התחדשויות-Haul Shoppingil

היי היי!
למדתי לקח מהפוסט הקודם שלי ולא חיכיתי שנה ע"מ לפרסם פוסט התחדשויות. :)

השבוע, ב-11-12/11/14 התקיימו יומיים של מבצעים באתרי קניות הישראלים, בסגנון של הסייבר מאנדיי האמריקאי. את הקונספט של הסייבר מאנדיי האמריקאי יבאו לישראל GOOGLE וקראו לזה SHOPPINGIL.
בעקרון מטרת גוגל הייתה להגביר את המודעות לקניות מאתרים ישראלים. אם אתם קוראים פוסט זה אתם ודאי יודעים שאני מכורה לקניות אונליין ומאוד דוגלת בהם, בעיקר בגלל המחירים התחרותיים בהשוואה למה שניתן למצוא בחנויות פיזיות בארץ וכי אפשר לעשות את הקניות האלה בנוחות של הבית, בפיג'מה מבלי להסחב לחנות, לעמוד בתור (וכל מה שכרוך בהמתנה בתור במדינת ישראל).

היו אתרים שהציעו מבצעים אטרקטיביים יותר והיו כאלה שפחות, לדעתי הקונספט היה נחמד מאוד, היה באזז גדול ברשת, פרסומים בכל מקום על מה שהולך להיות, אבל בסוף נראה שמרבית האתרים לא הציעו מבצעים מיוחדים. קראתי הרבה תגובות מאוכזבות ברשת על "המבצעים", כנראה שהאתרים הישראלים עדיין לא הפנימו שהצרכן הישראלי לא פראייר וכבר יודע לנייד את הקניות שלו ברשת מחוץ לגבולות ישראל, שם הרבה יותר משתלם. ודאי בזכות המידע שאני כל הזמן משתפת איתכם בבלוג ובפייסבוק על מציאות אמיתיות.
אוקיי, אז אלו השני סנט שלי לגבי התחושות של "אחרי".


בין האתרים שבהם מצאתי מחירים אטרקטיביים היו גילטי (מהם הזמנתי את הפריימר לעיניים של עופרה שאני כל כך אוהבת וג'ל גבות נוסף למזוודה שלי שטרם קיבלתי, אבל את שניהם סקרתי בעבר), אתר בלה, מדי-לינק ובושמטיק. מודה שלא התעמקתי יותר מדי בסקר שוק (כי בכל זאת, אני די מכירה את המחירים ברשת) ופשוט קניתי מה שנראה לי כמחיר שווה. את הכל הזמנתי בצהריי יום שלישי וכבר ביום חמישי אחה"צ הכל היה אצלי.

אני מבסוטה על הקניה שלי, חבל לכן על הזמן!!! פעם ראשונה שאני קונה באתר ונראה שזה אתר חביב, קל לניווט וידידותי למשתמש ולכיס :)
בכל האתרים שהשתתפו במבצעי SHOPPINGIL הייתה קטוגריה יעודית באתר עם מבצעים מיוחדים ליום זה. כך מצאתי בקטגוריית המבצעים של SHOPPINGIL במדי-לינק ג'ל גרגירים וסבון לפנים וואסאבי של גרניה כל אחד 15 ש"ח (לצערי הייתה הגבלה לרכישת יחידה אחת) וקרם פנים אידיאליה  של וישי 15 מ"ל ב-10 ש"ח בלבד!!!!!!! אתן מתארות לעצמכן את גודל האכזבה שלי כשגיליתי שאני לא יכולה לקנות יותר מיחידה אחת של הקרם פנים.... :(
את הקרם למניעת השפשפת קניתי לאמא שלי שמכורה אליו, מעולה לבעלות פולקע עסיסי שרוצות ללבוש חצאית בקיץ ולוותר על הכוויות הלא נעימות...
סה"כ הנזק 62.90 ש"ח+ 10 ש"ח עבור דואר רשום. (אפשרויות משלוח נוספות: משלוח עם שליח באזור ת"א 19.90 ש"ח, שאר האזורים 29.90 ש"ח או משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח באתר).
ואם כבר עסקינן במוצרי גרניה לקניה אונליין, תוכלו למצוא אותם גם באתר גילטי.


