שופינגIL בקטנה- הזמנה צנועה מגילטי

אהלן אהלן!


אפשר להגיד שזהו פוסט החזרה לבלוג הרשמי שלי! ווהווו!!!

אז לכל מי שפספסה את העלמותי (בושי לך!)- הייתי 4 שנים בארה"ב ודי זנחתי את הבלוג, גם כי לא היה לי זמן לתפעל אותו, היגיון לנהל בלוג בעברית כשאני בכלל לא בארץ... והאמת, שרציתי לקחת הפסקה מהבלוגינג ע"מ להתמקד בדברים אחרים בחיים שלי... למשל, טיולים בעולם, והרבה!

אז אחרי החזרה שלי לארץ ביוני 2020 עקב הקורונה ששינתה לי הרבה תוכניות, חזרתי לאט לאט ליוטיוב ועתה החלטתי לחזור לבלוג, בכל זאת, הוא היה בלוג אהוב מאוד וגיליתי לאחרונה שהקוראות שלי מתגעגעות אליו.

הול קניות גילטי


אז לפני שנצלול לתוך הול הקניות הצנוע משופינגIL משבוע שעבר, אעדכן אתכן כי אם הייתן בעבר מנויות לניוזלטר שלי, אז לצערי כל המידע אבד והתאפס ולא תקבלו פוסטים חדשים למייל, פשוט כי רשימת התפוצה נעלמה! כן זה נאחס, ומעצבן, ובינתיים לא מצליחה לפתור את זה לבד, אם בכלל אצליח. אז אם אתן מעוניינות לקבל ניוזלטר ממני עם פוסטים חדשים בבלוג, ביוטיוב או בכלל כל פעילות מעניינת שאני מקיימת מוזמנות לשלוח לי הודעה למייל: allthatglitterslove@gmail.com (יש מצד ימין אפליקצית רישום לניוזלטר, אבל לא בטוח שזה יעבוד).

אתר גילטי הול קניות

אניווויייייייייייייייייי


שופינגIL מתקיים בתחילת נובמבר כבר מספר שנים (לקריאת הפוסט הקודם) וזו בעצם הגרסה הישראלית לבלאק פריידי/ סייבר מאנדיי האמריקאי, אשר גוגל יזמו ע"מ לעודד צריכה כחול לבן, ו-וואו כמה שהשנה המותגים הישראלית זקוקים לכל התמיכה האפשרית.

אז ע"מ לעודד עסק מקומי וכי, אני חלשת אופי, הוצאתי הזמנה מאתר גילטי. מודה שההזמנה צנועה מאוד ובעיקר של דברים הכרחיים (אולי חלקכן אף יחשבו שהם משעממים מדי לשיתוף בבלוג).

יאנה פרוביז מג'יק דרופס

בואו, עם יד על הלב, ההזמנה באמת צנועה, לא? ו-ודאי שהכרחית! מוצרי היגיינה, זה מאסט!


מג'יק דרופס - יאנה פרוביז

מג'יק דרופס יאנה פרוביז


תכלס... זו הסיבה היחידה שהוצאתי את ההזמנה :)

היה 20% הנחה על המוצרים של יאנה פרוביז באתר של גילטי ואני פשוט הייתי חייבת את הטיפות האלה! בעיקר מסקרנות, לא כי אני יוצאת מהבית ויש לי סיבה להתאפר. ובינינו, כנראה זו הסיבה היחידה שעדיין לא ניסיתי אותן, כי אני פשוט יושבת כל היום בבית. בפיג'מה. כזאת פנסית אני.

אז בגדול, מדובר בטיפות קסם (קוראים להן magic drops, כן?!) שהן בעצם פריימר לצלליות, אבל הן גם יכולות להחיות מסקרה/ אייליינר ג'ל/ צללית קרם שהתייבשה, כמו הדורליין של אינגלוט או הפיקסאיט של עופרה (שכתבתי עליו בעבר)  ואף יכולות לשמש כמו פיקס פלאס של מאק לקיבוע צלליות פיגמנט.

חשבתי אולי לעשות סרטון רושם ראשוני ביוטיוב או אולי ב-IGTV, תעדכנו אותי אם זה משהו שמעניין אותכן לראות, או אולי בפוסט כתוב בבלוג?


מים מיסלריים - גרניה

גילטי קוד הנחה


טוב, מי שקראה את הבלוג שלי בעבר, יודעת שאני עצלנית ושונאת לשטוף פנים בחורף. במיוחד כשקר, במיוחד כשכבר מאוחר... אז חייבת שיהיה לי בארסנל מים מיסלריים שיצילו אותי כשהעצלנות שלי גוברת עלי ואני חייבת להסיר איפור מבלי באמת לשטוף פנים. 

והרגע חשבתי, על משהו שכן אפשר להודות עליו בקורונה. זוכרות שבפסקה הקודמת ציינתי שאני כל היום בבית ולא מתאפרת? אז הנה, לא צריך לשטוף את האיפור בסוך יום עבודה ארוך :) הכל עניין של פרספקטיבה בחיים...


סבון מוצק- דאב

מיס גליטרס בלוגרית ביוטי

בניסיון לצמצם פסולת ופלסטיק בעיקר, קניתי את רביעיית הסבונים המוצקים של דאב. שנים שלא ניסיתי את הסבונים שלהם אז אני לא זוכרת אם אני אוהבת אותם או לא. מה שבטוח, אני מאוד אוהבת מוצרי טיפוח/ בישום בריח מלפפון , לרב זה גם מלווה בתה ירוק (ויש לי בושם כזה)  או מלון וברור לכן שיש לי גם קרם גוף וספרי גוף כזה של באת' אנד בודי וורקס.

