קולקציית לקים לחורף 2016 של איל מקיאג' // il.makiage winter shades

משהו טוב קורה באיל מקיאג' לאחרונה. משהו ממש טוב!
נראה שלאחרונה איל מקיאג' לא מפסיקים להשיק מוצרים חדשים באיכות טובה מתמיד, ובסנכרון מלא עם הטרנדים שסוחפים את עולם האיפור ובעיקר את בנות ישראל. בחודשים האחרונים הושקו ברונזרים, היילייטרים וסמקים חדשים, הושקו ריסים בודדים ועכשיו גם קולקציית לקים חורפית. 

עם תחילת התקררות מזג האוויר, בתזמון מושלם קיבלתי את קולקציית הלקים לחורף 2016:
מודה, שבאריזה הגוונים לא ריגשו אותי ואף אכזבו אותי כי ראיתי שבין הגוונים החורפיים כביכול נמצא לו לק בגוון ורוד שהכי לא מזכיר חורף ולק נוסף בגוון חום שאני כל כך לא אוהבת ואף קוראת לו "גוון קקי". הו, כמה שטעיתי בהתרשמות הראשונית שלי ואחרי שניסיתי אותם אני חושבת שכל הגוונים מושלמים לחורף!


TORNADO
גוון כחול רויאל כהה יפייפה!!! תחילה חששתי שיהיה שקוף כפי שמרבית הלקים בגוון זה נוטים להיות, אך הוא סמיך ואטום והספיקו 2 שכבות לאטימות מוחלטת.





STILETTO
גוון סגול כהה מאוד שנראה כמעט שחור, לגמרי הפייבוריט שלי!





MR. GREY
גוון חום כהה עם פרוסט כמעט בלתי מורגש (רק בתוך הבקבוק ניתן להבחין בנצנוץ העדין). הגוון שהפתיע אותי לטובה ולמרות שחשבתי שזה "גוון קקי" דווקא נראה טוב מאוד על הציפורניים, כמעט שחור. ואפילו מקשט לא מעט את ציפורניי מאז שקיבלתי אותו (אפילו ממש עכשיו, בעת כתיבת הפוסט!).





GOSSIP GIRL
כל כך לא הורוד שחשבתי שיהיה!! עם 2 שכבות על הציפורניים מתקבל גוון ורוד עתיק, עם תת גוון אפור ומעט סגול בו. בהחלט ה-ורוד לחורף :)





MICKEY MATTE
יכולה רק לשער שההשראה לשם הלק "מיקי מאט" היה צבע אפור עכברי... הגוון הזה הכי פחות ריגש אותי בעיקר כי הוא מאט, שזה הכי לא הקטע שלי (למופתעים, מזכירה שקוראים לי מיס גליטרס לא בכדי), אבל גם כי הצבע שלו מעט כחלכל ויחסית בהיר לטעמי כדי להיות גוון חורפי למהדרין. אולם חברות שלי מעדיפות דווקא אותו כי הוא מגניב לדעתן ומזכיר אספלט. על טעם וריח... :)




כפי שציינתי, הלקים הרשימו אותי ממש לטובה! 
מבחינת האטימות- מספיקות 2 שכבות לק , מברשת עבה ונוחה למריחה, מבחינת העמידות- בין 4-7 ימים שהלק נראה טוב וללא צ'יפים (תתכן שחיקה בקצה הציפורן) ומבחינת הברק(!)- הלק מבריק ברמה של לק ג'ל (גם אם לא שמים טופ) חוץ מהמאט כמובן :)

קולקציית החורף 2016 כוללת 9 גוונים חדשים, אשר מצטרפים ל-53 גוונים קיימים באיל מקיאג'.
ניתן לרכוש מארז קולקציית חורף של 5 לקים (גוונים לבחירתכן) בעלות של 99 ש"ח.
הלקים מגיעים בגודל של 11 מ"ל ועולים 44 ש"ח ליחידה (לפני הנחות).

האם כבר יצא לכן לנסות את הלקים החדשים של איל מקיאג'?
האם אתן מסכימות איתי לגבי האיכות הגבוהה שלהם?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤




7 תגובות

  1. תמונות נהדרות!!
    אבל 44 שקל ללק? יקר.....

    השבמחק
  2. ואוו התמונות!

    השבמחק
  3. דווקא המאט נראה לי הכי מעניין ומקורי.

    השבמחק
  4. שיחקת אותה עם התמונות:)
    אני אוהב את הגווניןם, ואת מיקי מט במיוחד

    השבמחק