מדריך לאיפור מאנגה- אנימציה יפנית/ Manga Makeup Tutorial

היי אהובות,

הכנתי עבורכן פוסט מיוחד לקראת פורים בשיתוף עם הבלוגרית מרים גדיאל.
לפני כחודשיים, מרים ואני עבדנו על פרוייקט איפור של חברת מינרלז (ממש בקרוב נוכל לפרסם אותו). במהלך הפרוייקט המשותף שלנו לא יכולתי להתעלם מהעיניים הגדולות של מרים וכמה שהיא הזכירה לי דמות קומיקס יפנית הנקראת מאנגה, או במילים אחרות אנימציה יפנית הקרויה אנימה. כבר אז אמרתי לה שנצטרך להפגש שוב, כי אני חייבת לאפר אותה בסגנון המאנגה.


המאנגה (קומיקס יפני) מאופיין בעיניים גדולות ולא פרופורציונליות לפנים (ההפך הגמור ממראה עיניים היפניות), אף קטן ושפתיים ורודות ופה קטנטן כמעט ובלתי נראה. רב הדמויות בקומיקס היפני בעלי מאפיינים מערביים מובהקים כמו העיניים הגדולות, צבע עיניים כחול, צבע שיער בלונדיני או ג'ינג'י ואפילו שיער כחול וסגול ע"מ שיהיה קל יותר להבחין בין הדמויות (כי בואו נודה, היפנית לא בדיוק נבדלים במראה זה מזה):
התמונות מהרשת
מה אתן אומרות, הצליח לנו?

פורים אמנם לא כל יום, אבל יש מי שזה לא מפריע לה והלכה רחוק מדי עם אהבתה לאנימה: אנסטסיה שפגינה מאוקראינה, שעברה ניתוחים שונים, משקיעה שעות באיפור אנימה וכמובן מתלבשת בהתאם ע"מ להכנס לדמות. בנוסף, יש לה סרטוני הדרכת איפור אנימה (תודה, אנסטסיה) ביוטיוב:
תמונה מהרשת

ובחזרה לפורים :)



אם בא לכן לראות איך ליצור את הלוק אתן מוזמנות לצפות במדריך האיפור שהכנתי עם מרים:


המוצרים בהם השתמשנו בסרטון:

שלבים ליצירת הלוק:

1. מתחילים בקרם לחות ואם אתן רוצות שהאיפור ישרוד את המסיבת פורים, אז רצוי גם פריימר לפנים (עליו ויתרנו בסרטון כי לא היה צורך).

2. מריחת מיייקאפ של גרלן PARUE DE LUMIERE בגוון 02 BEIGE CLAIR- תמרחו את המייקאפ האהוב שלכן, ואם יש לכן מייקאפ שהוא מעט בהיר עליכן, אז מה טוב! לא לשכוח למרוח על האוזניים ולטשטש היטב לכיוון הצוואר.

3. מריחת עפרון לבן של MUA על כל גלגל העין, על קו המים ומתחת לקו הריסים התחתון, כאשר בזווית החיצונית יורדים כלפי מטה ליצירת אשליה של עיניים עצובות וחולמניות. בעת ההנחה מטשטשים מעט את העפרון עם האצבע ע"מ שיטמע היטב בעור. לא לשכוח להניח גם בזווית הפנימית של העין, כל המטרה כאן זה ליצור מראה עיניים כמה שיותר גדולות ועגולות :)

4. הנחתי בטפיחות צללית לבנה של מאק- GESSO על כל האזור בו הנחתי את העפרון הלבן. העפרון הלבן משמש כבסיס ותופס טוב יותר את הפיגמנט הלבן של הצללית.

5. עם צללית חומה כהה מציירים שקע מדומה בין השקע שלנו לגבה, ע"מ ליצור אשליה של עיניים גדולות. בהתחלה לקחתי צללית חומה בהירה ואז עברתי להכי כהה ברביעיה (לצערי אין שם על הרביעיה של לנקום, אבל זאת בעצם הצללית הכי כהה, בפינה השמאלית העליונה).

6. את השקע המדומה מטשטשים עם צללית חומה בהירה, בחרתי בברונזר של ללין כי הוא מאט והתאים מבחינת הגוון הבהיר שהייתי צריכה.

7. באמצעות אייליינר ג'ל שחור של ביוטיקייר ציירתי אייליינר ובזווית החיצונת במקום למשוך אותו כלפי מעלה (מה שמקנה מראה עיניים חתוליות) משכתי אותו כלפי מטה, שוב, ע"מ ליצור מראה של עיניים גדולות וחולמניות. הקו המנחה שלנו בזוית החיצונית ומתחת לקו הריסים התחתון, היה העפרון הלבן ששמתי מקודם. בציור אייליינר מתחת לקו הריסים, נעצור אחרי 2/3 או אפילו 1/3 מהעין, רק לא נגיע איתו עד הסוף, זה עוזר ליצירת מראה העיניים הגדולות.

