קליניק משיקים אתר חדש לקניות אונליין ואנחנו נהנות ממבצעים!

בשורות מעולות לחובבות האיפור והטיפוח ובעיקר לחובבות קניות האונליין (כמוני, בפיג'מה אל תוך הלילה)!
קליניק השיקו אתר חדש לקניות אונליין (של מוצרי קליניק כמובן) וזה ללא ספק אחד האתרים היפים, הנוחים לניווט וידידותיים למשתמש שראיתי מימי. ואתם יודעים שא- אני לא אומרת דברים סתם (ובעיקר לא מתלהבת בקלות) וב-שאני בהחלט ראיתי וקניתי במספיק אתרים כדי לחזור עם מסקנה שכזאת בבטחון מלא.

במסגרת הפעילות שלי עם לידרס (קבוצת מובילי דעת קהל- כל אחד יכול להצטרף!) קיבלתי 180 ש"ח למטרת מסע הקניות באתר... וזה מה שעלה בחכתי (אז מה שהשבוע עבדתי במכירה באלקליל וקניתי כבר ים דברים...):
 כל השלל עלה לי 273 ש"ח.


דברים שצריך לדעת על האתר:


  •  דבר ראשון, מדובר באתר ישראלי. כך לאלו מכן שחוששות מהזמנות אונליין באתרים חו"ליים, זוהי הזדמנות מצויינת להשתפשף.
  • קניה אונליין לא צריך להתמודד עם דיילות :)
  • הניווט נוח ומאפשר מציאת מוצרים לפי קטגוריות כמו איפור/טיפוח/ בישום, וכן לפי קטגוריות נוספות, למשל בטיפוח לפי מוצרים (לחות, ניקוי) או לפי דאגת העור (פיגמנטציה, אקנה) ולפי הבסט סלרים באותה קטגוריה.
  • באתר ימכרו גם מוצרים בלעדיים לאתר אשר לא תוכלו למצוא בחנויות.
  • תשלום באמצעות פייפאל וכרטיס אשראי.
  • לרגל השקת האתר המשלוח בחינם (בהמשך יהיה 15 ש"ח או חינם בקניה מעל 200 ש"ח). המשלוח מגיע תוך 3 ימי עסקים. אני ביצעתי הזמנה בליל שלישי וביום חמישי על הבוקר השליח כבר היה על מפתן דלת ביתי.
  • האתר פועל מצויין גם בניידים.
  • בכל קניה באתר מקבלים 2 דוגמיות (בוחרים 2 מהמגוון המוצע) ובנוסף, לרגל השקת האתר בקניה מעל 249 ש"ח מקבלים במתנה 4 מוצרים בגודל מיוחד.
  • מדיניות החזרה נוחה למדי, ניתן להחזיר/להחליף מוצרים תוך 14 ימי עסקים ואפילו מקבלים עם ההזמנה בול למשלוח רשום בגוביינא (בחינם).
  • לפרטים נוספים ניתן להתקשר לשירות הלקוחות של קליניק בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-17:00 במספר 1800-551-133


אז מה בעצם קניתי?



קליניק השיקו לפני כחודשיים סדרת שפתונים חדשה המכילים פריימר. בחרתי בשפתון מספר 09- sweet pop. השפתון רך ונמרח כחמאה בשכבה אחידה על השפתיים, בעל פיגמנט רווי ומרגיש מאוד לחותי ונעים על השפתיים. למי שחושקת בשפתון עמיד- זה לא זה. צריך לחדשו במהלך היום. היות וקיבלתי את החבילה רק לפני יומיים, הספקתי לנסות אותו פעם אחת בלבד, כך שזוהי התנסות ראשונית בלבד, אבל לא חושבת שלשפתון דרושה התנסות מעמיקה יותר כדי להחליט אם הוא מצא חן בעיני או לאו. התחושה מאוד נעימה על השפתיים והכי חשוב, שהשפתון נטול ריח! אני קוטלת במידיי שפתונים עם ריח. לצערי לא הצלחתי לצלם את גוון השפתון כפי שהוא במציאות, ובפועל הוא ורוד יותר. לכן, מצרפת סקירה של בלוגרית אחרת, בה תוכלו לראות את כל גווני הסדרה :)
מחיר השפתון 146 ש"ח ובאתר תשלמו עליו 117 ש"ח בלבד. בנוסף, יש כרגע מבצע, בקניית שני שפתונים תשלמו רק 189 ש"ח וגם תקבלו נרתיק לשפתון במתנה.


