בלאק פריידי 2020 - לגזור ולשמור l מבצעי איפור, טיפוח ואופנה במקום אחד

אוקיי אוקיי, שוב הזמן הזה בשנה... ושוב אני עושה לכן את פוסט ריכוז מבצעי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי ממש כמו בתחילת דרכי בבלוגספירה (זוכרות את הפוסט האגדי שלי משנת 2014? )

לפני שנתחיל: אם אתן מהנייד, אתן בטח לא רואות את כל התוספים המגניבים שהכנתי עבורכן ואת כל טבלת המבצעים במלואה, אז זה הזמן לעבור למחשב או לעבור לצפיה בבלוג בגרסת האינטרנט (לגלגל לתחתית הדף).

 עדכון אחרון: 26.11.20 22:30 

*פוסט זה נכתב בלשון נקבה (כמו כל הבלוג) אך מיועד לשני המינים, במיוחד אם אתה רוצה להפתיע אותה עם מתנה שווה!

מבצעי בלאק פריידי מיס גליטרס

ממליצה לקרוא את "השליף" קניות אונליין שהכנתי עבורכן, גם אם אתן כבר בקיאות בענייני הבלאק פריידי, הזמנות אונליין וקשבק, זאת משום שדברים כל הזמן משתנים ואתן לא רוצות לפספס סוגיות קטנות ומעצבנות ואז להתקע עם חשבון מכס אסטרונומי!
וכמובן, לשמור פוסט זה במועדפי הדפדפן שתמיד יהיה זמין לכן. והוא כמובן יתעדכן באופן שוטף עד סיום הסיילים של הבלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2020.

BLACK FRIDAY - כאן תוכלו למצוא את כל הפוסטים בבלוג שעוסקים בבלאק פריידי

מה זה בעצם הבלאק פריידי?
הבלאק פריידי (יום שישי השחור) מתחיל את עונת הבמבצעים הרשמית בארה"ב לקראת הכריסמס. הבלאק פריידי חל מדי שנה יום למחרת חג ההודיה והשנה חל ב- 27.11.20. לנוחיותכן הוספתי טיימר שלא תפספסו את התחלת שגעון השופינג! :)
אנשים נוהרים בהמוניהם לקניות מיד לאחר חג ההודיה. כן, כן, אפילו אני חוויתי את החוויה המוזרה של ללכת לוולמרט באמצא הלילה כיד למצוא מציאות (תכלס? היה ממש מאכזב) וכ, יש חנויות וקניונים שנפתחים בבלאק פריידי ב-22:00 ואף בחצות במיוחד לבלאק פריידי, כדי שחלילה לא ההמון הזועם לא יתחיל חלילה את הקניות לחג שלהם כמה שעות לאחר מכן, בבוקר, כמו בד"כ.

המושג שישי שחור בכלל מגיע מעולם החשבונאות, משום שברגע שיש שורת רווח היא נרשמת בשחור (במקום הפסד שנשרשמת באדום) ואכן, נרשמים רווחים נאים ברשתות הקמעונאיות בזכות הסיילים.

  • הבלאק פריידי מתחיל ב- 27.11.20 בשעה 00:00 שעון ארה"ב - היות מקור הקונספט מארה"ב ורב האתרים שמציעים מבצעים ביום / סופשבוע זה הינם אמריקאים, אז ההתייחסות שלי תהיה בהתאם- לזמן ארה"ב.
    כלומר, לפי שעון ישראל רב הסיילים יתחילו ב-6:00 (חוף מזרחי) או גג ב-10:00 (חוף מערבי), תלוי במדינה בה נמצא האתר שעושה את הסייל.
    אסייג ואומר, שיש הרבה אתרים שיתחילו את הסיילים שלהם עוד לפני חצות (שעון ארה"ב) ובחלק מהאתרים המבצעים מתקיימים כבר עכשיו!
    ונכון שאמרתי שהבלאק פריידי מקורו בארה"ב אבל גם אתרים בריטיים עושים סיילים ואפילו אתרים ישראלים הצטרפו לחגיגה!