8. רצוי להוסיף צללית ניאונית מעניינת (כמו ורוד זרחני, סגול או ירוק) בזווית החיצונית של העין. אני שכחתי את הצלליות המגניבות שלי ומסתבר שמרים לא מחזיקה צלליות ניאוניות בבית (איזו מוזרה... LOL ) אז מצאנו אצלה את הסומק המאוד פיגמנטי של נטאשה דנונה BLUSH DOU- גוון 02 TOUTOU. לאחר ההנחה טשטשתי את הצללית (הסומק במקרה שלנו) ועברתי שוב עם הברונזר של ללין על הקו המדומה.

9. עוברים שוב עם האייליינר במקומות בו הצללית עלתה עליו.


10. עם הברונזר של ללין יוצרים עומק של עפעף תחתון- מעשנים מתחת לאיזור בו הנחנו את האייליינר והעפרון הלבן. כמה שהעישון יהיה רחב יותר כך העין תראה גדולה יותר (לא להשתגע בנות!).

11. ציור ריסים תחתונים באמצעות האייליינר ג'ל (אפשר גם להדביק באיזור הזה ריסים מלאכותיים)- ציירתי את הריסים כלפי הזווית החיצונית של העין (אם הייתי מציירת אותן ישר כלפי מטה, זה היה מקנה מראה בובתי וזה לא הלוק שאנחנו מנסים ליצור). שימו לב, שציירתי ריסים ארוכים ואז עברתי שוב וציירתי ריסים קצרים יותר, כמעט ובלתי נראים כדי ליצור מראה יותר אותנטי של ריסים (שהרי הם צומחים באורכים ובכיוונים שונים).

12. בשלב זה רצוי לעגל ריסים. עם מרים ויתרנו על שלב זה, משום שהיא אחרי הארכת ריסים ופשוט לא היה צורך לעגל אותם.

13. הוספתי שוב עפרון לבן בקו המים ובאזור הריסים התחתונים.

14. מרחתי מסקרה שחורה של איל מקיאג' ENCORE.

15. הדבקתי ריסים של SACARA מספר 772- רצוי שהריסים יהיו כמה שיותר בובתיות ועבות (רצוי מאוד שלא יהיו באותו האורך). 

16. פידור עדין עם פודרה של שקופה של OFRA - אם יש לכן פודרה בהירה מגוון העור שלכן תשתמשו בה (שכחתי לצלם את הפודרה).

17. מניחים את הסומק של נטאשה דנונה (או כל סומק ורוד פיגמנטי אחר) בנדיבות על תפוחי הלחיים.

18. הנחתי ליפ סטיין של FRUITILICIOUS -MUA רק במרכז השפתיים, כי אנחנו רוצים ליצור מראה של פה קטן וצר, מעל מרחתי סוג של שפתון מרכך של קלרינס INSTANT LIGHT בגוון 05.

19. מניחים פאה צבעונית וזהו! את הפיאות שלי הזמנתי מבעוד מועד מאיביי (קישור למוכר), אם אתן תזמינו ברשת, ודאי לא תספיקו לקבל אותן לפני פורים, לכן ממליצה לכן לקנות פיאה בארץ (חנות מומלצת: ברוריה בדיזינגוף סנטר).

* למהדרין, יכולות לצבוע גבות בצבע שיתאים לפאה (במקרה הזה כחול), לשים עדשות עם היקף עדשה רחב יותר מהעין הרגילה וללבוש תלבושת בי"ס עם חצאית.




מקווה שנהניתן מהסרטון ומהמדריך לאיפור כמו שאני נהנית להכין אותו עם מרים!
וכמובן תודה מיוחדת למרים שעבדה קשה על עריכת הסרטון, מוזמנים לבקר גם בבלוג שלה :)  

ואל תשכחו, אם אתן מתאפרות כך בפורים, לעשות סלפי ולשלוח לי :)


חג פורים שמח!

נ.ב. מזכירה לכן, שעדיין ניתן להשתתף בהגרלת הוולנטיינ'ס בבלוג :)

שלכן,
מיס גליטרס 
 ♡


אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם (כאן: http://bit.ly/Miss_Glitters_Blog) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)




11 תגובות

  1. כל הכבוד על היצירתיות! את מאוד כישרונית. נהניתי מהסרטון ולראות אותך מזווית אחרת (תרתי משמע).
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. אנונימי23.2.2015, 22:58

    מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גם אני הזמנתי פאה כחולה מהאיביי עכשיו אני יודעת מה לעשות איתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      אשמח לראות תמונות של היצירה!

      מחק
  3. את מאוד כישרונית!
    כיף לראות עבודה שלך :)

    השבמחק
  4. אנונימי26.2.2015, 1:21

    ממש יפה, אני גם ניסיתי לעשות...יצא פחות טוב, אבל ממש אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      לא נורא, פעם הבאה יצא לך מושלם :)

      מחק
  5. עבודה מקסימה

    השבמחק
  6. וואיייי את עלופה את גאון את ממש יצירתית אחלה רעיון מושללם

    השבמחק