טאג קיץ 2014 | Summer Weather Tag



עוד דבר שנדחה בעקבות המלחמה, הינו טאג הקיץ בו תוייגתי ע"י מרי ג'ן וביבי עוד בתחילת יולי...
(זוכרות את טאג ה-TMI שהציף את הרשת לפני מספר חודשים?)

אז רגע לפני שהקיץ נגמר רשמית, אני שמחה להשתתף גם כן בטאג הקיץ :)

מהו גוון הלק האהוב עלייך הקיץ?
טוב, אתם אמורים כבר להכיר את התשובה שזה לא הצבע.... אלא הטופ... נצנצים, נצנצים ועוד פעם נצנצים בכל ימות השנה :)  אבל כן מודה, שהשנה הסתובבתי עם כמה גוונים נועזים ואפילו עם ירוק (יש לי סלידה מגוונים ירוקים על הציפורניים) :

מהו גוון השפתון האהוב עלייך בקיץ הזה?
הורודים הניאונים והסגולים אכן שולטים בגזרת השפתיים אצלי. ביומיום אני לא מתה על שפתונים, אבל כשצריך לדפוק הופעה הניאוניים נחלצים לעזרתי. הכי חרוש אצלי הינו מספר 9 של ביוטיקר שמחזיק עליי מעולה!


מהו הבגד האהוב עלייך בקיץ הזה?

הקיץ אני חורשת על חצאיות בצורה בלתי רגילה! שמתי לב שאני לפחות פעם בשבוע עם חצאית. יש לי כל כך הרבה מהן... יש לי אפילו אחת ממוחזרת מגיל 15 :) כשהייתי בת 15 קניתי חצאית ארוכה, עם השנים הפכתי אותה לחצאית ברך ואולי בהמשך היא תזכה להפוך גם למיני :)


מהו האקססורי האהוב עלייך לקיץ?
מים נחשב לאקססורי? לא?! אוקיי אז כמו כולן, אני לא זזה בלי משקפי השמש שלי. יש לי כישרון מיוחד במינו, לשבור משקפי שמש, אז כבר שנים שאני לא משקיעה סכומי עתק, אלא קונה משקפי שמש מהשוק ומהאינטרנט במחיר של מנת פלאפל... הקיץ הזמנתי 2 זוגות משקפי שמש די מוצלחים מאיביי.


מה טרנד הקיץ שהכי מרגש אותך השנה?

התמכרתי לשייקים הירוקים! הכל בזכות בת חן מהבלוג מרי ג'ן שפשוט עוררה את סקרנותי לכל העסק הזה. ידוע שאוכל נוזלי מתעכל טוב יותר וגם משביע יותר מאוכל מוצק. אחד היתרונות של השייקים, זה פצצת ויטמינים וערכים תזונתיים מכל הירק והירקות שאפשר להכניס לשייק ולהסוות את טעמם עם פירות טעימים. יתרון נוסף, זה שאפשר לקחת את זה לדרך ולא לדלג על ארוחת הבוקר (קניתי בחנות לכלים חד פעמיים כל מה שאני צריכה: כוסות פרישייק, מכסה לכוסות וקשיות). החסרון הבולט זה כמות הסוכר (פחמימות) שמקבלים במכה, לכן חשוב לא להגזים עם הפירות וצריך לדעת איזה פירות לשים מבחינת ערך קלורי. אני מאוד אוהבת מנגו ואננס, הבעיה שהם מפוצצים בסוכר (מנגו 1= ל-3 תפוחים), סוכר בסופו של דבר הופך לשומן, כך שצריך להיות מודעים ומתונים בפירות שמכניסים לשייק. 


מהו הנר האהוב עלייך לקיץ?
כשהייתי ילדה אספתי נרות (ליופי כמובן, לא לבעירה! עד היום אני לא מסוגלת להבעיר את מה שאספתי במשך השנים), עם השנים הפסקתי והיום אני יכולה להגיד שאני לא קונה נרות לא ליופי ולא לבעירה. אם כי, עשיתי לפני כחודש הזמנה מ- Bath & Body ומודה שהזמנתי נר אחד, שכרגע אני לא זוכרת באיזה ריח אבל תדעו עליו (ועל שאר הרכישה שלי מהאתר) בהמשך.