  • סייבר מאנדיי חל ביום שני ה-30.11.20 - בעקרון מדובר ביום מבצעי אונליין (בשונה מהבלאק פריידי שמיועד למבצעים בחנויות פיזיות). בתכלס, מהניסיון שלי, כל המושגים מזמן התערבבו ואין באמת הבחנה בין מבצעי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. פשוט תכינו את את עצמכן לסופשבוע של שופינג! כמובן, במידה ויהיו מבצעי סייבר מאנדיי, אני אעדכן גם אותם בפוסט המבצעים.

  • אפשרויות תשלום - ברב האתרים יש פייפאל (אם עדיין אין לכן, תעשו אותו עכשיו! כי דרושים מספר ימים לאישור החשבון) וזו בעצם השיטה הכי בטוחה ונוחה לתשלום בקניות שלכן באינטרנט.
    אפשרות תשלום נוספת הינה באמצעות כרטיס האשראי שלכן, שאישית אני פחות אוהבת,אבל אם כבר... אז ממליצה להשתמש באשראי "הנוסף" ולא בעיקרי שלכן (למקרה שיגנב האשראי, לצערי זה קורה לעיתים, שלא תצטרכו לשחזר את כל הוראות הקבע שלכן מול הספקים בארץ).
    בנוסף, אפשר לשלם באמצעות ויזה נטענת מהדואר. בזמנו הויזה הייתה עולה 40 ש"ח, אנא עדכנו אותי אם יש שינוי במחיר ע"מ שאוכל לעדכן כאן. את הכרטיס ניתן לקנות בדואר בהצגת תעודה מזהה ובתשלום בשקלים בלבד ולהטעין בל מט"ח שתרצו (דולר/ יורו/ ליש"ט).
    לצערי, יש אתרים אמריקאים (בעיקר אלו שלא שולחים לארץ) בהם ניתן לרכוש באתר אך ורק באמצעות כ"א אמריקאי ואין דרך לעקוף את זה מלבד לבקש מהדודה החביבה שמתגוררת בארה"ב לרכוש עבורכן מאתר זה.

  • מט"ח- באיזה מטבע עדיף לשלם? באתר אמריקאים כמובן שברירת המחדל תהיה תשלום בדולר, באתרים הבריטיים ברירת המחדל תהיה ליש"ט. יש אתרים שמאפשרים להמיר לשקלים כבר בעת התשלום כמו אייהרב או שיאין.
    באתרים בהם יש אפשרות לשנות את שער המטבע ממליצה לעשות השוואה בין כמה יצא לכן בשקלים כאשר המחיר בדולר לעומת המחיר בליש"ט. לדוגמא, בדקתי את יעלה סרום של דה אורדינרי באתר לוק פנטסטיק: 39 דולר/ 29.30 ליש"ט / 140 ש"ח - אולם כשאני ממירה את המחיר בדולר/ בליש"ט לשקלים יוצא לי 130 ש"ח. כלומר במקרה הספציפי הזה, אתר לוק פנטסטיק ממיר לשקלים במחיר מעט יותר גבוה- הפרש של 10 ש"ח אבל האם אתן יודעות כמה עמלת המרה גובה חברת האשראי שלכן, אם בכלל? 

    לנוחיותכן מצרפת אתר להמרת מטבע.

