מתנה מל'אוקסיטן לרגל יום האישה הבינלאומי וגם הגרלה!

ל'אוקסיטן מצדיעה לנשים בכלל ולנשות בורקינה פאסו בפרט לכבוד יום האישה הבינלאומי 2016

את נופיה של בורקינה פאסו, מדינה במערב אפריקה, מקשטים עצי שיאה מלכותיים. בתחילת שנות ה-80 המייסד והבעלים של חברת L'occitane, אוליבר באסון, ביקר בבורקינה פאסו וגילה את נפלאות מרכיבי חמאת השיאה. מאז, המרכיב המדהים הזה נמצא בשימוש במוצרים רבים של החברה ונוצר חיבור וקשר חזק בין ל'אוקסיטן ונשות בורקינה פאסו.
נשות בורקינה פאסו אוספות את פרי עץ השיאה, סוחטות ומייבשות את האגוזים, טוחנות אותם עד לקבלת משחה משובחת, אותה הן הופכות לחמאה שיאה- מרכיב טיפוח עולמי וייחודי. סוד הכנתה של חמאת השיאה שמור לנשים בלבד והן גם היחידות שיכולות לעסוק במסחר בפירות אלה.
כדי לחזק את השותפות עם נשות בורקינה פאסו, קרן ל'אוקסיטן תומכת בעצמאות הכלכלית של הנשים המקומיות באמצעות תכניות ללימוד קריאה וכתיבה, קידום ומתן סיוע לפרויקטים יזמיים. למעלה מ- 7000 נשים בבורקינה פאסו קיבלו אוטונומיה הודות לתוכניות האלו. 


בכל קניה בשבוע של יום האישה באתר או בחנות של ל'אוקסיטן מעל 100 ש"ח מקבלים במתנה ערכת מוצרי חמאת שיאה בגודל מיוחד (בשווי 196 ש"ח). ערכה זו מכילה מוצרים לאספנים והסדרה מאויירת במיוחד עבור ל'אוקסיטן ע"י המאיירת המפורסמת סולדד. 

הערכה מכילה:
 ליפ באלם חמאת שיאה 4 מ"ל
ליפ באלם חמאת שיאה וורדים 4 מ"ל
קרם ידיים חמאת שיאה 10 מ"ל
קרם ידיים חמאת שיאה וורדים 10 מ"ל
סט 4 משייפי ציפורניים  to go


אם אתן לא מתכננות רכישה השבוע, אתן יכולות לנסות את מזלכן עם הגרלת ההגרלה בבלוג :)

מישהי מכן יכולה לזכות בערכה זו עבורה או עבור חברה, אמא או כל אישה חשובה בחיים שלה!

4 שלבים פשוטים ע"מ להכנס להגרלה:
1- להיות מנויה לרשימת התפוצה של הבלוג. להרשמה הקליקי כאן (אם יש לך ג'ימייל, המיילים ישלחו לתיקיית קידום מכירות).
2- להשאיר תגובה לפוסט זה (למטה) ולרשום מדוע היית רוצה לזכות בערכה זו או למי היית רוצה להעניק אותה ומדוע.
3- לעשות לייק בדף הפייסבוק שלי
4- להרשם כמנויה לערוץ היוטיוב שלי
*יש למלא את כל 4 השלבים ע"מ להכנס להגרלה.

ע"מ להשתתף בהגרלה, עליך להשתמש בתוסף ולסמן כל פעולה שביצעת. התוסף יראה לך איזה מהפעולות אישרת שביצעת וכמה נקודות קיבלת עליהן (ואם הסתבכת עם התוסף, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי ואני אשמח להסביר).
a Rafflecopter giveaway

ההגרלה תהיה פתוחה עד 10.3.16 בחצות.

הזוכה שמילאה אחר כל ההוראות תוכרז בדף הפייסבוק ובבלוג ב-11.3.16 ותצטרך ליצור איתי קשר.
במידה שהזוכה לא תיצור עימי קשר תוך 72 שעות מההכרזה - אגריל זוכה אחרת.

לכל שאלה או בעיה טכנית אני זמינה בדף הפייסבוק ובמייל: Glitters.Mua@gmail.com

בהצלחה!!!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤

ראיתן את הסרטון החדש שלי בערוץ היוטיוב?

16 תגובות

  1. הייתי רוצה לזכות בערכה כי האמת שאין לי שום מצר מהם ויהיה נחמד מאוד לנסות :)

    השבמחק
  2. הגרלה מהממת(: הייתי רוצה לזכות כי שמעתי כל כך הרבה על המותג ל'אוקסיטן ותמיד תהיתי לעצמי איך המוצרים שלו והאם הייתי אוהבת אותם, אז עכשיו סוף סוף יש לי הזדמנות 3> הכל בוצע באהבה ומחזיקה אצבעות לנסות את המוצרים המהממים האלו שיש לי תחושה טובה לגביהם ;) המון בהצלחה לכולם! ותודה על ההזדמנות השווה

    השבמחק
  3. יו המוצרים נראים כ"כ חמודים! מעוצבים בצורה מקסימה. הייתי שמחה לזכות בערכה ולהעניק אחת לחברתי שגית שעובדת קשה גם בעבודה וגם בגידול הילדים וזה יכול להעניק לה כמה רגעים של פינוק :D

