ורוד בעיניים- פוסט מיוחד לוולנטיינ'ס / Pink Valentine

ברוכות השבות לכל הקוראות המקסימות שלי (בתקווה שעדיין לא התייאשתן ממני ומההזנחה שלי) :)
בתקופה האחרונה אני עוברת הרבה שינויים מדהימים בחיי האישיים (עליהם תגלו בקרוב) שגוזלים ממני זמן יקר (ואני נהנית מכל רגע), אך מנעו ממני לכתוב פוסטים חדשים.
אני מקווה שתקופת השיממון בבלוג נגמרה ואתן תהיו עדות לשינוי עידן (אמן! חמסה! טפו! מלח מים!).

לעניינו...
לכבוד הוולנטיינ'ס, הלא הוא חג האהבה הבינלאומי שחל מחר, ב-14.2 הכנתי פוסט ורוד במיוחד עם מוצרים שאני אוהבת... תכינו מנת אינסולין והצטרפו אליי :)







פילינג גוף פריחת הדובדבן של ללין
למי שמכיר אותי או קורא בקביעות את הבלוג יודע שאני סאקרית של ריחות פירותיים במוצרי טיפוח ומכורה קשות לפילינגים וסקראבים לגוף ולפנים. לכן אין זה מפתיע כלל שאחד המוצרים הקבועים אצלי במקלחת זה פילינג (סקראב) הגוף של ללין בריח פריחת הדובדבן. הסקראב אמנם גס עם חלקיקים גדולים, אך מאוד נעים על העור ולא פוצע אותו. אני אוהבת פעם בשבוע לסיים את המקלחת הרגילה שלי עם מעט מהסקראב על כל הגוף, אשר מסיר תאים מתים ועוזר לשמור על מראה עור בריא. כיוון שהסקראב מועשר בשמנים (ומותיר את העור לחותי ומעט שומני) בקיץ אני אפילו מוותרת על הקרם גוף, כי העור מספיק לחותי מהסקראב.


חמאת גוף של ויקטוריה'ס סיקרט בריח אשכוליות, יסמין ומנגו
סאקרית של ריחות פירותיים במוצרי טיפוח כבר אמרתי, נכון?! חמאת גוף עשירה ומעט כבדה לטעמי (באופן כללי מעדיפה מוצרי טיפוח קלילים יותר כמו קרמים או תחליבים) אך ללא ספק מפנקת ומריחה נהדר! ידיי מושטות אליה בעיקר בחורף כשבא לי להתפנק, לרב יהיה באותם הערבים שאחרי המקלחת נכנסת לפיג'מה וישר לפוך למרתון סרטים. הריח המשכר של חמאת הגוף נדבק לפיג'מה ולמצעים כך שהריח שלה מלווה אותי גם בהמשך.


דאודורנט רול-און נושם של קרליין Active
אם במקלחות עסקינן, הרי שאי אפשר בלי דאודורנט תותח שיעזור לנו בלהיות מושלמות ומריחות תמיד נהדר, נכון!? אני חושבת שהתחלתי להשתמש בדאודורנטים של קרליין מאז הצבא (זה היה מזמן!) ומאז אני נשארת נאמנה. הדאודורנט של קרליין אינו מכיל אלכוהול ולכן אינו מגרה את העור (במיוחד אם אתן אחרי גילוח), אך הוא אנטי- פרספירנט, משמע: מכיל אלומיניום. איני נמנית עם האנשים שנמנעים משימוש בדאודורנטים המכילים אלומיניום, אך חשוב לי לציין זאת עבורכם. אגב, מבחינת הריח ל-Active יש ריח פרחוני מאוד נעים ומרענן, ששמתי לב שבמהלך היום אני מריחה אותו ולא זיעה למשל (שומו שמיים!). החומר עצמו של הדאו' סמיך ולבן, אך אל חשש, הוא אינו מכתים את הבגדים.


פצירות חד פעמיות של הלו קיטי
בנות, תנשמו..... :) איזה מתוק זה? בינינו, אני לא באמת משתמשת בזה, כי כואב לי הלב להרוס את התמונה של קיטי... אבל תכלס, אין דבר יותר מתסכל מציפורן שבורה בשומקום מבלי שתהיה עלייך פצירה... פצירות חד פעמיות הן אלטרנטיבה מצויינת לנשיאה בתיק. אגב, אני כל כך חרדה להתקע בלי פצירה במקרה חירום שיש לי פצירות גם בכל תיק וגם בארנק עצמו.


לק OPI- Kiss Me I'm Brazilian

לק בגודל מיוחד של OPI מקולקציית ברזיל (קיץ 2014) בגוון ורוד מתקתק בשם Kiss Me I'm Brazilian. הלק בעל פורמולה אטומה להפליא ומספיקה מריחת שכבה אחת בלבד. ממליצה עליו בחום!