  • קשבק- החזר כספי על קניות באינטרנט - אם אתן לא מכירות את המושג קשבק אז כנראה שאתן פעם ראשונה בבלוג שלי, אז ברוכות הבאות :) ישנם אתרי קשבק רבים, אשר מציעים החזר כספי על קניות אונליין. לא כל האתרי קניות אונליין נמצאות גם באתרי קשבק, לכן עליכן להיות סבלניות ולבדוק אתר- אתר.
    כל אתר קשבק יציע לכן אחוז אחר של החזר כספי על הקניה שלכן, גם כאן דרושה סבלנות, אל יאוש! זה חוסך הרבה מאוד כסף ושווה את המאמץ הקטן הזה.
    אין צורך להתפזר בין עשרות אתרי קשבק תבחרו לכן גג 2-3 עם אחוז החזרים טוב ותכנית תשלומים נוחה ותדבקו בהם, הרי בכל אתר קשבק יש מינימום החזר שניתן למשוך ואם תשתמשו במספר אתרים לא תגיעו למינימום משיכה באף אחד מהם או שזה יקח לכן הרבה זמן. כמו שאומרים, מרובה תפסת לא תפסת...
    אתרי קשבק מומלצים לאתרים אמריקאים: רקאוטן (איבייטס לשעבר) ומבחינתי אני משתמשת רק בו, אגב עד סוף השנה יש בונוס הרשמה של $40!  ביפרוגל ו- אקסטרבקס.
    אתרי קשבק לאתרים בריטיים- פורינג פאונדס ו- קווידקו.
    והיום יש גם אתר קשבק ישראלי- קאשדו ואם תשאלו אותי, ההחזר הכספי שלהם נמוך יותר מאשר באתרי קשבק האמריקאים וגם הבונוס הרשמה רחוק מאוד מ-40$  שיש באיבייטס (רקאוטן). אז לשיקולכן :)
    לנוחיותכן, בהמשך בטבלת המבצעים, אתרים שניתן לקבל עליהם החזר כספי מאחד מאתרי הקשבק, יסומנו בסמל הבא 💲

    ממליצה בחום לקרוא את המדריך שלי לאתרי קשבק שהכנתי עם צילומי מסך, טיפים והרבה הסברים!!!
    המדריך אמנם משנת 2014 אך עדיין רלוונטי ויהיה לכן שימושי! אם יהיה ביקוש, אכין מדריך עדכני יותר :) רק תבקשו...

    קשבק איבייטס מיס גליטרס

  • סקר שוק - בתור צרכנית חכמה ואחראית, אסור לך לוותר על סקר שוק ועלייך להשוות בין האתרים את הסל קניות שלך הכולל משלוח, ההנחות באתר והקשבק בקניה. 
    נניח שבא לך על הביוטיבלנדר, וראית אותה במבצע באתר ביוטיביי במחיר של 54.40 ש"ח (במקום 64 ש"ח) לא כולל משלוח ובאתר גילטי הן במבצע ב-84.20 ש"ח ( במקום 99 ש"ח) אבל זה שירות לקוחות ישראלי (ומעולה!). איפה יותר משתלם לך?
    כנ"ל לגבי מברשות ריל טכניקס, באתר לוקפנטסטיק 95.95 ש"ח לפני משלוח, באתר גילטי יעלה לכן 95 ש"ח לפני משלוח ובאייהרב הן עולות במחיר מלא 68.34 ש"ח לפני משלוח+ קשבק מאיבייטס 2% החזר על ההזמנה. איפה הכי שווה לקנות אותן?

  • ווישליסט - רשימת קניות - ע"מ להיות מוכנה לטירוף השופינג ושלא תפספסי שום דיל, שכל מה שתצטרכי לעשות בבלאק פריידי, זה להזין את קוד ההנחה ולאשר את ההזמנה, עלייך לעשות ש"ב מבעוד מועד! ממליצה להכניס לסל הקניות שלך את כל הדברים שאת רוצה לקנות, כבר מעכשיו! הרשמי לאתרים שנראים לך מעניינים ושימי בעגלה/ בסל את כל המוצרים שנפשך חופצת בהם, אפילו אם יהיו לך כפילויות בחלק מהאתרים (אבל פה את צריכה להיות עירנית ולזכור לא להזמין אותו מוצר פעמיים מאתרים שונים). ולמה בעצם לשים אותו מוצר בסל הקניות ב-2 אתרים שונים? כי עד לרגע תחילת הבלאק פריידי אנחנו לא באמת יודעים מה יהיו המבצעים בכל אתר (בהנחה שלא התחילו את הסייל לפני זה), וע"מ שתהני מהדיל הטוב ביותר, תצטרכי להשוות בין הסלים (מחזירה אותך לסעיף הקוד- סקר שוק, ועכשיו את מבינה למה הוא חשוב).
    שימו לב, שלא בכל האתרים הסלים נשמרים, אז הכינו לכן קבצי אקסל, וורד, צילומי מסך או אפילו קישורים במייל של המוצרים שאהבתן, הכמויות שתרצו וכמובן הגוונים/ המידות, שלא תשכחו ברגע האמת ושלא תצטרכו פעם שניה לחפש ברחבי האתר את מה שרציתן.

