חדש על המדף- פברואר 2016

לא ברור לי מדוע לקח לי כמעט שנה (11 חודשים ליתר דיוק) לעשות פוסט נוסף של חדש על המדף... עושה רושם שאתן דווקא מאוד נהנות מפוסטים מסוג זה, אשמח לדעת אם תרצו שאעשה פוסטים כאלה בתדירות גבוהה יותר :)
 היות וחיכיתן לפוסט הזה כל כך הרבה זמן, לא אבזבז זמן מיותר על פטפוטי סרק והבה נצלול אל תוך הסקירה!



בטיסט- שמפו יבש
הבחור הפחות חדש שבחבורה. השמפו היבש של בטיסט איננו מוצר חדש ואפילו סקרתי אותו בעבר, אך אצלנו בארץ הוא נחת רק לפני כחודשיים. כמובן, הגעתו לארץ עשתה הרבה גלים! הרבה מהישראליות הכירו את המוצר מהטיולים בחו"ל או מהקניות אונליין וידעו כמה קשה להשיגו, אז ההסתערות לסופר פארם לקנות מלאי הייתה מטורפת, בטח כשהוא משווק במחיר של 26.90 ש"ח!
אם אתן זוכרות את הפוסט שלי משנה שעברה שהזמנתי אותו מהאתר הפולני, מאוד לא אהבתי את הריח החזק והטלקי שלו (ריח savanna) הפעם קלעתי לשמפו יבש עם ריח נהדר! עד כמה נהדר? ובכן, הוא מזכיר לי גלידריה מהילדות ברוסיה!!
שמעתי גם שהריח של הדובדבן מאוד נעים, אך לצערי לא יצא לי להתקל בו (בטח נו, אם הוא כל כך טוב, אז בטח חיסלתן את כל המלאי!).
למי מכן שאינה יודעת מהו השמפו היבש, כשמו כן הוא- במקום להכנס למקלחת לחפיפת השיער (כי אין לכן זמן/אפשרות) ואתן רוצות לרענן את מראה השיער, במיוחד את השורשים שנהיו שומניים ויכולים להעיד על הזנחה פושעת של ההיגיינה האישית שלכן, אתן פשוט מתיזות מעט מהשמפו היבש על השיער במרחק של כ-30 ש"מ, בעיקר על השורשים, מניחות לזה לשבת כמה שניות ואז מעסות את אזור הקרקפת ומסרקות את השיער (כל ההוראות מופיעות גם על האריזה!) הדגמה של השמפו יבש (של מותג אחר ) תוכלו לראות בערוץ שלי.
לשמחתי, ניתן לרכוש אותו גם בחנויות בארץ ואף אונליין באתר גילטי.



 MISSONI- א.ד.פ
כשבית אופנה איטלקי עושה בושם, הוא עושה אותו אופנתי, יוקרתי וחושני. פשוט מאוד כי האיטלקים לא יודעים לעשות את זה אחרת! כל פאשניסטה (אני לא!) מכירה את המותג מיסוני ובעיקר את ההדפס הצבעוני שמזוהה עם המותג. ולמי שלא מכירה, ממליצה בחום להציץ באתר החברה הכה צבעוני!
הבושם בעל ריח פרחוני, מתוק וחושני (באופן אישי, מזכיר לי את הבושם קטי פרי- Killer Queen's Royal Revolution שסקרתי בעבר בבלוג. לפי החברה הבושם שייך למשפחת הניחוחות הפירותי-עצי ותווי הבושם הינם:
תווים עליונים- לימון, ברגמוט, "עץ האהבה" ציטרון ואגס.
תו הלב- מהוניה, פטליה ויסמין סמבאק.
תו בסיס- אמברוסיה, שעועית טונקה ואלמוג.
את הבושם ניתן להשיג ברשתות הפארם ב-429 ש"ח ל-50 מ"ל ו-559 ל-100 מ"ל.



