VITACOST- סקירה 1 של מוצרים מהאתר ויטה קוסט

נא להכיר את VITACOST- האח התאום הלא זהה של אייהרב (לא מכירים את אייהרב? הקליקו וזה כבר ישתנה).
בדומה לאייהרב, גם ויטה קוסט הינה חנות אינטרנטית, שמחסניה נמצאים בארה"ב ושולחים אלינו מכל הטוב שיש בארה"ב ובמחירים אטרקטיביים. אתר ויטה קוסט דומה מאוד במרכולתו לאייהרב כמו: Yogi, Reviva labs, Giovanni,Jason, Desert essence ואחרים. לא תמצאו בויטה קוסט כמה מהמותגים האהובים שקיימים באייהרב כמו: Nestle, Bdillium tools, elf, Real Techniques ועוד, אבל יש בויטה קוסט מותגים שלא נמכרים באייהרב כמו: Revlon, Dermalogica, Roc, Sally hansen, Gillette ועוד.


VITACOST הינה חנות מקוונת ברמה עולמית אשר מחסניה נמצאים בצפון קרוליינה ומשווקים מוצרים בתחום היופי כמו איפור וטיפוח, מזון (ויש מגוון גדול של מוצרים מיוחדים ללא גלוטן, ללא לקטוז וכו'), תרופות, תוספי תזונה, מוצרים לתינוקות, מוצרים לבעלי חיים, מוצרי ניקוי אורגניים, מוצרי ארומתרפיה ואפילו צעצועי מין!

תשלום: באמצעות פייפאל, כרטיס אשראי בינלאומי, או ויזה נטענת מהדואר.
דמי משלוח: $10.99 לחבילה במשקל של עד 1.63 ק"ג (3.6 lbs/ פאונד).
הגבלת משקל: בעיקרון, אין. אך אם משקל החבילה שלכם חורג חריגה ולו הקטנה ביותר של גרם אחד 
מה-3.6 lbs זה מקפיץ את עלות המשלוח ליותר מפי 2 ותצטרכו לשלם כ-$24. החשבון מאוד פשוט במקרה הזה, עדיף להנדס חבילה כך שלא תחרגו מהמשקל המותר, אחרת תשלמו דמי עלות על 2 חבילות! (ובמקרה כזה עדיף כבר להוציא הזמנה נוספת...)
הנחות: 1. אם זו קניה ראשונה שלכם באתר תוכלו להינות מ-$10 הנחה בקניה מעל $30 ברישום לאתר דרך הקישור שלי (זוהי הנחה קבועה שלקוחות חדשים זכאים לה). הנחה זו תקפה ל-60 יום מרגע ההרשמה לאתר. בעת ההרשמה מקבלים מייל (אם לא קיבלתם אותו תבדקו בתיקיית הזבל/ספאם) עם קוד ייחודי וחד-פעמי לקניה הראשונה שלכם באתר בקניה מעל $30 (לפני דמי המשלוח) במהלך 60 ימים מרגע ההרשמה (אם לא תנצלו את הקוד במהלך חודשיים, לא ניתן יהיה לשחזרו וזה סתם כסף שילך לפח).
2. אם זו לא הקניה הראשונה שלכם, מדי פעם האתר מפנק עם הנחה של כמה דולרים (כדאי לעקוב אחרי דף הפייסבוק של ויטה קוסט ולהיות מנויים לרשימת הדיוור שלהם): $5 הנחה בקניה מעל $30 עם הקוד IRIS30 או $10 הנחה בקניה מעל $80 עם הקוד IRIS80 (שימו לב, שבאפשרות השניה, אתם עוברים את ה-$75 הפטור ממע"מ).

3. בד"כ יש באתר מבצעי BOGO שזה אומר קונים אחד והשני בחצי מחיר.
חינמי: בכל קניה אפשר לבחור מתנה חינמית (רב הדוגמיות החינמיות די משעממות, או תרופות או תוספי תזונה לספורטאים).
קשבק: ניתן לקבל החזר כספי על כל קניה באתר, תלוי באתר הקשבק דרכו תבצעו את הרכישה: 7% דרך אקסטרבקס, 6% דרך ביפרוגל, 4% דרך איבייטס. (אחוזי ההחזר הכספי מעודכנים ליום פרסום הפוסט ועשויים להשתנות מעת לעת).
*אל תשכחו שבקניה מעל $75 (כולל דמי משלוח) ייתכן ותאלצו לשלם מע"מ.