  • מיסים ועלויות נלוות - הזמנות אונליין בסכום של עד $74.99 פטורות ממע"מ, ממכס וממס קניה. סכום זה לא כולל את עלויות המשלוח. 
    הזמנות החל מ-$75 ועד $499.99 פטורות ממכס, אך יתכן ותצטרכו לשלם עליהן מע"מ 17% (נכון ליום פרסום הפוסט) ע"פ חוק יבוא אישי ומס קניה אם חל הזמנה זו (אני כתבתי יתכן, כי זה רק במידה שהחבילה נתפסת במכס, קרו מקרים בעבר שהחבילות הגיעו ליעדן והמזמינים לא נדרשו לשלם כלום. עניין של מזל, אבל כדאי להכיר את החוק).
    ניתן להמנע מתשלום המע"מ ע"י פיצול חבילות (בהנחה שמדובר ביותר מפריט אחד בהזמנה), או אם יש אפשרות, לבקש מהמוכר לא לציין את עלות החבילה (עשיתי זאת בעבר עם הזמנת לקים של דאנס לאג'נד מרוסיה) או אפשרות נוספת, פשוט להחזיק אצבעות שהחבילה לא תתפס במכס :)
    חבילות מעל $500 יחוייבו במע"מ, במכס ובמס קניה.
    * 2 הזמנות או יותר שנשלחות מאותו הספק בהפרש של פחות מ-72 שעות יחשבו כהזמנה אחת ועל כן מיסי היבוא יחושבו בהתאם לערכם הכולל של כל ההזמנות מאותו הספק בטווח זמן זה.
    * מומלץ להזמין במט"ח דולרי, שכן אם תזמינו בשקלים ערך ההמרה עשוי להשתנות ואתם עלולים להדרש לשלם מיסי יבוא כי כביכול עברתם את ה-$75.

  • חברות שילוח - אתרים מסויימים לא שולחים לארץ כמו ספורה או באת' אנד בודי וורקס ופה נכנסות לתמונה חברות השילוח. חברות השילוח מנפיקות לכן כתובת אמריקאית בחינם (כתובת המחסנים שלהם) ואז בעת ההזמנה מאתר שלא שולח לארץ, נניח ספורה, אתן מזינות את הכתובת האמריקאית שחברת שילוח סיפקה לכן ואז החבילה נשלחת ישירות למחסני חברת השילוח ומפה אתן כבר מתנהלות מול חברת שילוח לגבי עלויות המשלוח החבילה לארץ.
    להזכירכן, ב-4 שנים האחרונות גרתי בארה"ב, אז לא היה לי צורך בחברת שילוח והיחידה שהשתמשתי בה עד היום הייתה BUY2USA (היום נקראת USHOPS) והכל עבר חלק איתם, אבל זה היה לפני כ-6 שנים, אז לא יכולה להעיד עליהם מניסיון עדכני יותר.
    חברות שילוח נוספות שקיימות היום הינן:SHIPO (קוד הנחה בהמשך) DEALTAS, SHIPITO אך כאמור, לא ניסיתי אותן.