    השבמחק
  4. הגרלה נפלאה ! תודה לך :)
    הייתי שמחה לזכות עבור אמי המדהימה .
    אם אני אומר שהאדם שאני מעריכה מאוד הוא אמא שלי זו תהייה קלישאה ? אוקיי ,אז הבנאדם לו אני רוצה להעניק מתנה מפנקת, הוא אמא שלי ויש סיבה מצויינת ! . אמא שלי היא בנאדם שדואג לאחרים לפני שהוא דואג לעצמו .זה תמיד היה כך ,מאז שאני זוכרת את עצמי ואותה .
    אני אשתף בסיפור מצחיק : בימי ביה"ס ,תמיד היינו לוקחים סנביץ' לארוחת עשר. אני זוכרת שתמיד קיוויתי שבאותו הבוקר אמא שלי תכין את הסנביצ'ים . כי אבא שלי ,עם כל אהבתי העזה אליו ,היה מכין סנביצ'ים עם שילובים מאוד הזויים . משהו שכרוך באבוקדו,סחוג ומלפפון חמוץ ומה לא? ..לא הייתי מתחברת אליהם בתור ילדה. ולא היה לי נעים להעליב את הסנביצ'ים שלו ... עם כמה שהסנביצ'ים של אמא שלי היו טעימים להחריד ,היה בהם קסם מיוחד ...אמא שלי ,תמיד הייתה דואגת לצרף פתק קטן ,ובו היא הייתה רושמת -ברכה ליום נעים ,או משהו מצחיק ולעיתים גם מוסיפה ציור קטן .
    תמיד היה את אפקט ההפתעה והכיף לקרוא מה אמא שלי כתבה באותו היום . מה שעוד יותר מצחיק ,זה שעניין הפתקים נמשך גם בתקופה הסטודנטיאלית שלי ...
    אבל נהניתי מהם באותה מידה כמו שהייתי ילדה .הייתי שמחה להעניק לה מתנה כ"כ מושלמת ,כתודה על זה שהיא אמא כ"כ נהדרת ומשקיענית...וגם לצרף לזה פתק נחמד ואפילו שרבוט קטן ,לזכר ימי הסנביץ' הטובים ... יום האישה שמח !
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  5. ביצעתי את כל השלבים. רוצה לזכות כי אני מכורררה למוצרים שלהם.

    השבמחק
  6. אני רשומה לערוץ ולבלוג אבל לא משתמשת בפייסבוק . אשמח להשתתף בהגרלה ולנסות לראשונה את מוצרי לאקוסטאין. וגם לחלוק עם אחותי ואימי שעוזרות לי הרבה .

    השבמחק
  7. הגרלה מהממת! אני חושבת שאני צריכה לזכות כי קודם כל, אף פעם לא זכיתי בהגרלה, ובא לי כבר משהו מיוחד. בדיוק נגמרה לי החמאת שיאה ויש לי מלא יובש בשפתיים ואין לי כרגע אופציה לקנות אחת בשבילי:(

    השבמחק
  8. הגרלה נהדרת!
    אני חושבת שזו יכולה להיות אחלה מתנה שתלווה כלה ביום כלולותיה.

    השבמחק
  9. הי יקירה!
    הייתי שמחה לזכות בערכה בשביל עצמי.. לפנק את עצמי בחופשת הלידה :)

    השבמחק
  10. אשמח לזכות ולתת לאמא! מגיע לה לנסות לוקסיטן!

    השבמחק
  11. הייתי שמחה לזכות כי אני מאוד אוהבת את לאוקסיטן והייתי שמחה לקבל פינוק שכזה :)

    השבמחק
  12. מקווה לזכות! המוצרים מזכירים לי את הספר "העץ הנדיב" שגדלתי עליו :)

    השבמחק
  13. הי, אשמח לזכות ולהתנסות בקרמים האלה שיעזרו לי ביובש של תקופות המעבר

    השבמחק
  14. היוש!!! שיהיה בהצלחה לכולם=)
    הייתי רוצה לזכות בערכה החמודה הזאת ולפנק את אמא שלי! כי פשוט מגיע לה!!!

    נשיקותתת ותמשיכי להיות כזאת מדהימה

    השבמחק
  15. ראשית ,הייתי רוצה לזכות בערכה הזאת כי עדיין לא יצא לי להתנסות במוצרים של החברה (בגלל המחיר :( ) ושמעתי עליהם רק דברים טובים !!! שנית ,הייתי שמחה לפנק גם את אחותי היקרה ולהתחלק איתה במוצרים ( למשל קרם ידיים 1 וליפ באלם 1 ) כי גם לה מגיע פינוק של להנות מהמוצרים המדהימים הללו :) זה אחד מהיתרונות שיש לך אחות ששותפה לאותם שיגעונות ואהבות בחיים כמו שלך !!!
    בפייסבוק - inbal shait
    ביוטיוב - inbal shait
    מחזיקה אצבעות

    השבמחק
  16. אני אוהב אותך אוסף . אני אשמח לזכות הסט לאשתי .

    השבמחק