ל'אוקסיטן- טיול במחוזות פרובאנס // L'OCCITANE EN PROVANCE

הפוסט היום כולו מוקדש למוצרי ל'אוקסיטן.
אנחנו בתקופת החגים והרגיש לי לנכון לכתוב בתקופה זו דווקא על מוצרי המותג הצרפתי, כי אין! פשוט לא תמצאו מישהי שלא תתרגש לקבל מוצרי ל'אוקסיטן במתנה.
אז אספתי מרכולתי מכל רחבי הבית והחלטתי להציג אותה בגאון בפוסט קליל, ריחני ובסטייל צרפתי.


קצת רקע על החברה...

חברת ל'אוקסיטן הוקמה בשנת 1976 ע"י אוליבייה בוסון בן ה-23 דאז. השאיפה של אוליבייה הייתה ליצור חברה אשר מפארת ומהללת את סגנון החיים הים-תיכוני. השם שהוא בחר לחברה מתייחס ל-אוקיסטניה Occitanie, המחוז הקדום שבעבר כיסה את דרום צרפת, צפון-מזרח ספרד וצפון איטליה. הרעיון היה למזג מסורות מאזור הים התיכון, להפיץ את אמנות החיים הפרובנסיאלית ולשתף במיומנויות המקומיות.
לכל התוהות איך הוגים נכון את שם החברה: LOX-EE-TAHN :) (יור וולקום!)

בישראל יש כרגע 11 סניפים (בקרוב יפתח נוסף, בממילא בירושלים) ויש גם אתר בו תוכלו להתרשם מהמוצרים וכמובן גם לבצע רכישה אונליין, אשר מגיעה עם שליח עד הבית (בעלות של 38 ש"ח).




סדרת הורבנה (לואיזה בעברית) הושקה הקיץ ואיזו בחירת ריח נכונה זו להשקה בקיץ... צמח הורבנה, בעל ריח קליל ומרענן, בעל ניחוח לימוני מעורר ונקי של עלים ירוקים.
הרומאים כינוהו "צמח קדוש" ונהגו לטהר עימו את הבית ואת המקדשים שלהם.  הצמח ידוע בסגולותיו הרפואיות; מרגיע, נוגד דיכאון, מחזק ומזין את מערכת העצבים.
באופן אישי אני חובבת הורבנה על כל שימושיה, בשתיה, בנרות ובתמרוקיה שלי. לג'ל רחצה ריח לימוני עדין ומעורר שהופך את המקלחת לכל כך הרבה יותר מהנה.
250 מ"ל, 102 ש"ח



אוחח, מי גוף, אהבת חיי. תמיד יש לי בתיק בקבוקון לרענון. מי שמכירה אותי יודעת שאני חובבת הריחות הנקיים והמרעננים כמו המלון מלפפון (שדיברתי עליו בסרטון ההזמנות מבאת' אנד בודי), הלמון-גראס והורבנה כמובן.
מדובר במיסט לרענון הגוף נטול אלכוהול, ובדומה לשאר סדרת הורבנה, המיסט מכיל ורבנה אורגנית מרעננת ומרגיעה מפרובאנס ותמצית מי מעין טבעי.
50 מ"ל, 59 ש"ח



100% חמאת שיאה אורגנית בפחית קומפקטית לנשיאה בתיק. חמאת שיאה מזינה ומגינה על עור השפתיים, הפנים, הציפורניים והידיים. האמת, שרק בעת כתיבת הפוסט גיליתי שהיא מיועדת לכל הגוף :) עד כה השתמשתי בה לריכוך השפתיים שלי (השתמשתי בו בסרטון ההתארגנות שלי בערוץ), של הלקוחות והדוגמניות שלי.
10 מ"ל, 49 ש"ח
150 מ"ל, 213 ש"ח



את המתוקים האלה קיבלתי בהחלפה עם חברים ומודה שאני משתמשת בתחליב בקמצנות רבה, רק כשאני ממש רוצה להתפנק, כי חבל לי על כל טיפה.
תחליב גף קליל שנספג בקלות ומרגיע את העור. תמצית ורבנה אורגנית מסייעת להרגעת העור, שמנים אתריים של תפוז, גרניום, ועץ הלימון מעניקים לו ארומה מרוממת ומרעננת.
75 מ"ל, 49 ש"ח



מיסט לריסוס בחדר השינה לפני השינה ליצירת אווירה מרגיעה. המיסט מכיל שמנים אתריים של לבנדר, ברגמוט, מנדרינה, תפוז וגרניות מתוקים.
זוכרים שלפני כשנה כתבתי על המיסט לבדנר של THIS WORKS שלא אהבתי אותו, אז את המיסט של ל'אוקסיטן דווקא כן, הוא הרבה יותר נעים. ואם הריח עדין יותר ויותר לטעמי אז כך הוא גם אפקטיבי יותר לדעתי להרגעה.
100 מ"ל, 101 ש"ח