מקווה שהטיפים שלי יהיו לכן מועילים ואם יש שאלות שלא קיבלתן עליהן מענה, או אתרים ששכחתי לציין, אל תהססו להשאיר תגובה בתחתית הפוסט :)

BLACK FRIDAY - כאן תוכלו למצוא את כל הפוסטים בבלוג שעוסקים בבלאק פריידי
בואי נשמור על קשר


פוסט זה יתעדכן באופן שוטף (מוסיפה כל הזמן אתרים נוספים ומבצעים חדשים) לאורך השבוע הקרוב (עד סוף מבצעי סייבר מאנדיי) וכל עדכון/ מבצע יפורסם בסטורי באינסטגרם שלי ( miss_glitterz
 ) ובקבוצה שלי בפייסבוק ( מכורי קניות אונליין ), אז ממליצה בחום לשמור את הפוסט במועדפים ולרענן אותו מדי פעם כדי לא לפספס עידכונים שיחסכו לכן הרבה כסף! *גילוי נאות

וכמובן, שתפו פוסט זה עם חברות, אל תשמרו רק לעצמכן את כל הטוב הזה! 
💖 sharing is caring 💖
ואם אתן מכירות מבצע שלא ציינתי שתפו גם אותי שכולנו נוכל להנות ממנו!



אני שוקדת על קודי ההנחה עבורכן, מצרפת את רשימת המבצעים החלקית (אין מה לדאוג, מרבית האתרים מפרסמים מבצעים רק לקראת יום שישי בבוקר). אם אתן מחפשות אתר/ מותג כלשהו תעשו CTRL+F ותגיעו לשורה הרלוונטית בטבלה.


להלן רשימת האתרים לפי סדר אלפביתי (אתרים אמריקאים, בריטים  וישראלים כאחד) וכוללים מבצעי בלאק פריידי/ סייבר מאנדיי ⭐ 
מקרא: 
✔ אתר ישראלי
 ✈ יש להשתמש בחברת שילוח
💲 יש קשבק - לפי רשימת אתרי קשבק שצויינו בתחילת המדריך (עליכם לבדוק איפה יש את ההחזר הכי גבוה)