מהדורה מוגבלת לבושם של נינה ריצ'י- NINA א.ד.ט
לא בדיוק מוצר חדש... אלא השקה מחודשת לבושם NINA אשר חוגג עשר שנים. לכבוד עשור לבושם התפוח האייקוני של נינה ריצ'י נערכה ממש לפני כמה ימים השקה של בקבוק חדש וצבעוני במהדורה מוגבלת.
כשהגעתי להשקה, חשבתי שדובר בהשקת ריח חדש או מחודש ולשמחתי הרבה גיליתי שהשינוי היחיד הוא בעיצוב הבקבוק!!! אם אתן קוראות ותיקות של הבלוג, אתן ודאי יודעות כמה אני בעייתית ורגישה לריחות ואני עורכת מבחני קבלה מחמירים לכל בושם שנקרה בדרכי... אך לא הפעם!!! הבושם NINA נכנס לארסנל בשמים האישי שלי בערך מאז שהושק לראשונה אי שם ב-2006 ובימים אלו אני עובדת על השפריצים האחרונים של הבקבוק השני שלי... אתן בטח יכולות לתאר את כמות האושר שהציפה אותי כשגיליתי שאני הולכת להתחדש בבושם האהוב עליי בפעם השלישית! :) 
הבושם מאוד מתקתק ופירותי ממש סלט פירות של פירות יער וענבים, לכן הוא בין האהובים עליי לקיץ.
NINA כאמור הושק בשנת 2006 ע"י נינה ריצ'י ובשם נודע אוליבר קרספ ליצירת "בושם מכשף".
תווים עליונים- לימון אמלפי ולימונית.
תו הלב- תפוח גראנד סמית' , אדמוני, פרלין והדטורה.
תו בסיס- עץ התפוח, מאסק וארז וירג'יניה.
הבושם נמכר בלעדית ברשת סופר פארם ב-504.30 ש" ל-80 מ"ל.

ואפילו חזרתי עם כמה מזכרות מההשקה :)
אני כל כך אוהבת את הבושם, שבינינו, היו צריכים לי להביא אותו בגודל המיוחד :)



שפתוני לחות ליפסמקר
שוב, לא מדובר במוצר חדש, רבות מכן ראיתן אותו בטיול שלכן בארה"ב. ליפסמקר הינו מותג אמריקאי די ותיק, פועל כ-45 שנים בגזרת שפתוני לחות בטעמים. את השפתון הראשון בטעם תות ליפסמקר השיקו בשנת 1972 והשאר כבר הסטוריה. אני נמנעת משתיה מתוקה, בעיקר משתיה מוגזת (אם זה מספיק טוב להסרת חלודה, זה לא משהו שאני רוצה בגוף שלי), אבל משפתוני הלחות בטעם קוקה קולה או בטעם פנטה אני לגמרי יכולה להנות, ללא חשש לבריאות :)
המותג נחת בארץ עוד בקיץ, אבל היה נורא קשה להשיגו באופן רשמי, כי היה נמכר בכל מיני חנויות פרטיות.
כבר בשבוע שעבר (לקראת הוולנטיינס) נכנס המותג למכירה באתר גילטי ותוכלו למצוא באתר 3 מארזים בגדלים שונים שכרגע נמכרים ב-10% הנחה לרגל ההשקה (ההנחה אוטומטית, אין צורך בקוד).