מי הגוף והבושם המועדפים עלייך לקיץ?
טוב, אז בהזמנה מבת' אנד בודי הזמנתי גם כמה מי גוף, בריחות מרעננים כמו מלון- מלפפון וקוקוס-למון ליים (עדיין לא קיבלתי את ההזמנה, אז אין לי כרגע מועדף).
בגזרת הבשמים אני די צפויה: מתוקים, פרשיים ופרחוניים. כרגע אני חורשת על בושם מהקולקציה החדשה של ל'אוקסיטן שהתקבל בהשקה של החנות החדשה במתחם שרונה בת"א. יש לו תוים נקיים ומרעננים של סחלב ונרולי- ריח קיצי ועדין כאילו הרגע יצאתי מהמקלחת, יש לו גם ריח טלקי עדין שאני אוהבת.


איך מזג האוויר במקום שאת גרה בו?
אוקיי, כמו כל בלוגרית ישראלית, לא מפתיע שאני עונה שחם, לחותי ומהביל. מה שכן, השנה בלילות קריר.... פעם ראשונה שאני ישנה בקיץ עם שמיכה!


מה הדבר האהוב עלייך בקיץ?
מממ....המזגן!? :) הימים הארוכים וכמובן שלל הפירות :)


מה התוכניות שלך לקיץ?
לא בדיוק תוכניות, כי זה כבר בביצוע... להכנס לכושר ולהתחיל אורך חיים בריא. אני עובדת במקום בו חד"כ לרשותי ברב שעות היום. התחלתי בקטנה עם הליכות של 20 דקות, לאט לאט זה הפך לריצה, המשיך לאימוני משקולות ושבוע שעבר כבר קרעו לי את הצורה באימון TRX אישי! אני לפחות 3 פעמים בשבוע בחד"כ וגם בסופי שבוע אני לא מוותרת על אימון מעניין שאני מוצאת באינטרנט, כמו אינסניטי, אימון משולב סלסה או קפוארה!
שואלים מה המטרה חוץ מה"להכנס לכושר"? 30 קילו פחות.... כך שיש לי המון עבודה לפני! :)


אתן מוזמנות לאינסטגרם שלי (miss_glitterz@) שם אני מעלה הרבה מהדברים שאני עושה בגזרת הכושר והתזונה (אולי אצליח לעורר בכן חשק לקום מהספה!? )


זהו..אני מניחה :)


אל תשכחו, להכנס להגרלת החזל"ש>>> קישור להגרלה<<<

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

בלוגריות שעדיין לא תוייגו בטאג הקיץ, מוזמנות לתייג את עצמן (או לפנות אליי ואני אשמח לתייג!)

המשך קיץ שקט ורגוע,

שלכן,
מיס גליטרס :)
 ♡

3 תגובות

  1. הגוונים של הלקים הורסים!!
    אני פחות התחברתי לסדרת המכתימים הללו של ביוטיקייר, אבל הגוון בול את.
    כושר זה מעולה!! תמשיכי כך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שתאהבי את הגוונים של הלק :)

      מחק
  2. איזה חמודית! תודה רבה על הקרדיט!! סוףסוף התפניתי לחיי הסייבר והתחלתי להשלים פערים ;) שמחה שעודדתי אותך להיכנס לכל השייקים הירוקים. אני גם לא שמה פירות שלמים בשייק אחד.. אלא מחלקת לשתיים שלוש פעמים. הלק הירוק שבתנונה מהמם עלייך והכי אופנתי לקיץ! כל הכבוד על עניין חדר הכושר.. אני מזמן זנחתי אותו :/ אוהבת, נשיקות! ♡♡

    השבמחק