על הטעם הנוסטלגי (והמשובח) שלי בבשמים סיפרתי לכם לא פעם, בעיקר בפוסט בשמים מ- FragranceX. כשהייתי בת 16 קניתי אותו לעצמי בטיסה ללונדון ונהניתי מכל התזה שלו. אני מאוד אוהבת את הריח הנקי של CK ONE והעובדה שהוא מתאים לכל שעות היום ולכל עונות השנה (וזה בושם יוניסקס כך שהוא מתאים גם לגברים).
ראיתי אותו באתר ב-154 ש"ח ל-200 מ"ל, באתרים כמו סטרוברי או Fragrancex הוא יוצא יותר זול, אבל או שהייתי צריכה לשלם דמי משלוח ואז היה יוצא לי אותו סכום או שהייתי צריכה להוסיף פריטים נוספים לעגלה ע"מ לא לשלם דמי משלוח, בכל מקרה, הפעם האלטרנטיבה של קניית בושם יחיד ובאתר ישראלי יצאה משתלמת יותר :)
גם זו רכישה ראשונה שלי באתר ואני ממש מרוצה ממנו, האתר נוח לשימוש, משלוחים חינם ובכל שלב מרגע ההזמנה מקבלים למייל עידכונים על מצב ההזמנה.

הזמנה ראשונה מבלה (כן, השבוע כבשתי פסגות חדשות).
לא מצאתי משהו מעניין בדף המבצעים של SHOPPINGIL קניתי בעיקר דברים "שצריך"... ו...כן! אני צריכה עוד לק (כחול ועם נצנצים כי חסר לי כאלה!).
שמעתי כל כך הרבה המלצות, בעצם רק המלצות שמעתי על המשחה הטיפולית לשפתיים יבשות של פלקסיטול, ראיתי אותה באתר ב-25 ש"ח ואמרתי אני חייבת לנסות! מצב השפתיים שלי אינו אנוש ואקוטי, אבל בחודש האחרון הן בהחלט דורשות תשומת לב מיוחדת. בשניה שפתחתי את ההזמנה מבלה שלפתי את הפלקסיטול והתחלתי למרוח...ריח סבבה, עדין ונייטרלי, המריחה מלווה בתחושת עקצוץ קלה שעוברת אחרי מספר דקות והשפתיים נותרות לחות ונעימות לאורך כל היום. שמחה לאשש את כל ההמלצות והשבחים להן זוכה המשחה של פלקסיטול! :)
הוזמנו 2 סבונים לגוף של הוואי כל אחד ב-10 ש"ח, ריחות פירותיים בדיוק כמו שאני אוהבת, היום כבר התענגתי על הסבון בריח מלון (הצהוב) והריח פשוט מ-ש-ג-ע! וסבון לגוף של פינוק עם תמצית אבוקדו ב-9 ש"ח שלצערי לא התחברתי לריח שלו.
נרכש גם הלק החמודי והמנצץ של שיק מהסדרה החדשה מספר 707- It's a sin ב-15 ש"ח ואפילו קיבלתי דוגמית של וישי במתנה.
הזמנתי עוד כמה דברים אך לא צילמתי אותם כי הם נקנו כפרס לאחת הזוכות בהגרלה הקודמת שלי, אז אני מעדיפה לא להרוס לה את ההפתעה :)
סה"כ הנזק (שבתמונה): 69 ש"ח+ 19 ש"ח משלוח בדואר שליחים. (משלוח חינם בקניה מעל 250 ש"ח באתר)


מה דעתכן על הקניות שלי?
מה אתן חושבות על SHOPPINGIL# ? האם גוגל הצליחו להביא את ארה"ב לישראל?
האם קניתן משהו ביומיים של המבצעים?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤



6 תגובות

  1. דנה זמלר16.11.2014, 13:03

    וואו אחלה מחירים במדי ליניק.
    עוד לא יצא לי להזמין מהם אבל נראה שווה.
    תודה על הפוסט :)

    השבמחק
  2. אחלה פוסט!!! האמת שהעדפתי לוותר ולשמור את הכסף לבלאק פריידי! :)

    השבמחק
  3. אני לא רכשתי כלום ביומיים האלה.. קצרה סבלנותי..
    היה לי את התחליב רחצה של הוואי בניחוח מלון והוא משגע! ובאמת שאין על פלקסיטול בנוגע ליובש בשפתיים.. ש.. כידוע אני סובלת ממנו נורא..
    תתחדשי ! :)

    השבמחק
  4. התפנקת! מדי לינק אחלה של אתר...
    אני מתה על סדרת ג'ל הרחצה של הוואי

    השבמחק