להרשמה הקליקו: 
 להרשמה הקליקו:


$7.34 Organix Repairing Awapuhi Ginger Shampoo 
אני מאוד אוהבת את מוצרי חברת אורגניקס, הם לא מנסים על בע"ח והאריזות שלהם מיוצרות מחומרים ממוחזרים. יש להם המון סדרות של שמפו, מרכך, מסיכה לשיער, סרומים וקרמים: אגוז מקדמיה (שאני הכי אוהבת), חלב קוקוס, קרטין ברזילאי, פריחת הדובדבן וג'ינסנג, שמן ארגן מרוקאי (שדווקא יבש לי את השיער) ואוופוי ג'ינג'ר. לכל המוצרים שלהם יש ריח נהדר שגם נשאר על השיער לאחר החפיפה. מוצרי אורגניקס הינם דוגמא למותג שלא תוכלו למצוא באייהרב.
עבור 385 מ"ל של שמפו אוופוי ג'ינג'ר תשלמו $7.34, למוצרי הסדרה הזו יש גוון ורדרד מתוק, אריזה עם מעט נצנצים (שזה הכי חשוב בעצם) וריח משגע! 


$7.34 Organix Repairing Awapuhi Ginger Conditioner
גם המרכך באותו המשקל של 385 מ"ל ובדיוק כמו השמפו גם לו יש ריח נהדר. סדרת האוופוי ג'ינג'ר מבטיחה לשקם שיער יבש, פגום, שבור, חסר חיים ופריזי, ובאמת שהסדרה הוסיפה לחות לשיער וברק בריא (אגב השיער שלי יבש וצבוע).


$7.34 Organix Repairing Awaphui Ginger Instant Recovery Mask
מסיכה קטנטנה לשיער בגודל של 237 מ"ל שלא הספיקה לי לשימוש יחד עם השמפו והמרכך. מאוד נהניתי מהשימוש בסדרה, השיער הפך לנעים יותר, רך, מבריק ומאושר. אבל עם כל זאת, לא הבחנתי באיזשהו שינוי משמעותי בשיער שיצדיק תשלום של 30 ש"ח על בקבוק של פחות מ-400 מ"ל, כמו שהרגשתי עם סדרת האגוז מקדמיה או עם הקרטין הברזילאי.

*את מוצרי אורגניקס ניתן להזמין גם מ-Life and Looks ומ-Feelunique במחיר כמעט זהה.  


Blum Naturals All Purpose Cleansing Wipes Mini Canister Citrus Scent $1.77
מיכל קטן וחמוד המכיל 30 מגבונים עם תמצית אשכוליות. אני מאוד אוהבת מוצרים עם תמציות של פירות למיניהם, ואולי יש במגבונים האלה תמצית אשכוליות אבל ריח בטוח אין. המגבונים מאוד שימושיים לנשיאה בתיק לכל מיני מקרי חירום קטנים. כשהזמנתי אותם הייתי בטוחה שאלו מגבונים לניקוי פנים, אבל זה לא. גודל המגבון כחצי מכף יד ולטעמי הם יבשים מדי משאר המגבונים שאנחנו מכירים. אז למה בכל זאת כדאי לקנות אותם? כי המיכל קטן ונסגר היטב, לא תרגישי אותו בתיק והמגבונים שימושיים במקרי חירום קטנים כמו הסרת שפתון, ניגוב ידיים או נעליים שהתלכלכו. אבל אם את אמא ורוצה מגבונים עבור הילד, אז זה לא המוצר עבורך כי כנראה בשימוש אחד תחסלי את כל החבילה.
תוכלו למצוא את המגבונים באייהרב ב-$1.60


Yogi Herbal Tea Green Slim Life Blueberry $2.99
התה הזה כביכול אמור לסייע בהתליך ההרזיה, לי הוא לא עזר בכלום, אני ממשיכה לקנות אותו רק בגלל שאני שותה תה ירוק ואהבתי הטעם הזה. כבר סיפרתי לכם על תה יוגי בפוסט הקודם שלי על אייהרב, שזו בעצם חברה שיש בה מגוון רחב תה עם צמחי מרפא שונים לטיפול בכל מיני בעיות רפואיות, למשל תה עם לבנדר וקמומיל להרגעה לפני שינה, או עם אכיניציאה לטיפול בצינון וכו'.
על אותם 16 שקיקי תה תשלמו באייהרב $4.46 כמעט פי 2 מהמחיר בויטה קוסט....
בחודשים האחרונים ויטה קוסט החליטו להיות מעצבנים, ועל חלק מסויים מהמוצרים מחייבים קניה של כמות מינימלית. למשל, את התה יוגי בטעם הספיצי הזה של אוכמניות לא תוכלו לקנות יחידה אחת, אלא לפחות 2 (קטע מעצבן ביותר כי לפעמים אין כבר מקום בעגלה/ עוברים את ה-$75, אז או שתוותרו על התה או על משהו אחר בעגלה). 