פסססס... כדאי שתדעי שאני עושה הגרלה של השפתונים בעמוד הפייסבוק שלי



שפתון מאט של פלורמר מקולקציית Charming Lipstick
פלורמר הבינו שאין חורף בלי שפתוני מאט בצבע יין ועל כן השיקו ממש לאחרונה קולקציה של שפתונים מאט עמידים בשם Charming Lipstick ועפרונות צללית עמידים. העפרונות צללית פחות הרשימו אותי מבחינת העמידות שלהם, אני מעדיפה את אלו של בובי בראון, אבל השפתונים לגמרי קרצו לי. בקולקציה יצאו 3 גוונים: Femme Fatale, Tempt Me, Bite My Lip, במיוחד שיש לי כבר ניסיון עם השפתונים שלהם ואחד מהם הוא בין השפתונים הכי חרושים אצלי (סקרתי אותו בפוסט הקודם שלי של פלורמר).
אני לקחתי את גוון מספר 02- Tempt Me. בתמונה הראשונה לא ממש הצלחתי לתקן את גווני התמונה על מנת שתשקף את צבעו של השפתון כפי שהוא במציאות. אך בתמונה השניה הגוון מדוייק לצבעו במציאות או במילים אחרות- Nailed it!
לטעמי האריזה נראית קצת צ'יפית אם כי היה ניסיון ליצור לוק יוקרתי עם הזהב, אבל לא יודעת... משהו בצורת פקק חללית והעובדה שאריזת השפתון יחסית עבה... אבל, ברגע שמסירים את הפקק נגלה שפתון בצורה משגעת, מלוטש כמו יהלום (לא נראה לי שראיתי שפתון בצורה כה מיוחדת) וכיתוב לוגו החברה בצד, פשוט משגע! וכסאקרית של אריזות מושקעות וירידה לפרטים קטנים, עשו כאן עבודה מצויינת, עד שלא בא לך להרוס את יופיו של השפתון ואשכרה להשתמש בו. דבר נוסף, שיאמר לזכותו הוא הריח העדין והמתקתק של ורדים. פשוט תענוג! ואת זה אומרת לכן מישהי ששונאת איפור וטיפוח מבושם :)
בוא נדבר על התכלס, השפתון עצמו מאט לחלוטין אם כי מורגשת בו לחות נעימה על השפתיים. מבחינת עמידות לא הבחנתי באיזו עמידות מטורפת, שאני לא משיגה מכל שפתון אחר של כ-6 שעות עם דיבור, שתיה ונשנוש. אבל אזכיר לכן, שגם עמידות שפתונים הינה אינדיבידואלית, רב הזמן שפתונים (רגילים) עמידים עליי בצורה מופתית גם אחרי אוכל ונדיר שאני מחדשת במהלך היום. מה גם, שמעתי דברים לא חביבים אם להתנסח בעדינות על שפתוני מאט החדשים של מאק- רטרו מאק, אבל אני דווקא נהנית מהם והם מחזיקים עליי ממש יפה!
את שפתוני Charming Lipstick של פלורמר תוכלו לרכוש ב-39.90 ש"ח בסניפי הרשת ברחבי הארץ או באתר גילטי. לרשימת הסניפים בקרו בדף הפייסבוק של פלורמר.



פלטות PRO של איל מקיאג'
קשה עד בלתי אפשרי לפספס את השינוי המדהים שעובר על המותג איל מקיאג' בשנה האחרונה! החל מהשקת השימר היילו שסחף את המדינה, השקת קולקציית לקים חורפית, קולקציית סמקים וברונזרים אפויים וכלה בסדרת ריסים בודדים.
ועכשיו השקת ליין מקצועי/PRO - של פלטות בגדלים שונים וסמקים וצלליות מינרליות באריזת מילוי.
כמאפרת, יכולה להעיד, שאחד הדברים המתסכלים זה להסתובב עם צלליות בודדות או בעצם כל מוצר איפור כיחידה, לכן אצל רב המאפרות או בעיקר אצל הותיקות (שכבר למדו על בשרן מה הכי נוח) תראו פלטות על גבי פלטות, של צלליות, סמקים, ברונזרים ושפתונים מדופטים.
זהו מהלך גאוני של איל מקיאג' לתת מענה לקהל המקצועי (אך לא בהכרח) ולהשיק פלטות PRO ומוצרי מילוי.
מדובר ב-4 סוגים שונים של פלטות בהרכבה אישית:
1. פלטת סמקים 350 ש"ח- Chiks & cheeks pro palette
2. פלטת הארות והצללות 400 ש"ח - Contour time  pro palette
3. פלטת סמקים והארות והצללות  400 ש"ח- All about that base pro palette
4. פלטת צלליות 300 ש"ח- Eyes to kill pro palette

