טיפוח השיער עם הסדרה החדשה של שוורצקופף- BC Hairtherapy

אהלן יקירות,
מקווה שכולכן התחלתן את שנת 2015 ברגל ימין ושההנגאובר מהחגיגות כבר נגמר :)

לאחרונה השיער שלי עבר שינוי של ממש, ראשית כל, אזרתי אומץ להסתפר!
האמת שתכננתי לתרום את השיער, או כפי שאמרתי "חסכתי לתרומה" אך משהגעתי למספרה, התבשרתי כי השיער שלי שרוף למוות, למרות שאני לא מייבשת עם פן או עושה החלקות ומרבה לטפח אותו עם מסכות שמנים למיניהן. :(
בקיצור, לא היה מה לתרום. צוות הספרים המדהימים ערן ויניב קצב הבטיחו לי שאני בידיים טובות ושכנעו אותי להסתפר בכל זאת. קצר! הרבה יותר קצר ממה שהייתי רוצה! אתם בטח חושבים לעצמכם שבטח עשיתי קרה או קצוץ, אבל לא. גם מתחת לשכמות מבחינתי זה קצר (אל תשכחו שיש לכם כאן עסק עם מי ששיערה מתחת לקו המותניים וכל חייה עושה רק קצוות). מהמספרה יצאתי קצת מדוכדכת, אבל תוך כמה ימים הבנתי כמה שהייתי זקוקה לתספורת הזו ושמחתי שבחרתי להקשיב לאנשי מקצוע :)
מפרגנת לכן כמה תמונות מהמספרה :)
הרעמה שלי לפני הגוונים והתספורת

גוונים בהתהוות... משחקת אותה פפארצי :)
תראו! יורקשייר טרייר! :) 
 מודה שנשבר לי הלב למראה השיער שלי על הרצפה, שבסופו של דבר לא הועיל לאף אחד ונזרק לפח :(

התוצאה הסופית!

מאז התספורת (לפני חודשיים) עברתי להשתמש בסדרה החדשה של שוורצקופף לשיקום השיער BC Hairtherapy אשר התקבלה לסקירה מהחברה. מוצרי הטיפוח לשיער של שוורצקופף אינם זרים לי וכבר כתבתי בעבר על מסכת השיער ריפר רסקיו שהתאהבתי בביצועים שלה, כך שכאשר החברה הציעה לי מוצרים חדשים להתנסות קפצתי על ההזדמנות!


הסדרה החדשה מיוצרת בטכנולוגיית ה- Cell Perfector, אשר תורמת להתחדשות מיטבית של משטח השיער ועוזרת לבנייה מחודשת של סיב השיערה עמוק מבפנים.



שמפו להזנה עמוקה מסדרת ריפייר רסקיו לשיער פגום (250 מ"ל 86 ש"ח)- שמפו מזין בעל מרקם קרמי עם ריח משכר (כמו כל מוצרי הסדרה), מקציף היטב, מנקה את השיער ולא מייבש בזמן החפיפה (מכירות את זה שבזמן החפיפה השיער כאילו מיובש ואי אפשר להעביר אצבעות בתוכו?). כבר בזמן החפיפה מרגישים כמה שהשמפו מזין את השיער ומרכך אותו.



מרכך להזנה עמוקה מסדרת ריפייר רסקיו לשיער פגום (200 מ"ל 58 ש"ח)- הבטחת החברה: "המסכה בעלת טכנולוגיית שלמות תא השיערה ומכילה ריכוז גבוה יותר של פרוטאוליפידים להתרת קשרים, איטום אינטנסיבי של הקוטיקולה, שיקום הכח והאלסטיות הטבעיים לשיער פגום ביותר, ברמת סיב השיערה." לא ממש הבנתי מה מבטיחים לי, אבל יכולה להעיד שהשיער שלי רך, גמיש, מבריק יותר מהרגיל ונראה בריא.



מסכה להזנה עמוקה מסדרת ריפייר רסקיו לשיער פגום (200 מ"ל 98 ש"ח)- מסכה עשירה ומזינה עם ריח נהדר שעושה פלאים לשיער גם בשילוב עם השמפו והמרכך הרגילים שלכן. משום שכבר כתבתי על המסכה הזאת אני לא רואה טעם להרחיב (מוזמנות לקרוא כאן בהרחבה). במסכה אני משתמשת ישר לאחר השמפו, לפעמים לאחר המרכך ולפעמים מסתפקת בשימוש של מרכך בלבד, ע"מ לגוון (ובעיקר כי אני מתקמצנת על המסכה).