סבון נוזלי- דאב

סבון גוף נוזלי דאב בריח אגס

יש לזה ריח אפינג מדהים!!! לא יצא לי לראות ריח אגס בשופרסל ליד הבית, אז ברור שהייתי חייבת לקנות אותו (זה היה במקום סבון גוף בריח מלפפון חח). יש לזה ריח מתוק של אגסים משומרים ותפוח. יאממממממ מתה כבר לנסות אותו!

מפיץ ריח- ספרינג

ספרינג מפיץ ריח מומלץ

זו לגמרי הייתה רכישה של פינוק- מפיץ ריח של ספרינג בריח איריס וברגמוט. יש לי נר של ספרינג כבר כמה שנים טובות בריח אמבר ספייס ואני פשוט מטורפת עליו! יש לו ריח כל כך סקסי והוא מפיץ ריח בכל החדר, גם כשהוא לא בוער! עזבו שהוא נראה פנסי שמנסי, נר עגול ושחור זה פשוט רמה של הביוקר, כך שגם כשיגמר הנר, עדיין אשאיר אותו ליופי ( או כמו שאני עושה עם כל צנצנות הנרות הריקות שלי, אני שמה בארון, שימשיך להפיץ ריח נעים בארון).
אני אוהבת ריחות נעימים בבית והמפיץ הזה לא מאכזב. הייתי בטוחה שריח איריס וברגמוט יהיה יותר מתובל (בסגנון של הנר) אבל, הוא הרבה יותר עדין. הכי טוב שאני יכולה לתאר את הריח הזה, זה ריח סבוני, נקי, של כביסה טריה! זה אחד הניחוחות האהובים עליי! לא ריח משתלט של מרכך כביסה (לכל מי שחושבת כאן שבדין זה בושם), אלא ריח crisp של כביסה טריה. נכון שאני לא לבד שאוהבת את הריח הזה?

מסכה לשיער- טרזמה

מסכה קרטין טרזמה גילטי

קטע שטרזמה הגיעו לארץ :) חוזרת לארץ ופתאום נמכרים כאן מוצרים שאהבתי לקנות בוולגרינס. איזה כיף!
הייתי חייבת מסכה, כי המסכה שלי של אמיקה עוד שניה נגמרת. את זו ספציפית טרם ניסיתי, הייתי משתמשת בארה"ב בסדרה אחרת, שאין מצב שאזכור להגיד לכן איזו. הזיכרון שלי לא הולך ומשתפר עם הזמן לצערי...

שמפו לשיער- טרזמה

שמפו טוב לשיער גילטי מתנה

בקניה מעל 180 ש"ח באתר גילטי מגיעה מתנה לבחירה, אז בחרתי בשמפו, כי היה לי חשוב לעשות הזמנה של מוצרים הכרחיים. האמת שאת המסכה לשיער התאמתי לשמפו מתנה. שיתאימו. אני לא חורנית!

באלם ניקוי- מיקאלה

באלם ניקוי מיקאלה עופרה קוסמטיקס

עם כל הכבוד לשונא המתנות, שיהיה בריא ויחיה חיים ארוכים, אבל אני אוהבת מתנות! קיבלתי במתנה את הדוגמיות באלם ניקוי של מיקאלה, שאם אינכן מכירות, מיקאלה זה המותג של עופרה (או עופרה זה של מיקאלה? לא סגורה על מי הביצה ומי התרנגולת). בקיצור, שמחתי לקבל בהפתעה את הדוגמיות האלו! במיוחד לאור העובדה שאני לא משתמשת במוצרי הסרם איפור ולדעתי אף פעם לא ניסיץח בךאם ניקוי... אולי אני אגלה שאני מפספסת משהו?

אז מה אתן אומרות? הזמנה צנועה והכרחית... לא?

הכל עלה לי 185 ש"ח ומשלוח חינם עד הבית.
האמת שיצאתי סתומה, כי היה גם 50 ש"ח במתנה מבנק הפועלים וגיליתי את זה רק אחרי שהזמנתי (תבדקו אם זה עדיין קיים).

בכל מקרה, המבצעים באתר גילטי ממשיכים:
שליח חינם בקניה מעל 150 ש"ח
מתנה 1 לבחירה בקניה מעל 180 ש"ח
2 מתנות לבחירה בקניה מעל 290 ש"ח
3 מתנות לבחירה בקניה מעל 430 ש"ח
ונכון לרגע כתיבת הפוסט יש גם 17% הנחה על המותג של בר זומר לרגל יום הולדתה
וגם עופרה ב-25% הנחה
ועוד מלא מותגים בהנחה


מקווה שנהנתן מהקריאה,
ואנחנו נתראה בפוסט הבא!
מיס גליטרס
💖


היות וקצת איבדנו קשר ואני אשמח לתקן את זה, מצרפת כאן קישורים שתכולי לאתר אותי בסושיאל גלקסי:


לאב יו
ביייייייייייייייייייייי
👄

3 תגובות

  1. ייאאאאאאא איך כיף שהבלוג חזר!!!!!!
    ברור תעשי סרטון על הטיפות שאצליח להבין מה הקסם ;)

    השבמחק
  2. כיף שחזרת ��♥️

    השבמחק
  3. אנונימי18.11.2020, 20:19

    איזה כיף שחזרת!
    היה שווה לחכות

    השבמחק