כאמור, במקביל להשקת הפלטה המקצועית, הושק ליין של סמקים, ברונזרים וצלליות מינרליות- אחרת במה נמלא את הפלטה? כל המוצרים המינרליים מגיעים עם מגנט מובנה ע"מ שיתחבר לפלטה וארוז באריזת פלסטיק כך שאינכן צריכות להתעסק בדיפוט המוצרים. אחד הדברים העיקריים שהציקו לי בשימר "היילו" האהוב עליי זה המכסה המתברג המעצבן, שכל פעם מחליק לי מהיד וכל פעם בהברגה אני דופקת עם המכסה את השימר (מסכן, שימר מוכה ופצוע...). לשמחתי עכשיו יש לי את השימר באריזת מילוי ואני אשתמש בו מתוך הפלטה! השימור באריזת מילוי והשימר באריזה המקורית הינם באותו גודל, אך לא בדקתי אם ניתן לפרק את השימר מאריזתו המקורית ולהעביר אותו לפלטה. ממליצה להתייעץ עם מוכרות של איל מקיאג' לפני שתפצעו את השימר שלכן!
את הפלטה ניתן גם לרכוש בנפרד ב-99 ש"ח, את הסומק המינרלי באריזת מילוי ב-139 ש"ח, את השימר/הברונזר המינרלי ב-169 ש"ח ואת הצללית המינרלית ב-119 ש"ח. כמובן שאת מוצרי איל מקיאג' תוכלו לרכוש בסניפי הרשת ברחבי הארץ. לשאלות נוספות מפנה אתכן לדף הפייסבוק של איל מקיאג'.



עפרון עיניים עמיד של אסנס במרקם ג'ל
כמה טוב שהמותג אסנס הגיע לארץ (ממש לפני שנה), עם מגוון מוצרים במחירים כל כך נגישים.
אם רק יוכלו לעשות משהו בעניין פתיחת המוצרים בנקודות המכירה... :/
אוקיי, לעניינינו, לפני מספר שבועות הושקה קולקציית העפרונות העמידים במרקם ג'ל ב-6 גוונים ובעלות של 16 ש"ח (!). אני קיבלתי את גוון Gunmetal הכסוף-פחם שיש בו נצנוץ עדין ואת Arond Midnight הכחול נייבי שמעט מטאלי.
העפרונות רכים מאוד וקטיפתיים ועל כן יתאימו מאוד לאיפור מעושן, אם כי מתייבשים מהר אז צריך לעבוד איתם מהר למטרה זו. ניתן להניח בקו המים וזה לא זז כל היום! אם במקרה אתן מרגישות שהעפרון לא מספיק עמיד, כשאתן מניחות אותו, משכו את העפעף מעט מהעין ותנו לו כמה שניות עד שיתייבש ורק אז שחררו את העפעף, אפשר מיד עם הנחת העפרון גם לקבע אותו עם צללית.
ואתן בטח שואלות עד כמה הם עמידים?
ע-מ-י-ד-י-ם!



מסקרה של לוריאל- False Lash Superstar
מסקרה חדשה מבית לוריאל עם 2 שכבות- בסיס ומסקרה, לא בטוחה עד כמה המוצר חדש, אולי שינו ושיפרו אותו, כי אני זוכרת שהייתה לחברה שלי מסקרה כזאת כשהיינו חיילות (וזה היה מזמן!). ראשית כל מורחים את הפריימר שזו שכבת הבסיס, החומר הלבן שמסומן כשלב 1- שכבת הבסיב עוזרת ביצירת נפח, עיבוי והארכת הריסים (יש לחכות עד ששכבה זו תתייבש לחלוטין לפני שמורחים מעליה את המסקרה). המברשת מאוד קשה ומדוייקת ולכן כיף להחליק איתה על הריסים. בשלב ה-2 בעצם מורחים את המסקרה, גם כאן מדובר במברשת דקה ומאוד נוחה למריחה ויש בה קימור ממש קטן שמייעל הגעה לריסים הכי קצרים ולפינות הבעייתיות. הופתעתי לטובה מהמברשת, שכן אם אתן עוקבות ותיקות אתן ודאי יודעות שאני לא חובבת מברשות רגילות, אלא רק מברשות סיליקוניות. אז זהו, שזאת דווקא נוחה להפליא בזכות האורך של האפליקטור, הסיבים הקצרים והקשיחים. הפורמולה בעיני מדוייקת- לא נוזלית מדי ולא סמיכה מדי. מושלמת.