סרום לחידוש שיער בוגר ושביר, בסדרת טיים ריסטור (30 מ"ל 78 ש"ח)- טוב, תקשיבו, התאהבתי! לסרום יש ריח מטורף שקשה לעמוד בפניו, הסרום דליל ובעל מרקם נוזלי ממש כמו מים. אני מרגישה שהסרום הזה הוא הדובדבן שבקצפת, אני ממש רואה ומרגישה כמה השיער שלי רך יותר ומבריק יותר לאחר השימוש בו. מדובר בסרום אנטיאייג'ינג לטיפוח השיער אשר משלב את קו אנזים 10 (Q10) ונוטריפלר המעניק חוזק ומסייע בגמישות השיער. הסרום מגיע עם פיפטה וצריך לטפטף כמה טיפות על הידיים ולעסות לתוך השיער (יבש/לח) והקרקפת. משום שהסרום דליל ובמרקם של מים, הוא אינו מתיר תחושה שומנית ואינו מכביד על השיער (למזלי, כי אני די מגזימה עם הכמות שאני שמה).



קרם יופי "מויסטור קיק" לשיער רגיל עד יבש (150 מ"ל 78 ש"ח)- קרם הלחות מכיל חומצה היאלרונית אשר עוזרת בויסות רמת הלחות בשיער. אף על פי שהקרם מאוד נעים ומזין את השיער, אני מודה שאני פחות טיפוס של קרמים (טראומת נעורים מהנטורל פורמולה בו כולנו השתמשנו) ומעדיפה את מוצרי הטיפוח והלחות שלי לשיער בצורת שמן או סרום.


קצף "ווליום בוסט" לשיער דק- עוד מוצר שהוא לא בדיוק כוס התה שלי, ניתן להגיד הרבה דברים על השיער שלי, אבל דק, דליל וחסר נפח אי אפשר! לכן אני האחרונה שזקוקה למוצר המעניק נפח. העברתי אותו ישר הלאה מבלי לנסות אותו אפילו.
למזלכן, המוצר אינו משווק בארץ (על אף שנשלח אליי מהחברה). אם בכל זאת מישהי תרצה חוות דעת על המוצר, תעדכנו אותי ואני אשמח לעדכן בהתרשמות של מי שקיבלה אותו ממני.


בשלב הזה אתן בטח שואלות את עצמכן, עד כמה באמת מראה השיער שלי השתפר בשימוש במוצרי הסדרה?
ובכן, תמונה אחת שווה אלף מילים:

ואם כבר שכחתן איך נראה השיער שלי לפני, ממליצה לחזור לתחילת הפוסט לראות את התמונות של השיער שלי מלפני חודשיים (מלפני שהתחלתי להשתמש במוצרים שבפוסט).

מוצרי שוורצקופף משווקים במספרות ברחבי הארץ. לבירור נקודת המכירה הקרובה התקשרו: 1800-33-33-22

מקווה שנהנתן מהפוסט ומהחשיפה החלקית שלי :)
* גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה מהחברה.

בהזדמנות זו רוצה לאחל לכל הקוראות (והקוראים) שלי ששנת 2015 תהיה מלאה בקסם והגשמת חלומות, שתצחקו מדי יום, תחוו חוויות חדשות, תכירו אנשים חדשים, תיצרו הזדמנויות חדשות ותכבשו פסגות והכי חשוב, שתשחו בים של אהבה!!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

11 תגובות

  1. השיער נראה יפה גם לפני ואחריי! כמובן שאחרי התספורת הוא נראה הרבה הרבה חותר חי ;) אוף עכשיו עשית לי טיפה חשק להסתפר.. עשיתי תספורת באפריל 14 ומאז רגליי לא דרכו בשום מספרה בגלל טראומההה( ובגלל שלא בא לי שהשיער יתקצר) יש לסדרה הזאת גם קרם כזה להחלקת קצוות מפוצלים ואני ממש אוהבת אותה וממליצה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! וואו אני הכי טראומתים מספרים....אני חושבת שבמהלך כל חיי הסתפרתי פחות מ-10 פעמים במספרה.
      תודה על ההמלצה, אני אבדוק את הקרם :)

      מחק
  2. זה השיער הטבעי שלך?? איזה צבע מהמם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      שיער טבעי, שהפסקתי לצבוע (בג'ינג'י) לפני שנתיים.

      מחק
  3. אנונימי4.1.2015, 16:49

    איזה שיפור משמעותי! ממש רואים את ההבדל!
    הרגת אותי עם הקרם של נטורל פורמולה :)

    השבמחק
  4. שיער מהמם יש לך
    תגידי, זה מתאים לשיער מתולתל?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אני לא רוצה להטעות אותך, ממליצה לך לפנות לחברה עצמה ולהתייעץ איתם האם הסדרה מתאימה לשיער מתולתל 1800-33-33-22

      מחק
  5. איזה שיער משגע, פוסט כיפי, בטוחה שאקח לתשומת ליבי לחפש את המוצרים האלו, שנה נהדרת!

    השבמחק
  6. פוסט ממש נחמד, השיער שלך מהמם!
    רציתי להזמין אותך לבלוג האיפור החדש שפתחתי!
    אני לגמרי חדשה וממש רוצה להצליח וזה יהיה מאוד נחמד אם תכנסי ותחווי דעה :)
    תודה!
    http://lovemakeup101.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בבה שירי!
      המון הצלחה בבלוג החדש :)

      מחק