ספרי מייבש לק של לייף
הברקה מפתיעה ולא רעה בכלל מבית Life, מותג הבית של סופר פארם. לאחר מריחת הלק, אני עוזרת לו להתייבש על ידי ריסוס המייבש (ממרחק של כ-10 ס"מ מהציפורניים). חוץ מפעולת הייבוש, הספרי מעניק ברק יפה לציפורניים. אני משתמשת במייבש הזה בעיקר על לקים "נורמליים" שאין להם בעיית ייבוש, אך על לקים בעיתיים יותר (סמיכים למשל) שנוטים להתייבש יום שלם אני מעדיפה להשתמש בלק מייבש. אגב, אם אתן אוהבות להחתים ומתבאסות שלאחר שהשקעתן שעות בהחתמה, הלק המייבש מורח לכן את הציור, נסו קודם לרסס את המייבש של לייף על הציפורניים ורק לאחר מכן לסיים בלק מייבש/ בטופ.


קרם ידיים OPI- Avojuice
אתן פשוט לא מבינות! קשה לי לתאר במילים כמה שהקרם ידיים הזה פשוט מדהים (האמת שכבר כתבתי עליו בעבר)! מרקמו נוזלי יותר מקרם ידיים רגיל שאנחנו מכירות, הוא נספג תוך שניות ומשאיר את העור רך, לחותי מבלי להותיר אותו שומני ודביק, אגב, הוא יכול לשמש אתכן גם כקרם גוף מפנק. קרם הידיים בריח של שושן וג'ינג'ר פשוט משגע ואני יכולה להסניף אותו כל היום. ואם במקרה תהיתן, הניחוח כמובן מתקתק ופירותי המזכיר סלט פירות או אפילו סורבה תות.


ספוגית הפלא ביוטי בלנדר
מי עדיין לא שמעה על ספוגית הפלא הורודה שמשגעת את העולם (בינתיים כבר יצאה ספוגית לבנה, שחורה וירוקה)?! מה כל כך מופלא בה (חוץ מזה שהיא ורודה חחח)? ובכן, הספוגית אינה מכילה לטקס, בהרטבה במים היא תופחת פי 2 מגודלה ואינה סופגת בתוכה את המייקאפ כך שאתן לא מבזבזות חומר יקר, היא בעלת מבנה המותאם להגיע לאיזורים בעיתיים בפנים (כמו מתחת לעיניים או איזור האף), ובשורה התחתונה עוזרת במריחת מייקאפ באופן אחיד וקבלת כיסוי טוב.
ומה אני חושבת? MEHH.... היא נחמדה והכל אבל אין לי כח לתחזוק ספוגיות או מברשות למייקאפ ואני תמיד אעדיף את להשתמש בידיים שלי (ולא יעזור כלום, לא הביוטי בלנד ולא ה-F80 של סיגמא שברשותי).
אם בכל זאת חשקה נפשכן בספוגית ביוטי בלנד, תוכלו למצוא אותה באתרים ישראליים כמו: Face and Body (בהזנת הקוד Glitters הקוראות שלי נהנות מ-10% הנחה ומשלוח חינם באתר), קלאו וענבר גור אריה.או מחו"ל באתרים כמו Beauty Bay, Blue Scandal, Kiss and Makeup, Makeup Geek, ומהאתרים הפולניים מינטי וליידי מייקאפ (מדריך להתמצאות באתר הפולני).


מברשת קבוקי של קוסטל סנטס
חמידות נוספת שקשה להרוס את יופייה ולהשתמש בה... מברשת קבוקי לפנים מהאתר של Coastal Scents שעלתה לי $4.95 והייתה שווה כל סנט ולו רק כי היא כזאת ורודה וחמודה. אני משתמשת בה להנחת הפודרה על כל הפנים (כאשר עור הפנים נטול בסיס או לאחר מייקאפ). כיף לזרוק אותה לתיק האיפור ולחדש איתה את האיפור במהלך היום.


מברשות לעיניים של Sigma ו- Bdellium Tools
טוב, אלו מבחינתי מוצרי מאסט!
מברשת אייליינר של סיגמא E05בעצמי אינני ממכורות האייליינר, אבל אוהבת לעשות סוג של "אייליינר" עם צללית והמברשת הזאת מצויינת לכך (גם לאייליינר כמובן) ואני גם אוהבת לעשות איתה תיחום תחתון.
2 מברשות של דיליום טולס שהן לא פחות ממושלמות ישנו את החיים שלכן!!! אתן רוצות מברשות של MAC אבל המחיר שלהן נושך או שאתן מעדיפות אלטרנטיבה ידידותית לבע"ח?! אז כדאי שתרשמו לכן שיש שיש דיופים מצויינים למברשות הכי נחשקות של MAC: למשל מברשת דיליום טולס מספר 776 נחשבת לדיופ (דיופ= העתק/ שכפול מהמילה Duplicate) של מברשת מאק מספר 217 המיועדת לטשטוש או מברשת מספר 781 של דיליום הנחשבת לדיופ של 226 של מאק (אם כי מברשת של מאק מעט יותר גדולה). את מברשת 776 ו-781 תוכלו לרכוש מאייהרב (קישורים מצורפים ואם זו קניה ראשונה שלכם באתר גם תקבלו $10 הנחה בקניה מעל $40) באתר תוכלו לבחור מברשות בגוון שתרצו: ורוד, שחור, ירוק או צהוב.
אגב, מברשות של סיגמא, של דיליום טולס (וגם של ריל טכניקס) תוכלו למצוא באתר KLEO הישראלי- אתר מעולה למי שחוששת להזמין מחו"ל או שרוצה לקבל את ההזמנה שלה תוך כמה ימים.