האמת שלא ערכתי בדיקה מעמיקה לגבי המחיר של המוצר או לגבי טיב המסיכה טרם הרכישה. יש לי בעיית התמכרות קשה בכל הקשור למסכות פנים. אני פשוט קונה עוד ועוד...אל תשפטו אותי. אז מבחינת הביצועים עצמם עדיין אינני יכולה להעיד, משום שטרם ניסיתי אותה (ודאי עד שהפוסט יעלה ותשבו לקרוא אותו אני כבר אהיה איתה על הפנים). מדובר במסיכת ניקוי עמוק מרגיעה מבוססת על חימר המסייעת לריפוי פצעונים, מונעת התפרצויות ושומרת על העור נקי מברק. לטענת קליניק מדובר בפורמולה רפואית החודרת עמוק לעור כדי לנקות ולשחרר נקבוביות חסומות ולהסיר שומן עודף, ותוך כ- 5 דקות העור נראה נקי יותר וחלק יותר (אדווח לאחר ההתנסות). כמוכן, מבטיחים שהפורמולה עדינה ושאינה מייבשת ואינה מגרה את העור ונטולת שומן. המסיכה מכילה 100 מ"ל חומר ומיועדת לכל סוגי העור. המסיכה עולה באתר 156 ש"ח במקום 195 ש"ח. כאמור, לא ערכתי סקר שוק לפני הרכישה ולכן אינני יודעת אם המחיר ששילמתי הינו זול יותר ממה שניתן למצוא בפארמים, או אפילו במכירה של אלקליל שבוע שעבר.


ומה עם מתנות????

כאמור, בכל קניה באתר מקבלים 2 דוגמיות ותיק איפור*
את 2 הדוגמיות בחרתי מהמגוון המוצע, בסיום ההזמנה. בחרתי בדוגמית בושם Aromatics Elixir ראיתי שבנות שהזמינו לפני כחודש זכו לקבל בקבוקון בגודל מיוחד (של 4 או 5 מ"ל) אז אני עצובה שקיבלתי רק 1.5 מ"ל :) את הדוגמית השניה לקחתי את הקרם לילה מסדרת youth surge ולצערי הוא מיועד לעור יבש, כך שאמא שלי שוב הרוויחה מהשופינג שלי LOL. דוגמית הקרם מגיעה בגודל מכובד (לדוגמית, כן?!) של 7 מ"ל כך שממליצה גם לכן לקחת אותה.

בקניה מעל 249 ש"ח מקבלים 4 מוצרים בגודל מיוחד*
מקבלים 3 מוצרים בגודל מיוחד (מסקרה אימפקט, מסיר איפור לעיניים, לחות לפנים) ושפתון בגודל מלא בגוון אדום מושלם שמספרו 13 Flamenco.
השפתון, מסיר האיפור וקופסת הפח המקסימה מושלמים עבור המזוודה שלי! ובכלל, המתנה תהיה שימושית לכל אחת!

*הדוגמיות והמתנה מתווספות באופן אוטומטי לסל. 

לסיכום, ממליצה להציץ באתר ולו רק בשביל להינות מהצבעוניות שלו!
בכל מקרה ממליצה לערוך סקר שוק לפני הרכישה, כדי שלא תפספסו אולי מבצע שווה יותר בחנויות.

כל הכבוד לקליניק על האתר האיכותי והמושקע, כל כך כיף לראות שיותר ויותר חברות ישראליות מבינות את הצורך של אתרי קניה מקוונים. חייבת לציין שהתרשמתי לטובה מהאריזה המוקפדת והיפייפה, תענוג היה לקבל אותה (להרוס את היופי, קצת פחות) וכמובן המשלוח המהיר שהגיע תוך כ-24 שעות!! שאפו! כן יירבו :)


מה דעתכן על האתר?
כבר יצא לכן להזמין ממנו?


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


*גילוי נאות: 180 ש"ח התקבלו לרכישה באתר (השאר שולם מכיסי).



ראיתן את סרטון הקניות שלי מהבלאק פריידי?




6 תגובות

  1. עשיתי הזמנה של זוג השפתונים. נראה שווה ביותר :)
    התמונות הורסות!!!!!

    השבמחק
  2. מאוד התרשמתי מהאתר, נח ברמות. ובכלל קליניק בעיני עושים שינוי מרענן עם איפור הרבה יותר צעיר ומזמין.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך נכון, בכלל אלקליל לאחרונה משקיעים מאוד בשינוי לטובה כולל התקדמות לעולם האונליין שופינג.

      מחק
  3. עזבי אותי מוצרים מוקטנים, אני רוצה את קופסת הפח המהממת הזאת! [טוב, זה קצת שקר... אני רוצה גם את מסיר האיפור כי הוא מדהים]
    כל הכבוד לקליניק על האתר, נראה שמישהו שם עשה עבודה מצוינת :) עכשיו הגיע הזמן שמותגים נוספים ילכו בעקבותיהם

    השבמחק
  4. אתר מהמם! באמת מבין המושקעים שיש.
    המחירים קצת פחות...

    השבמחק