקום, גארלן
חינם
פייפאל/
כ"א
Ebates 4%
איפור צבעוני ומטריף, מינרלי, טבעוני ונטול אכזריות. קשה להשאר אדישות לצבעוניות...
החל מ-$10/
חינם ברכישה מעל $100
פייפאל
עד 60% הנחה על מגוון מוצרים באתר
איפור ומברשות נטולי אכזריות, מינרלי וטבעוני של מנותג הבית TBN. בנוסף תמצאו שלל דוגמיות איפור של מאק
החל מ-$6.95 עולה מעט עם המשקל
פייפאל/
כ"א
סייבור מאנדיי- 40% הנחה על כל האתר עם הקוד CYBERMONDAY
בתוקף רק ב-30.11.15
איפור, טיפוח, הלבשה, הנעלה, גאדג'טים ומשחקים. כדאי לחכות למבצעי החגים
£1 /
חינם ברכישה מעל £20
פייפאל
Quidco 8%
אתר יחסית דל ולא הכי זול, אבל מחצית מהכנסות הוא מעביר לחקר האוטיזם. ניתן למצוא בו איפור ממותגים כמו: ארדל, דה באלם, ניקס
10$/
חינם ברכישה מעל 100$
פייפאל
*20% הנחה לקניה ראשונה באתר
סייבר מאנדיי- 25% הנחה עם הקוד UCSPECIAL25

מי לא מכירה את ויקטוריה'ס סיקרט? מגוון רחב של איפור, טיפוח, בישום, בגדים והלבשה תחתונה
החל מ-$28
כרטיס אשראי
Ebates 1%
$20 הנחה בקניה מעל $125 עם הקוד 20OFF125
האח הגדול של אייהרב, באתר תמצאו שלל כמעט זהה: איפור וטיפוח, הגיינה, אוכל, תרופות, מוצרים לבע"ח, לתינוקות ואף צעצועי מין
$10.99 להזמנות שמשקלן עד 3.6 פאונד (1.63 קילו)- לא מומלץ לעבור משקל זה כי עלות המשלוח עולה פי 2 על גרם אחד נוסף...
פייפאל/
כ"א
Ebates 4%
BeFrugal 8.5%
Extrabux 10%
*$10 דולר הנחה לקניה ראשונה באתר (מעל $30 דולר) בהרשמה דרך הקישור
סייבר מאנדיי- 15% הנחה עם הקוד SHOPCYBER
מותג גרמני שסוחף את העולם עם מברשות איכותיות ואיפור מרשים לא פחות
$16
פייפאל






כמובן שיש אתרים נוספים אשר לא שולחים לארץ, במקרה הזה אם יש לכם דודים בארה"ב ואתם יכולים לשלוח את החבילות לכתובת שלהם אז לכו על זה! ואם אתם כמוני, בלי קשרים בארה"ב תצטרכו להשתמש בשירותי שילוח.
ישנם מספר חברות שילוח שמספקות שירותי משלוח מארה"ב, ניסיתי עד כה רק את BUY2USA והייתי מאוד מרוצה (חוץ מהפשלה שהם עשו לי בהזמנה של פרימן ביוטי שדיברתי עליה בסרטון ביוטיוב) . אתם נרשמים ל-BUY2USA והם מעניקים לכם כתובת של המחסנים שלהם בארה"ב וזו בעצם "הכתובת האמריקאית" שלכם, בה תשתמשו באתרים שלא שולחים ארץ. כמה תצטרכו לשלם על המשלוח תדעו רק כשהחבילה תצא מהמחסנים של חברת השילוח. בעקרון על חבילה במשקל נפחי של 2 קילו (משקל ברוטו 4 קילו וקופסה בינונית) תשלמו כ-$30 בשילוח ימי (שילוח אווירי יעלה לכם פי 2!). באתר יש מחשבון לחישוב מוערך של העלויות.

המשלוח עבור חברת השילוח נחשב לעסקה בישראל (עליה כבר יש מע"מ) לכן עלות זו לא נחשבת להגבלת ה-$74.99 בהזמנות מחו"ל ותוכלו להזמין עד סכום זה ולא לשלם מע"מ ושאר המיסים.
אם הזמנתם יותר מחבילה אחת, ניתן לאחד חבילות בעלות של $6 ($3 עבור כל חבילה שמאחדים).

מבצע בלאק פריידי ב- BUY2USA:
25% הנחה למשלמים בפייפאל עם הקוד BFPAYPAL25
15% הנחה למשלמים בכרטיס אשראי עם הקוד BF15