את הקטנצ'יק החמודי הזה קיבלתי בקופסת ביוטיבוקס לפני כחודשיים. יש לו ריח עדין ונעים, שבעיניי לא ממש מזכיר דובדבנים אבל ניחא (יכול להיות שריח פריחת דובדבן שונה מריח דובדבנים?!- אנא האירו את עיניי). קרם הידיים מועשר בחמאת שיאה וויטמין E ומושלם להענק לחות לידיים יבשות במיוחד. על אף הלחות העשירה, הוא נספג מהר ומשאיר את עור הידיים רכות ומריחות נהדר.
30 מ"ל, 49 ש"ח
75 מ"ל, 101 ש"ח



לדברי החברה זהו המוצר הנמכר ביותר של ל'אוקסיטן, כאשר בכל 5 שניות נמכר קרם כזה ברחבי העולם.
לטעמי הקרם קצת כבד, אינני סובלת מבעיית יובש בידיים, ובאופן כללי קרם ידיים הינו מוצר די שולי בשגרת הטיפוח שלי, לכן את הקרם הזה אני שומרת לחורף. הקרם בעל ריכוז גבוה 20% חמאת שיאה, דבש ותמציות שקדים מתוקים, מעורבבים עם הריחות העדינים והמפתים של תמציות יסמין וילנג-ילנג. 
30 מ"ל, 49 ש"ח
75 מ"ל, 101 ש"ח
150 מ"ל, 141 ש"ח



אז אני יודעת שמדובר באחד מהמוצרים האהובים של לקוחות ל'אוקסיטן, אבל אני כל כך לא התלהבתי ממנו ואף התאכזבתי. אז או שהמלך עירום, או שפשוט הדוגמית שלי ישבה אצלי יותר מדי זמן ופשוט נהרסה. כולם נשבעים על הריח המדהים של השמן, ובכן, לי הוא הסריח. אז אני באמת מקווה שפשוט שלי התקלקל ואתבאס לי בשקט שלא זכיתי לנסות את המוצר הכל כך אהוב של החברה.
מדובר בשמן רחצה, אשר הופך לקצף רך במגע עם מים ואיתו בעצם מסתבנים, הוא אינו מותיר תחושה שומנית על העור (על אף היותו שמן) ומותיר אותו לחותי ונעים, ועל כן אפשר לוותר על שימוש בקרם לחות אחריו.
מה שיחודי למוצר זה, ולעוד מספר סבוני רחצה נוזליים, שנמכרות גם אריזות מילוי שלו, כך שניתן לחסוך כמה עשרות שקלים בקניית מארז מילוי ע"פ המוצר בגודל מלא.
75 מ"ל, 49 ש"ח
250 מ"ל, 102 ש"ח
500 מ"ל, 183 ש"ח/ אריזת מילוי 141 ש"ח



א.ד.ט נרולי וסחלב שתחילה מאוד אהבתי בזכות התווים העליונים שלו כמו תפוז ומנדרינה, אבל אז, התווים הבסיסיים הורגשו הרבה יותר ובינם המאסק שאני פחות אוהבת. לצערי הבושם יושב אצלי מיותם, ללא שימוש :(
7.5 מ"ל, 49 ש"ח
30 מ"ל, 129 ש"ח
75 מ"ל, 269 ש"ח


אז אחרי שקראתן את הסקירה שלי, אתן רוצות לדעת מה עכשיו במבצע ומה כדאי לרכוש...?
אז כמובן, בעיניי, אסור לוותר על מוצרי סדרת ורבנה!








תוכלו בין היתר לרכוש גיפט קארד באתר ושוברים לטיפולי ספא (בסניף דיזינגוף או שרונה).


מקווה שנהנתן מהפוסט הפרובנציאלי :)

ספרו לי איזה מהסדרות אתן הכי אוהבות.


מזכירה לכן, שמתקיימת כרגע הגרלה בערוץ היוטיוב שלי, אז אם טרם נרשמתן לערוץ או להגרלה, הזדרזו, כי היא נגמרת בערב חג סוכות! http://bit.ly/Youtube_MissGlitters3




חג שמח לכולן וגמר חתימה טובה!


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...




*גילוי נאות: ג'ל רחצה ומי גוף מסדרת ורבנה התקבלו לסקירה

8 תגובות

  1. ווואו איזה תמונות יפות.
    אני מתה על מוצרי לאוקסיטן! בדיוק קניתי לחמותי ערכה לחג.

    השבמחק
  2. אוי החמאת שיאה נהדרת, אבל מודה שהמחירים גורמים לי לברוח משם בכל פעם מחדש :(

    השבמחק
    תשובות
    1. בשביל זה מכינים רשימת ווישליסט לקרובים :)

      מחק
  3. פוסט מצויין
    אבל המחירים >_<

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אכן... המחירים לא ידידותיים :/

      מחק
  4. אני אוהבת את המוצרים אבל לא את המחירים. באסה איתם

    השבמחק
    תשובות
    1. כן. עדיף את המוצרים שלהם לקבל במתנה ולא לקנות לבד :)

      מחק