AliExpress💲
All Beauty - עד 65% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד (בתוקף עד 29.11 בחצות)
AMIKA - הנחה של 25% וערכת התנסות מתנה עם הקוד MORAN25 (הקופון מקנה הנחה גם אחרי הבלאק פריידי)  
Anastasia Beverly Hills - עד 50% הנחה על מבחר מוצרים, 30% הנחה על פלטות
ASOS - עד 70% הנחה ברחבי האתר (כולל מוצרים של די אורדינרי! ) 💲
Beauty Bay - מחלקת בלאק פריידי עד 50% הנחה, ללא קוד
Beauty Expert - הנחה של עד 50% עם הקוד BFBEAUTY 💲
BH Cosmetics - עד 75% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד 💲
Bite Beauty - הנחה 35% ברחבי האתר, ללא קוד 
💲
Born Pretty - מגוון מבצעים ברחבי האתר + $6 הנחה בקניה מעל $39 עם הקוד BLACK6 או $15 הנחה בקניה מעל $79 עם הקוד BLACK15 💲 (לקריאת פוסט בבלוג)
Bosmetic - עד 70% הנחה ברחבי האתר  (לקריאת פוסט בבלוג)
Brigette's Boutique - הנחה מדורגת עם הקוד BLACKFRIDAY: הנחה של 5% בקניה מעל $25 / 10% בקניה מעל $50 / 15% בקניה מעל $75 + משלוח חינם בקניה מעל $75
Charlotte Tilbury - עד 40% הנחה באתר, ללא קוד 💲
Chemist Direct
עד 50% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד 
💲
Cloud10Beautyעד 40% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד
Coastal Scents - עד 80% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד 💲
Colourpop - הנחה 30%  ברחבי האתר, ללא קוד 💲
Cosme-De - מגוון הנחות ברחבי האתר
Cult Beauty - הנחה של 20% בקניה מעל 20 ליש"ט עם הקוד SPREE20 או הנחה של 25% בקניה מעל 100 ליש"ט עם הקוד SPREE25 💲
Dermalogica - בנוסף להנחות באתר, דרך קישור זה ניתן לקבל עד 10% הנחה (למוצרים שבקישור) 
Direct Cosmetics - הנחה של 15% עם הקוד DC15DEAL / הנחה של 20% עם הקוד DC20DEAL 
Dose of Color - עד יום שישי כל יום יש מתנה 1+1, ביום שישי החל מהשעה 15:00 כל האתר ב-50% הנחה, ללא קוד. כולל מוצרים שכבר במבצע + צלליות מתנה בקניה מעל $40 + משלוח חינם מעל $60
Escentual - עד 50% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד
Feeluniqueעד 30% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד
FragranceX -עד 70% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד 💲 (לקריאת פוסט בבלוג)
fresh - כל האתר ב-21% הנחה עם הקוד SLOW + משלוח חינם (בתוקף עד 23.12)
Gerard Cosmetics - מגוון מוצרים ב-51% הנחה, ללא קוד + משלוח חינם בקניה מעל $75
Glambot - הנחה של 20% על כל הפלטות עם הקוד 20HOLIDAY או 30% על מוצרי שפתיים ללא קוד. בנוסף, אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר, אתן יכולות לקבל $10 מתנה בקניה מעל $20 ע"י שימוש בקישור זה
Guilty -
 עד 25% הנחה על מוצרי OFRA, שלל הנחות ברחבי האתר + מתנה 1 ברכישה מעל 180 ש"ח/ 2 מתנות ברכישה מעל 290 ש"ח/ 3 מתנות ברכישה מעל 430 ש"ח 
HQ hairהנחה של עד 50% עם הקוד BFHAUL 💲
iHerb - הנחה של 12% (+5% הפניה שלי) בלחיצה על קישור זה, בנוסף עד 50% הנחה על מחלקת ביוטי 💲
Illamasqua - עד 50% הנחה על כל האתר, ללא קוד 💲
Juno&Co - בקניה מעל $45 מקבלים $5 מתנה וסט מברשות, בקניה מעל $65 מקבלים פריימר וסט מברשות 
Juvia's Place - צלליות ופלטות ב-50% הנחה, ללא קוד
Ladymakep - עד 50% הנחה על שלל מותגים, החל מה-25.11 20% על כל האתר!! (למדריך בבלוג)
Life and Looksעד 40% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד
Lime Crimeהנחה 30% ברחבי האתר + מתנה, ללא קוד 💲
Look Fantastic - עד 75%  הנחה ברחבי האתר, ללא קוד 💲
Love Lula - הנחה של 15% על הזמנות מעל 35 ליש"ט עם הקוד FRIDAY
Makeup Geek - כל הצלליות הבודדות ב-50% הנחה, ללא קוד ( רק שתכירו, המחסן שלהם נסגר היום כי אחד העובדים היה חולה מאומת, אז ישלחו הכל רק עוד שבועיים)
Mankindעד 50% הנחה עם הקוד BFSAVE 💲
Melt Cosmetics - מגוון מוצרים בהנחה
Morphe - כל האתר ב- 40% הנחה עם הקוד FAB40 💲
MUA makep academy - מגוון מוצרים ב-50% הנחה, ללא קוד
Naturisimo - כל האתר 20% הנחה, או בקניה 25% הנחה בקניה מעל 150 ליש"ט 
NISmakeupעד 45% הנחה על כל האתר, ללא קוד 
Ofra Cosmetics - כל האתר עד 80% הנחה, ללא קוד. משלוח חינם בארה"ב בקניה מעל $40 
PAT McGRATH - הנחה מדורגת: 25% על כל האתר / 30% הנחה בקניה מעל $150 ללא צורך בקוד. בנוסף תנסו את הקוד FREESHIP לקבלת משלוח חינם 💲
Perfume.com - עד 75% הנחה באתר, ללא קוד 💲
Selfridgesהנחה של עד 20% עם הקוד SELFCCE 💲
Sephora - עד 50% על מגוון מוצרים, משלוח חינם בארה"ב עם הקוד FREESHIP  
 💲
Shein - עד 80% ברחבי האתר + הנחה מדורגת: 15% הנחה בקניה מעל 150 ש"ח / 20% הנחה בקניה מעל 300 ש"ח/ 25% הנחה בקניה מעל 500 ש"ח עם הקוד H3W (באפליקציה בלבד), חוץ מזה יש קוד SPKRJ לקבלת 20% הנחה ללא קשר לסכום הקניה (תנסו את כל הקודים, תראו עם איזה הכי משתלם לכן) 💲 לסרטוני סקירה ביוטיוב )
Shipo (חברת שילוח) - הנחה קבועה של 15% עם הקוד GLITTERS + עד 40% הנחה בבלאק פריידי עם הקוד BF2020 לפי משקל מדורג (תראו איזה קוד משתלם לכם יותר לפי המשקל)
Sigma Beauty - עד 60% הנחה  באתר, ללא קוד 💲
Skinnydip - כל האתר 30% הנחה, ובסייבר מאנדיי יהיו 10% הנחה נוספים 
💲
SpaceNK 💲
StrawberryNet - הנחה של 10% על כל האתר, ללא קוד 💲
Revolution Beautyעד 50% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד (עד 30.11) 💲
Tarte Cosmetics - הנחה של 30% ברחבי האתר + 50% הנחה על סטים עם הקוד CYBER 💲
Victoria's Secret - בקניה מעל $200 הנחה של $40 עם הקוד RWSAVE40 או כל האתר פריט 2 בחצי המחיר, תיק מתנה בקניה מעל $100 עם הקוד BFTOTE
Wishtrend - עד 45% באתר, ללא קוד
Zoeva - עד 70% הנחה ברחבי האתר, ללא קוד