לפניכם אתרים נוספים אשר לא שולחים לארץ, אלא רק באמצעות חברת שילוח:
 ★ הטבלה ניתנת לצפיה במלואה דרך המחשב בלבד! 
שם וקישור לאתר
מה תמצאו באתר?
דמי משלוח
בתוך ארה"ב
אפשרויות
תשלום
קשבק
מבצעים וקופוני הנחה
(מבצעי בלאק פריידי מסומנים באדום)
מוצרי טיפוח, הגיינה, בישום ונרות של המותג הנחשק בת' אנד בודי
>לסקירה ביוטיוב<
$5.99 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
פייפאל
Ebates 1%
BeFrugal קופון 20% הנחה
    נרות 3 פתילים ב-$12
--------------
$10 הנחה ברכישה מעל $30+ מוצר טיפוח גוף במתנה עם הקוד F151101
----------------
או 20% הנחה על כל האתר עם הקוד F151621
---------------
סייבר מאנדיי- 25% הנחה עם הקוד BEST25EVER
יש כפל מבצעים!!!! 
 איפור וטיפוח ממיטב המותגים: אורבן דיקיי, אוריג'ינס , דבורה ליפמן.
דוגמיות חינם בכל רכישה
$5.99 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $35
כרטיס אשראי
Ebates 4%
מותג חדש וצבעוני במיוחד עם צלליות מיוחדות, שפתונים מיוחדים ושימרים לא מהעולם הזה!
החל מ-$5.99 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
פייפאל
$5 הנחה בקניה ראשונה בהרשמה לאתר
20% הנחה על כל האתר ומשלוח חינם (בארה"ב) בתוקף עד 1.12.15
מותג לקים שנוסד בזכות קהילת הנייליסטיות באינסטגרם, באתר יש לקים, מעט איפור וערכות מוזלות
$5 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $40
כרטיס אשראי
פארם אמריקאי שי בו הכל: איפור, טיפוח, הגיינה, אוכל, תרופות, משחקים
$5.49 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $49
כרטיס אשראי
מוצרי איפור וטיפוח ממתוגים מובילים: אנסטסיה בוורלי הילס, גלאם גלואו, לוראק, באטר לונדון, סטילה וביוטי בלנדר
חינם בארה"ב
כרטיס אשראי
Ebates 4%
BeFrugal 15%
סייבר מאנדיי- 30% הנחה על כל האתר עם הקוד CYBERMONDAY 
אתר דראגסטור בו תמצאו מוצרים לבית, לבע"ח, תרופות, ויטמנים ומבחר מרשים של מותגי איפור וטיפוח
$5.99 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $35
כרטיס אשראי
Ebates 4%
חברת איפור זולה המציעה מוצרים מפתיעים למדיי. את חלקם ניתן לרכוש באייהרב
$8 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $35
פייפאל
Ebates 5%
BeFrugal 5.5%
50% הנחה על כל האתר עם הקוד CYBER
אתר מיוחד המחזיק רק 5 מותגים בעיקר פירותיים ומגניבים 
>לסקירה ביוטיוב<
$6.58 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $25
פייפאל
50% הנחה על מוצרים נבחרים
רשת כלבו אמריקאית המציעה מגוון רחב של ביגוד, הנעלה, אקססוריז, אלקטרוניקה וקוסמטיקה (שילוח בארה"ב בלבד)
חינם בארה"ב ברכישה מעל $99

כרטיס אשראי
Ebates 6%
20% הנחה עם הקוד CYBER
רשת הקוסמטיקה הגדולה בעולם המציעה קיטים מקסימים, מותגים יוקרתיים בשפע, דוגמיות לבחירתכן בכל רכישה
$5.95 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
כרטיס אשראי
Ebates 4%
בכל רכישה מקבלים ערכה שווה עם מוצר בגודל מלא ועוד 7 דוגמיות עם הקוד SURPRIS3
רשת כלבו לביגוד, נעליים, ילדים, אוכל, אלקטרוניקה, בישום, טיפוח
$7 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
פייפאל
Ebates 2%
Extrabux 0.5%
טואלטיקה, נרות ושלל פינוקים בריחות משכרים של המותג העולמי בודי שופ
מתנה ברכישה מעל $30
$5.95 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
כרטיס אשראי
Ebates 8%
ברכישה מעל $60 מקבלים חמאת גוף מתנה ועוד שלל מבצעים
מותג איפור נטול אכזריות נהדר.
מוצרים מוקטנים חינם לבחירתכן בכל רכישה
$5 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
פייפאל
Ebates 4%
BeFrugal 10%
20% הנחה בקניה ראשונה בהרשמה לאתר
50% הנחה כל שלל מוצרים
כלבו ענק המציע, בין היתר, גם מוצרי יופי וטיפוח
$6 בארה"ב
כרטיס אשראי
Ebates 4%
25% הנחה עם הקוד 25CYBER
כלבו נוסף המציע מגוון מותגי יופי עממיים
$4.97 בארה"ב/
חינם ברכישה מעל $50
כרטיס אשראי
Ebates 4%



אם קצת הלכתן לאיבוד או שאתן רוצות לקבל קצת רעיונות למה כדאי להזמין, מוזמנות לווישליסט שהכנתי והוא לא לבעלי לב חלש! או שתציצו בפוסטים הקודמים שלי 2014, 2013.

מקווה שהטיפים שלי היו לכן שימושיים ונתתי לכן רעיונות לקניה בבלאק פריידי ואולי גם חשפתי בפניכן אתרים חדשים?! :) 
אשמח שתציפו אותי בשאלות על הבלאק פריידי, על הסייבר מאנדיי, על הקשבק או סתם לשתף אותי בווישליסט שלכן :)

שופינג שמח,
אני כאן לכל שאלה!!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


סקרניות לדעת מה הזמנתי בבלאק פריידי?



2 תגובות