שפתון בליסטיקס בריליאנס
לאחרונה בליסטיקס השיקו שפתון חדש, מסדרת ליפ בריליאנס המועשר בשיאה, תמציות זרעי ענבים, בעל מקדם הגנה SPF 15 ומעניק גוון עדין לשפתיים. על אף המראה הכהה של השפתון, הוא מעניק גוון עדין ביותר של וורוד עד לכמעט בלתי מורגש עם ברק פנינתי מעט. ואם נשווה אותו לבליסטקס האחרים שקיימים בשוק כמו התות והדובדבן, השפתון הנ"ל בעל גוון הרבה יותר מעודן וגם אם תמרחו אותו מספר פעמים, עדיין יהיה מראה רך וגוון עדין לשפתיים ולא כאילו שמתן שפתון. לא אאכזב אתכן ואספר לכן כי גם לשפתון הזה יש ריח פירותי מתקתק, שלי אישית מזכיר ארטיק דובדבן (או פטל..טרם החלטתי).


ליפ גלוס דואו של אינגלוט 
גלוס ורדרד ומתוק מספר 48 של המותג הפולני אינגלוט, אשר מגיע באריזה כפולה ומאפשר להינות מ-2 גוונים באריזה אחת. הגלוס מאוד סמיך, מה שאומר שיחזיק על השפתיים זמן ממושך יותר ושלא ינזל לכן מחוץ לתחום השפתיים (יאכס!). שני הגוונים ורודים ועדינים והמפתיע ביניהם הינו הגוון הבהיר יותר שנראה אפרסקי, אבל בפועל מתקבל גוון כמעט שקוף אבל עם ברק אולטרה (זה נראה מדהים! לצערי לא הצלחתי לתפוס את זה במצלמה, לכן ויתרתי על תמונה). פה הריח פחות לטעמי, הוא יותר צמחי מאשר פירותי שאני שאני אוהבת.


בושם Mandarina Duck- Cute Pink
עם שם כמו Cute Pink הייתי פשוט חייבת לכלול את הבושם הזה בפוסט! זהו בושם כל כך ענתיקה, לדעתי קניתי אותו לפני כמעט עשור.... אם אתן תוהות איך הוא עדיין לא נגמר, ההסבר לכך פשוט מאוד: יש לי עשרות בשמים ואני אוהבת להחליף בושם מדי יום. מבחינת הריח...כמובן שפירותי ומתוק בעל תווים של אפרסק, אגס, פטל, דומדמניות, וניל ושושן.

  ♡ ♡

מקווה שנהניתן מהפוסט הורוד והמתוק הזה, שאגב צולם עם המצלמה החדשה שלי קאנון 600D!!! וברקע מככבים הורדים מהגינה שלי- נכון שהם משגעים!?!?

בנוסף לפוסט הורוד לוולנטיינ'ס, אני מפנקת אתכן בהגרלה, אשר תעלה הלילה בחצות- הקישור להגרלה יופיע כאן.

בינתיים אתן מוזמנות להגיב בפוסט ולכתוב איזה מוצרים (או אנשים) אהובים הולכים לעשות לכן את חג האהבה :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


*גילוי נאות: שפתון בליסטקס וגלוס דואו של אינגלוט התקבלו לסקירה


17 תגובות

  1. וואו, איזה פוסט מהמם!! התמונות נראות כאילו נלקחו ממגזין יוקרתי...תתחדשי על המצלמה החדשה ותמשיכי עם הפוסטים המושקעים.
    התגעגענו :)

    השבמחק
  2. פוסט מקסים! אני תמיד נהנית לקרוא פוסטים שלך.
    יש לי את הלק של OPI והוא באמת מעולה.
    מאחלת לך חג אהבה שמח ובהצלחה בשינויים שאת עוברת בחיים :)

    השבמחק
  3. אני פשוט מעריצה של כל מה שורוד!!! מהמם!!!

    השבמחק
  4. כמה חמידות!
    הצילומים שלך מעולים! הסתדרת לך עם המצלמה.
    אני מתה על המברשות הורודות הללו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובינקה!
      הדרך עוד ארוכה, אני עדיין לא יודעת לתפעל אותה חוץ מללחוץ על כפתור הצילום חחח

      מחק
  5. כמה ורוד! אוהבת! :)
    ולנטיין שמח יקירתי.. ותתחדשי על הרכש החדש והשימושי בהחלט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה :)
      כמה אושר הוא העניק לי :)

      מחק
  6. אנונימי14.2.2015, 20:18

    פוסט מקסים ורומנטי :)

    השבמחק
  7. כרגיל, רואים את ההשקעה שלך בפוסט. כיף גדול :)
    מאחלת לך הצלחה בשינויים שאת עוברת!

    השבמחק
  8. אוסף נחמד ! רוב הנשים אוהבות ורודות , אז זה רעיון נפלא .

    השבמחק