⭐ כאמור, הרשימה אינה סופית (זה רק על קצה המזלג) ! עדכון אחרון: 26.11.20 22:30 ⭐ 



אם אתן חסרות סבלנות לראות עוד אתרים, אתן מוזמנות לפשפש בטבלת המבצעים של שנים קודמות כדי להכיר את האתרים ולראות איזה סיילים היו בעבר (יתכן שחלק מהקישורים כבר לא עובדים כי האתרים לא קיימים יותר ). 





מקווה שעשיתי קצת סדר בדברים :)
אשמח מאוד, אם תוכלו בתמורה להשאיר תגובה, לייק או לשתף עם חברות...
ואם יש שאלות נוספות, כמובן מוזמנות לשאול ואשמח לענות!




היות וקצת איבדנו קשר ואני אשמח לתקן את זה, מצרפת כאן קישורים שתכולי לאתר אותי בסושיאל גלקסי:



ואנחנו נתראה בפוסט הבא!
מיס גליטרס
💖



10 תגובות

  1. אמאל’ה יא אלופה!!! שאפו על המאמץ שלך!

    השבמחק
  2. וואו! כמה שחיכיתי לפוסט שלך כדי להתחיל את הבלאק פריידי. תודה תודה תודה

    השבמחק
  3. וואו איזו השקעה

    השבמחק
  4. כשאני מזמינה יש משמעות למשקל החבילה?

    השבמחק
    תשובות
    1. באופן כללי לא אלא אם:
      האתר מגביל אותך- למשל באייהרב יש הגבלת משקל
      או בחברת שילוח- שאת משלמת על המשלוח לפי גודל/ משקל החבילה

      מחק
  5. אם קניתי בcult beauty שתי הזמנות כדי שהסכום לא יעלה בכל חבילה על 75$ , באותו היום, יכולים לחייב אותי עדיין במע"מ? רק עכשיו אני קוראת בפוסט שלך שכן... ואני פיצלתי בכוונה ולא ידעתי שצריך לחכות 72 שעות בין קניה לקניה

    השבמחק