כפי שניתן לראות בתמונות, האפקט של שכבת הבסיס מורגש ומשמעותי. אם כי, אני תוהה אם היה אותו אפקט אם פשוט הייתי מניחה 2 שכבות רק מהמסקרה. היות והעין שלי כבר מותשת מהניסויים, מזמינה אתכן לנסות ולדווח :)
מתנצלת על התמונות ללא האיפור (וללא הגבות! חח) פשוט רציתי שתראו נטו את המסקרה וההבדלים בין השכבות.
המסקרה נמכרת במהלך חודש פברואר במחיר השקה של 60 ש"ח ובנוסף, במהלך חודש ינואר ניתן לקנות כל מסקרה ואייליינר של לוריאל ב-89.90 ש"ח.



מסקרה של בובי בראון-Eye Opening Mascara
המסקרה הזו הושקה ממש לפני מספר חודשים והגיעה לארץ לפני כחודש. אוחחחח כמה ציפיות היו לי ממנה, בכל זאת, יש לה שם מחייב Eye Opening Mascara (מסקרה שפותחת עיניים) ועובדי החברה אף נתנו לה את הכינוי OMG WOW Mascara, אז אתן מבינות, שכחובבת ריסי דרמה ציפיתי ממנה להרטיט את עולמי...
ובכן, בפועל המסקרה בעלת פורמולה סמיכה עד מאוד (רואים זאת היטב בתמונה) ואפילו די יבשה (ואין מצב שהיא התייבשה, שכן הגיעה ארצה רק לפני מספר שבועות!), אפליקטור בומבסטי ומגושם עם סיבים רכים באפליקטור שלא מאפשרים הנחת מסקרה מדוייקת. בגלל המברשת המגושמת והפורמולה הסמיכה, ההנחה לוקחת הרבה יותר זמן ממה שתרצו להשקיע באיפור הבוקר שלכן, מה גם שהעפעף כל כך מתלכלך מסביב ולא משנה כמה תתאמצו להיות זהירות, נראה שלמסקרה הזאת אופי משלה והוא בעיקר מרדני.
כפי שניתן לראות בתמונה, לא כזה WOW או OMG ואפילו לא כזה פותחת עיניים כפי שהחברה מציגה. אם תגלגלו למעלה, תראו שעם המסקרה של לוריאל בשימוש עם שלב הבסיס הגעתי לריסים יותר דרמטיים ויותר ארוכים מאשר עם המסקרה של בובי בראון.
בעיני, זאת מסקרה שאפשר בשקט לוותר עליה, ודאי כאשר מדובר בעלות של 150 ש"ח. אבל היי, אל תסמכו על המילה שלי, גשו בעצמכן לאחד מהסניפים של בובי בראון תנסו אותה בעצמכן ותחזרו לכאן לדווח אם הייתה לכן חוויה שונה איתה.


זהו עד כאן,
מקווה שנהניתן מהפוסט :)
ספרו לי האם יצא לכן כבר להתנסות במוצרים שציינתי.

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...



*התקבלו לסקירה: בושם מיסוני, בושם נינה, פלורמר, איל מקיאג', אסנס, לוריאל

6 תגובות

  1. אנונימי16.2.2016, 18:15

    ממש אוהבת את מוצרי פלורמר! חבל שאין בב"ש.
    ניסיתי מסקרה אחרת של בובי בראון והיא הייתה מאכזבת לא פחות!

    השבמחק
  2. פוסט מהמם!!! כל כך נהנית לקרוא אותך! כנה, שנונה ומדוייקת. למרות שאני דווקא מאוד אוהבת את המסקרה של בובי.

    השבמחק
  3. כולם סביב המסקרה של לוריאל- אני זוכרת השתמשתי בה בחטיבה!!!
    מחזיר נשכחות :)
    האריזה של הבושם מזכירה לי סוכריות קישוט לעוגה- מהמם!

    השבמחק
  4. כל הכבוד לאיל מקיאג על מה שעובר עליהם!
    אולי יום יבוא ויעשו גם משהו עם השירות לקוחות שלהם והמוכרות בחנות...

    השבמחק
  5. אני תמיד בעד פוסטים כאלה!! תעשי יותר!!

    השבמחק
  6. נחכה עוד 11 חודשים לאחד נוסף?...
    נינה פחות הסגנון שלי (מתוק לי מדי)
    השפתון של פלורמר משגע!

    השבמחק