Annie's Homegrown Organic Bunny Fruit Snacks Berry Patch $1.07
שקית קטנטנה במשקל 23 גרם עם ארנבונים טעימים ביותר, שטוענים כי הם ללא חומרים משמרים, ללא תוספים, הם אורגניים ומכילים מיץ פירות אמיתי. לא יודעת להעיד לגבי כמה טענת הטבעיות נכונה, אבל כן יכולה להעיד שהם מאווווד טעימים ושהשקית קטנה מדי :) וגם עליהם כבר כתבתי בפוסט הקודם על אייהרב.
למתעניינים בהכשר הארנבונים, לצערי אין מידע על גבי האריזה או באתר על הכשרות.
על אותה שקית ארנבונים תשלמו באייהרב $2.49, לא ברור לי מאיפה הפער הכל כך משמעותי במחיר של כמעט 150% יותר. מעצבן לא?! אבל גם מעצבן שבויטה קוסט לא תוכלו לקנות יחידה אחת, אלא לפחות 4, במקרה כזה כבר עדיף לקנות חבילה של 5 שקיות במחיר של $4.89, או את אותה החמישייה באייהרב ב-$5.09. יש את הארנבונים בטעמי פירות יער ודובדבן, טרופי או תות שדה.
למותג Annie's Homegrown יש המון מוצרים כמו ביסקוויטים, קרקרים, פתיתים עם תוספות והרבה מק אנד צ'יז בכל מיני טעמים וסוגים שונים של פסטות (אפילו אורגני ומדגנים מלאים).



דוגמית Lean Body

ואחרון חביב, הינה דוגמית שבחרתי מהחינמים (כמו שציינתי, החינמים די משעממים). כמובן שמ-2 הכדורים דוגמית שקיבלתי לא יכולה להעיד אם הם אכן אפקטיביים לסיוע בהרזיה.


סה"כ הנזק: 27.85+10.99=38.84 דולר (כ-145 ש"ח כולל משלוח)
להזכירם, אם זו הקניה הראשונה שלכם באתר, מגיע לכם $10 הנחה בהרשמה דרך הקישור חבר מביא חבר (לאחר שתקנו באתר גם אתם תוכלו לחלק את הקוד שלכם למשפחה ולחברים).
ואל תשכחו בכל קניה להכנס תחילה דרך קשבק כדי להנות מהחזר כספי של עד 7% מערך הקניה- למדריך קשבק.


אם טרם נרשמתם לאתר ויטה קוסט או לאתר קשבק, ומתלבטים לגבי סדר ההרשמה, ע"מ לא לאבד מההטבות שמגיעות לכם: תחילה יש להרשם לאתר ויטה קוסט (ואז תקבלו למייל קוד הנחה חד"פ של $10 לקניה ראשונה), אח"כ יש להרשם לאתר קשבק וממנו להכנס שוב לויטה קוסט לביצוע ההזמנה. 
הסתבכתם? אל תהססו לשאול, אשמח לעזור!


מקווה שנהניתם מהסקירה,
האם כבר רכשתם באתר?
ספרו לי אם יצא לכם לנסות את המוצרים האלו ומה הייתב דעתכם עליהם?


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

5 תגובות

  1. היי;) תודה על הסקירה!! היא מעולה ותודה שסיפרת על האתר!! האם דרמלוגיקה נמכר במחיר סביר או שיש אתרים זולים יותר? ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מחיר סביר בהחלט!!!! נעים בין 30 ל-52 דולר (המחיר הגבוה)
      http://www.vitacost.com/productResults.aspx?NttSR=1&previousText=lean+body&ss=1&x=0&y=0&ntk=products&Ntt=DERMALOGICA

      מחק
  2. אוי אשכולית אדומה! יאיי... חייבת לנסות.
    המוצרי שיער מעולים, בהחלט תמורה נאותה למחיר.

    השבמחק
  3. חייבת להודות שמעולם לא ניסיתי את ויטה-קוסט ואני בהחלט אשמח לראות עוד פוסטים בנושא :):)

    השבמחק
  4. אנונימי16.2.2017, 11:55

    מעולה. מפיג את החששות מקניה ראשונה בויטה קוסט. בינתיים מנסה להרכיב סל, מעל 65$ המשלוח יעלה לי 5$ ומעל 75$ המכס, שלא לדבר על הגבלת המשקל.. ואגב, שום חינמים לא מצאתי.

    השבמחק